The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Tällä palstalla se olet vain sinä joka linkittelee videoita ja linkkejään eri ketjuihin. Älä laita niitä muiden "paulojen" tai kirjoittajien syyksi. Kukaan ei sitä usko ettetkö se olisi vain sinä niiden kaikkien takana.
Täällä olenkin laittanut niitä, kun ne liittyy asiaan, mut enhän voi sille mitään, jos ihmiset ei osaa edes englantia. Vauvalta löytyi selitys tuohon. Ihmiskaupassa käytetään kaikkia konsteja - enkä minä tiedä, mihin ne liittyy... Mutta olennaista on se, toimiiko ihminen itsensäpaljastajana vapaaehtoisesti vai pakon edessä. Sellaiseen saattaa tuolla em. systeemillä sotkeentua kuka vaan nykyään:-(
 
vierailija
Täällä olenkin laittanut niitä, kun ne liittyy asiaan, mut enhän voi sille mitään, jos ihmiset ei osaa edes englantia. Vauvalta löytyi selitys tuohon. Ihmiskaupassa käytetään kaikkia konsteja - enkä minä tiedä, mihin ne liittyy... Mutta olennaista on se, toimiiko ihminen itsensäpaljastajana vapaaehtoisesti vai pakon edessä. Sellaiseen saattaa tuolla em. systeemillä sotkeentua kuka vaan nykyään:-(
Älä ajattele liikaa muiden elämiä vaan keskity vain siihen omaasi. Saat vielä stressiä ja tiedä mihin se johtaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Etkö ymmärrä, että sinua kuvattiin? Minne maailmakolkkaan sitä levitetään? Kuka levittää? Miksi? Eikö yhtään kiinnosta?
Voi luoja sun kanssa,mikään helvetin kameran salama ei välkkynyt,kukaan ei kuvannut mitään eikä varsinkkaan minua !
Auringon valo osui kännykän näyttöön ja siitä tuli valopilkku seinälle. Oot kyllä täysin sekopää
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä