The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Olipa aamulla ikävää kävellä töihin,kun yhtäkkiä käsivarsista hävisi voimat ja ikäänkuin paineen tunne oli käsivarsissa. Onneksi kesti vain minuutin,pari.
Väsyttää kyllä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Ihan pikasen tulemisen teen tähän kohtaan ja sanon sulle moikka:)!

Ei muuten luita palele:D
Jos totta puhutaan niin himpunverran vähempikin tuota arskan hehkuttamista riittäis, oon onnistunu kärtsäyttämään taas itteni ja jos tuotä pääkköstäni kuuntelen oikein niin se vois juilia pikkusesti ihan vaan auringossa olemisen johdosta. Mutta nää on pikkumurheita jos murheita ollenkaan. Väsyrättinen mä kyllä oon, kropassa tuntuu taas päivän tahti. Onneks pari päivää vielä tiukasti hommia, sitten jo edessä keskikesän aurinkojuhlat:)

Aattele mimmosta vauhtia aika menee:)
Mitäs sulle kuuluu:)?
 
Ihan pikasen tulemisen teen tähän kohtaan ja sanon sulle moikka:)!

Ei muuten luita palele:D
Jos totta puhutaan niin himpunverran vähempikin tuota arskan hehkuttamista riittäis, oon onnistunu kärtsäyttämään taas itteni ja jos tuotä pääkköstäni kuuntelen oikein niin se vois juilia pikkusesti ihan vaan auringossa olemisen johdosta. Mutta nää on pikkumurheita jos murheita ollenkaan. Väsyrättinen mä kyllä oon, kropassa tuntuu taas päivän tahti. Onneks pari päivää vielä tiukasti hommia, sitten jo edessä keskikesän aurinkojuhlat:)

Aattele mimmosta vauhtia aika menee:)
Mitäs sulle kuuluu:)?
Murunen :love:

Ei palele ei :) Kuuma ilma ollut.
Toivottavasti väsy häviää,kun pääset lepäämään.
Väsymystä täälläkin.
 
Murunen :love:

Ei palele ei :) Kuuma ilma ollut.
Toivottavasti väsy häviää,kun pääset lepäämään.
Väsymystä täälläkin.
Kais:love:
Trooppisissa öissä ei pahemmin nukuta:D ja jos erehtyis nukkumaan niin onneksi on ohjelmatoimisto joka järjestää yötoimintaakin(y)
Hiukan on vähissä yöunet tässä olleet mutta eipä hätiä mitiä - työkavereilla on ollu päivällä sitäkin hauskempaa, varmaan elävät ainakin satavuotiaiksi:D!
Koetahan jaksaa siellä sinäkin väsymyksen keskellä*halaaruttaa*
 
Kais:love:
Trooppisissa öissä ei pahemmin nukuta:D ja jos erehtyis nukkumaan niin onneksi on ohjelmatoimisto joka järjestää yötoimintaakin(y)
Hiukan on vähissä yöunet tässä olleet mutta eipä hätiä mitiä - työkavereilla on ollu päivällä sitäkin hauskempaa, varmaan elävät ainakin satavuotiaiksi:D!
Koetahan jaksaa siellä sinäkin väsymyksen keskellä*halaaruttaa*
Juu,kuumana yönä ei hirveesti nukuta. Onneksi täällä ei oo ollu hirveen kuumia öitä vielä vaikka päivällä on kuuma. :)
Siellä on vissiin yhtä ihanat työtoverit ku mulla,välillä saa kyllä nauraa ja on hauskaa ( vaikka osansa tekee hervoton väsymys )
Kiitti muru :love::love:
Pitäis tosin lähtee vielä kauppaan ruokaostoksille
 
Ai mä katon emerdalea,niin ison puolen ketju ehdittiin lukita.
No eipä ihme,olikin sellaista häröä juttua siellä taas.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä