The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja niin ai, seuraavia kylvöksiä voisi joo valmistella. Edellisestä satsista unohtuivat linnunsilmä-chilit, kun se mokoma siemenpussi oli pudonnut kaapiston ja "kylvötarvikekylmäkassin" väliin piilottelemaan, ne siis ainakin multaa.
 
vierailija
Mää laitoin oikein kermaakin.

(karrageenilla, kun noi pirkka-veriot olivat alennuksessa, sori p@ula)
Ei se ole mun nikki ollut aikoihin, joten älä käytä sinäkään.

Muista sitten, jos alkaa mahaa kouristella huomenna, turvottaa ens viikolla ja luulet et alkoi ummetus:sick:

No, se suolisto voi turvota tukkoon, ei siinä muuta - jos ei sitten yritä poistaa sitä elimistöstä pikaisesti:giggle:

Oli muuten vuosia sitten yhdessä ulostuslääkkeessä karrageenia ekan kerran, mut en muista sen nimeä. Ei se sitä tarkoita, että se suun kautta olis yhtään turvallisempaa. Käyttivät pharmacassa sanaa "peräruiskesuspensio" - eikä siihen aikaan nähnyt netistä mitään: kirjastoon piti mennä tavaamaan niitä Pharmaca Fennicoista ja kun siitä sitten kirjoittelin sairaiden palstalle suoraan asiaa, suuttui muuan apteekkari Kreikassa tai Kreetalta - ihan sama mulle missä, tulistui hirveesti, etti niitä saa kirjoittaa:confused::censored:

Niinpä ne tyhäsivät koko palstan, mut enhän tiennyt, kun pistivät kuukaudeksi banniin eikä kukaan kertonut. Mun mieli/muistikuva siis on vähän toisenlainen asiasta:poop:

Kävi oikeen korjausmieskin selvittämässä, mikä koneessa vikana ja sanoi ettei tehnyt mitään - kuukausi oli kulunut. Sellaista on business ollut jo kauan - enkä varmasti ole ainoa:alien:
 
vierailija
Ja niin ai, seuraavia kylvöksiä voisi joo valmistella. Edellisestä satsista unohtuivat linnunsilmä-chilit, kun se mokoma siemenpussi oli pudonnut kaapiston ja "kylvötarvikekylmäkassin" väliin piilottelemaan, ne siis ainakin multaa.
Mulakin lähti melkein kaikki makeasuippopaprikat kasvamaan. Kokeilin uutta systeemiä, kun kaupan kylvömullat on aika huonoja - ainakin home haisee usein niissä:-(
Ei ole homehtuneet ainakaan vielä, kun laitoin kylvöpotin pohjalle luomumundokahvin käytettyjä poroja ja sitten kerros kylvömultaa ja siihen siemen ja taas ohut kerros kylvömuktaa. No, kastelin siinä vaiheessa suihkupullolla ja sitten lisäsin vielä puoli senttiä kahvinporoja. Hyvin on kaikki itäneet. Miehelle vielä ku sain muistiin, et ei nakkaakaan niitä suodatinpusseja kompostiin kevään aikana:D

Täällä yks linkki siitä peräruiskesuspensiosta, mitä karrageeniksi E407 on kutsuttu - muiden muassa(y):poop::sick:
 
Mä luulen, että karrageeni on mulle turvallista. Olisi jo kaikenmaailman suolistosairaudet jos olisin altis moisille.
Ainoastaan liika alkoholi, rautatabletit, valmislihapullat ja liika sipuli saavat mun vatsan mitenkään solmuun.
 
Päivää ketjuun :love:

Vapaapäivä ! :D
Kävin mie jo kirjastossa & lidlissä,illalla prismalla.

Oon mä käynny lukemassa teijän juttui,mut ei oo tehny miel pahemmin ite kirjoitella mittään :oops::notworthy:
 
vierailija
Mä luulen, että karrageeni on mulle turvallista. Olisi jo kaikenmaailman suolistosairaudet jos olisin altis moisille.
Ainoastaan liika alkoholi, rautatabletit, valmislihapullat ja liika sipuli saavat mun vatsan mitenkään solmuun.
No solusalpaajat peittää hyvin niitä oireita - kai niitä jää elimistöön luuramaan sinne rasvakudokseenkin, kuten muutkin myrkyt tallentuu sinne:sleep:
No, jos jostain syystä alkaa paino liian nopeeta putoamaan, saattaa tulla kaiesta yliannos, kun ne lähtevät liikkeelle. Tasainen painonnousu saattaa hyvinkin olla siinä mielessä "turvallisempaa":ninja:
Rautatabletteihin kuolee - ainakin yhden olen nähnyt netissä, kun vaipui näkymättömiin - muilta tosin kuulin tarkemmin siitä, mutta kukaan ei valita niiden puolesta koskaan - eikä varmasti kukaan uskoisikaan, jos valittaisi:confused:

Alkoholissa fosfaatit ja askorbiinihappo, lihapullissa neonikotinoidijäämät rypsiöljyssä ja glutamaatit ja muuntogeeninen liha ja sipulissa inuliini sekä homemyrkynestoainejäämät - enkä ole edes selvänkijä:geek:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä