The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Hui hiivatti.:confused: Täytyy varmaan pitää kisuja ulkona silloin kun pihassa on muutakin hässäkkää. Onneks lapset nyt ovat lähes kokoajan trampalla yms.


Hei muuten, miten kuvien jako? Jaatteko aijaan kautta vai onko joku helpompi? Mä just ajattelin näyttää muutaman kuvan teille, mutta se on niinkin haastavaa kun laittaa luvat puhelimesta aijaaseen ja aijaasta tänne linkki.:rolleyes:
Tuossa on tuo liitä tiedosto lähetä vastauksen vieressä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Lispetti
Mun piti töistä tullessa käydä muutenkin kaupassa ja samalla ostaa neule päälle,kun oli niin helevatan kylmä :unsure:o_O onneksi löytyi 5€ viininpunainen neule.
 
Hui hiivatti.:confused: Täytyy varmaan pitää kisuja ulkona silloin kun pihassa on muutakin hässäkkää. Onneks lapset nyt ovat lähes kokoajan trampalla yms.


Hei muuten, miten kuvien jako? Jaatteko aijaan kautta vai onko joku helpompi? Mä just ajattelin näyttää muutaman kuvan teille, mutta se on niinkin haastavaa kun laittaa luvat puhelimesta aijaaseen ja aijaasta tänne linkki.:rolleyes:
Mä en tiedä.
Mut jos kuvia laitetaan niin tossa on mun kototönön sauna.
Se on sata vuotta vanha ja sen pitääkin näyttää siltä.
Lauteet on mun design. Kuten oikeastaan kaikki mikä kuvassa näkyy ämpäreitä lukuunottamatta.


Tossa saman saunan pukuhuone. Kiinnittäkää huomiota hyvin maalattuun tekstiilipäällysteiseen sähköjohtoon älkääkä ikkunaan jota en koskaan ehtinyt kunnostamaan.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja Vonda
Johan muuten tuuli tänään:eek:!

Puutkin taipuili ihan kiitettävästi ja autoa paiskoi puuskittainen sivutuuli ja hiukan ehti hirvittämäänkin:unsure:

Vaan nytpä paistaa ilta-aurinko ja tuulikin laantunut.
asutaanko me naapureina?:alien:
Täällä nousi mekon helma päivällä ja ponnari hulmahti silmille ja melkein kävelin jo niska vinossa ja etukenossa tuulta vasten, että pääsin eteenpäino_Oo_O
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
asutaanko me naapureina?:alien:
Täällä nousi mekon helma päivällä ja ponnari hulmahti silmille ja melkein kävelin jo niska vinossa ja etukenossa tuulta vasten, että pääsin eteenpäino_Oo_O
Asuttaiski:D!
Kuulostaa tuo etenemistyylisi tutulta. Mulla oli pörrön lisäksi yllätysmomentyina takin huppu mikä tempoili tuulessa miten tahtoi eli yllätti mut aika ajoin humpsahtamalla silmille laittaen maiseman pimentoon:cautious:

En törmäillyt(y)
 

Yhteistyössä