The Ketju kirjautuneille - tervetuloa


Täytyy kyllä myöntää ettei mullakaan mikään pirtsakka olo ollut herätessä..nokka toiselta puolelta tukossa ja toisen puolen kautta hengittäessä kuului vähän samanlaista pihinää kuin mitä rikki mennyt teepannu päästelis.
 
Onpahan pyöritys taas toisessa ketjussa. Tauolle tulin ja zekkasin ketjun, tiedoks vaan kaikille et mä en oo kirjotellu sinne harmaana vaan näköjään joku tykkäs siellä feikata. Jos tulee vastaavaa tai joku on epävarma niin kysäskää yksärillä kun tuo näköjään noin törkeeks menee.o_O
Ja mode ei mun antanu edes vastata sille:mad:
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
Onpahan pyöritys taas toisessa ketjussa. Tauolle tulin ja zekkasin ketjun, tiedoks vaan kaikille et mä en oo kirjotellu sinne harmaana vaan näköjään joku tykkäs siellä feikata. Jos tulee vastaavaa tai joku on epävarma niin kysäskää yksärillä kun tuo näköjään noin törkeeks menee.o_O
Ja mode ei mun antanu edes vastata sille:mad:
Eihän siellä kukaan sua syyttänyt vai jäikö multa jotain näkemättä?
Aqelaa siellä kyllä kiusas joku mulkvisti harmaana(n)
 
Eihän siellä kukaan sua syyttänyt vai jäikö multa jotain näkemättä?
Aqelaa siellä kyllä kiusas joku mulkvisti harmaana(n)
Joku kirjotti siellä jotain ja perässä luki T:Ellimaar poikkeuksellisti harmaana

Mut se en ollut minäo_O Tulee vaan mieleen et mitähän kaikkee siellä noin kirjotellaan silloin kun ei satu kaikkea katsoon tai jotain poistetaan(n)
 
r0s
Saitte mut mittaamaan nilkkani. :LOL: 21 senttiä.

Mut siitä voikin sit laittaa jatkokysymyksen että eikö muilla kiristä sukanvarret? Ku mulla kiristää suurimmassa osassa sukkia!

(nii ja kengännumero on jotain 37-39, tossusta riippuen.
 
Saitte mut mittaamaan nilkkani. :LOL: 21 senttiä.

Mut siitä voikin sit laittaa jatkokysymyksen että eikö muilla kiristä sukanvarret? Ku mulla kiristää suurimmassa osassa sukkia!

(nii ja kengännumero on jotain 37-39, tossusta riippuen.
Mulla on kotimaisia kiristämättömiä sukkia, ei ollu yllättäen kalliita ja laatu on hyvä. o_O
 
r0s
Mulla melkolailla vakio se 36, mutta muutama vuosi sitten kokeilin kokoa 35 olevia nokian kumppareita ja nekin mahtui:LOL::oops:
Sitten taas joissakin kengissä on toi sama 37 koko.

Musta on tullut kengissäkin kranttu. Jos ne vähääkään painavat tai puristavat tai heirtävät niin ostamatta ja käyttämättä jää.

Voikohan ihminen muuttua vanhemmiten aistiyliherkäksi?o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
Saitte mut mittaamaan nilkkani. :LOL: 21 senttiä.

Mut siitä voikin sit laittaa jatkokysymyksen että eikö muilla kiristä sukanvarret? Ku mulla kiristää suurimmassa osassa sukkia!

(nii ja kengännumero on jotain 37-39, tossusta riippuen.
Ei kiristä:) vähänkään löysemmät menee rullalle kenkiin:oops:
Musta on tullut kengissäkin kranttu. Jos ne vähääkään painavat tai puristavat tai heirtävät niin ostamatta ja käyttämättä jää.

Voikohan ihminen muuttua vanhemmiten aistiyliherkäksi?o_O
Mä oon ainaki nykyään herkkis, kaikki saumat hiestää, sukat ja pikkarit pitää olla ohuet ja saumattomat, liivit on painajainen:ROFLMAO: ja kengissä ei tod. katota enää hintaa vaan ne ostetaan mitkä hyvältä tuntuu jalassa, tarvittaessa karsitaan ulkonäöstä jos pakko(y)
 

Yhteistyössä