The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
On tämmönen sataako vaiko eikö-päivä ja jos otan riskin ja kaivan rätit ja lastat, sataa ihan varmasti. :cautious:

Kaikki loistavasti :) oon vaan huomannut, että kun päivät istun koneen ääressä ja teen töitä niin sitten kun on aika tiputtaa kynä pöydälle, kirmaan pihalle tai puuhaan jotain muuta. Eka vuosi landeasukkaana on täynnä uutta ja ihmeellistä. Koko talven ihmettelin oikein lintukirjan kanssa mitä kaikkea mun ruokintapaikalla liikkui ja on täällä nähty hirvi, ilves ja ahman jäljet ihan pihapiirissä. Nyt tietenkin ihmettelen mitä lumen alta paljastuu ja miten jäät lähtee järvestä
Katos, perusvarmaa keliä siis. Sama juttu kun aattelet ja ehkäkenties ehditkin pestä auton, niin eiköhän rupee satamaan vettä(y)

Voi jestas sentään miten ihanalta kuulostaa tuo paratiisinne:)! Ja mieluusti kait sitä rentoutuu noin työpäivän jälkeen - huomaamattaan pihalla puuhastellen ja kaikesta uudesta ilahtuen. Toihan on parasta terapointia ikinä!
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Niinpä:(
Iteasiassa en tahdo tietääkään mimmonen ihmisentekele on moisten ajatusten takana(n)
Pakko olla joko niin hyvin asiat elämässä, että on saanut aina kaiken mitä haluaa..eikä ole oppinut ottamaan toisen ihmisen tunteita lainkaan huomioon tai sitten sellanen kenellä on itsellään hirveen pahaolla ja purkaa sitä noin.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Jahas, hilavitkutinkin herkes temppuilemaan...ei anna näemmä välistä mun tyksiä niin mitään saati vastata niin kellekään vaan heittää pois tai muuten vaan pyörtyilee*huokaa syvään*

Ihavvarmasti tää on jonkun miehen suunnittelema systeemi:unsure::barefoot:
 
Pakko olla joko niin hyvin asiat elämässä, että on saanut aina kaiken mitä haluaa..eikä ole oppinut ottamaan toisen ihmisen tunteita lainkaan huomioon tai sitten sellanen kenellä on itsellään hirveen pahaolla ja purkaa sitä noin.
Mä kyllä kallistun ihan suoraan semmoseen ihmiseen mikä elää tuossa negatiivisessa ahdistuneisuudessaan. Mikään asia ei ole hänen elämässään hyvin, ei siedä omaa keskeneräisyyttään eikä pysty käsittelemään pettymyksiään. Näin ollen ei myös voi aidosti esim.iloita jonkun toisen hyvistä uutisista, saavutuksista, onnesta koska kaikki on häneltä itseltään pois. Kateus ja katkeruus ovat ihmistä syöviä tunnetiloja, mitkä estävät elämästä ja myrkyttävät sairaaksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
.....yyh...mä en oo ihan varma että haluunko kuitenkaan nuitten lumikasojen lähtemistä:unsure:

Kun näyttäis siltä että...sitäontalvenaikanaurakallakimpoiltujatemuttujatehtyniitäpeijakkaanällöttäviämyyränpommitusmultapläjäytyksiä:mad:

Ja mitä tässä nyt oon havaintoja tehny niin vissiin on taas keskitykset sijoitettu vain tähän tontinplänttiin:cry:

Vaikka luulis että tästä meikäläistenkin pihallapomppimisen ja pärräilyn sun muun elämisenmeininkiääntelyn määrästä oisivat ottaneet ritolat maailman ääriin asti! Ei jummartaa:unsure:...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Pakko olla joko niin hyvin asiat elämässä, että on saanut aina kaiken mitä haluaa..eikä ole oppinut ottamaan toisen ihmisen tunteita lainkaan huomioon tai sitten sellanen kenellä on itsellään hirveen pahaolla ja purkaa sitä noin.
Tai sitten vaan harmaana on hyvä huudella ja ilkeillä, naamatusten oisi hiljasta tyttöä/poikaa
 
Melkein ois pakko pestä ikkunat ja pyyhkiä pölyt, piha on niin märkä vielä ettei sinne pääse haravoimaan
Minäkin kerään vielä energiaa, ei ihan vielä. Ekaksi täytyisi kuurata iso parveke, jota ei ole pesty edellisen asukkaan aikana lainkaan. Odotan jo, että saan lasit ja lattian puhtaaksi ja oman, puhtaan maton levitettyä sinne. Pieni aamiaispöytä ja sohva. Kukkia. Mutta ensin täytyy tulla kunnolla lämmintä.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä