Toista lastaan odottavia vm.89 äitejä?

  • Viestiketjun aloittaja riikkaa
  • Ensimmäinen viesti
riikkaa
Elikkäs täällä 17v (syksyllä 18v) toista lastaan odottava naisenalku. Esikoiseni täyttää kesäkuussa 2v, toisen laskettu aika 19.11. Olisi mukava tutustua muihin ikäisiini tai toki nuorempiinkin toisen piiperoisen odottajiin tai ikäisiini joilla on jo useampia lapsia! Tuntuu, että on vaikea löytää teitä muita mutta jos nyt tärppäisi, olisi todella mukava vaihdella kuulumisia sähköpostitse tai vaikkapa mesessä :D
 
Heippa! Onneksi olkoon toisen lapsen odotuksesta! Itse olen 22-vuotias esikoisen odottaja, halusin vain vastata kun tuntuu niin huisilta ajatella, että olet noin nuori ja odotat jo toista. Itsekin olisin tehnyt lapsen jo aiemminkin, mikäli elämäntilanteeni olisi sen sallinut. Miten sinulla on mennyt lapsen kanssa? Ei muuta kuin mukavaa odotusta ja voimia lasten kanssa elämiseen!
 
riikkaa
Moikka :)

Hyvin on mennyt, kiitos kysymästä. Opiskelut vaan jää hetkeksi tauolle kun tämä toinen syntyä tupsahtaa, mutta jatkan heti kun elämäntilanne sen sallii.. Et ole ainoa joka minun ikää ihmettelee, ja harvassa meitä taitaa ollakin näin nuoria toisen odottajia. Epäilijöitä ja selän takana puhujia löytyy, mutta nopeasti oppii päästämään ilkeät puheet toisesta korvasta sisään ja toisesta samantien ulos, heh! Itsellä tuo esikoinen oli suunniteltu ja ehdin sopivasti käymään 9.luokan loppuun kun neiti syntyi, samana päivänä sain päästötodistuksen. Vanhemmat on suhtautuneet mukavasti ja odottavat jo innolla toista lapsenlasta, onhan noita suvussa lapsenlapsenlapsen odottajiakin useampi kappale :D
 

Yhteistyössä