The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ko.dokkarissa esitetään keppihevostelun parissa viihtyviä koululaisia. Kritisoit heidän harrastuksensa naurettavaksi.

Mitä tulee aikuisten keppihevosteluun, niin aika kesyä toimintaa kuitenkin jos vaikka kuvittelee hevosensa omaavan inhimillisiä piirteitä. Voihan joukossa olla yksinäisiä ihmisiä ja tuolla tavoin esim.yrittävät sietää sitä ja pärjätä elämässään. Ei voi olla huono asia tuokaan..
Mä laitoin kommenttini jo ennenkuin avasin linkkiä, mutta sen mitä ihmisiä tiedän niin täälläpäin ketkä tuota harrastavat ovat ikähaarukaltaan jotain 35-50 vuotiaita ja sitä vanhempia.
Kuten sanoin niin ihan sama mitä aikuiset ihmiset harrastavat mutta lelun inhimillistäminen ei enää ole tervettä.

Tervehenkisempi harrastus tuo kuitenkin on kuin joku keräilen ja säilytän kaikki käyttämäni kuukautissiteet. Näitäkin kun löytyy, kuulema
No joo, on toki.
 
http://www.ts.fi/teemat/1074135412/Plantaarifaskiitti+eli+kantakalvon+tulehdus+yleisin+syy+kantapaakipuun
Miten se eroaa tuosta?
Mulla on ollut se ja kohoasento (sohvan selkänojalla hyvä) ja lepo oli ainoa hoito. Pari kuukautta meni töllötellessä. En onneksi alussa tiennyt, kun päivä kerrallaan lepuuttelin. Kipulääkkeet voivat hidastaa paranemista. Onneksi se kipu on hyvä merkki siitä, ettei ole vielä terve.
Sama tautihan tuo on.En tiiä millon sulla on ollu,mutta on muitakin hoitoja kuin lepo. Kiputulehduslääkkeet vähentää tulehdusta ja nopeuttaa parantumista, myös jalan teippaukset on tehokas hoito,pitäisi parissa viikossa tehota,samoin venyttelyt. Mie en ainakaan pysty enkä kerkiä kuukausia lepäilemään.
Eron tuntee jo maanantaihin verrattuna,sattuu kyllä kävellessä mutta lievemmin.
 
vierailija
Eli sun mielestä panopuuna oleminen ja kännääminen ovat seuraava vaihtoehto keppihevostelulle?
Oho, löytyi tosikko- vaihde.
Ei, heitin tuon läppänä koska en ymmärrä miksi teini nyt ei saisi harrastaa keppihevostelua olematta naurettava. Kerran teini viihtyy tuossa harrastuksessa ja se pitää hänet pois mm.kännäilystä, niin - miksi dissata? Jos teini on ylpeä siitä että osaa tehdä itse kauniita keppihevosia, niin mikä sinä olet häntä lyömään lyttyyn?
 
Oho, löytyi tosikko- vaihde.
Ei, heitin tuon läppänä koska en ymmärrä miksi teini nyt ei saisi harrastaa keppihevostelua olematta naurettava. Kerran teini viihtyy tuossa harrastuksessa ja se pitää hänet pois mm.kännäilystä, niin - miksi dissata? Jos teini on ylpeä siitä että osaa tehdä itse kauniita keppihevosia, niin mikä sinä olet häntä lyömään lyttyyn?
a) oho, en ole tosikko b) en ole lyömässä ketään lyttyyn...eipäs nyt liiotella:love:
Koska tää aihe koskettaa sua niin paljon, niin pyydän anteeksi jos loukkasin tunteitasi ja kenties harrastustasi, ei ollut tarkoitus.
 
vierailija
a) oho, en ole tosikko b) en ole lyömässä ketään lyttyyn...eipäs nyt liiotella:love:
Koska tää aihe koskettaa sua niin paljon, niin pyydän anteeksi jos loukkasin tunteitasi ja kenties harrastustasi, ei ollut tarkoitus.
Ja sitten vedettiin tämä lässytys kortti "kosketinko tunteitasi", voi veljet.
Erehdyin kritisoimaan mielipidettäsi siitä kun itse dissasit ko.harrastusta naurettavaksi. Yritin saada selville mikä on naurettavan harrastuksen määritelmä ja herättää ajattelemaan että mikä sinä -tai minä- olet sanomaan kenenkään harrastusta naurettavaksi jos siinä on ihmiselle hyvää tekeviä aspekteja.

Mutta unohdin että tässä ketjussa kaikkien pitää olla samaa mieltä. Anteeksi.
 
Softy
Ja sitten vedettiin tämä lässytys kortti "kosketinko tunteitasi", voi veljet.
Erehdyin kritisoimaan mielipidettäsi siitä kun itse dissasit ko.harrastusta naurettavaksi. Yritin saada selville mikä on naurettavan harrastuksen määritelmä ja herättää ajattelemaan että mikä sinä -tai minä- olet sanomaan kenenkään harrastusta naurettavaksi jos siinä on ihmiselle hyvää tekeviä aspekteja.

Mutta unohdin että tässä ketjussa kaikkien pitää olla samaa mieltä. Anteeksi.
Jokaisella saa olla oma mielipide. Myös mulla.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä