The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

No niih,käsikirurgilla käyty.
Olipas mukava,nopee & söpö lääkäri :):love:

Puukkoo tulloo,varsinkin d2 takia pittää hermopinne leikata.
Saattaa mennä syyskuuhun.
Puudutuksessa tekkee,n 6 vk sairaslomaa.
Eli asiat hoidossa ja rullaamassa, hyvä juttu:)!
Ja vielä silmänruokaakin tarjolla;)
Nyt en oikeestaan muuta toivo kuin hiukan aikaisemmaksi muuttuvaa leikkausaikaa, ois niin kiva kun saisit tuolle jomotukselle ja kivulle pistettä pyöräytetyksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Eli asiat hoidossa ja rullaamassa, hyvä juttu:)!
Ja vielä silmänruokaakin tarjolla;)
Nyt en oikeestaan muuta toivo kuin hiukan aikaisemmaksi muuttuvaa leikkausaikaa, ois niin kiva kun saisit tuolle jomotukselle ja kivulle pistettä pyöräytetyksi.
Joo,nyt rullaa hyvin. :)
Kuhan ei tuu leikkausta heinäkuussa,kun on loma silloin.
Syyskuussa on ihan ok jos leikataan.Ehtii vähän säästämään,135€ maksaa leikkaus.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Sehän on vain plussaa molemmin puolin että kirurgi että potilas tietävät mitä tulossa.
Mutta hui sentään, nyt on pidettävä itestään huolta ja leikkauksenkin jälkeen. Mieluummin ollen vaikka liian varovainen:)
Juuh,hyvä kun kertoi. :)
Juuh,diabetesta sairastavalla on aina suurempi infektioriski,niin piettävä huolta
 
Mulla on maitoa kahvilla kupissani.
Veljekset heittämässä läppää.
Tirpana lähti silmät tuikkien ja iloisesti pulputtaen kaverinsa kanssa uimaan.
Aurinko paistaa.
On kaunista:love:


Mä en saa vaan otettua kulaustakaan nyt alas.

Sille on syynsä mitä en voi enempää avata. Mutta ennen kuin mä tästä poistun pitämään kiinni hurmureistani pikkasen tiukemmin ja lujemmin niin...

Usko minua.
Sinä olet hyvä ihminen. Kaunis, vahvanherkkä, uskomaton. Arvokas juuri tuollaisena hiukan - tai paljonkin - elämän kolhimana ja repsottaen paikattuna. Merkityksellisen tärkeä.
Rakas.

Ja...kun tulee päiviä jolloin tuntuu tukahduttavalta. Sielu jäätyy hauraaksi ja kaiken nielevä pimeys tarttuu tiukasti kiinni. Muista o i k e a s t i silloin - !!! - että et ole yksin. Sinä olet rakas.


Pidä huoli itestäsi. Ole onnellinen. Rakasta niin että tuntuu! Ihan "vain" sen takia koska olet. Sinä:love:

Elämä on kaunis.
Ja lyhyt.
Elä. Nyt.
 
Mulla on maitoa kahvilla kupissani.
Veljekset heittämässä läppää.
Tirpana lähti silmät tuikkien ja iloisesti pulputtaen kaverinsa kanssa uimaan.
Aurinko paistaa.
On kaunista:love:


Mä en saa vaan otettua kulaustakaan nyt alas.

Sille on syynsä mitä en voi enempää avata. Mutta ennen kuin mä tästä poistun pitämään kiinni hurmureistani pikkasen tiukemmin ja lujemmin niin...

Usko minua.
Sinä olet hyvä ihminen. Kaunis, vahvanherkkä, uskomaton. Arvokas juuri tuollaisena hiukan - tai paljonkin - elämän kolhimana ja repsottaen paikattuna. Merkityksellisen tärkeä.
Rakas.

Ja...kun tulee päiviä jolloin tuntuu tukahduttavalta. Sielu jäätyy hauraaksi ja kaiken nielevä pimeys tarttuu tiukasti kiinni. Muista o i k e a s t i silloin - !!! - että et ole yksin. Sinä olet rakas.


Pidä huoli itestäsi. Ole onnellinen. Rakasta niin että tuntuu! Ihan "vain" sen takia koska olet. Sinä:love:

Elämä on kaunis.
Ja lyhyt.
Elä. Nyt.
Murunen kattinen ihanainen :love::love:
Toivottavasti on kaikki siellä kuitenkin hyvin. :unsure:
Ihana oot :love:
 
Mulla on maitoa kahvilla kupissani.
Veljekset heittämässä läppää.
Tirpana lähti silmät tuikkien ja iloisesti pulputtaen kaverinsa kanssa uimaan.
Aurinko paistaa.
On kaunista:love:


Mä en saa vaan otettua kulaustakaan nyt alas.

Sille on syynsä mitä en voi enempää avata. Mutta ennen kuin mä tästä poistun pitämään kiinni hurmureistani pikkasen tiukemmin ja lujemmin niin...

Usko minua.
Sinä olet hyvä ihminen. Kaunis, vahvanherkkä, uskomaton. Arvokas juuri tuollaisena hiukan - tai paljonkin - elämän kolhimana ja repsottaen paikattuna. Merkityksellisen tärkeä.
Rakas.

Ja...kun tulee päiviä jolloin tuntuu tukahduttavalta. Sielu jäätyy hauraaksi ja kaiken nielevä pimeys tarttuu tiukasti kiinni. Muista o i k e a s t i silloin - !!! - että et ole yksin. Sinä olet rakas.


Pidä huoli itestäsi. Ole onnellinen. Rakasta niin että tuntuu! Ihan "vain" sen takia koska olet. Sinä:love:

Elämä on kaunis.
Ja lyhyt.
Elä. Nyt.
Toivottavasti kaikki on ok?:unsure:
 

Yhteistyössä