Toinen lapsi 2014?

Tämä ketju siis toisesta lapsesta haaveileville ja yrittäville :)
Aloitin uuden, koska tuo "pikkukakkosketju" vaikutti hieman sekavalta ;) Ja tokihan piti jatkaa perinnettä, kun Esikoista yrittämään-ketjunkin aikoinaan perustin :D

Eli laitetaanpa listaten! (voin päivitellä ainakin toistaiseksi). Laita päivityspyynnöt mielellään punaisella!


Itsellä 1,5 v esikoinen ja juuri jätin pillerit pois eli ensimmäinen kierto menossa :)
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 21.4.2013





Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

eltsu81................Kp 14/?..............Yk 1.............31...........10/11





Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........yritys alkaa..........ikä.................esikoinen




Plussanneet::heart:
 
Viimeksi muokattu:
No mä voisin ehkä tänne jo liittyä :D ajateltiin ruveta toista yrittämään tossa kesän jälkeen (tai eihän sitä tiedä milloin pamahtaa paksuksi kun ehkäisy pois käytöstä), mutta voisin silti jo olla mukana hengessä. Esikoinen tosiaan vasta 2 kk, mutta aina olen haaveillut että olisi lapsilla pieni ikäero :) hulluutta, sanoo jotkut..
 
Heippa.
Täälläkin ois yks, näillä näkymin tammikuussa 2014 otatan kierukan pois ja sit alkais yrittäminen. Esikoinen on 1v3kk, syntynyt 6.1.12. :) Eli meillä ei vielä oo yritystä, mut jos saan tulla kuumeilemaan mukaan ni ois ihan kiva? :)
 
Maanantai 22.4.2013





Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

eltsu81................Kp 15/?..............Yk 1.............31...........10/11





Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Hannasi...............syksy 2013
*saikku*..............syksy 2013
Sokruli................tammikuu 2014...........................01/12





Plussanneet::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa vain kuumeilemaan :)
Mä kirjoitin täällä esikoista kuumeillessa vuoden verran ennen ku alettiin edes yrittämään :D

Mulla nyt siis kp 15 menossa, mutta kierron pituudesta ei tietoa, kun söin pillereitä tähän asti. Viimeks tärppäs toisesta kierrosta ja ekan kierron pituus oli 35 päivää. Ovista en ainakaan vielä ole bongannut, tosin sillon viimeksikin tunnistin vasta siinä tärppikierrossa.. Näppyjä on kivasti alkanut pukkaamaan ja vatsaa jomottelee vähän väliä, samat oireet oli viimeksi kun jätin pillerit pois...:/
 
heippa! täällä olis yks kuumeilija! esikoinen on kanssa vasta 2kk mutta aivan hirvee vauvakuume :heart: olis kans toiveissa että olis pieni ikäero, olis sitten enempi seuraa toisistaan. syksyllä jos rupeisi yrittämään toista jos vaan tuo mies "suostuu" ;)
 
Annuski
Hei! Haluaisin liittyä mukaan keskustelemaan. Esikoiseni on 8kk ja odotan jo malttamattomana että pääsemme yrittämään toista lasta, mutta imetän vielä eikä menkatkaan ole alkaneet. Olen 31-vuotias ja koen että liikaa vuosia yritykseen ei kuitenkaan saisi kulua..Vauva vuonna 2014 kuulostaa oikein hyvälle Esikoista toivoimme parin vuoden ajan ennen kuin onnisti.
 
Moi!
Kaipa sitä voi tännekin alkaa kuumeilemaan. :D
Itsellä on 1v3kk ja jo typyn synnyttyä ollaan menty ihan tjot tuntumalla. Tosin mulla vasta alkoi ensimmäiset menkat tammikuussa ja yhden keskenmenonkin jo kokenut maaliskuussa. :'( Maaliskuu oli kaikinpuolin rankka omalle kropalle ja en vielä tiedä miten oma kroppa toimii mutta tässä kuussa ollaan jo pupuiltu ahkerasti jos saatais toinen tammikuunlapsi. :heart: Eli en siis tiedä kierrosta koska kertaakaan ei ole ollut vielä säännöllinen. Nyt vaan pitäisi pitkä aika odottaa että saisi testiä tehdä, ei malttais. :D
Tosin tän kuumeilun suhteen mä oon koko ajan mennyt suuntaan ja toiseen. Mulla on vielä koulu kesken ja toisaalta ei tässä enää nuorrenutakaan. Viikonloppuna täytin siis 31v. Välillä tuntuu et mies kuumeilee enemmän ku on jo keksinyt lempinimen masukille. :LOL: Tosin mä en oo siitä ihan varma ku se on niin erikoinen. :LOL:
 
Uusi palstalainen ilmoittautuu. Tai no, seurannut olen useampaakin pinoa jo hyvän tovin,
mutta nyt sitten viimein rohkaistuin keskusteluun mukaan itsekin.

Esikoinen on reilu 1½-vuotta ja toisesta lapsesta ollaan kuumeiltu oikeestaan heti esikoisen
synnyttyä. Kuukautiset alkoivat täytenä yllärinä 2,5kk synnytyksestä, vaikka täysimetinkin.
Imetys jatkui reiluun vuoden ikään, joka osaltaan varmaan jarrutteli raskautumista
(menkathan voi tulla, vaikka ei ovuloisikaan).

Virallisia yrityskertoja takana nyt neljä ja menossa yk5. Ovulaation varmistin viime kierrossa
testillä ja niinpä taidan tässäkin kierrossa tehdä. :)

Eli tässä rimpsu:
moulin rouge...... kp 9/28-30.....yk5.....34v.....09/11
 
Maanantai 22.4.2013





Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

eltsu81..............kp 15/?............yk 1.............31...........10/11
moulin rouge...... kp 9/28-30........yk 5............34..........09/11
Daisy D...............?...............yk 1(km 3/13).....31...........?
Annuski...............?...................?..................31...........08/12
aguado................?.................yk 2...............30...........03/12





Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Hannasi...............syksy 2013...........?..........................?
*saikku*..............syksy 2013...........?........................?
Sokruli................tammikuu 2014...........................01/12






Plussanneet::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka!
Meillä esikoinen täytti maaliskuussa vuoden ja kuukausi sitten päätettiin antaa uudelle tulokkaalle mahdollisuus. Varsinainen vauvakuume alkoi vasta edellispäivänä kuukautisten alkaessa... 30-vuotispäivä juuri takana, ja olisi ihana saada ensi vuoden aikana uusi pikku nyytti syliin. Esikoista toiveiltiin noin puolitoista vuotta, eli ihan itsestäänselvyytenä en uutta raskautta enää pidä. On jännä huomata, miten täysin samanlaiset tunteet nousevat pintaan nyt kuin silloin pari vuotta sitten ekaa yrittäessämme.
 
Mäkin voisin ehkä liittyä jos tästä kierrosta ei tärppi käy! :) Nyt mennään dpo 10 ja yk 2. Esikoinen tuli ekasta kierrosta, joten toiveet hyvin korkealla :) Mutta tosiaan katson tämän kierron loppuun ja liityn ellei plussaa tule!
 
Meidänkin esikoista saatiin odotella melkein vuoden päivät, joten pitkään yritykseen tässä täytyy valmistautua.. Sitä kun vaan on ollut valmis toiseen lapseen heti miten synnytyslaitokselta tultua, niin jollain tasolla tässä rupeaa jo ahdistamaan. :/ Vaikka yk5 "vasta" menossa, niin silti kun ei oo ollu ehkäsyä ollenkaan käytössä synnytyksen jälkeen, niin väkisinhän sitä maalailee mustia kuvia.. Tosiaan lasken yk:t siitä, kun imetys loppui. En ole täysin varma, että kroppa olisi ihan täpöllä toiminut imetyksen ollessa hormooneja sekottamassa.

Vuoden alussa kävin piiiitkästä aikaa gynekologilla perusjutut tarkistuttamassa. Papa otettiin (puhdas oli tuloksen mukaan) ja gyne jopa ultrasi kohdun ja munasarjat. Kaikki oli silloin ok, joten sen puoleen hyvillä mielillä! :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi vitsit tänne on tullu jo porukkaa :)

*saikku* : sullakin on saman ikänen vauva kun meillä. Miten teillä on menny? :)

Daisy D : Pahoittelut keskenmenosta :( Mulla ollut myös yksi kkm rv 9, ennen tätä onnistunutta raskautta.. Nyt vaan uus yritys! :hug:
 
Mun ikä on 26v, näköjään senkin vois tonne laittaa :)

Kävin tossa sunnuntai iltana hypistelemässä uutta äitiyspakkausta ystävän luona, ai että siellä oli kaikkea ihanaa, kestovaipat sain sieltä itselleni, ajattelin seuraavalla lapsella käyttää kestoja :) Vauvakuume vaan kasvaa koko ajan <3
 
Tiistai 23.4.2013





Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

eltsu81..............kp 16/?............yk 1.............31...........10/11
moulin rouge..... kp 10/28-30........yk 5............34..........09/11
Daisy D...............?...............yk 1(km 3/13).....31..........01/12
Annuski...............?...................?..................31...........08/12
aguado................?.................yk 2...............30...........03/12
Naspu...............kp 9/28.............yk 2............24...........05/12





Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Hannasi...............syksy 2013...........?..........................?
*saikku*..............syksy 2013...........?........................?
Sokruli................tammikuu 2014......26...................01/12






Plussanneet::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa uudet! :wave:

ja mulla tosiaan esikoinen on syntynyt 1/12

Nyt on talletuksia tehty ja ei ainakaan yrityksen puutteesta voi syyttää meitä. :LOL: Tosin mehän mennään ihan mutu-tuntumalla tässä, et ovistikkuja en käytä. Kehtaiskohan jo ensi viikolla yhden testin tuhlta, vaikka vappu aaton kunniaksi. :LOL:
 
Ekaa toiveillessamme olin erittäin selvillä oviksesta tikkujen avulla. Kuitenkin esikoinen lopulta sai alkunsa sen jälkeen, kun olin jo melkein luopunut vauvahaaveista ja en ollut ovista tikuttanut pitkiin aikoihin. Ajattelin, että uutta raskautta yritettäisiin siis alusta asti ilman ovistikkuja. Jotenkin tulee vähemmän stressaantunut olo tällä tavoin. Täytyy sitten tosin katsoa joidenkin kuukausien päästä, jos ei mitään ala tapahtua. Voi olla, että pyörrän sanani :) Täytyy kyllä tunnustaa, että tämän ekankin yrityskierron päättyminen kuukautisiin on ollut hirveä pettymys, etenkin kun tänään sain kuulla kahden tuttuvan olevan raskaana. Vauvakuume sen kun jyllää entistä pahempana...
 
Hei!

Minäkin voisin liittyä seuraan. Esikoistyttö täyttää ens kuussa vuoden :) Ja oon tässä kuumeillu jo hetken aikaan. Tarkotus oli aloittaa yritys toukokuussa mutta ollaan siitä vähän lipsuttu :D No eipä oo tärppiä vielä käyny.. Toivottavasti tässä kierrossa :)

Naspu 9/28, YK2, Ikä 24 ja esikoinen 5/12
 
Viimeksi muokattu:
aguado: esikoista toivoessa en käyttänyt ovistikkuja lainkaan. Luotin säännölliseen kiertoon ja niinpä se sitten ajastaan tärppäsikin. Nyt olen satunnaisesti tikuttanut ovista ja muutama testi vielä jäljellä eli eiköhän ne kulutella tässä vkonloppuna pois. :D Testeistä huolimatta rennosti mennään! Heh, ehkä. ;)

Toivottavasti saataisiin eloisa ketju. Mukava kuumeilla yhdessä! Itselläni aika vähissä ihmiset, kenelle vauvahaaveista voisin kertoilla.
 
Keskiviikko 24.4.2013





Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

eltsu81..............kp 17/35?..........yk 1.............31...........10/11
moulin rouge..... kp 11/28-30........yk 5............34..........09/11
Daisy D...............?...............yk 1(km 3/13).....31..........01/12
Annuski...............?...................?..................31...........08/12
aguado................?.................yk 2...............30...........03/12
Naspu..............kp 10/28.............yk 2............24...........05/12





Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Hannasi...............syksy 2013...........?..........................?
*saikku*..............syksy 2013...........25...................02/13
Sokruli................tammikuu 2014......26...................01/12






Plussanneet::heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä