Toista yrittävät pinoon

Meillä poitsu 1v 4kk ja nyt toista kauheesti yritetään.
Nyt olis yritystä 8kk (tuntuu ikuisuudelta) takana.
Olis kiva jakaa jonkun kanssa tämä ns.odotus ja piinaus.
Taas olis odotusta ja jännitystä helmikuun 14pv:n, toivotaan että menkkoja ei kuuluisi.


onnea kaikille kakkosta kaavaileville.

:hug: :hug:
 
Teillä kanssa pitkä aika takana..Toivotaan että tärppäis pian itsekullakin.
Tiedän milti tuo odotus ja jännitys tuntuu ja teillä vielä noin pitkä aika :eek:
Tsemppiä kuitenkin ja toivotaan että plussais :heart:
 
Ao-NiiSkU
Täällä ensimmäinen täyttää perjantaina vuoden ja toista ollaan yritetty jo jonkin aikaa. Menkkoja odotellaan alkavaksi perjantaina, mutta toivotaan ettei kuulu =)

Ao-NiiSkU
 
toivon teille onnea
meillä on kolme lasta ja yritystä nuorimmaisen jälkeen kaksi vuotta. viime kesänä keskenmeno rv 8.Nyt viikkoja 19 ja odotamme kesäksi vauvaa. Välillä oli olo tosi epätoivoinen, kun lasta ei kuulunut.Uskon, että tekin saatte toisen "pinoon".
 
Meillä poika kohta 2 vuotta ja yritystä meillä toukokuusta 05 ja vielä ei ole tärpännyt...tää on hirveen rasittavaa kun ei haluais mitään muuta niin paljon kuin toista lasta ja ei vaan tuu vaikka miten "yrittäis", ei oo käytössä ovistestejä, mutta turhia raskaustestejä tullut tehtyä sitäkin enemmän, kun luulee olevansa raskaana kun on menkat päivänkin, myöhässä! :headwall: ja heti eikun testin tekoon ja sit negaa näyttää ja sittenhän ne menkat taas alkaakin! :'(
 
Mulla on aivan sama homma.
Menkat päivän pari myöhässä ja sitten jo alan elätellä toivoa ja apteekkiin testiä ostamaan, negaa näyttää ja sitten menkatkin alkaa samana tai seuraavan päivänä :headwall: :headwall:
Miksei vaan voisi olla ns.normaalisti!!!!!
Tilasin jo netistä muutaman testin kotiin valmiiksi, ettei ainakaan tarvi mennä enää apteekkiin!!
Luulevat jo apteekissakin varmaan hulluksi, kun aina sattuu olemaan sama myyjä kun testejä haen :ashamed:
 
Meillä esikoinen viikon päästä 1v4kk. 1v1kk sitten alkoi ekat menkat synnytyksen jälkeen mulla ja ehkäisyä ei olla käytetty. Esikoista tehtiin 1½ vuotta joten eiköhän se kakkonenkin sieltä joskus tule?! Mulla menkkojen pitäisi alkaa 12-13 päivä joten taas toivotaan ettei ne sittenkään alkais!
 
Taas olis olevinaan kaiken maailman alkuraskaus tuntoja, kipuja.
Mieli taitaa tehdä taas kerran vaan tepposet.
Vielä kun jaksas 13pv odottaa ja että pysys pääkin kasassa niin pitkään..
On tää vaan ahdistavaa, toivoo ja odottaa "tyhjää"
 
Meilla on pian 10kk tytto ja ollaan "yritetty" toista... tai ei yrittamalla, vaan periaatteella, et tulee jos on tullakseen... :D
Nyt on mulla KP 34 ;) Et en tiia... kuitenkin koko ajan olo, et menkat tulee... alavatsaa painaa ja vihloo ja kramppaa... Paatin, etta jos ei 1.2 ala, teen testin. Eli huomenna ehka... katellaan...
 
Meillä tyttö kohta 7kk ja toinen tärppäsi jo! (nyt jotain vk 9)
yksi keskenmeno mahtuu tähän väliin (pari kk sitten) mutta nyt ihan samanlaien fiilis kun ykköstä odotin! joten eiköhän se siitä!
:hug: kaikille toista yrittäville ja odottaville :hug:
 
jee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 31.01.2006 klo 09:26 tikru83 kirjoitti:
Mulla on aivan sama homma.
Menkat päivän pari myöhässä ja sitten jo alan elätellä toivoa ja apteekkiin testiä ostamaan, negaa näyttää ja sitten menkatkin alkaa samana tai seuraavan päivänä :headwall: :headwall:
Miksei vaan voisi olla ns.normaalisti!!!!!
Tilasin jo netistä muutaman testin kotiin valmiiksi, ettei ainakaan tarvi mennä enää apteekkiin!!
Luulevat jo apteekissakin varmaan hulluksi, kun aina sattuu olemaan sama myyjä kun testejä haen :ashamed:
Mikset hae testiä tavallisesta kaupasta,niitähän löytyy jo melkein mistä vaan ja ovat ihan yhtä luotettavia kuin apteekkienkin testit??
Löytyy ainakin Prismoista ja City-Marketeista ja luultavasti ainakin kaikista isoimmista marketeista,Niin ei tarvitse sinunkaan aatella,mitä mieltä siellä apteekissa ovat!!
 

Yhteistyössä