~The esikoisesta haaveilevien plussapino~

  • Viestiketjun aloittaja Sartsa83
  • Ensimmäinen viesti
bubunen Voi miten kiva kuulla hyviä uutisia! :heart: Tosi hyvä että kaikki on hyvin siellä masussa. Ihana juttu :) Tuli itellekin tosi hyvä mieli kun luin sun tekstin :) Kyllä sä nyt voit jo oikeestaan huokasta helpotuksesta kun keskenmeno riskikin noin pikkuruinen.
Mun mielestä tossa ei ole mitään "pahaa" vaikka meneekin varhaisultraan, mäkin olisin aivan varmasti mennyt jos olis vaan mahdollisuus ollut! Ei ollut oikeen varaa maksaa sitä ultraa yksityisellä, joten se oli se ainut syy miksi minä odottelin sinne 12 viikolle asti ;)
Miten paljon sulla nyt olikaan viikkoja?

Siili H Joo, kyllä tässä on paljon rentoutuneempi olokin kun ei ihan joka asiasta huolestu (ainakaan liikaa :D). Ja tosiaan kun mulla on kokoajan noita kipuja on tullut ja mennyt ja ei niistä tähänkään mennessä mitään ole seurannut =)

Meinaatteko muuten kattoa tota Martina & Esko - Vauvakuumetta- ohjelmaa? :D Mä ajattelin kattoa että minkälainen se mahtaa olla... En mä noista henkilöistä ole kovinkaan innostunut, vaan ihan sen takia ajattelin kattoa kun nyt raskaana ollaan ja siinähän se lapsen odotus on asian ydin. Vaikka kylläkin välillä tuntuu siltä, että koko ohjelma perustuukin vaan justiinsa noihin henkilöihin eikä niinkään siihen vauvan odotukseen... Kai sitä sitten on mainostettu jotenkin huonolla tavalla. Ei oo muhun ainakaan vielä ihan uponnut. No katsotaan nyt silti :D

Närästää. :snotty: Tänään 14+1 :D :heart:
 
NP-ultra takana!!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart: ei kohonnutta riskiä (tarkkoja lukuja ei antanut, koska sanoi että koneella näkyy vain että onko riskiä vai ei), ja pituus vastasi sen verran viikkoja, että ei alettu muuttamaan. tarkkoja päiviä en tiedä, kun se sanoi vain, että sen verran vastaa ettei muuteta. kokoa taisi olla 6,7cm. LA on siis 18.7. hyvin vähäsanainen kätilö oli, ei liikoja jutellut..joutui itse vähän kyselemään. mutta päätin että kyselen, koska en haluu lähtee kotiin epätietoisena. ja vaan yksi kuva saatiin mukaan!!!??? wtf??? se tulosti niitä vaikka kuinka ja monta... :ashamed: noh, pääasia on nyt se, että kaikki on kunnossa!!! :D :heart:

nyt on helpottunut olo!! :heart:

viime yönä näin unta, että sain keskenmenon ja se miten se tapahtui...huhhuh! olin parhaan ystäväni kanssa (jolla siis LA maaliskuussa) "naistenhuoneessa" ja sit yhtäkkiä huomasin, että vuodan verta ja huusin tälle kaverilleni. sit katoin, että oli joku verihyytymä. sit yhtäkkiä näin minigrip-pussissa sellaisen sikiöpussin, missä uiskenteli sellainen parisenttinen alkio. ehdin vähän miettimään, että meidän vaavin pitäis kyllä olla jo isompi, mut kai tää nyt on uskottava. sit aloin vaan huutaan, ja mietin että tää on unta, mä herään tästä kohta ja tajusin (siinä unessa) että tää ei ole unta. ja ja ja... siis nyt jo naurattaa toi minigrip-pussi ja kaikkee, mut yöllä se tuntu kyllä tosi kauheelta!!! tais np-ultra olla vähän alitajunnassa! :LOL: kauheeta......

huh, no nyt voi rauhoittua! tulee ihana viikonloppu kun saa olla rauhallisilla mielin!! :D

12+5 :heart:
 
Sartsa83
Awww bubunen!!! MÄ TIESIN ETTÄ SIELLÄ ON KAIKKI HYVIN!!! :hug: :heart: Eka päivä.. tylsä. Tämä päivä. Tylsä. Onneks neuvola pelasti mut puolelta päivin ja pääsin lähtee eikä takas tarttenu palata! Enkä ois kyl ehtinykään! Entistä enemmän selkiintyy etten taho enää tuota mitä opiskelen. Se vaan......... ei oo mun juttu. Jees, mä päivitän. :) :heart:

ON: ME KUULTIIN TÄNÄÄN EKAA KERTAA SYDÄNÄÄNET!!!!!!!!!!!! Johtuen syystä että mulla on niin eteenpäin kallistunu kohtu että sen ja ihramakkaroiden välissä ei oo paljon ihoa. Pähkinä kävi tervehtiinkin meitä kun sykeäänet koveni yhessä vaiheessa. :heart:

Sartsa ja Pähkinä 9+3 (kasvo taas parilla päivällä kun tietokone ilmotti nuo päivät neuvolassa) :)
 
Sartsa83
bambina Hyviä uutisia siis np:stä. :) Onnea siitä. :heart: Juu ei noista mistää ultrasta anneta kun yks kuva mut se tulostaa niitä siks kun kaikki ei oo yhtä hyviä kuvia kuin sitten se jonka sieltä antavat. Tottakai haluavat että äiti ja isä saa parhaimman kuvan lapsestaan mukaansa. :) HYIIII mikä uni! Pois tommoset unet! Yäk!
 
tervetuloa taffo!!! :heart: :heart: :heart: todella toivotaan, että on hyvin tarrautunut kiinni!!

sartsa kyllä tuolla heinäkuisissa on monet sanoneet, että ovat saaneet useita kuvia mukaan, ja mäkin sain molemmista varhaisultrista 2 kuvaa mukaan. eli siis höh. mutta kuten sanoin, ei se ole se pääasia! no mutta teillähän päivät vaan kertyy...kohta menee inssipäivän ohittekin jo! :LOL:

ja siis en aio katsoa martinaa ja eskoa, ällöttää ne tyypit muutenkin. haluu tollasellakin asialla vaan julkisuutta. yäk. oon tylsä, mut silti... :p

12+5 :heart:
 
Taffo tervetuloa! Niin ihana juttu, että sait Toiveen matkaan ja tulit meidän kanssa odotuspuolelle :heart: :heart: Onnea vielä :flower: Meillä on täällä sellainen ketju, että meidän pienet pysyy matkassa. Me ollaan päätetty niin. Nih.

Bambina Hienoa! :heart: Nyt voit varmaan vetää henkeä ja olla luottavaisin ja hyvin mielin :) Aika villi uni sulla... Eihän ne yleensä yöllä tosiaan hymyilytäkään, kun tuntuvat niin todellisilta, mut aamulla voi jo vähän minigripit ja mutalammikot (niin kun mä näin sellaista unta et syntyvät kaksoset syntyi sinne lammikkoon) sit jo hymyilyttää :) :)

Sartsa :heart: :heart: :heart: Ihania uutisia täällä meidän ketjussa. Mahtoi olla liikuttavaa kuulla ne sydänäänet. Siellä se Pähkinä kasvaa ihan hirmuista vahtia, taitaa tulla koripalloilija ;) ;) Tsemppiä nyt työharjoitteluun kuitenkin, onneksi mammaloma kohta pelastaa... :hug:

Vlkuilin puolella silmällä Martinaa ja Eskoa. Mua periaatteessa kiinnostais tietää mitä motiiveja ihmisillä on myydä elämänsä ja tuollaiset ainutlaatuiset hetket kuten lapsen ultrat ja muuta... Jotain muuta kuin raha ja julkisuus? Keksiikö joku? En oikein ymmärrä tositv -ohjelmia muutenkaan, miksi ihmiset haluaa niihin? Tosin, jos Amazing race tulisi Suomeen, niin siihen mä haluaisin :) Martina vaikutti aika ilkeältä, enkä tykkää ilkeistä ihmisistä. Mur.

Bubunen ja Diego 6+6
 
bubuselle ja bambinalle hirrrrrrmuisesti onnea ihanista ultrakuulumisista! Sartsalle myös onnea sydänäänien kuulumisista :heart:

Taffolle lämpimät tervetulohalaukset :hug:

Tuun kirjottelee enempi myöhemmin.. oon aikasta poikki, kun olin tänään töissä 12-24 ja huomenna taas samanmoinen työrupeama edessä, huoh. Hyvät viikonloput!!
 
Sartsa83
JEEEEE Taffo!!!!! Tervetuloa!!!!!!!!! :hug: :heart: :wave:

bambina Ai? Mun kaverit on saaneet ainakin Tampereella vaan ihan muutamat kuvat. Ompa jännää. Hih.. hei hei inssi. :p .. Mä katoin kans tänää aamulla sen Martinan ja Eskon.. aika ... omaperänen. Mut.. se koskee kans raskautta nii jotenki.. en tiiä. Ohan nekin ihmisiä vaikkaki ärsyttäviä.

bubunen Hehe.. oot ihana! :LOL: :heart: Nii, eihä sitä tiiä vaikka koripalloilija saatas. :p .. juu, oli se kyllä ihan uskomatonta kuulla ne äänet. :heart: Niin no.. ei toi työharjottelu mitään ku loppuu helmikuun loppuun mutta se koulu kun se jatkuu sit maaliskuulta. :headwall:

LauraAnnika Kiitos. :heart: HUH! Miten sä jaksat raskaana tommosia työrupeamia??

Lara Kuinka niin kumpaan? :D ..Oon ihan sekasi mitä sä tarkotat.
 
Tää on niin uskomatonta kuin olla voi ja mä suoraan sanottuna olen kauhusta kankea kun pelkään sitä keskenmenoa niin hirvittävästi. :'( Teen maanantaina tai tiistaina vielä testin kun maanantai on se mun varsinainen menkkojen alkamispäivä..Pitäkää hulluna tai ette... :( Mä päätin mennä sinne varhaisultraan,ihan senkin takia kun mulla on negatiivinen veriryhmä ja miehellä ei,siinä sitten tulee jotain lisäjuttuja raskauteen liittyen.Kaikesta huolimatta mä oo NIIIN onnellinen että se loistaa musta kyllä kilometrin päähän! :heart:
 
Taffo en pidä hulluna todellakaan... Kyllä tässä on koettu kaikenmaailman tunteita ja pelkoja ihan riittävästi itsekin. Enkä mä yleensä mikään hermoheikko ole. Just viime viikolla täällä panikoin ihan hirveästi ennen varhaisultraa, vaikka järjellä yritin kovasti ajatella ettei pitäisi. Mutta kun jokin on niin todella tärkeä, niin siitä seuraa myös paljon tunteita. Tsemppiä ja iso halaus Taffo, ja koita nauttia hyvillä mielin raskaudesta :heart: :heart: :hug: :hug: ja motto jonka kuulin yhdeltä fiksulta ihmiseltä; Kaikki ON hyvin niin kauan kuin kaikki on hyvin. Niin mäkin yritän ajatella, menee vaan ihana odotusaika pilalle jos pelkää ennen kuin on mitään aihetta oikeasti mitä pelätä.

Tsemppiä LauraAnnika pitkiin työrupeamiin!
 
Taffolel iiisot onnittelut että pääsit tänne puolelle! :) :flower: Tervetuloa!

bubunen ja bambina onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!

Mä en katsonut Martinaa ja Eskoa enkä aio katsoa, kamalia ihmisiä kummatkin.
Oon tosi väsynyt ja jotenkin myös tosi kettuuntunut, joten en nyt tän enempää kirjoittele.
Mukavat viikonloput kaikille!
 
bambinalle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista!! :heart: Toi on niin ihana tunne kun saa tietää että kaikki hyvin ja näkee pikkusen.
Hauska uni sulla ollut :LOL: Tai no hauska ja hauska, mut kyllä tollaset aina jälkeenpäin naurattaa. Mäkin oon itseasissa nähny noita keskenmenounia muutamaankin otteeseen... Yök..
Aika hassua kun te ootte saanu sieltä vaan yhen kuvan mukaan.. Me saatin 4 :whistle:

Ja Sartsalle onnisttelut sydänäänistä! :heart: Mä taisin kuulla ekan kerran ne vasta joskus 11 viikolla.. Tais olla 10+6 silloin.
Kyllähän se martina ja esko ohjelma oli aika ärsyttävä.. Mut ihan katottava silti. Kyllä mä varmaan katon loputkin jaksot jos vaan jaksan. Vaikka välillä kyllä rupes oikeen ärsyttämään sen martinan käytös ihan todella :LOL:
Koita nyt kestää siellä työharjottelussa :D :hug:

Taffo82 Onnea raskaudesta ja tervetuloa tänne :) :heart:
En pidä sua yhtään hulluna... Kyllä sitä varmaan aika moni pelkää. Mäkin pelkäsin tosi paljon ja pelkään edelleen vaikka riskiviikot ylitetty jo aikoja sitten... Koitan vaan olla miettimättä niitä hirveitä asioita mitä voisi ehkä sattua, ja koita sinäkin. :heart: Mulla on nyt tullut hirveä pelko siitä että vauva olisi kuollut.. En tiedä miksi mut semmonen vaan on. Ehkä oon vaan lukenut liikaa kaikenmaailman kauhutarnoita keskenmoista niin siitä johtuu nää hirmuset pelot :/ Koitetaan vaan luottaa siihen että kaikki menee hyvin!

Mä en tajuu tätä hirveetä närästystä!!! Ei auta mikään tähän.. Arrrgghh!! Ihan kamalaa. :snotty:

14+3 :heart: Ja hyvät viikonloput!
 
Sartsa83
Taffo-rakas. Tässä on todellakin itse kukin pelänny koko ajan tän raskauden alkuvaiheista saakka. Mutta se on normaalia. Se on yks osa äidiks tulemista. Saa pelätä lapsensa puolesta. Mutta bubunen sano hyvin ton niin kauan kaikki on hyvin kun kaikki on hyvin ja mä vielä lisäisin tohon että niin kauan kaikki on hyvin kun sä voit hyvin. Eli pidä itsestäs huolta, ota rennosti ja nauti niin vauvakin voi sun masussa hyvin. Tee vaikka kakskyt testiä jos se sun oloa helpottaa. Pääasia ettet ressaa. :heart:

Siili :heart: :heart: :heart:

jendde Kiitos. :heart: Joo, kyllä se Martina ärsyttävä osaa olla, mutta raskaus kun raskaus.. tällä hetkellä kiinnostaa ja toisaalta ärsyttää kun kiinnostaa se niitten ohjelma. Ei haluis että kiinnostais kun ne on niin raivostuttavia molemmat.
 
siili kaikki ok??

taffo niin kuin edelläolevat ovat sanoneet, pelko on osittain täysin normaalia, mutta sille ei pdä antaa liiaksi valtaa. sillä äitinikin alussa sanoi minulle, että vaikka vaikeelta tuntuu niin yritä olla rauhassa, koska stressi ei todellakaan tee hyvää. mutta mene ihmeessa siihen varhaisultraan, jos siltä tuntuu. itse kävin ja helpotti tosi paljon. sinne menemisestä ollaan montaa eri mieltä ja kaikki ovat osaltaan oikeessa, sillä jokainen tekee loppupeleissä ne omat päätökset. se ei huononna sua yhtään, vaikka menisitkin sinne. olishan se ihanaa, jos pystyis vaan nauttimaan ja olemaan hermoilematta, mutta ite en siihen ainakaan pystynyt. ja jos saat itsellesi mielenrauhan varhaisultralla, niin mene ihmeessä sinne! onhan se ihanaa varmistaa että siellä todella jotain on, eikä ole esim. tuulimuna. ja jos kaikki on ok, sen jälkeen on osattava olla ihan rauhassa. mulle päivystyksessä sanottiin, että mikään muu ei ole hälyyttävää kuin verenvuoto. silloin tarkistetaan ilman muuta. joten jos ei ole mitään näkyviä merkkejä, niin kyllä se sitten totta on! :heart: sori, oli tosi sekavaa selitystä...! :ashamed:

ON: tänään ostin ekat vauvanvaatteet!!! :heart: :heart: :heart: vaikka vannoin, etten niitä näin aikaisin osta, mutta ajattelin "palkita" itseeni ja vauvaa hyvien np-ultran tuloksien johdosta! :D ja kuulkaa kyllä se masukin alkaa nyt pömpöttää...huomasin sen eilen. en enää pysty samalla lailla vetämään vatsamakkaroita sisään.. :LOL: vähän kun on tuota vatsapeitettä tuossa, niin ei se nyt ihan pelkkä vauvamaha oo, mutta kuitenkin sen verran pullottaa, että kireen paidan alta näkyy kyllä selvästi. tosin on vielä just sen kokonen, että monet voivat luulla vaan lihoneen vähän... ;) mutta ei siis enää kauaa tarvii odottaa, että se sieltä turpoo! :D mutta ideaparkista en löytänyt yksiäkään hyviä mammafarkkuja, vaikka niiden takia sinne meninkin. :( mistähän niintä alkais sitten metsästämään? tiedättekö hyviä nettikauppoja?

martinaa ja eskoa en periaatteesta vaan haluu kattoo. voishan se olla kiva seurata sitä raskautta, mutta en jaksa uskoo, että se on oikeesti yksin siinä pääosassa, vaan siinä on sitten niin paljon sitä muutakin saissee, että ällöttää. vihaan sitä martinaa jostain syystä niin paljon, etten haluu yhtäkään ylimääräistä silmällistä sitä nähdä. en oikeestaan edes tiedä miksi näin voimakkaasti, mutta ällöttävä julkisuudenhakuinen ämmä. :kieh: anteeksi, jos joku tykkää, en haluu tuomita niitä ketkä kattoo. sori.

12+6 :heart:
 
Sartsa :heart:

Bambina, kaikki ok, kiitos kysymästä! :heart: :heart: On vaan ollut känkkäränkkä-päivä tänään, nyt vähän parempi mieli kun pääsin saunaan ja maistelin Ikean luomupäärynäjuomaa, alkoholitonta siideriä siis periaatteessa.

Awww, ihanaa että sulla on masu alkanut kasvaa! :heart: Ja onnittelut ekoista vauvanvaatteista! :) Mä olen asettanut rajaksi just tuon np-ultran, sit saa vähitellen ostaa vauvalle vaatteita. Mitäs ostit??

Martinasta ja Eskosta vielä.. Luin kovasti arvosteluita kyseisestä sarjasta ja pakkohan se eka jakso oli äsken sitten katsoa netistä.. Oon kyllä niin pettynyt itseeni kun sorruin siihen! :/ Mutta jatkossa en aio katsoa, Martina on yksinkertaisesti hir-ve-ä!! Oon bambinan kanssa aivan samaa mieltä kyseisestä naikkosesta. Esko kyllä yllätti positiivisesti, mutta en siltikään aio enää ohjelmaa katsoa. Saispa joskus jotain laadukasta (odotukseen liittyvää) ohjelmaa telkkariin, kiitos! :)

Siili & Känkkäränkkä-Toukka 8+2
 
Sartsa83
bambina Mä arvasin että se sun maha alkaa sieltä kasvaa! Mee ÄKKIÄ h&m:n nettikauppaan .. sieltä menee niin äkkiä kuumille kiville ne mammafarkut. :) Mä koitan pitää itteni sukupuolen selviämiseen asti erossa noista vauvanvaateliikkeistä. :) Sit vois käydä kattoo jotai kivaa joko prinsessalle tai prinssille. :) Juu hei ei ideaparkista löydy koskaan mitää mitä kullonki ettii.. sit löytyy kun ei hae mitää. :D

En mäkää Martinasta tykkää mut ku ei kerta telkkarista tuu kenenkään muunkaan raskausseurantaohjelmaa niin en vaa ajattele et se on ällötys nii pystyn kattelee sitä. :D eri asia nähdä kun kuulla.
 
Kiitos teille ihanaisille kun jaksatte tälläistä sekopäätä...Eilen pläräilin netistä kaikkea ja olo on ehkä AAVISTUKSEN,jos ei nyt helpompi mutta tietoviisaampi,vaikkei kaikkea passaa tietysti uskoa ja toisaalta,tieto lisää tuskaa.. :ashamed: Mutta kaikenkaikkiaan ihan ok!Martina ja Esko ohjelmaa en tod. aio katsoa,näin Martinan ihan viimeisillään esiintymässä yhdessä autoshowssa ja se oli....sairasta,ällöttävää ja TODELLA mautonta.En voi sietää koko akkaa,anteeksi..Ihanaa että teidän ultrissa on ollu kaikki hyvin ,varmasti todella unohtumattomia ja mahtavia kokemuksia! :heart: *odottaa omia kokemuksiaan*
 
siili no hyvä että oli vaan känkkiksestä kyse! :LOL: mä en tiedä teistä, mutta mulla ei mielestäni ole ollut mitään suuria mielialanvaihteluita... oon mielestäni yhtä ailahteleva kun aina ennekin! :D ja vauvalle ostin kaksi valkoista bodya (kirahvi ja lammas), sitten yhdet pöksyt, oli niin ihanan pehmeet, ja sitten sellaset ihan pikkuruiset sukat! :D :heart: eli ei vielä ihan hirveesti, mutta sillee että makuun pääsi...

sartsa joo täytyy käydä katsomassa sieltä h&m:n nettikaupasta, sillä ideaparkin ko. kaupasta ei löytyny sopivia...tai ainakaan sopivan kokoisia. ite oon muutaman kerran laittanut nauhalle tuon vauva tulossa-ohjelman, ja vaikka se ei ookaan vielä ajankohtainen (kun ne on aina niin loppuvaiheessa raskautta), niin ennemmin katson kyllä sitä. on se ihan mukvaa ajanvietettä, ja kiva katsella erilaisia synnytyksiä... ja munkin oli tarkoitus sinne rakenneultraan asti olla ostelematta mitään, mutta... ;) tuntui niin hyvältä np:n jälkeen, niin oli pakko! :D

taffo kuule luulen, ettet poikkea meistä muista millään lailla, me ollaan vaan ehkä päästy tuon suurimman alkujännityksen, -pelon ja -"järkytyksen" yli...joten ymmärretään kyllä nuo sun tunteet. ja siksihän me ollaan täällä, että saadaan jakaa mitä hullumpiakin tuntemuksia! :p

ON: jäi mietityttämään vielä se np, kun sanoi siellä että ei muuteta sitä LA, kun on niin lähellä. sit jäin miettiin, että mikähän siihen oli laitettu kun gyne oli sitä mieltä että se on 16.7 ja neuvolassa 18.7 joten tarkistin asian tänään neuvolakortista ja se oli se 18.7 mutta np: jälkeen siihen oli laitettu viikkojen+päivien kohdalle 12+4, vaikka sillon perjantaina olis ollu neuvolan laskujen mukaan 12+5. eli...olenko nyt sit edelleen siinä uskossa, että se on se 18.7 koska se sanoi että ei sitä muuteta, vai alanko elämään sitten 19.7 mukaan? eihän tolla yhdellä päivällä ole tavallaan mitään merkitystä, mutta on se aina siinä vaiheessa, kun sitä poksumista odottelee! ;) vai uskonko sitä, että sitä LA ei nyt muuteta. kun siskokin sanoi, että ne eivät lähde muuttamaan sitä aikaa, jos se ei heitä kahta viikkoo alkuperäisestä. loppujen lopuksi pieni murhe tämäkin, mutta haluisin tietty olla selvillä minkä mukaan meen. rakenteessa se on sitten se ihan lopullinen. tosi sekavaa, toivottavasti joku ymmärsi! :LOL:
ai niin, ja sanoihan se siellä np:ssa kallon muodosta, että näytti tosi hienosti symmetriseltä, joka myös kertoo siitä, että ei mitään ihan äärettömän suuria ongelmia voi olla, kun noin hyvältä kallokin näyttää! :D :heart: :heart:

13+0 :heart: (vai 12+6?)


*muoks* oho, tulipas taas pitkä... :whistle:
 
Mulla on taas ne alaselkäkivut tullu takasin :( No oikeestaan niitä on ihan joka päivä ollutkin tässä nyt, yleensä aamuyöstä herään siihen kamalaan kipuun ihan hiestä märkänä, ja yritän käännellä ja väännellä parempaan asentoon... Viime yönä sama, se on tosi inhottavaa! Mut nyt oon huomannut, että siihen liittyy semmoin kummallinen juttu, että aina kun se kipu tulee niin mulla tulee pissahätä ja sitten kun pissalle menen niin se helpottaa heti. Sit vaan venytän vähän tota alaselkää niin siellä aina muljahtaa joku. Outoa :whistle: Kai se johtuu vaan sitten siitä kun tuo kohtu tekee tilaa ittelleen tuolla. Mä oon muutenkin niin pienikokoinen ja lantiokin tosi kapea, että varmaan pikkuselle tulee jossain vaiheessa ahtaat paikat :LOL: Saa nähdä miten synnytys sitten sujuu... Lantiohan siihen vaikuttaa aika paljon, eikös se niin ollut? Noh, se on sitte sen ajan murhe vaikka kyllä kieltämättä on ruvennut jo nyt synnytys pelottamaan ja jännitämään :x

bambina Mulla siellä np:ssä muutettiin LA vaikka heitti vaan päivällä. 8.7 sijasta se on nyt siis 7.7. Vaikkakin ultrassa näkyi että LA olisi ollut sikiön koon perusteella 6.7 niin silti se laittoin äitiyskorttiin että 7.7.??
Mä ehkä eläisin ton sun 18.7 mukaan jos se on kerta sanottu ettei muuteta. Ja kun se vielä neuvolakortissakin lukee.

Vooi, mäkin meinasin sortua ostamaan jo vauvanvaatteita sillon kun oltiin np:ssä käyty, mutta jätin kuitenkin ostamatta sitten. Ehkä koitan odotella sinne rakenneultraan saakka :)

Mulla meinas muuten siellä hammaslääkrissä pari päivää sitten käydä köpelösti. Kun ne siinä heti alussa halusivat ottaan musta röntgenkuvia niin aluks en edes muistanut/tajunnut ettei niitä saa ottaa jos on raskaana... Siinä ne laittoi mulle sen ihmeen suojan tohon rinnuksille ja konettakin jo päälle, kunnes mä sitten sain päähäni että "EI EI EI, MÄ OLEN RASKAANA!!!" Sit ne oli vaan että, no hyvä kun sanoit!! :LOL: Huhhuh...
Pari reikää löytyi, mutta niitä mulle tulee aina vaikka miten pesis hampaita ja käyttäis vaikka mitä hammaslankoja :/

Siili Känkkäränkkä kyläilee täälläkin päin useasti. No mutta kai sitä välillä saakin kiukutella, ihan normaalia. :D Toivottavasti sulla on tänään jo känkkäränkkä- vapaa päivä =)

bambina Noista mielialanvaihteluista... Mä oon itestäni huomannut että mulla niitä ainakin riittää! Vaikka aika vaihteleva mieli mulla on aina ollutkin, mutta nyt kuulemma vaan valitan ja valitan ja kiukuttelen koko ajan... En mä vaan huomaa mitään!!! :LOL:

Juu ja en mäkään tota martinaa ja eskoa millään kovalla mielenkiinnolla katso.. Ihan vaan aikaa tappaen... Mikäs siinä jossei muutakaan tekemistä ole niin kai sitä voi vilkuilla.

Voi olla että meillä on kohta muutto edessä... Tänään tulee joku tyyppi kattomaan tätä meidän kämppää ja mennään sit kattomaan sen kämppää sen jälkeen jos se tästä vaikka kiinnostuis. Olis tarkotus vaihtaa päittäin näitä asuntoja sen kanssa sitten. Ihan vuokrakämppiä kummatkin. Tuolta netistä löytyy joku Helsingin kaupungin "Vaihtotori" tms. jossa asukkaat pystyy keskenään vaihtamaan asuntoja. Niin sieltä löydettiin tää kyseinen kämppä. Nyt asuntaan yksiössä 27 neliöö, ja muutettais sitten kaksioon 53 neliöö. Saas nähdä onnistuuko :) Nyt siivoileen!!

14+4 :heart:
 

Yhteistyössä