The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mie oon jo osan jouluruokaostoksista ostanut, viellä on ostamatta karjalanpaistilihat,piirakat, joulumakkara, sipuli,maustekurkku,kerma,rahka,loimulohi,mariannesekoitus,glögi. Olikoha viellä muuta ostamista ? :unsure::D
 
Mun sokeriton ruokavalio menee pariksi viikoksi tauolle.
Oikein!

Mä en syö suklaata noin yleensä, enkä vieläkään pysty mitään levysuklaata syömään, mutta meinaan napostella toffeet vaikka niissä oliskin vähän suklaata mukana ja varmaan muutaman konvehdinkin saan upotettua.:barefoot:
Ja kaikki tämä, vaikka yleensä en silleen makeesta välitä. Joulu saa vaan ihmeitä aikaan. Haluaa kokea niitä lapsuudessa maistettuja makuja uudelleen ja uudelleen.:love:
Onneks sentään jotkut namuset ovat pysyneet samana vuodesta toiseen.:love:
 
Oikein!

Mä en syö suklaata noin yleensä, enkä vieläkään pysty mitään levysuklaata syömään, mutta meinaan napostella toffeet vaikka niissä oliskin vähän suklaata mukana ja varmaan muutaman konvehdinkin saan upotettua.:barefoot:
Ja kaikki tämä, vaikka yleensä en silleen makeesta välitä. Joulu saa vaan ihmeitä aikaan. Haluaa kokea niitä lapsuudessa maistettuja makuja uudelleen ja uudelleen.:love:
Onneks sentään jotkut namuset ovat pysyneet samana vuodesta toiseen.:love:
Lapsi ihmetteli liköörikonvehteja, kun sylki sellaisen roskikseen. Oli kuulema pahaa ja miksi piti ostaa pahoja joulukarkkeja. Ne on niinkuin traditio :oops:
 
Mie oon jo osan jouluruokaostoksista ostanut, viellä on ostamatta karjalanpaistilihat,piirakat, joulumakkara, sipuli,naustekurkku,kerma,rahka,loimulohi,mariannesekoitus,glögi. Olikoha viellä muuta ostamista ? :unsure::D
Eikö silliä?
Aika monet ostaa niitä enkelisukulaateja...pitäs vissii miunki.

Pitkä on minunkin lista ja vielä muutama asia pitäis lisätä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Lapsi ihmetteli liköörikonvehteja, kun sylki sellaisen roskikseen. Oli kuulema pahaa ja miksi piti ostaa pahoja joulukarkkeja. Ne on niinkuin traditio :oops:
Mulle tarjottiin pienenä finlandiavotka konvehteja. Viksuna purasin aina kahtia ja valutin pulloon viinakset iskälle.:D
Ei ne vielä noin pienelle maistunu, mutta ne normaali liköörikonvehdit oli ihania. Punssi etenkin!!!
Ostampa muuten niitä *kirjaa ylös* mutta nyt heitän kuoret roskiin ja imen vain sisuksen.:D
 
Mä sain enkelisuklaata pussillisen ja söin 3 ja aloin hetken päästä saamaan oireita, ensiks alkoi sydän takomaan hurjaa tahtia ja sitten aloinkin vapisemaan ihan hervottomasti :eek:
Joo ja on tutkittu diabetes muutamankin kerran, totesivat vaan että mulla on sokeriin herkkyys, ei muuta...ja tuo riesa mulla on ollut pienestä saakka.
 
Mulle tarjottiin pienenä finlandiavotka konvehteja. Viksuna purasin aina kahtia ja valutin pulloon viinakset iskälle.:D
Ei ne vielä noin pienelle maistunu, mutta ne normaali liköörikonvehdit oli ihania. Punssi etenkin!!!
Ostampa muuten niitä *kirjaa ylös* mutta nyt heitä kuoret roskiin ja imen vain sisuksen.:D
punssi ja rommi on hyviä mutta cherryt pahoja
 
Mä sain enkelisuklaata pussillisen ja söin 3 ja aloin hetken päästä saamaan oireita, ensiks alkoi sydän takomaan hurjaa tahtia ja sitten aloinkin vapisemaan ihan hervottomasti :eek:
Joo ja on tutkittu diabetes muutamankin kerran, totesivat vaan että mulla on sokeriin herkkyys, ei muuta...ja tuo riesa mulla on ollut pienestä saakka.
Kurjaa. Toimisko intiaanisokeri paremmin? Suklaanamuja voi tehdä itsekin.
 
Ostin muinoin jostain kaupasta, en muista enää mistä. Ne on nätit. Kuusessa on keraamiset karkkikepit ja piparkakut.
Mä kyllä meinaan metästää meidänkin kuuseen keraamiset kepit. Vaikka sitten ensjouluks. Ompahan sitten taas yks into enemmän ja uutta pällisteltävää ens joululle.:love::love::love:

Sen verran meinaan tästä sängystä nousta, että käyn kuvaamassa teille mitä keraamista meidän kuuseen tulee.
Ne on lapsille ostettu kun syntyivät. Ovat siis lasten ihan omat koristeet.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä