Toi muija ei kauheesti jaksanu siivota ja sen kissat kuoli

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ihan oikein, että rangaistiin, mutta taas näkyy ero naisen tuomion ja miehen tuomion tai tuomitsematta jättämisen välillä. Naiselle annetaan heti kovempi tuomio kuin miestä vain lohdutellaan kun on asiat vähän huonosti menneet eikä tuomiota tule. Paree mennä kunkin itse vertailemaan noita ennen kuin aukoo päätänsä.
 
vierailija
Ihan oikein, että rangaistiin, mutta taas näkyy ero naisen tuomion ja miehen tuomion tai tuomitsematta jättämisen välillä. Naiselle annetaan heti kovempi tuomio kuin miestä vain lohdutellaan kun on asiat vähän huonosti menneet eikä tuomiota tule. Paree mennä kunkin itse vertailemaan noita ennen kuin aukoo päätänsä.
Vuoden ehdollinen vankeustuomio ensikertalaiselle ei käytännössä ole mikään rangaistus. Ottaen huomioon, että eläinsuojelurikos oli törkeä ja harkittu, ja myös rahalliset vahingot mittavat.
 
vierailija
Ihan oikein, että rangaistiin, mutta taas näkyy ero naisen tuomion ja miehen tuomion tai tuomitsematta jättämisen välillä. Naiselle annetaan heti kovempi tuomio kuin miestä vain lohdutellaan kun on asiat vähän huonosti menneet eikä tuomiota tule. Paree mennä kunkin itse vertailemaan noita ennen kuin aukoo päätänsä.
Kyllä mä nyt sen tiedän et miehilile ei tuu mistään rangaistusta. Mua vaan nauratti kun ei ollu niin kauheen innostunu siivoo.
 
vierailija
Ihan oikein, että rangaistiin, mutta taas näkyy ero naisen tuomion ja miehen tuomion tai tuomitsematta jättämisen välillä. Naiselle annetaan heti kovempi tuomio kuin miestä vain lohdutellaan kun on asiat vähän huonosti menneet eikä tuomiota tule. Paree mennä kunkin itse vertailemaan noita ennen kuin aukoo päätänsä.
Kyllä mä nyt sen tiedän et miehilile ei tuu mistään rangaistusta. Mua vaan nauratti kun ei ollu niin kauheen innostunu siivoo.
Tällä naisella on pakko olla mielenterveysongelmia.
niin tai ehkä ei vaan huvittanu siivota koko ajan.
 
vierailija
Ihan oikein, että rangaistiin, mutta taas näkyy ero naisen tuomion ja miehen tuomion tai tuomitsematta jättämisen välillä. Naiselle annetaan heti kovempi tuomio kuin miestä vain lohdutellaan kun on asiat vähän huonosti menneet eikä tuomiota tule. Paree mennä kunkin itse vertailemaan noita ennen kuin aukoo päätänsä.
Missä universumissa naiselle annetaan kovempi tuomio? Naiset nimenomaan jätetään useammin tuomitsematta kokonaan ja miehet tuomitaan ankarammin.
 
Harmi vaan että yksikään eläinten kasvattaja ei saa mistään tietää onko henkilölle määrätty eläintenpitokielto vai ei eli henkilö voi hommata uusia eläimiä.
Tämä, ainoa keino kasvattajille saada varoituksia ihmisestä on oikeestaan some missä sana kiertää, mutta tuotakin monet kiertää vaihtelemalla somessa nimiään.
 
vierailija
Nyt ajatus lähti ja karkas niin pitkälle, että mitäs jos tämä fiini neito vauvan pyöräyttää samalla meiningillä :eek:
Toivottavasti kuuluu jonkin sortin seurantapiiriin :confused:
 
Sehän sitten tukisi kovastikin esim.mt-potilaan parantumista kun koko ajan on joku kyyläämässä ja kommentoimassa ja utelemassa tulemisiaan ja menemisiään
No ensinnäkin; eivät suomalaiset paljon vieraille kommentoi yhtään mitään. Hyvä jos onnistuvat naapurille varovasti päätä nyökäyttämään. Sekin on monelle liikaa.
Toisekseen, joskus uhrin edun pitäisi mennä edelle. Sama esim lapsiinsekaantujien kanssa. Jos järjestelmä ei muuten kykene asiaa hoitamaan, pitäisi voida edes varoittaa juurikin esim kuvien julkaisemisella.
 
vierailija
Voisiko olla, että juurikin näissä eläinsuojelurikoksissa naiset tuomitaan ankarammin kuin miehet.
Niin en tiedä sitten siitä. Tämä nainen kuitenkin tuomittiin törkeästä eläinsuojelurikoksesta ja törkeästä vahingonteosta; molempien rikosten rangaistusasteikko on 4 kk - 4 vuotta, joten ei yhden vuoden ehdollinen tuomio ainakaan sieltä ankarimmasta päästä ole. Ei juuri vähemmällä olisi voinut päästäkään.
 
vierailija
Niin en tiedä sitten siitä. Tämä nainen kuitenkin tuomittiin törkeästä eläinsuojelurikoksesta ja törkeästä vahingonteosta; molempien rikosten rangaistusasteikko on 4 kk - 4 vuotta, joten ei yhden vuoden ehdollinen tuomio ainakaan sieltä ankarimmasta päästä ole. Ei juuri vähemmällä olisi voinut päästäkään.
Pitäisi tietää koko tausta..diagnoosi avaisi sitä mikä on viranomaistahojen osuus tapahtuneeseen. Suomessa kun alkaa aikasta usein olla dementia potilaita harhailemassa, lehtiin osuneet ovat vain jäävuoren huippu. Ketä syytäme tulevaisuudessa jos mummo löytyy metsästäjä ja koira nääntyneenä talosta. Vaikea masennus esimerkiksi on tietyiltä osin dementian tyyppinen.
 
vierailija
Ilmiselvä narkkari kyseessä.
Toivottavasti nappasivat myös hoidon piiriin.
Et ole ilmeisestinähnyt narkomaaneja? Eivät narkomaanit jaksa vetää yhtä osaakaan tuosta ruokamäärästä saatikka jaksaisi roudata sitä kotiinsa.

Ja ihan yleisesti paljon narkomaaneja nähneenä voin kertoa ettei heillä ole useinkaan asunnossa sotkua, kuin yksi narkkipöytä ja wc:ssä enemmän likoja.

Monet jaksavat siivoilla vaikka läpi yön. Sängyssä ainoastaan nukutaan ne tunnit kuin pystytään. Harvemmin narkki edes viihtyy kotonaan. Ainakaan yksin.
 

Yhteistyössä