Toistuvista keskenmenoista kärsiviä

Ymmärrän niin tunteesi. Olen itsekin alkanut valmistautua henkisesti siihen, että enempää lapsia meille ei tule. Lasten tarvikkeitakin olen alkanut vähitellen myydä. Nämä on rankkoja juttuja eikä kukaan muu kuin saman kokenut voi tajuta tätä toistuvien keskenmenojen tuskaa.. Paljon voimia sinulle ja onneksi olet saanut lapsia kuitenkin ennen näitä keskenmenoja. Lapset auttavat jaksamaan ja pitävät kiireisinä. Helppoa ei silti ole. Uskon, että vähitellen tuska hieman helpottaa ja elämästä löytyy muita mukavia asioita. Elämä jatkuu kaikesta huolimatta. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: kalabaliikki
Täällä juuri meneillään toipuminen kaavinnasta. Keskenmenot 06/15, 09/16 ja 11/16.
Mistään en saa vastausta siihen miks ei voida nyt heti tehdä tromboositutkimusta. Helmikuussa vasta labrat lisätutkimuksia varten.
Onko joku ominpäin aloittanut esim primaspanin käytön? Epäilen että minulla on tukostaipumus.
 
Täällä juuri meneillään toipuminen kaavinnasta. Keskenmenot 06/15, 09/16 ja 11/16.
Mistään en saa vastausta siihen miks ei voida nyt heti tehdä tromboositutkimusta. Helmikuussa vasta labrat lisätutkimuksia varten.
Onko joku ominpäin aloittanut esim primaspanin käytön? Epäilen että minulla on tukostaipumus.
Viimeisimmästä raskaudesta pitää olla kulunut vähintään kolme kuukautta ennen kuin hyytymistekijät voidaan tutkia. Minulta ne tutkittiin. En ole saanut vastauksia, mutta aloitin varmuuden vuoksi Mini-Aspirinin käytön omin lupineni. Tsemppiä toipumiseen!
 

Yhteistyössä