tietääkö joku Arabian astioista..arvoa ja ehkä nimen

minulla on kaksi tarjoilulautasta, piippuleimalla sarjanumerolla ja "upotetulla" numerolla. Olen yrittänyt etsiä nimeä lautasille, mutta en ole törmännyt samanlaisiin. Nyt olisin luopumassa niistä, mutta en osaa arvioida niiden rahallista arvoa. Kuvaa en osaa liittää tähän, jos joku voisi siinäkin auttaa:confused:
 
Vaikea tosiaan sanoa ilman kuvaa että esim. mitä sarjaa ovat ja olisiko niillä arvoa.

Sun pitäisi kuva saada johonkin, esim. aijaa.com:iin ladattua, sieltä kopioida se koodirivi "pieni kuva" tai "iso kuva". Sitten sen liität vain tänne :)
 
Viimeksi muokattu:
Tosi kaunis tarjoiluvati! Voipi olla ettei tuolle sarjalle ole mitään erityistä nimeä. Luultavasti siirtokuvakoriste ja ainakaan tuohon sarjaan ei pahemmin törmää. Riippuu tarjoiluvatien koosta ja tietysti sen harvinaisuudesta, mutta kyllä mä uskaltaisin lähteä pyytämään vähintään 40 euroa per kappale (jos siis on iso tarjoiluvati).
 
lkjhlsähgbhdsrbhtghszhb
[QUOTE="Ellida";21952685]Ootko tsekannut Laatutavara.comin? Siellä on Arabian astioiden tunnistuskirjasto.

Laatutavara[/QUOTE]

Tuolla ei ole noita harvinaisempia kuvioita ollenkaan. Meidänkin kahvikuppi sarjaa ei löytynyt mistään ja piti lähettää kuva Arabialle ja sieltä tuli vastaus.
 

Yhteistyössä