Tienaa rahaa vastaamalla kyselyihin

  • Viestiketjun aloittaja kertokaa
  • Ensimmäinen viesti
kertokaa
Eli onko kukaan tienannut rahaa vastaamalla noihin kyselyihin?Katselin vaan tuota tenaa rahaa netissä sivua ja mietin että makstaanko niistä tosiaan edes joatin vai onko huijausta..
 
noh.
Ei ole huijausta, kyllä niistä oikeasti maksetaan. Kannattaa googlata aina kyseinen "firma" ja lukea muiden kokemuksia. Itse en kuitenkaan ole vielä törmännyt yhteenkään suomalaiseen firmaan, joka ei olisi tehnyt sitä mitä lupasi.

Mutta ei kyselyillä tietenkään rikastu. Mutta silloin tällöin saa muutamia roposia ylimääräistä ja silloin tällöin voi tilata vaikka jonkun lahjakortin.
 
vierailijas
Eipä noista yhdestäkään tule varsinaista rahaa, vaan lahjakortteja. Osassa on paljonkin vaihtoehtoja, mihin sen saa, joissakin vaihtoehtoja on vain muutama, mutta niissä on sitten yleensä mahdollista saada lahjakortti ihan ruokakauppaketjuun. Aika paljon saa niitä kyselyjä tehdä, että jotain saa.

Yhdessä on vaihtoehtona on myös osallistua heidän arpajaisiinsa. Samaisessa paikassa on kyllä nuukimmat palkkiot, jos lahjokortteihin säästää pisteensä.

Yksi lähettelee sitten ihan yksittäisiä minikyselyitä ja niissä osallistuu johonkin pikkuarvontoihin, kerran olen saanut suklaalevyn ja toisella kertaa euron arvan R:ltä.
 
noh.
Eipä noista yhdestäkään tule varsinaista rahaa, vaan lahjakortteja. Osassa on paljonkin vaihtoehtoja, mihin sen saa, joissakin vaihtoehtoja on vain muutama, mutta niissä on sitten yleensä mahdollista saada lahjakortti ihan ruokakauppaketjuun. Aika paljon saa niitä kyselyjä tehdä, että jotain saa.

Yhdessä on vaihtoehtona on myös osallistua heidän arpajaisiinsa. Samaisessa paikassa on kyllä nuukimmat palkkiot, jos lahjokortteihin säästää pisteensä.

Yksi lähettelee sitten ihan yksittäisiä minikyselyitä ja niissä osallistuu johonkin pikkuarvontoihin, kerran olen saanut suklaalevyn ja toisella kertaa euron arvan R:ltä.
Kyllä osasta saa Paypal-tilille ainakin rahanakin tienestit.

Mistä saa ruokakauppaan lahjakortteja?
 
vierailijas
Kyllä osasta saa Paypal-tilille ainakin rahanakin tienestit.

Mistä saa ruokakauppaan lahjakortteja?
En saa nyt mieleeni sen paneelin nimeä tai niitä on parikin saman järjestäjän, toinen on sanomalehden kyselyitä, toinen televisio- ja radiokanavien, viiteen saman järjestäjän paneeliin muistaakseni sai kuulua ehtojen mukaan. Sanomalehdessä siihen aikoinaan osallistujia haettiin, oleellista on, että lukee kyseistä lehteä ;) Sieltä olen niin K- kuin S-ketjunkin lahjakortteja lunastanut. Nykyään siellä on huomattavasti hiljaisempaa kuin aikaisemmin.

Parissa muussa jaetaan sitten presentcardin superlahjakortteja eli käyttökohteita riitää, mihin valita. Parhaiten palkkiota jakavaan liityin yhteen puhelinkyselyyn vastaamalla ja sieltä kysyttiin, olisinko kiinnostunut nettikyselyihin vastaamisesta.
 
vierailija
Ei noilla paljoa pääse tienaamaan, joitain kymppejä kuussa.
Kannattaa liittyä kaikkii paneeleihin ja vastailla sen mukaan mitä jaksaa.

Tolunan paneeliin liittymisestä saa Bonuswayn kautta bonusta, lisäksi uusille käyttäjille 10€ liittymisbonus
https://www.bonusway.fi/?r=2840363

Muita paneeleita M3panel, suomitutka, elokuvaraati
 
vierailija
vierailija
Olen kanssa Suomitutkaa ja Yougovia käyttänyt ja lueskelin täältä maksetuista kyselyistä https://maksetutkyselyt.fi/ Molemmat toimii, sanoman tutka selvästi paremmin. Kaikkiin kyselyihin ei pääse osallistumaan, jossei omat demografiatiedot osu kohderyhmään. Nakutella saa, mutta jossei ole sillä hetkellä parempaakaan tekemistä. Aika usein kun odottelen lapsien harrastusten päättymistä tulee kliksuteltua. :geek:
 
vierailija
Kyllä näistä ihan oikeasti rahaa saa, ite oon PayPalin kautta kotiuttanut reilu 200 euroa tässä 5kk aikana mitä on tullut kyselyitä täyteltyä. Parhaimmillaan muutaman minuutin naputtelulla tienannut noin 4€. Ysense on ainakin hyvä ja luotettava sivusto. Alkuun kyselyitä ei meinannut löytyä, mutta muutaman kyselyn kun jaksoi täyttää niin sivusto oppi tarjoamaan sopivan aihealueen kyselyitä (välillä oikeasti tosi kiinnostavaakin sisältöä!). Sitä mukaa hiljalleen palkkiotkin kasvavat.
 
vierailija
Täällä kun vastaa kyselyihin, tienaa pisteitä jotka voi joko käyttää sivun omassa paneelikaupassa (missä on laidasta laitaan kaikkea: keittiö- kylpyhuonetarvikkeita, leluja, kosmetiikkaa, koristeita yms) tai pisteillä voi lunastaa lahjakortin joko GoGift tai Huuray palveluun (missä on satoja eri tunnettuja firmoja missä lahjakortin voi käyttää) ja saatavilla on myös Steam tai Blizzard lahjakortitkin.

Saat heti 50 pistettä kun liityt tästä:
 

Yhteistyössä