The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
No sekin piristää(y) Ei ilmeisesti ihan lapasesta karannut kun tekstistä saa selvää:ROFLMAO: Jatkuuko meininki iltakänneihin vai puskeeko jo laskuhumala?:D
Emmä muista mihin saakka nää jatkui/jatkuu mutta edelleen päässä tuntuu aikalailla dui duilta ja kivaa oli hei!
Mun pitää olla pöydän alla ennenkö alan tekemään pahempia kirjotusvirheitä...humalassa keskittyy enemmän siihen mitä kirjottaa tai ainakin siihen miten:notworthy:
 
Päivää kettinkiin.
Aamiaiseksi munia ja pekonia ja ämpärillinen kahvia.

Kohta olis sauna.

Kisumisuni on paljastunut petturiksi! Eilisiltana ei tullu itte vaan lähetti tuuraajan. No, me sitten tuuraavan kisumisun kans katottiin karibian piraatteja. Tuuraajalle ei maistunu paprikasipsit vaan hän halus sweet-chili-sipsejä.
Mun pitää vissiin varata kämpälle sipsejä joka makua jos kisumisuni useamminkin lähettää tuuraajia luokseni kehräämään?
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Päivää kettinkiin.
Aamiaiseksi munia ja pekonia ja ämpärillinen kahvia.

Kohta olis sauna.

Kisumisuni on paljastunut petturiksi! Eilisiltana ei tullu itte vaan lähetti tuuraajan. No, me sitten tuuraavan kisumisun kans katottiin karibian piraatteja. Tuuraajalle ei maistunu paprikasipsit vaan hän halus sweet-chili-sipsejä.
Mun pitää vissiin varata kämpälle sipsejä joka makua jos kisumisuni useamminkin lähettää tuuraajia luokseni kehräämään?

Mun kattivainaa raksti piimään dipattuja sourcreamsipsejä. Siin oli kai maitotuotetta maitotuotteen päälle.
 

Yhteistyössä