Törkein kommentti...

  • Viestiketjun aloittaja HÖH
  • Ensimmäinen viesti
kummajuttu
Aika monessa vastauksessa on kuultu ukon sanomana; "onko toi lapsi mun ?". Kumma juttu, miksiköhän meitä naisia aina epäillään ? ja toinen mihin huomioni kiinnittyi: hyvin moni sanoo kännipäissään kaikenlaista toisesta, eikö kantti kestä sanoa selvinpäin vai tuleeko totuus vain kännissä kun/jos maailma näyttää silloin ruusuisemmalta. Miettikääpä uroot sitä ?????!!!!!!
 
mä pahempi kun mies
No onhan tuo rakas miehenikin jotain inhottavaa sanonut muutaman kerran suhteemme aikana (8 v.ollaan oltu jo yhdessä)
Mutta meillä se taitaa olla minä joka on pahempi suustaan... :ashamed:
Viimisin "sammakkoni" tuli suusta pari päivää sitten....
Riideltiin seksistä,tai oikeestaan siitä kun sitä ei ole riittävästi minun mielestäni.. No tällästä heitin ukolleni..tuhkamuna,susta ei oo naiselle mitään iloa,mee runkkaa netin ääreen,potenssiskin on laskenut jo puolella,etkö oo huomannut..ym.hirveää..no saatiin sovittiin kun mies tuli takas kotiin..ja sitten halus heti tyydyttää mua..se oli kiusallista..että näiustä yritetään nyt toipua.
Oon pyydellyt anteeksi,hävettää! toivon ettei mies vaan saanut mitään suorituspaineita!!! :ashamed:
Ja sitten kun se halus hjeti tyydyttää mut,sanoi että ei halua olla mulle huono mies...vaikka ei hän mikään huono mies olekkaan,ei sinne päinkään!!!!!! Rakastan miestäni ja vihaan kielen käyttöäni kun olen vihainen!!!!!
Hävettää!!! :ashamed: :(
 

Yhteistyössä