The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

mulla kävi vieraita, oma kläppi, puolikläppi, veljen ja siskojen kakarat, kakun kans tulivat yllärivierailulle ko täytän huomenna taas 25. oon kattonu miljoona pikkuapinain esitystä ja taputtanu vissin käet verille, kissaki vaan nauraa mulle. kai siks ko vuen päästä lähen jo viiennellekymmenelle. oon ehkä tehny siitä jo sillon lapaset...
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
r0s
mulla kävi vieraita, oma kläppi, puolikläppi, veljen ja siskojen kakarat, kakun kans tulivat yllärivierailulle ko täytän huomenna taas 25. oon kattonu miljoona pikkuapinain esitystä ja taputtanu vissin käet verille, kissaki vaan nauraa mulle. kai siks ko vuen päästä lähen jo viiennellekymmenelle. oon ehkä tehny siitä jo sillon lapaset...

Synttärionnea siis näin jälkikäteen!
 
mulla kävi vieraita, oma kläppi, puolikläppi, veljen ja siskojen kakarat, kakun kans tulivat yllärivierailulle ko täytän huomenna taas 25. oon kattonu miljoona pikkuapinain esitystä ja taputtanu vissin käet verille, kissaki vaan nauraa mulle. kai siks ko vuen päästä lähen jo viiennellekymmenelle. oon ehkä tehny siitä jo sillon lapaset...
Onnittelut jälkikäteen :)
 
Kaupassa käyty :) täällä on muuten raikas - 17 pakkasta.
Hk: ta sain 10€ lahjakortin,niin ostin nauta-sika jauhelihaa,possunsuikaleita, kananpojan suikaleita ja kabanossi savupekonimakkaraa :D:)

Mies käyttää joku päivä jauhelihan,kananpojan suikaleet syö kissat, possun suikaleista tehään lihapata, kabanossi menee kaalinlopun ja kasvisten kanssa pataan. :p
 
  • Tykkää
Reactions: r0s ja Elena777
r0s
:notworthy:

Mun rullakebabinpuolikkaassa oli ihan kokonainen yksi pieni murunen feta-juustoa. Onneksi huomiseksi jäneessä puolikkaassa on jopa kolme murusta.

Joskus tekisi mieli reklamoida... Miehen versiokaan ei oo aurajuustoa nähnytkään...
 
:notworthy:

Mun rullakebabinpuolikkaassa oli ihan kokonainen yksi pieni murunen feta-juustoa. Onneksi huomiseksi jäneessä puolikkaassa on jopa kolme murusta.

Joskus tekisi mieli reklamoida... Miehen versiokaan ei oo aurajuustoa nähnytkään...
o_O
Oho, täällä on aika hyviä turkkilaisravintoloita mistä saisitte hyvät rullakebut.(y)
 

Yhteistyössä