The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Aqela
Ööö..ettäkö mikäkö aika alkaa @Aqela lla*kyselee lumiukkona*:unsure:? Kevättä rinnuksissa -aika nyt ainakin :)

No höh, kerran reissu peruuntui. Oisko mahkuja saada siltä suunnalta sitten lomavieraita? Ei kait sitte muuta kuin uusia lomasuunnitelmia pähkäilemään.

Täälläkin ois ens viikko nuoriso-osastolla lomaa...katellaan nyt mitä kehittelevät, siksikliäli nyt terveinä ovat missäkin kokoonpanossa. Tautikirjo näillä kulmilla on melko mahdoton(n). Töissäkin ollu kiirusta todella kun vajaa miehityksellä mennään potevien johdosta. No, meneepähän päivät tosi nopeasti!
Vaihdan ammattia selkäsairauden takia. Miust tulee merkonomi. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Ihan ok,en sairastunut pahemmin :)
Noh ei tuo näkö oo sen parenpi ennen ku leikataan. Muuten ihan ok.
Hyvä ettet kuitenkaan sairastunut ja toivottavasti pääsee pian leikkaukseen ja kaikki menis tällä kertaa mitä parhaiten<3
Ööö..ettäkö mikäkö aika alkaa @Aqela lla*kyselee lumiukkona*:unsure:? Kevättä rinnuksissa -aika nyt ainakin :)
Sanotaan nyt sitten näin kun luvan sain, että kohta täällä on toinenkin opiskelija:p
No höh, kerran reissu peruuntui. Oisko mahkuja saada siltä suunnalta sitten lomavieraita? Ei kait sitte muuta kuin uusia lomasuunnitelmia pähkäilemään.
Eivät pääse, mutta mä koitan mennä toukokuussa käväseen:love:
Täälläkin ois ens viikko nuoriso-osastolla lomaa...katellaan nyt mitä kehittelevät, siksikliäli nyt terveinä ovat missäkin kokoonpanossa. Tautikirjo näillä kulmilla on melko mahdoton(n). Töissäkin ollu kiirusta todella kun vajaa miehityksellä mennään potevien johdosta. No, meneepähän päivät tosi nopeasti!
Joo mä olen kanssa koko ajan kipeenä..nytkin on nielu paksuna ja nenä vuotaao_O
 
Hei, se on nättii menemistä:)!
Eli sitä ollaan sitten suksilla koko viikko enempivähempi ja nassu paahteisena kevätauringosta(y)
Ääftöskii- meiningistä puhumattakaan:rolleyes:

Rentoa lomaa koko jengille!
tänks

meillä on tuo ääftöskii-touhu menny ihan höpöksi, saunotaan ja kokkaillaan mökillä ja jos oikein riehaannutaan niin katotaan joku elokuva netflixistä
 
Moikkelis muru :love: joo pakkasta,jäätä ja aurinkoa tänään :D eilen räntää/ lunta/ vettä ja helevetin liukasta :unsure:

Parantumisia sinne ! Hus sairaudet pois. :)
Oi kuulostaa huvältä eväältä teillä. :p
Siis tödellä liukasta on ollu, mä oon löytäny aina aamusella itestä lukuisia uusia jänniä rautakankijännityspaikkoja kun oon sipsutell...paiskot kun hyvin epämääräisen heiluvaisesti koikkelehtinu kintuillani eteenpäin..tjah, on se kyllä useasti tuntunu siltä kuin oisin vaan menny taaksepäin:cautious:..tai jotenkin luisunuvalunu sivulle...

Kiitos, yritetään karistella tauteja pois. 2/3 pöpöisenä, yks ihan tötteröisenä että oikein pahaa tekee...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Hyvä ettet kuitenkaan sairastunut ja toivottavasti pääsee pian leikkaukseen ja kaikki menis tällä kertaa mitä parhaiten<3

Sanotaan nyt sitten näin kun luvan sain, että kohta täällä on toinenkin opiskelija:p

Eivät pääse, mutta mä koitan mennä toukokuussa käväseen:love:

Joo mä olen kanssa koko ajan kipeenä..nytkin on nielu paksuna ja nenä vuotaao_O
Jep :)
Maaliskuulle on leikkaussuunitelma, toivottavasti juu menee hyvin eikä komplikaatioita enää tule. :(
 
Hyvä ettet kuitenkaan sairastunut ja toivottavasti pääsee pian leikkaukseen ja kaikki menis tällä kertaa mitä parhaiten<3

Sanotaan nyt sitten näin kun luvan sain, että kohta täällä on toinenkin opiskelija:p

Eivät pääse, mutta mä koitan mennä toukokuussa käväseen:love:

Joo mä olen kanssa koko ajan kipeenä..nytkin on nielu paksuna ja nenä vuotaao_O
Eka kappaleeseen tulee multakin yläpeukut. Nuin.(y)

Sitte toka kohtaan että: vei ty köy sistöös(y)
Yläpeukku tuli sitte siihenkii:oops:

Kolomanteen meetki sitte eikä mitään vikinöitä:cautious:!

Ja viimoseen: villasukat. Lämmintä juotavaa(se inkiväärihunajakurkumasitruunahässäkkä tai jotain muuta). Vitamiineja eli hedelmiä suun makuisesti. Ja nessuja*ojentaa* sekä tlc- hoitoa...parane pian:)
 
Siis tödellä liukasta on ollu, mä oon löytäny aina aamusella itestä lukuisia uusia jänniä rautakankijännityspaikkoja kun oon sipsutell...paiskot kun hyvin epämääräisen heiluvaisesti koikkelehtinu kintuillani eteenpäin..tjah, on se kyllä useasti tuntunu siltä kuin oisin vaan menny taaksepäin:cautious:..tai jotenkin luisunuvalunu sivulle...

Kiitos, yritetään karistella tauteja pois. 2/3 pöpöisenä, yks ihan tötteröisenä että oikein pahaa tekee...
Auts,joo toi kankeus on kyllä tuttua taas. Saa hipsutella varovasti kuin mummeli :D
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Niin on. Keva myönsi kuntoutustukirahan. Krooniset kivut ollut viimeiset 10v.
Hienoa!
Siis toi että pääset uudelleenkoulutetuksi. Sua kun ei oo vielä edes iällä ollenkaan pilattu niin ehdit tehdä työmaailmassa vaikka ja mitä:)!
Kestääkö tuo muuten mitenkä kauan? Eli milloin ois suunnitteilla huisin mahtavat valmistujaiskarkelot:geek::D?!
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
N. 3v. Lääkäri oli puhunut sairaseläkkeestä mutta en halunnut sitä. :D
Hyvä sinä:)!
Ja toi kolme vuotta menee niin vauhdilla että kantsii ruveta suunnitteleen hyvissä ajoin niitä bileitä:D
Tiiäkkönää mitä?
Onpa ihanaa että saitkin noin hienoja uutisia joista itsekin oot tohkeissasi:). Mä oon onnellinen sun puolesta :)
 

Yhteistyössä