Toistuvat kemialliset ja keskenmenot, joilla jo ennestään lapsia.

Te, kellä kemiallisia ja keskenmenoja useampi, itsellä yksi km rv8 ja 2 kemiallista putkeen, ennestään päälle 2v lapsi. Ootteko saaneet kuitenki onnistuneen raskauden vielä? Löytyikö syytä km/kemiallisille?
Itsellä ferritiini alle 10, eli huono. Kuulemma vakava raudanpuute voi häiritä kiinnittymistä. Oon menossa lapsettomuuspolille ensikäynnille piakkoin selvittelee asiaa.
Oon ihan ulapalla tästä koko asiasta, ja mietin mikä mussa voi olla nyt vikana.
Te joilla kokemusta, niin mitä kaikkia keinoja olette saaneet kokeiluun toistuvien km jälkeen?itse raskaudun helposti, mutta tosiaan alkiot ei nyt pysy mun sisällä. Fiilikset on aika paskat tällähetkellä. Esikoista yrittäessä ei ollut tällaisia ongelmia.
 
vierailija
Mulla taustalla useita kemiallisia raskauksia ensimmäisen lapsen jälkeen. Ensimmäinen lapsi tuli helposti, mutta tokan kohdalla kemiallisia raskauksia tuli neljä. Yhteensä yritettiin vuosi. Sen aikana sain neljästi tikkun plussan mutta sitten raskaus osottautui kemialliseksi ja kuukautiset alkoivat normaalisti. Tulin sitten lopulta ihan normaalisti raskaaksi kemiallisista raskauksista huolimatta ja toinen lapsi on nyt 2v. Nyt mietin kolmatta ja olen jo valmiiksi varautunut pidempään yritysaikaan henkisesti, sillä olen varma että tuo kemiallinen raskaus piinaa jatkossakin.
 
vierailija
Mitään syytä kemialliselle raskaudelle ei koskaan löytynyt vaan sitten lopulta vain plussasin.

Nyt huomasin, että tuosta aloituksestasi on jo aikaa, toivottavasti teilläkin jo raskaus alkanut!
 
danissa11
Mitään syytä kemialliselle raskaudelle ei koskaan löytynyt vaan sitten lopulta vain plussasin.

Nyt huomasin, että tuosta aloituksestasi on jo aikaa, toivottavasti teilläkin jo raskaus alkanut!
Heippa! Aloittaja täällä, me saatiin vielä 2 kemiallista lisää syys-lokakuun kierroille eli 4 kemiallista putkeen :(
Nyt ollu 3 negakiertos tässä sen jälkeen ja ei ole onnistunut. Suru ja ahdistus on suuri, vaikka kävimme tutkimuksissa ja hormonikokeissa yms molemmat, sekä ultrassa. Kaikki arvot oli hyvin molemmilla, kohtu näytti hyvältä ja munasarjat. Ei siis pitäis edes olla mitään vikaa, olen rautaa syönyt 6kk ja nyt seuraava plussa sen näyttänee, onko pitkä rautakuuri avuksi.
Lohduttavaa silti kuulla, että monen kemiallisen jälkeen voi onnistua <3
Mä jotenkin silti yhdistän matalaan ferritiiniin nuo omat kemialliset, tai haluan uskoa siihen, kunnes toisin todistetaan.
 

Yhteistyössä