Toiveena vauva 2017-2018

@MamaBlue Voi ei mitä uutisia :( Ei voi edes kuvitella miten pahalta sinusta varmasti nyt tuntuu, paljon voimia tilanteeseen ja tunteiden läpikäymiseen.

Kiitos sympatioista kanssakuumeilijat :love: Kyllä tästä taas noustaan uuteen yritykseen, vaikka paljon se mielessä pyörii, että miksi vieläkään ei ole tärpännyt vaikka mahdollisuuksia on kyllä ollut.

Kananmunalimoista en osaa muuta sanoa, kuin että ovulaatio on käsillä. Itse olen ajatellut että ovis on silloin tulossa tai jo päällä, mutta en ole varma.

Uusiakin on taas tullut mukaan, tervetuloa! :)

Ja paljon onnea @PIKKUMAMI85 :barefoot:
 
Hei! Oon tässä jonku aikaa seuraillut keskustelua taustalta. Aattelin nyt kirjottaa sit. Dpo 12 ois menossa nyt ja keskiviikkona pitäis alkaa menkat. Kolmannesta kuumeilen, alunperin oli kyllä tarkotus alottaa yrittään vasta huhtikuussa mutta se nyt sit alkokin vähä aiemmin tälleen tulkoon jos tulee meiningillä. Kyllä ne menkat varmaan sieltä alkaa, mutta jännitetään nyt vielä nää pari päivää:D
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Kyllä on hermot kireinä..kolme viimestä digitestiä meni hukkaan, kaikissa virhetulos, ilmeisesti se tulospää on jotenkin viallinen. Eilen illalla olisi ollut tilaisuuskin puuhiin mutta ei tapahtunut mitään ja tänään ei edes onnistu, tuntuu että alkaa taas olla nää yritykset tässä. Kävin kuitenkin aamulla apteekissa mutta ei siellä ollut mitään testejä..hermot meni taas tähän tuppukylään, sitten ajoin lähelle toiseen apteekkiin ja se oli kiinni, että näin.
Pyysin nyt miestä vielä tullessaan tuomaan jotain testejä että voin oman mielenrauhani vuoksi testata vaikka ilta menee töissä ettei mitään hyödytä. Luulen että oli varmaan eilen, oireistakin päätellen. On kyllä vieläkin oireita.
Piti saada purkaa johonkin tämä ketutus..anteeksi vain :(
 
Heippa!
Viime viikolla tuli käytyä labrakokeissa antamassa hormoniarvot. Olin yllättynyt, että ne lähetetään Helsinkiin testattavaksi. Nyt sitten vain jännitetään naistenpolin aikaa 3 viikon päästä! :)

Tää jännitys asian suhteen on kamalaa, kun en ole kertonut kellekkään asiasta :LOL: en malta pysyä housuissani!
Ja samalla toivon, että hoidot onnistuis yhtä helposti kuin edellisellä kerralla; viimeksi riitti vain Clomifen-kuuri raskautumiseen. Mulla vissiin ongelmana on ovulaation puute pcos:n takia. En oo ihan varma (n)
 
Osaatteko muuten kertoa, kun laihdutuksen myötä mulla on vissiin kierto aika säännöllinen nyt ( edelliset 5 kuukautiset tullu n. 30 päivän kierrolla) ja nyt kaks edellistä kiertoa on tullut hieman veristä limaa näin viikko ennen mekkojen alkamista? Mitähän se mahtaa olla? Ei siis ole paljoa verta, mutta kuitenkin huomaa punertavaa liman seassa (n) mä oon ihan uuno näissä asioissa, en oo yhtään tehnyt pohjatyötä kiertoihin/päiviin/erilaisiin muutoksiin....
 
@teris eikä miten huonoja testejä sulla on ollut ja käsittämätön määrä vastoinkäymisiä uusien hankkimisessa! (y) että nyt ehdit kuitenkin saada testit ja plussan, tai mikä tärkeämpää tarpeeksi talletuksia että onnistuisi! :D

Tässä nyt sitten kuvana mun tämän kierron epätoivoinen ovulaationmetsästys. :ROFLMAO: Ei vaan, ei kyllä paljon naurata.. Tästä näkee, että aiemmin sitä jo odotin. Aamulla tuli vahva plussa, päivällä jo paljon haaleampi.. Kaikki oireet viittaa siihen, et ovis on tässä näin just nyt. No, mutta talletuksia ei tehdä. Siis ei logistisesti nyt onnistu. Oletin oviksen olevan jo muutama päivä sitten, kaiken piti mennä ajoituksen kanssa putkeen, mut ei mennyt. Reissut siirtyi viime hetkellä yms. Joten nyt mä mietin, onko mahdollista et miehellä olisi sellaisia supersiittiöitä, jotka selviää 4,5-5vrk. :ROFLMAO::LOL::cry: En mitenkään jaksa uskoa, ja silti tässä kyllä tiputaan korkealta parin viikon päästä..
 

Attachments

Terve taas. Spontaani keskenmeno. Tyhjennys on ollut tosi raakaa ja raskasta tänään.. On jo aiempaa kokemusta tästä paskasta joten vanhat tunteet nousivat pintaan. Jotenkin arvasin tämän, oli sellainen tunne. Niin kuin silloin ensimmäisessäkin raskaudessa.
 
Terve taas. Spontaani keskenmeno. Tyhjennys on ollut tosi raakaa ja raskasta tänään.. On jo aiempaa kokemusta tästä paskasta joten vanhat tunteet nousivat pintaan. Jotenkin arvasin tämän, oli sellainen tunne. Niin kuin silloin ensimmäisessäkin raskaudessa.
Voi ei, @Äitirouva M ! Todella ikävää, että kävi noin... ja että sulla on tuosta jo kokemusta. Voimia ja jaksamista sekä fyysisesti että henkisesti. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Äitirouva M
Tervetuloa uusille!

@Äitirouva M suuresti voimia sinulle ♥

@teris voi argh mitä testejä! :mad::poop:

@Hannah4 kyllä ne siittiöt voi olla sissejä. Mun elämäni kaksi plussaa tiettävästi saaneet alkunsa n. 4päivää ennen ovista talletteluista.

Mulla nyt dpo 6 ja tänään iski masis ja oon ihan varma et ei oo tärpännyt. Töissä on hel***in stressaavaa ja tänään fbssä yks uus raskausmahakuva, yks "meidän vauva syntyi" päivitys kuvineen ja yks viikon parin vanhan vauvan ylisöpö kuva. Ja työmatkalla vielä aamulla tuttu kertoi kahdesta muun tutun raskausuutisesta. Tuntuu että muut tekee ziljoonatta lastaan ja raskautuu pelkästä ajatuksesta. Ja sitä rataa, jaadijaadi vanha sama virsi. Ihan taas alkaa olla olo ku perään ammutulka karhulla...pms:kö se tässä taas jo nostaa päätään. Anteeksi taas ja kiitos kun tänne voi avautua!
 
  • Tykkää
Reactions: Äitirouva M
Täällä dpo9, uitin pc:n liuskan mutta en uskalla mennä katsomaan sitä, ja sen tekemisestä on jo varmaan tunti, eli ei sitä oikeesti enää edes sais lukea :D Tajusin vaan pissimisen jälkeen että en mä halua. Tänään on se päivä, kun tiputtelun pitäisi alkaa, on alkanut aina tällön. Raaah.

@mincha , toivotaan vahvistumista! mulle tuli samanlainen viimekierrossa dpo9, mutta se ei sitten ollutkaan mitään :( http://aijaa.com/dpifGM tossa siis tuo mun loppukierto viimeksi.
 
Mulla hajos kännykän kamera tulee teksti kamera ei käytössä joten kuvaaminen astetta hankalampaa koska sitten omasta pärstästä sain kuvia joten kuva on otettu todella monimutkaisesti
tulkinta apua Mun silmään samanvahvuset ois nyt Et koskakohan ovis? Kun mää odotin ovista perjantaille mut ei sit näemmä olekkaan.Pitää nyt huomenna ainakin vielä tikuttaa.

Tänään kp 11


Ylin(vas) kpl 10
Alin(oik) kp 11
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Voimia Äitirouva M!

Ihme juttu mies siis toi uuden testipaketin eilen päivällä ja minä tietysti otin mukaani ja tein vielä töissä ja taas oli virhetulos..uudella paketilla. Älytöntä. Kävin varoiksi ostamassa apteekin omia testejä joka näyttikin aika lailla samanlaisia viivoja ja kaiken tämän tein töissä :) onneksi pystyy tekee yksin töitä. Tänä aamuna digitestikin yllättäen toimi ja hymynaama! Mikä mäihä :)
Eilen iltavuoron jälkeen vielä puuhiin ja väsymys oli tänään aika kova mutta nyt vaan jännäämään. En siis tiedä olisko digi näyttänyt jo eilen ovista mutta ehkä lasken tän päivän dpo 0.
 
Samanvahvuselta näyttää munkin silmään.Tästä kai ovikseen se 12-48h?
Mulla ei oo minkään sortin kipuja ja nippailuja ollut (joita ny 3kk ollut aina ennen ja jälkeen oviksen ) limaraporttina että eilen oli ehkä kananmunanvalkuais lima sitä joku muukin kysy tässä ryhmässä että missä kohtaa oviksen aikaan tulee.
Mää oon ihan ummikko limoissa eikä mtiään hajua millanen kuuluu olla. En tiä ees mitä eroo on tahmealla ja vetisellä(heh)
Enkä niitä niin tutkinutkaan mut eilen tuli niin selvä tuo kananmunanvalkuaislima että ei voinut erehtyä ekaa kertaa ikinä.Jos ei limailua olis niin muuten ok ei oireilua eikä mitään.

11/25-27
 
@Tiituu, enpä arvannu, että siittiöit oikeasti voi noinkin kauan elää! Oon pitänyt sitä "2-5 päivää" -haitaria lähinnä teoreettisena ja ajatellu, et ehkä ne reppanat juuri ja juuri seuraavaan päivään selviää :ROFLMAO:

Oon siinä iässä, että kaikki ympärillä tekee lapsia. Ärsyttävää, koska on mun vuoro! Johan tässä on neljäsosavuosi yritetty, kuukausi kun vaihtuu niin on 3 kk aloituksesta. Siis näihin aikoihin KERTOISIN, mikäli eka solumöykky olisi kyydissä pysynyt. Lähiaikojen kuvitellut raskausoireet: närästys ja oksentaminen (olin tosin flunssassa, että olisko jostain kurkunpään ärsytyksestä johtunut? Tapahtui aamulla, mikä oli outoa).

Ajattelin naistenpäivänä testata seuraavan kerran, koska olisi aika hieno ajankohta saada tietää olevansa raskaana. Sokerina pohjalla se, että voisi äitienpäivänä KERTOA. Pari päivää naistenpäivästä pitäisi menkkojen alkaa, joten siinä ja siinä tuleeko luotettavaa tulosta. Jos olisikin plussa niin voisi mennä vaikka syömään tai muuta mukavaa juhlistamista :love:
 

Yhteistyössä