tietääkö kukaan lääkkeestä arcoxia 120mg?

mulle määrättiin sitä tulehtuneeseen olkapään nivelkapseliin täs syksyllä.

siinä lukee, et on tulehduskipulääke, mutta erityisesti määrättyy mm.kihdin ja reuman hoitoon.

mihin muihin kipuihin sitä voi käyttää?

menkkakipuihin? hammassärkyyn? ei mihinkään?
 
jupiter
mä syön nyt jo toista viikkoa kyseistä lääkettä.mä luulen et sitä kannattaa käyttää vaan niihin mitä siinä paketissa lukee.yleensä noissa reuma tms.tulehduskipulääkkeissä lukee jos soveltuu menkkakipuihin tai muihin.näin ainakin itse toimisin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ChEERS:
mulle määrättiin sitä tulehtuneeseen olkapään nivelkapseliin täs syksyllä.

siinä lukee, et on tulehduskipulääke, mutta erityisesti määrättyy mm.kihdin ja reuman hoitoon.

mihin muihin kipuihin sitä voi käyttää?

menkkakipuihin? hammassärkyyn? ei mihinkään?
Mun äiti ja isä on molemmat syöny sitä, siis ennem tekonivelleikkaukseen menoa. Molemmilla oli pahat kulumat nivelissä, isällä lonkassa, äidillä polvessa. Muihin tarkoituksiin en tiedä, missä käytetään, kannattaa varmaan varmistaa apteekista / lääkäriltä se. Mut se eikö ole semmonen lääke, et sitä saa syödä tietyn ajan, ja sit pitää pitää taukoa?
 
no mä kävin selaileen, mutta ei siel ollu vastausta mun kysymykseen, puitiin vaan sivuoireita jne.
ja kuuriluontoisesti juu, et ei saa alvariinsa napostella :D
enkä mä sitä nyt ajatellu popsia, mut mietin vaan et käykö muuhun kun mihin tarkotettu.säilyy kuitenkin viel 3 vuotta :xmas:
 

Yhteistyössä