The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta :)

Mikähän siinä onkin, että ku sais nukkua nii sitte ei kyllä nukuta vaan pomppaa jo aikasi ylös.?

Noo saapahan juoda rauhassa aamukahvia ja suunnitella päivää. Mennään joko luistelemaan tai pulkkamäkeen, kumpaa poikaset sitte haluaakin tehdä. Sit lupasin et leivotaan pullaa, en oo varmaan kertaakaan leiponu pullaa tässä kämpässä ja viimeistä kuukautta aletaan kohta viettää, nii eiköhän olis jo aikaki :D Illalla sitte taas kiekkoa töllöstä. :)
 
IhQ
Huomenta!

Eka kerran heräsin puol 6, sitten miehen herätyskelloon klo 7 ja uudestaan samasta syystä klo 8..mies oli aatellut että laittaa kellon herättään että herää ennen minua laittaa kahvit yms. valmiiks ja antais miun nukkuu...se ei ihan onnistunu mut haliteltiin tuossa joku hetki nii ei paskempi aamuherääminen noinkaan.

On muuten pitäny sanoa jo aiemminkin, et noi Epekin ruuat kyl kuulostaa (ja epäilemättä maistuukin) tosi hyvältä.
Omassa keittiössä ei taida ikinä tulla tehtyä mitään niin kovin monimutkaista (tai ees siltä kuulostavaa) vaan melko perusruuilla mennään aina..sit jos haluaa jotain spessumpaa niin mennään ulos syömään.
 
Mihin kilin sinne mun postipaketti on jäänyt??! tilannu jo viikko sit to ja vieläkään ole tullut.Kuitenkin ovat vastaanottaneet tilauksen ja tällä viikol tuli joku viesti että paketti on postitettu tms mutta ei näy vieläkään.....meillä on 3-5 päivän toimitus....no niin näkyy olevan:mad:
 
Mihin kilin sinne mun postipaketti on jäänyt??! tilannu jo viikko sit to ja vieläkään ole tullut.Kuitenkin ovat vastaanottaneet tilauksen ja tällä viikol tuli joku viesti että paketti on postitettu tms mutta ei näy vieläkään.....meillä on 3-5 päivän toimitus....no niin näkyy olevan:mad:
Ei ois eka kerta että firma kyllä toimittaa ajoissa mutta posti kierrättää pakettia pidempäänkin
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä