The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä muuten lähden nurkkabaariin heti kun se aukeaa.

Tänään on taas luvassa rappareita partsilleni.

Mä en sitä tumpelointia viitti kattella. Kärsivällisyydelläni on rajansa.

Mä mielummin ryyppään kuin teen kuus kertaa saman asian.

Ja kun olen nähnyt mitä ollaan tehty niin mun on ikävä sitä pohjaa jota piti remontoida.
Kuinkas se menikään Strömsöössä... ?
Täällä pätee paremmin toi mr. Murphy.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Niin olisi. :oops:
Ei tuu kovin helposti mentyä lääkäriin. Joku vuosi sitten oli helvetinmoiset kivut vatsassa. Yhtä kovat kuin synnytyksessä. En mennyt päivystykseen. :unsure:
Turvotus on helpottanut kun aloin syömään visibliniä.
Mulla on vähän samaa vikaa että menen vasta sitten lääkäriin kun olo on todella huono...:oops:
Mistähän moinen turvottelu ja vatsavaivat sitten vois johtua? Voisko se vika olla vatsalaukussa ihan? Koitahan mennä lääkäriin niin pääset tutkimuksiin.:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Softy
Mulla on vähän samaa vikaa että menen vasta sitten lääkäriin kun olo on todella huono...:oops:
Mistähän moinen turvottelu ja vatsavaivat sitten vois johtua? Voisko se vika olla vatsalaukussa ihan? Koitahan mennä lääkäriin niin pääset tutkimuksiin.:unsure:
Turvotuksen syytä ei löytynyt. Tai siis verikokeista ei löytynyt mitään. Mä epäilen että vois olla ärtynyt paksusuoli.
 
Niin olisi. :oops:
Ei tuu kovin helposti mentyä lääkäriin. Joku vuosi sitten oli helvetinmoiset kivut vatsassa. Yhtä kovat kuin synnytyksessä. En mennyt päivystykseen. :unsure:
Turvotus on helpottanut kun aloin syömään visibliniä.
Eikös sulla o työterveyshuolto?
Sinne jo kuin olisi.

Älä sinä neitokainen ala leikkimään yhtä kovaa jätkää kuin mä joka menee seuraavaksi vasta patologille.
Paitti ensin silmäklinikalle. Ens kuussa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä