Testi

  • Viestiketjun aloittaja Laurustiina
  • Ensimmäinen viesti
Nyt ois tehny mieli jo sortua, kun tuli murheita! Ja vielä kovin vakavia. Oikeestaan vain yksi. Olen tottunut katsomaan aamuisin Päivien viemää ja nyt sitä ei tulekaan!!!! Ehkä mä selviän. ;) Ai niin, HYVÄÄ HUOMENTA!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 11:01 emmiliini kirjoitti:
Täällä kanssa yks Imelin liittyvä, jos otetaan mukaan :wave:
Juu hyvä!!


Piti vielä kysymäni myös, että kukapas alkaisi mun kanssani iltasyömislakkoon? Siis iltasyöminen pannaan esim klo 20 jälkeen, tai 19. Koska se on mulle kyllä se ongelma: kun lapsi on mennyt nukkuun alkaa mässäys. Siitä on tultava loppu. Joten mässäämisen sijaan hoidetaan vaikka kynnet. Tai kylvetetään jalat. Tai..... mitä tahansa muuta. Juodaan teetä. Mutta ei syömistä. Kuka ilmoittautuu? :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 11:11 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 11:01 emmiliini kirjoitti:
[/quote


Piti vielä kysymäni myös, että kukapas alkaisi mun kanssani iltasyömislakkoon? Siis iltasyöminen pannaan esim klo 20 jälkeen, tai 19. Koska se on mulle kyllä se ongelma: kun lapsi on mennyt nukkuun alkaa mässäys. Siitä on tultava loppu. Joten mässäämisen sijaan hoidetaan vaikka kynnet. Tai kylvetetään jalat. Tai..... mitä tahansa muuta. Juodaan teetä. Mutta ei syömistä. Kuka ilmoittautuu? :whistle:
minäminä :wave: :wave: tuohan se mullakin vasta ongelma onkin...näkisitpä mikä kasa herkkuja on tässä näppiksen vieressä iltaisin kun palstailen..... :whistle:

Mut ei kyllä kovin aikaiseksi tuota aikarajaa...eihän?? Klo 19 vois olla aika hyvä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 11:41 alyssa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 11:11 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 11:01 emmiliini kirjoitti:
[/quote


Piti vielä kysymäni myös, että kukapas alkaisi mun kanssani iltasyömislakkoon? Siis iltasyöminen pannaan esim klo 20 jälkeen, tai 19. Koska se on mulle kyllä se ongelma: kun lapsi on mennyt nukkuun alkaa mässäys. Siitä on tultava loppu. Joten mässäämisen sijaan hoidetaan vaikka kynnet. Tai kylvetetään jalat. Tai..... mitä tahansa muuta. Juodaan teetä. Mutta ei syömistä. Kuka ilmoittautuu? :whistle:
minäminä :wave: :wave: tuohan se mullakin vasta ongelma onkin...näkisitpä mikä kasa herkkuja on tässä näppiksen vieressä iltaisin kun palstailen..... :whistle:

Mut ei kyllä kovin aikaiseksi tuota aikarajaa...eihän?? Klo 19 vois olla aika hyvä
Joo, klo 19. Sillon kauniit ja rohkeet on loppu ja viimeset kahvit (ja niiden mukana vaikka se leipä joka saa nyt jätskin virkaa toimittaa) juotu. Ja sen jälkeen ei kyllä enää mitään!! Mulla on yleensä kanssa popcornia kulhollinen tässä, mahdollisesti pasteijoita ja kaikkee älytöntä mässyä. Ja yöllä vielä, jos mies tulee kotiin nukkumaan tulee yleensä hesen tai vastaavan kautta. Mutta nyt loppu sille. Piste. :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 12:46 Laurustiina kirjoitti:
Heiii :wave:
Täällä mä oon, kattelin äsken kaupassa suurta suklaarusinapussia :ashamed: :/
Mutta vahva oon :)
Hienoa, hyvin menee! Lähden nyt itse käymään postissa, yritän ottaa sinusta mallia! :wave:
 
Laurustiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 12:53 Mama78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 12:46 Laurustiina kirjoitti:
Heiii :wave:
Täällä mä oon, kattelin äsken kaupassa suurta suklaarusinapussia :ashamed: :/
Mutta vahva oon :)
Hienoa, hyvin menee! Lähden nyt itse käymään postissa, yritän ottaa sinusta mallia! :wave:
Kyllä jo melkein maistoin sen suklaan suussa, mutta haluan näyttää itselleni :wave:
 

Yhteistyössä