tölkistä, pullosta vai lasista

lasista ehdottomasti,ties kuka niitä pulloja ja tö
ja sitten te vielä juotte niistä hyi.
Pesen aina ensin huolellisesti pullot ja tölkit ennenkuin laitan ne jääkaappiin kylmenemään.
Sitten avaan ne ja kaadan lasiin ja juon lasista.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lasista ehdottomasti:
ja sitten te vielä juotte niistä hyi.
Pesen aina ensin huolellisesti pullot ja tölkit ennenkuin laitan ne jääkaappiin kylmenemään.
Sitten avaan ne ja kaadan lasiin ja juon lasista.
Onks sulla joku neuroosi hygienian suhteen vai vaan tavallista hysteerisempi bakteerikammo?
 
Ihan sama se oikeestaan mulle on.

Jos juon sen "yhden siiderin" kotona joskus niin yleensä kaadan itselleni lasillisen ja laitan tölkin takasin jääkaappiin. Useinkaan mulle ei tipu kuin se lasillinen ja ukko saapi sitten lipittää sen toisen puolikkaan kaapista jossain vaiheessa jos huvittaa, jos ei huvita niin menee viemäriin. Hirveen harmi :/ Mä en tajuu miks crowmooria ei saa pienessä tölkissä???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lasista ehdottomasti:
ja sitten te vielä juotte niistä hyi.
Pesen aina ensin huolellisesti pullot ja tölkit ennenkuin laitan ne jääkaappiin kylmenemään.
Sitten avaan ne ja kaadan lasiin ja juon lasista.
Sä et varmaan myöskään irtokarkkeja osta koskaan? :D Ja mä juon mieluiten lasista.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Ihan sama se oikeestaan mulle on.

Jos juon sen "yhden siiderin" kotona joskus niin yleensä kaadan itselleni lasillisen ja laitan tölkin takasin jääkaappiin. Useinkaan mulle ei tipu kuin se lasillinen ja ukko saapi sitten lipittää sen toisen puolikkaan kaapista jossain vaiheessa jos huvittaa, jos ei huvita niin menee viemäriin. Hirveen harmi :/ Mä en tajuu miks crowmooria ei saa pienessä tölkissä???
No mutta hyvänen aika, eihän meistä kukaan juo ikinä enempää kuin sen puolikkaan pullon KORKEINTAAN. Minäkin useimmiten otan vain yhden HUIKAN pullosta ja loput menee viemäriin :saint:

 

Yhteistyössä