The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

r0s
Mä tein rapeaa kanannahkaa! :LOL: Ei päätynyt mun suosikkilistalleni mutta esikoinen eritoten piti.

Siis kun ostin broilerin rintaleikkeitä maustamattomina ja revin nahat niistä veks jotta maustuisivat kunnolla ja sit levittelin noin puolet takaisin lihojen plus marinadin päälle ja jäljelle jäänyt läjä tuntui suurelta heitettäväksi roskiin...

Eli asettelin nahat nätisti pannulle yhden kerrallaan, levy vitosella (maksimi on yhdeksän), ne kutistuvat aika tahtia, kuusi nahkaa mahtui hienosti kerrallaan pannulle ja sit vaan paahdoin miedolla ja kääntelin ja lopulta kaadoin rasvan veks (kaurahiutaleille, päätyy linnuille) ja maustoin.

Kannattaa kokeilla. Maksaa vaivan ja muuta ei maksakaan. Tai no, hieman sähköä ja tiskivettä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kisut on sitten outoja otuksia :D Herttaa kiinnosti vissiin kaalilaaatikon päällä oleva folio uunissa. Katti nosti etutassut uunia vasten ja kahto pitkään uunin sisälle. Minttu meni hertan taakse & työnsi kuononsa
peffaan ja haisteli :LOL::LOL::ROFLMAO:

Ai niin tuli mieleen kisuista,että missähän on FreezeCat ? ;)o_O

Rättiskin on jossain hevonkuusessa ku ei oo näkynyt.
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela
Aqela
Kisut on sitten outoja otuksia :D Herttaa kiinnosti vissiin kaalilaaatikon päällä oleva folio uunissa. Katti nosti etutassut uunia vasten ja kahto pitkään uunin sisälle. Minttu meni hertan taakse & työnsi kuononsa
peffaan ja haisteli :LOL::LOL::ROFLMAO:

Ai niin tuli mieleen kisuista,että missähän on FreezeCat ? ;)o_O

Rättiskin on jossain hevonkuusessa ku ei oo näkynyt.
Niin ovat. :D Mä nään tänään kisua. :love:
 
r0s
Tänään tullut ihan ihme ahistuskohtauksia...(n)

Niin ja vesilaskukin tuli, ei ollut kallis...50 €/3kk:lta. Olis kalliimpikin voinut olla, täällä on tosi kallista vettä.

Mä alan olla sitä mieltä, että kaikki krempat ja ahdistukset sun muut johtuvat vanhenemisesta (vaihdevuosista!) ja siitä että pitäisi syödä ihan hiivatin terveellisesti jotta saisi kaikkea mitä kroppa tarvitsee.

*pistelee salaattia poskeen* -on avokadoa ja babypinaattia ja normirehui sun muita.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mä alan olla sitä mieltä, että kaikki krempat ja ahdistukset sun muut johtuvat vanhenemisesta (vaihdevuosista!) ja siitä että pitäisi syödä ihan hiivatin terveellisesti jotta saisi kaikkea mitä kroppa tarvitsee.

*pistelee salaattia poskeen* -on avokadoa ja babypinaattia ja normirehui sun muita.
Mulla tää ahistus johtuu ihan muista asioista, mutta noi sun mainitsemat asiat voi kyllä voimistaa näitä oireita....

Ai niin, unohdin eilen ostaa avokadoa kaupasta! Kiitos muistutuksesta<3
 

Yhteistyössä