Tiedätkö pareja joissa toinen puolisoista lähtee liikaa toisen vouhotuksiin mukaan?

Tuli mieleen tuosta "vela-pari eroaa" -ketjusta monta kertaa miettimäni asia, että joskus toisen ajatuksien mukaan meno on hyvästä, joskus ei.

Noh, mä oon tuunannu tuota mun miestä, mut ei se nyt edelleenkään mikään Tommy Hilfigeri ole eikä tarttekaan olla (vain esimerkki, ylihintaisia rytkyjä sillä Tommyllä).
Sit mä oon sisustanu tätä kämppää 90 % oman makuni mukaan-mut miehen sisustus näyttäis varastohallilta. :oops:
Ja jos puoliso saa toisen vaikka lenkille, niin hyvä vaan.

Mut jotenkin oon törmänny pareihin jotka hehkuttavat yhteistä asiaa - vaikka se asia on vain toisen puolison intohimo.

"Kyllä tää vegeruoka on hyvää", sanoo molemmat, mut miehen silmäkulmassa on kyynel.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Onhan niitä pareja. Asia on ihan ok, jos toinen lähtee mukaan koska ei hirveästi välitä suuntaan tai toiseen, mutta haluaa tukea puolisoaan. Sen sijaan se on karua katseltavaa, jos toisella selvästi on mielipide, mutta on niin alistuvainen ettei uskalla pitää puoliaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Tuli mieleen tuosta "vela-pari eroaa" -ketjusta monta kertaa miettimäni asia, että joskus toisen ajatuksien mukaan meno on hyvästä, joskus ei.

Noh, mä oon tuunannu tuota mun miestä, mut ei se nyt edelleenkään mikään Tommy Hilfigeri ole eikä tarttekaan olla (vain esimerkki, ylihintaisia rytkyjä sillä).
Sit mä oon sisustanu tätä kämppää 90 % oman makuni mukaan-mut miehen sisustus näyttäis varastohallilta. :oops:
Ja jos puoliso saa toisen vaikka lenkille, niin hyvä vaan.

Mut jotenkin oon törmänny pareihin jotka hehkuttavat yhteistä asiaa - vaikka se asia on vain toisen puolison intohimo.

"Kyllä tää vegeruoka on hyvää", sanoo molemmat, mut miehen silmäkulmassa on kyynel.
kyllähän tuo ilmiö on valitettavan yleinen ja tosiaan yleensä niinpäin että ensin hurahtaa emäntä ja sitten se pakottaa isännän mukaan
 
vierailija
No isommissa sisutusjutuissa olen kysynyt aina miehen mielipidettä. Kerran se sanoi että ei ole mitään väliä kun kysyin kaupassa että kumpi matto johon sitten totesin että sitten mennään sen mukaan kenelle asialla on väliä. ja otin mieleiseni maton. :oops:

Jos miehelle on ihan sama nuo sisustusjutut niin ei sille mahda silloin mitään, naisen mukaan on silloin sisustettu. Vaatteensa valitsee kyllä itse,siihen en puutu. Joskus jos ollaan menossa johonkin niin kysyy kyllä että laitanko tämän vai tämän.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Tiedän tapauksen, jossa nainen lopetti kaiken "oman jutun." Ei lähtenyt enää tyttöjen iltaan pizzalle, ei mennyt enää harrastusiltoihin, vannoutuneena en-pidä-lapsista-ihmisenä hoiti miehen lapsia jne. Erohan tuosta tuli. Lapsille jäi ikävä naista kun olivat kuitenkin kasvaneet 8 vuotta hänen kanssaan. Nainen ei halunnut olla yhteydessä enää lapsiin, koska en-pidä-lapsista-enkä-tule-toimeen-heidän-kanssaan.
 
Tuli mieleen tuosta "vela-pari eroaa" -ketjusta monta kertaa miettimäni asia, että joskus toisen ajatuksien mukaan meno on hyvästä, joskus ei.

Noh, mä oon tuunannu tuota mun miestä, mut ei se nyt edelleenkään mikään Tommy Hilfigeri ole eikä tarttekaan olla (vain esimerkki, ylihintaisia rytkyjä sillä).
Sit mä oon sisustanu tätä kämppää 90 % oman makuni mukaan-mut miehen sisustus näyttäis varastohallilta. :oops:
Ja jos puoliso saa toisen vaikka lenkille, niin hyvä vaan.

Mut jotenkin oon törmänny pareihin jotka hehkuttavat yhteistä asiaa - vaikka se asia on vain toisen puolison intohimo.

"Kyllä tää vegeruoka on hyvää", sanoo molemmat, mut miehen silmäkulmassa on kyynel.
Tunnen vain pareja, jossa ollaan ihan periaatteesta toisen hapatuksia vastaan :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Tunnen vain pareja, jossa ollaan ihan periaatteesta toisen hapatuksia vastaan :ROFLMAO:
Vanhempani olivat tällaisia. :(
- Äitini halusi keittiöremontin vaaleanvihreillä ovilla, isä vastusti.
- Isäni halusi uuden auton x, äitini halusi auton y ja isäni osti auton x, josta äitini nalkutti koko ajan.
- Äitini halusi oman mökin eikä käydä sukumökillä. Isästä sukumökki oli ok eikä suostunut ostamaan omaa ennen kuin äidillä terveys alkoi reistaamaan niin paljon, ettei enää oikein jaksanut edes mennä mökille.
- Äitini halusi joulukuusen jouluna, isä vastusti kaikin tavoin. Kun äitini osti itse kuusen niin isäni muisti kyllä natkuttaa siitä kuusesta koko joulun.
- Äitini pesi ison talon ikkunat aina itse, isä ei koskaan auttanut vaikka pyydettiin.
- jne jne

Kun äitini kuoli niin on ottanut toisella tavalla päähän: isä osti auton y, isä teetti keittiöremontin vaaleanvihreillä ovilla, isä on pitänyt huolta siitä että joka joulu on kaunis joulukuusi kotona, isä pesee itse ikkunat kaksi-kolme kertaa vuodessa....
Miksi toisen pitää kuolla ennen kuin voi olla mieliksi? :(:confused:
 
Vanhempani olivat tällaisia. :(
- Äitini halusi keittiöremontin vaaleanvihreillä ovilla, isä vastusti.
- Isäni halusi uuden auton x, äitini halusi auton y ja isäni osti auton x, josta äitini nalkutti koko ajan.
- Äitini halusi oman mökin eikä käydä sukumökillä. Isästä sukumökki oli ok eikä suostunut ostamaan omaa ennen kuin äidillä terveys alkoi reistaamaan niin paljon, ettei enää oikein jaksanut edes mennä mökille.
- Äitini halusi joulukuusen jouluna, isä vastusti kaikin tavoin. Kun äitini osti itse kuusen niin isäni muisti kyllä natkuttaa siitä kuusesta koko joulun.
- Äitini pesi ison talon ikkunat aina itse, isä ei koskaan auttanut vaikka pyydettiin.
- jne jne

Kun äitini kuoli niin on ottanut toisella tavalla päähän: isä osti auton y, isä teetti keittiöremontin vaaleanvihreillä ovilla, isä on pitänyt huolta siitä että joka joulu on kaunis joulukuusi kotona, isä pesee itse ikkunat kaksi-kolme kertaa vuodessa....
Miksi toisen pitää kuolla ennen kuin voi olla mieliksi? :(:confused:
En ehkä tarkoittanut asiaa samalla tavalla kuin nyt ehkä ajattelit. Lähinnä mielessäni oli tilanteet, joissa toinen on fanaattinen jonkin asian tiimoilta ja toinen osapuoli hillitsee ja palauttelee maan pinnalle.

Minusta vanhempiesi tilanne ei kuulosta lainkaan huonolle. Isäsi on selkeästi rekisteröinyt kaiken mitä äitisi aikanaan olisi halunnut. He ovat selkeästi välittäneet toisistaan, koska isäsi on kuullut äitiäsi, eikö? Pahinta olisi ollut se, ettei hän olisi ollut millään tasolla tietoinen siitä, mitä äitisi olisi toivonut.
Ehkä heidän toimintansa oli jonkinlaista peliä, jotta arki pysyi mielenkiintoiisena. Nyt isäsi haluaa kunnioittaa äitisi muistoa vaalimalla asioita, joita äitisi olisi halunnut.
Asioita voi katsoa ja ajatella niin monesta vinkkelistä...
 
vierailija
Ei silleen lähdetä toisen vouhotuksiin mukaan. Mutta mä oon tossun alla, ei voi mitään. Mies vetää isot linjat. Ei yleensä viitsi enää riidalla yrittää saada omaa ääntä kuuluviin. Mielummin antaa olla. Ei halua muuten toimivaa perhettä hajottaa. Mies hakee minulta mielipiteitä päätöksiinsä kun tietää että olen fiksu. Mutta lopulta tekee just niinkuin itse haluaa.
 
Vanhempani olivat tällaisia. :(
- Äitini halusi keittiöremontin vaaleanvihreillä ovilla, isä vastusti.
- Isäni halusi uuden auton x, äitini halusi auton y ja isäni osti auton x, josta äitini nalkutti koko ajan.
- Äitini halusi oman mökin eikä käydä sukumökillä. Isästä sukumökki oli ok eikä suostunut ostamaan omaa ennen kuin äidillä terveys alkoi reistaamaan niin paljon, ettei enää oikein jaksanut edes mennä mökille.
- Äitini halusi joulukuusen jouluna, isä vastusti kaikin tavoin. Kun äitini osti itse kuusen niin isäni muisti kyllä natkuttaa siitä kuusesta koko joulun.
- Äitini pesi ison talon ikkunat aina itse, isä ei koskaan auttanut vaikka pyydettiin.
- jne jne

Kun äitini kuoli niin on ottanut toisella tavalla päähän: isä osti auton y, isä teetti keittiöremontin vaaleanvihreillä ovilla, isä on pitänyt huolta siitä että joka joulu on kaunis joulukuusi kotona, isä pesee itse ikkunat kaksi-kolme kertaa vuodessa....
Miksi toisen pitää kuolla ennen kuin voi olla mieliksi? :(:confused:
Isäsi ei osannut aikanaan arvostaa äitiäsi ehkä tarpeeksi, ja se oli valtataistelua. Nyt ehkä tajuaa miten kallisarvoinen ihminen oli vierellä.
 
Isäsi ei osannut aikanaan arvostaa äitiäsi ehkä tarpeeksi, ja se oli valtataistelua. Nyt ehkä tajuaa miten kallisarvoinen ihminen oli vierellä.
Tuo tuli mullakin mieleen ja ajattele miten turhaa se jälkiviisastuminen on tuossa tilanteessa, kun asioita voi korjata vaan omantunnon rauhoittamiseks ja se toinen osapuoli ei saa mitään iloa siitä puolisonsa ''heräämisestä''.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
r0s
Mutta toisaalta.

Eihän me niistä toisiaan ruotivista kiista-pareista nähdä kuin se toinen puoli.

Ties vaikka niillä pois mahtavaa sovintoseksiä joka ilta.

Ja tavarahan on vaan tavaraa ja seinän väri haalistuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mutta toisaalta.

Eihän me niistä toisiaan ruotivista kiista-pareista nähdä kuin se toinen puoli.

Ties vaikka niillä pois mahtavaa sovintoseksiä joka ilta.

Ja tavarahan on vaan tavaraa ja seinän väri haalistuu.
Sovintoseksi on ihan mahtava tapa lopettaa erimielisyydet!

Mutta sivusta seuranneena tiedän pareja jotka kinastelevat ihan joka ikisestä pikku asiasta ja olen melko varma etteivät kyllä harrasta seksiä eivätkä huulihölkkää tai mitään muutakaan eroottista asiaa.o_O
 

Yhteistyössä