The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miksi nykyään uusissa automalleissa takavalot eivät pala ajaessa? Vähänkö on haastavaa nähdä sumussa edellä ajavaa, jos tämä ei ole älynnyt laittaa takasumuvaloa päälle. Mikä on tämän valottomuuden funktio?
 
Rakkaus on tehtykin sattumaan.
Sen pitää tuntua syvällä niin hyvässä kuin pahassa.

Mitäs se semmoinen rakkaus olis joka ei tunnu miltään missään?

"Vain ne joita rakastamme voivat meitä satuttaa. Muut voivat korkeintaan tappaa."
(Eräs AK vuonna miekka&dinosaurus)
Mä aattelen silleen että rakkaus ei satuta vaan ihmiset joita me rakastamme satuttavat..tai voivat satuttaa. Rakkaus tunteena on aivan mahtavaa, kihertää mahanpohjassa saakka ja saa höpöttämään ihan hassuja, mutta ne on ne ihmiset jotka hoitaa sen satuttamisen...
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Kais
Noloa tunnustaa...

Äsken sentään ehdin kaupalle niin kauan kun vielä olutta myyvät.
Tossa hiljattain kävi sillai, että en ehtinyt.
Jolloin pitääkin suunnistaa samantien nurkkabaariin eikä ne päästä sieltä pois ennen valomerkkiä. Jolloin rahaa menee kymmenkertainen määrä, unilaatikko on huomattavasti kauempana kuin jääkaapin vieressä, telkkariohjelman valitsee joku muu kuin minä (yleensä jotain urheilua), ja anniskelu on kiinni baarimikon röökitauoista eikä minun röökitauoistani.

Mutta nyt siis on hallussani viikonlopun tupakit ja sapuskat, sekä tämän illan oluet.
Paremmassakin kuosissa elämä tietty vois olla mutta eipä ainakaan hetkeen tartte lähteä mihinkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä