Törkein kommentti...

  • Viestiketjun aloittaja HÖH
  • Ensimmäinen viesti
lahna olen lakanoissa...ex sentään otti suihin....h.ora olen...mistä mä tiedän kenen äpärää kannat...siinä muutama mitä tuli mieleen kun näitä luin...

mies mun ensinmäinen poikaystävä ja varsin kokematon olin kun tutustuttiin...kännissä laukoo kaikennäköstä...eikä niistä puhuta...luki viime kesänä mun päiväkirjan kun oli muutto kesken ja unohtu se kirja muuttolaatikkoon...sieltä aina jotain tulee kun kännissä on...selvinpäin vannoo rakastavansa ja mä uskon...joulun jälkeen kerran ollut kännissä ja silloin kysy saako mennä nussimaan sohvalla nukkuvaa yhteistä kaveria samalla kun ,niin, minua...ja muutenki, olen raskaana, minun ensinmäinen ja miehen kolmas...kaikki mitä teen ja mitä ostan verrataan exän touhuihin...ensin sanoi ettei halua lasta ja halusi kuitenkin ultraan mukaan...ja luoja yksin tietää miks minä tulin raskaaksi eikä kaverini joka meni naimisiin ja yrittäny kovasti vauvaa jo kohta vuoden...elämä on... tähän lisättäköön että mies on hakenut apua...on käynyt juttelemassa väkivalta-ja päihdeongelmaisia auttavan kaverin kanssa ja psykologilla ja asiat on paljon muuttunukki ja elämä nyt hymyilee mutta koko ajan jossain takaraivossa jyskyttää ajatus että ei tämä voi kauaa enää kestää...yritän nauttia päivästä kerrallaan ja vauvasta ja odotuksesta ja siitä mies on juomatta ja rakastaa...on pysynyt launtain saunakaljat,2kpl, siinä missä on sovittu vaikka mäyräkoirallinen kotoota löytyyki...mitään en toivo niin paljoa kuin sitä että minun mies löytää voimia ja syitä muuttaa tapansa...että minä riitän sille ja mies haluaa onnistua tässä vauva-arjessa kun edellinen epäonnistui...
huhu tulipa pitkä teksti :eek: mutta helpotti =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.04.2006 klo 12:50 Karmea vaimo kirjoitti:
Mua nolottaa, mä olen nimittäin meillä se joka latelee miehelleen kyllä välillä vaikka mitä...Meillä ei mene kovin hyvin (alkoholia on kuvioissa) ja tilanteen ahdistamana annan välillä tulla ja olan takaa. Harmittaa vain, kuin eihän kukaan saisi avioliitossaan joutua kuuntelemaan toisen haukkumista. Eikö avioliitto pitäisi olle se paikka, missä kummallakin on hyvä olo -vai olenko liian idealistinen?
Miehelläni on heikko itsetunto mikä heijastaa moniin ongelmiin meillä, eikä oma käytökseni asiaa paranna. Niin väsynyt. :'(
No, eihän ihme jos on heikko itsetunto ukolla! Ja sama se näyttää olevan laulu oli mies /nainen kyseessä.. meillä ei mene kovin hyvin on alkoholia kuvioissa. ..hohhoijaaaa...
 
me2
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.03.2006 klo 21:33 vieras kirjoitti:
No en viitsi edes tänne kirjoittaa sitä kommenttia.Meni sillon mulla kyllä täysin överiks.
Nyt en enää reagoi, annan samallamitalla takasi tai joskus pistän vielä pahemmaks.
Meillä menee niin hyvin!...

sama meillä.. annan samalla mitalla takaisin.. mies joskus mainitsee että tuo ei ollut mukavaa.. vastaan että "nyt tiedät miltä tuntuu".. loppuu yleensä siihen että mies pitää suunsa kiinni jos jotain rumaa on mieles.. :D
 
Ei sanomisia voi laittaa kännin piikkin koska toinen ne kuitenkin on kuullut ja muistaa ne.Jos sänkytaitoja on haukuttu ja heti perään halutaan n*ssia niin tuskin on fiilikset korkealla. :/
Ehkä yrittäisin puhua miehelle ja sanoa että "sori, mut seksi ei enää huvita kun loukkasit pahasti." Jos mies on fiksu, hän ymmärtää ja katuu sanojaan ja yrittää hyvittää jollain tapaa.Jos kohauttaa olkiaan ni unohda tollanen mies samantien.Ei ole sun arvoinen. :flower:

Mun exä "pakotti" ottamaan suihin.Oli kokoajan mankumassa "ota nyt", "nyt tekis mieli" ja työnsi päätä jalkoväliinsä.YöK! \|O
Enpä ottanut suihin, en tee sitä pakottamalla.
Nykyinen mieheni saa suihinoton 1-10xvko, eikä todellakaan pakota vaan teen sen omasta halusta! :p
 
onhan noita
H**ra on aika yleinen.Sillä mut saa kuulemma hiljaseks.V***u sä oot hullu.Hullu.Mielisairas.Vajaa.Tyhmä.Ja paljon paljon lauseita,joita en nyt millään jaksais muistella.Tulee niin paha mieli.
Itse olen sanonut miehelle yhtä pahasti.Joskus ehkä pahemminkin.Kun odotin kuopusta,hänellä oli joku villitys tukea mua odotuksessa niin,että mietti onko lapsi hänen vai ei.Että mistäs tietää kenen mukula se on.Ja meillä kans vähän semmosta,että kuulemma ei koskaan saa,vaikka olis just harrastettu s**siä.Minäkään en mielestäni lahna ole.Itse olen panostanut seksi tarvikkeisiin ja vaatteisiin minun tuloihin nähden ihan tarpeeksi.Miehen pussista ei ole niihin mennyt senttiäkään. Edes kortsupakettia ei suostunut ostamaan,vaan senkin jouduin minä ostamaan/maksamaan/hakemaan.Siis kuopuksen syntymän jälkeen kun tarvittiin niitä.Monesti olen järjestänyt "yllätyksiä" nimenomaan s**simielessä miestä miellyttääkseni.Hän ei ole tehnyt mitään,eikä tule ilmeisesti koskaan tekemäänkään.
On kuulemma omaa syytäni,ettei mies osallistu kotitöihin eikä lasten hoitoon,kun en osaa pitää suutani kiinni.Tälläkin hetkellä "rakas" mieheni makaa jo toista tuntia sängyssä,töiden jälkeen.Itse tässä umpiväsyneenä (kuopus valvottanut pari viikkoa hampaiden tulon takia) yritän ratkoa päässäni,soitanko huomenna pankkiin vai en.Kun ero vaan on mielessä ja uusi valoisampi elämä.Ei ihmistä voi muuttaa,eikä saakkaan muuttaa.Mutta jos ihminen on täysin itsekäs kuspää,niin turha valittaa kun jää yksin.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 18:33 joanna84 kirjoitti:
kerran sanoin vitsillä että tahdon että kaasoni on minua rumempi, jotta olen päivän kaunein, eikä mieheni tarvitsisi flirttaislla muille (mieheni siis lirkuttelee kaikille joilla on reikä jalkojen välissä.) Tähän mieheni vastasi että: "Sitten sun täytyy ottaa kaasoksi joku yksi silmäinen kääpiö."
Hauskaa että vain yksi silmäinen henkilö voisi olla minua rumempi...

Lisäksi:
- Olisit kiitollinen kaikesta, kerta kun vaan itse makaat kotona kaiket päivät (olen siis äitiyslomalla ekasta(4kk ikäinen) ja nyt uudelleen raskaana.

- Olisinhan mä halunnu lapsia jo monen muunkin muijan kanssa ennen sua! (sai mut tuntemeen itteni tosi ainutlaatuiseksi)

+ lisäksi on lista haukkumanimiä, joita tää palsta ei taatusti salli mun kirjottaa...
älä vaan sano et oot niin tyh.mä et menit sen kans naimisiin ja oot edelleen yhdessä???
:eek: :eek:
 
- olet hullu, sun tarttis mennä hoitoon
- olisin ilonen kun kuka tahansa muu päästäs mut sinusta
- olet yks #&%?$!* lehmä, surkea äiti ja sun kanssa ei voi keskustella
- jos sä raskaana oot niin mä muutan sit ja samantien
- (raskaana ollessa ja mainitessani autossa että on huono olo, itse ajoin): no aja #&%?$!* seinään niin loppuu toi vinkuna!
 
joanna harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2006 klo 21:16 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 18:33 joanna84 kirjoitti:
kerran sanoin vitsillä että tahdon että kaasoni on minua rumempi, jotta olen päivän kaunein, eikä mieheni tarvitsisi flirttaislla muille (mieheni siis lirkuttelee kaikille joilla on reikä jalkojen välissä.) Tähän mieheni vastasi että: "Sitten sun täytyy ottaa kaasoksi joku yksi silmäinen kääpiö."
Hauskaa että vain yksi silmäinen henkilö voisi olla minua rumempi...

Lisäksi:
- Olisit kiitollinen kaikesta, kerta kun vaan itse makaat kotona kaiket päivät (olen siis äitiyslomalla ekasta(4kk ikäinen) ja nyt uudelleen raskaana.

- Olisinhan mä halunnu lapsia jo monen muunkin muijan kanssa ennen sua! (sai mut tuntemeen itteni tosi ainutlaatuiseksi)

+ lisäksi on lista haukkumanimiä, joita tää palsta ei taatusti salli mun kirjottaa...
älä vaan sano et oot niin tyh.mä et menit sen kans naimisiin ja oot edelleen yhdessä???
:eek: :eek:

Kiva että sä oot varmaan viin v.itun fiksu että voit meikäläistä mennä tyhmäksi haukkumaan, mutta ei menty naimisiin. Ollaan edelleen yhdessä ja edelleen odotan toista lastamme. Sanotaan että nykyään erotaan liian helposti, ja kun minä yritän jaksaa niin heti ollaan haukkumassa tyhmäksi! Kiitos rohkaisuista! Olen jutellut ukkoni kanssa ja hän tietää että on tullut töpeksittyä, mutta minäpä annan hänelle vielä tovin aikaa miettiä sanomisiaan ja katson muuttuuko mikään. Nykyään huutaa rumia vain riidellessä, mutta sekin on mielestäni liikaa jos menee kohtuuttomuuksiin. Jokainen tavallaan ja minähän yritän niin kauan kuin jaksan, olin tyhmä tai en!
 
No nykyinen kultani ei oo sanonu mitään pahaa näiden 8v:n aikana :heart: mutta EX-kumppani nuorempana kutsui ihan miksi vaan tyyliin sanat: tyhmä reikä, #&%?$!*, ääliö jne...ihan laidasta laitaan. Että osani oon saanu nuorempana. Nyt kunnon miehen kanssa :heart:
Exän kohalla en voinut kuin murjottaa tai itkeä sillä se ois käyny päälle jos oisin suuni avannu. \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2006 klo 20:14 joanna harmaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2006 klo 21:16 fjonga kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2006 klo 18:33 joanna84 kirjoitti:
kerran sanoin vitsillä että tahdon että kaasoni on minua rumempi, jotta olen päivän kaunein, eikä mieheni tarvitsisi flirttaislla muille (mieheni siis lirkuttelee kaikille joilla on reikä jalkojen välissä.) Tähän mieheni vastasi että: "Sitten sun täytyy ottaa kaasoksi joku yksi silmäinen kääpiö."
Hauskaa että vain yksi silmäinen henkilö voisi olla minua rumempi...

Lisäksi:
- Olisit kiitollinen kaikesta, kerta kun vaan itse makaat kotona kaiket päivät (olen siis äitiyslomalla ekasta(4kk ikäinen) ja nyt uudelleen raskaana.

- Olisinhan mä halunnu lapsia jo monen muunkin muijan kanssa ennen sua! (sai mut tuntemeen itteni tosi ainutlaatuiseksi)

+ lisäksi on lista haukkumanimiä, joita tää palsta ei taatusti salli mun kirjottaa...
älä vaan sano et oot niin tyh.mä et menit sen kans naimisiin ja oot edelleen yhdessä???
:eek: :eek:

Kiva että sä oot varmaan viin v.itun fiksu että voit meikäläistä mennä tyhmäksi haukkumaan, mutta ei menty naimisiin. Ollaan edelleen yhdessä ja edelleen odotan toista lastamme. Sanotaan että nykyään erotaan liian helposti, ja kun minä yritän jaksaa niin heti ollaan haukkumassa tyhmäksi! Kiitos rohkaisuista! Olen jutellut ukkoni kanssa ja hän tietää että on tullut töpeksittyä, mutta minäpä annan hänelle vielä tovin aikaa miettiä sanomisiaan ja katson muuttuuko mikään. Nykyään huutaa rumia vain riidellessä, mutta sekin on mielestäni liikaa jos menee kohtuuttomuuksiin. Jokainen tavallaan ja minähän yritän niin kauan kuin jaksan, olin tyhmä tai en!
on noi nyt niin törkeitä että ei siinä oo mikään selitys et erotaan liian helposti. pitää miettiä ennenku päästää suusta tommosia sammakoita, itse tarkoitan joka sanaa minkä sanon, vihaisenakin. enkä pyytele anteeksi keltään joka saattais samassa tilanteessa vedota et "ku mä olin niin vihanen etten ajatellut mitä sanoin". mun mielestä vihaisuus ei ole syy se on tekosyy!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2006 klo 00:41 vieras kirjoitti:
Joanna 84, mieti tarkkaan, miten saat kasvatettua tuollaisen törkimyksen kanssa henkisesti terveitä lapsia.

Eikö yhtään tunnu, että tarttis toimia? Vaikka vaikeaahan se on, kun on pieni vauva ja uusi tulossa.

Älä nyt kuitenkaan ihmeessä alistu tuollaisen pedon tossun alle. Pilaat oman sekä lastesi elämän!! :'( :'(
ja tässä sulle joanna84 jos et huomannut...
 
Ohhoh, nyt menin ihan sanattomaksi. Taidan mennä halimaan miestäni ja olla onnellinen siitä, miten kauniisti hän puhuu. Eipä tule mieleen yhtäkään törkeyttä, joka olisi jäänyt painamaan. Toivottavasti en itsekään ole onnistunut siinä. Kunnioittakaa toisianne!
 
M69
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2006 klo 00:14 fjonga kirjoitti:
on noi nyt niin törkeitä että ei siinä oo mikään selitys et erotaan liian helposti. pitää miettiä ennenku päästää suusta tommosia sammakoita, itse tarkoitan joka sanaa minkä sanon, vihaisenakin. enkä pyytele anteeksi keltään joka saattais samassa tilanteessa vedota et "ku mä olin niin vihanen etten ajatellut mitä sanoin". mun mielestä vihaisuus ei ole syy se on tekosyy!!!
Mahtaa se elämä olla helppoa, kun tietää noin täsmälleen mitä missäkin tilanteessa kenenkin kannattaa tehdä.
 
Niin sitä pitää
Ei kun hakemaan oikein kunnon nostetta että mihet on sikoja! Kyllähän tosi nainen ilman miestäkin pärjää. Ja kun ottaa naisen elämänkumppaniksi niin toinen ainakin ymmärtää ja kannustaa näissä elämän tärkeissä pikkuaskareissa. Nyt vaan samaa rataa niin elämä pelastuu!!
 
Mä sain kuulla exältä vaikka mitä, nykyään on ihana avomies joka pelasti mut entisen kynsistä. Olen siis vasta 19-vuotias ja olen saanut kuulla esim:
-sää oot vaan säälittävä eikä sun elämlläs ole mitää arvioa
-sä oot kyllä ruma ilman meikkiä
-sä oot vaan köyhä jota hän joutuu elättämään
-sitten melkein viikottain, mutta vähän vaihtelevasti olen saanut kuulla olevani maksullinen nainen, tyhmä, saatn.. kus.pää jne..
-olen saanut kuulla haukkuja myös sänkypuolella

Siinä nyt jotain esimerkkinä. Onneksi, kuitenkin nykyinen on asioista aivan päin vastaista mieltä ja on päässyt taas jaloilleen. :)
 
Hassua että muutamat teistä on takertunut noihin mun teksteihin, vaikka omasta mielestäni monilla täällä on ollut PALJON hurjempiakin juttuja. Mieheni osaa tosiaan päästää suustaan jos jonkinlaisia sammakoita, varsinkin vihaisena.. Kuitenkaan en käsitä miten te muka pystytte arvioimaan meidän suhteen laatua pelkästään noiden muutaman lauseen perusteella?!? Ettehän edes tiedä kyseisiä tilanteita, puhumattakaan siitä mitä olen itse sanonut hänelle. En tosin perusta huutamisesta/haukkumisesta, joten en sellasta harrasta, mutta kuitenkin. Lasten kasvatukseen asti joku siellä meni(?!?) Mieheni on hyvä isä ja perheemme hyvä kasvupaikka lapselle,olitte mitä mieltä tahansa.

Ja vielä siitä että vihaisenakin pitäisi hallita sanansa, niin hyvä jos joku siihen pystyy mutta luulisin että on aika harvassa. Rakastan miestäni.
 
Eipä ole vielä yhtään törkeää kommenttia miehen suusta tullut. Minä sen sijaan saisin hillitä kieltäni, mutta suutuspäissään joskus tulee sanottua asioita, joita saa myöhemmin katua ja pyydellä anteeksi.
 
Mies suutuspäissään useasti väittää, että lapsemme ei ole hänen lapsi ja vaatii isyystestiä. Tuo kommentti loukkaa tosi pahasti, sillä tasantarkkaan tietää, että lapsi on hänen.
Sanoo mua siivelläeläjäksi. (minä kotona lapsen kanssa)

Eipä silti, itsekin olen paha suustani. Välillä tulee sanottua tosi pahasti takaisinkin. Joskus pahemmastikin, kuin hän itse.
 
On teillä kans miehiä.. Näitä juttuja kun lukee tulee mieleen aina et on mulla IHANA MIES!!! Ei päästele sammakoita suustaan ja puhuu aina nätisti ja kunnioittavasti :heart: :heart: :heart:

Rakastan miestäni yli kaiken!! :heart:
 
vierasmyös
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2006 klo 11:16 vieras kirjoitti:
meillä elämää varjostaa yks miehen ongelma johon taas jälleen kerran yritin saada ratkaisua, mies vastas "jos kerrankin mainitset xxxx asiasta, niin mä hakkaan sut niin et muotoilen sun naamas uusiks". en usko et toteuttaa, mut mistä sen tietää. harkitsen vakavasti eroa.
Tuohan oli kuin mun EX-MIEHENI kommentti!

Lisäksi repertuaariin kuului myös esim.

- jos mä en sun kans olis ja huolehtis miltä näytät, niin sua ei kukaan huolis

- mä en kuule oo ainoa, joka sua hakkaa. Sä oot niin #&%?$!* ämmä, että sua hakkais kuka tahansa.


Tähän taustaksi lisättäköön, että oli tuohon aikaan parikymppinen, kiltti, sinisilmäinen (ja sievä) tytteli, jota tuo yli kymmenen vuotta vanhempi äijä sitten pompotti mennen tullen. Siinä vaiheessa, kun lähdin, niin kummasti muuttui ääni kellossa ja polvillaan rukoili, etten lähtisi. onneksi lähdin.
Nykyisen mieheni kanssa olen ollut 6vuotta yhdessä ja loukkaavia kommentteja en ole saanut, eikä mieheni ole koskaan ollut väkivaltainen!!!
 
näinmeillä
Tässäpä muutamia:
-hullu,tarvitset jotain lääkitystä!
-#&%?$!*!
-v.tun lehmä!
-horop.rse!

+lisättäköön ulkonäön haukkuminen,vääränlaiset vaatteet,kännipäissään saa hulluja raivareita (mulla kerran musta silmä,tukko hiuksia lähti,ja eipä lasketa niitä esineitä joita on hajonnut..).Puhelimessa uhkaili appiukkoaan puukolla.Mustamaalaa ja mollaa minua kailille tutuille,haukkumalla skitsofreenikoksi,umpihulluksi.
Huoh...Kaikkea en edes muista,usein kun sattuu niin siihen valitettavasti tottuu...
Ero on edessä kun vaan saisin viimeisen adrenaliiniryöpyn että saan riuhtaistua itseni #&%?$!* täältä...
 
Nimetönnä
On suorastaan helpottavaa kuulla, että muidenkin naisten miehet sanovat todella törkeitä asioita. Kylläpä monet miehet ovat vastenmielisiä.

Meillä miehen kommentit vuosien varrelta ovat moninaisia. Alkuun todettakoon, että kyllä minunkin suustani on kuulunut kaikenlaista.

Mutta olen varma, että hänen kommenttinsa kumpuavat syvälle kätkeytyneestä kateuden ja alemmuuden tunteesta. Olen nuorempi, koulutetumpi ja monissa asioissa fiksumpi kuin hän. Tienaan enemmän kuin hän. Ynnä muita seikkoja.

Hän on useasti sanonut minulle, että olen "maailman laiskin ämmä", "pilalle hemmoteltu", "saamaton" jne. Olen vain keksinyt synnytyksen jälkeisen masennukseni ("kuka sut on diagnosoinu, joku terkkari vai?"). Olen myöskin "hullu", "idiootti", "#&%?$!*" jne. Huorittelua en sentään ole saanut kuulla.

Kaiken huippu on, että hän on useasti haukkunut vanhempiani ja mm. sanonut maailman kultaisimmasta isästäni, että "on kuin olisi lobotomia tehty". Tätä en ole hänelle ikinä antanut anteeksi, minua voi haukkua niin kauan kuin sen sallin, mutta perheeseeni älköön kajotko.

Kun tavattiin, hänen oli "mahdotonta uskoa, että on tavannut jonkun noin kaunin, älykkään ja hauskan naisen". Täytyy vain sanoa, että itsellänikin taisi olla jotkut vaaleanpunaiset lasit päässä, kun haksahdin ottamaan itseni alapuolelta miehen.
 
näin
Mun ex harrasti henkistä väkivaltaa; alistamista, pakottamista, haukkumista ja uhkailuja..Käsiksi kävi kaksi kertaa yhdessäoloaikana. Kommentteja:
-olisit ilonen, mä en sentään hakkaa sua
-mä tiedän vaikka kuinka monta sua parempaa äitiä
-olisit tehny abortin ku oli mahdollisuus (valitin väsymystä hoitaessani lastamme aina yksin)
-oot hullu, sun pitää mennä hoitoon, oot huomionhakuinen (itkin kun lapsi joutui sairaalaan, sydänvika)

lisäksi s.ksiin pakottamista, pettämistä, ryyppäystä, kotoa ulosheittämistä, huorittelua jne.

Hyi helkkari mitä elämää.
 
"Kun tavattiin, hänen oli "mahdotonta uskoa, että on tavannut jonkun noin kaunin, älykkään ja hauskan naisen". Täytyy vain sanoa, että itsellänikin taisi olla jotkut vaaleanpunaiset lasit päässä, kun haksahdin ottamaan itseni alapuolelta miehen."
Auts mikä kommentti.. vai ihtesi alapuolelta miehen.. en ihmettele jos ukkos haukkuu sua pilalle hemmotelluks sun muuta.. :p
 
eräs
No, mulla on paras tämä.

mies pettämisen jäkeen:
"Jos kerrankin kiihotun jostakin naisesta ei se voi olla väärin"

Ja joo, edelleen yhdessä, eroa mietin kunnes sain tietää että oli jo tuolloin raskaana... Ihana isä on vauvalle ja pääosin ihana myös minulle, mutta jotkut jutut painaa varmaan ikuisesti.....
 

Yhteistyössä