Toiveena vauva 2017-2018

Mistähän se johtuu, kun joissain kierroissa nännit kipeytyy selvästi ennen menkkoja? Joissain kierroissa sitten taas ei ollenkaan, tai vaan vähän... Korreloiko se ovulaation kanssa? Vai onko ihan mysteeripeliä (niinkuin kaikki muukin naisen kuukautiskierrossa :D )
 
Mistähän se johtuu, kun joissain kierroissa nännit kipeytyy selvästi ennen menkkoja? Joissain kierroissa sitten taas ei ollenkaan, tai vaan vähän... Korreloiko se ovulaation kanssa? Vai onko ihan mysteeripeliä (niinkuin kaikki muukin naisen kuukautiskierrossa :D )
Samaa oon miettinyt! Kun näitä oireita kirjaa, niin huomasin et tosiaan vasta oviksen jälkeen mulla kipeytyy. Liittyisikö keltarauhaseen? :) Aiemmin luulin, että on ovisoire mutta tulee vasta kun ovis on ohi. Mutta vaikka ovis on ollut, joskus kipeytyy paljon , joskus ei yhtään.
 
Mistähän se johtuu, kun joissain kierroissa nännit kipeytyy selvästi ennen menkkoja? Joissain kierroissa sitten taas ei ollenkaan, tai vaan vähän... Korreloiko se ovulaation kanssa? Vai onko ihan mysteeripeliä (niinkuin kaikki muukin naisen kuukautiskierrossa :D )

Ota noista nyt selvää :D veikkaan mysteeripeliä. :D

Jaahas täällä kp 1 eli yk4 alkaa :( no ei kyllä oikeestaa edes harmita, kun löyty se oviskin viime kierrossa..jotenkin positiivisin fiiliksin lähetään uuteen kiertoon ja miehellekin sanoin et nyt sitten kunnolla peitto heilumaan :D ja jos nyt tärppää la ois 1.1.18 :D
 
@Nems tsemppiä uuteen kiertoon :) Toivotaan plussaa!

Olikos muilla testissä vehnänalkioöljyä tai muuta konstia tässä kierrossa? Täällä greippimehu ja vehnänalkioöljy kierron alusta asti mukana ja luulen et se vois olla syy aikaiseen ovikseen :) Nyt vaan toivon että ne tois sen plussankin :love:

Ei malttais oottaa ens viikkoon kun voi testata :LOL: Täällä tais olla muitakin piinailijoita samoilla dpoilla monta :)
 
Hellurei! Minä tulen tänne nyt myös uutena jänskäilemään teidän kanssa ja jakamaan vähän ajatuksia, mitä tämän päässä oikein pyörii :) Olen siis 22-vuotias ja miehen kanssa olemme ensimmäistä lasta haaveilemassa. Yritys aloitettu 10/2016 ja aina on negaa tähän mennessä näyttänyt. Miehellä on aikaisemmin jo tehty testit ja siinä on näkynyt, että siittiöitä olisi normaalia vähemmän, testit jäi vian siihen yhteen kertaan, vaikka kutsu tuli verikokeisiin yms. Katsoo millonka nämä tulisi taas eteen... Kovasti olen näitä keskusteluja lueskellut heti alkuun, kun tiesin lähtötilanteet, mutta nyt en ole pariin kuukauteen mitään lueskellut, kun tuntui, että välillä elätteli ihan liikaa toiveita ja välillä taas rupesi stressaamaan ihan älyttömästi :unsure: Ajattelin nyt ihan osallistua tähän keskusteluun, jotta saisi vähän ajatuksia jaettua muiden kanssa, eikä niitä niin yksinään tarvitsisi hautoa :) Kierto ollut epäsäännöllinen, 28-36pv, mutta nyt ollaan taas jännän äärellä kun on menossa kp28 :)
 
Mä kokeilin joskus tuota vehnänalkioöljyä.. röyhtäytti koko päivän sellaista öljyn makua suuhun etten kestänyt. Miten te otatte sitä? Ruoan seassa? Lusikalla naamariin? :D
@Poupou tervetuloa mukaan :)
@Nems no voihan menkat. :/ no nyt uuteen kiertoon!
Mulla jotenkin usko mennyt plussaan.. ihan varmasti kohta täti käymässä. Ärsyttää jo valmiiksi
 
Heippa, saako liittyä joukkoon kuumeilemaan?
Olen 24v äiti helsingistä, mies 27v ja meidän poika 1v2kk ( Meillä tulee 4 vuotta yhdessä oloa toukokuussa )
Toista yritetty tässä jonkun aikaa, nyt menossa yk5 ja kp14 nyt menossa.
Esikoinen tärppäsi kahden vuoden yrityksen jälkeen.
Viime kierrossa oli käytössä terolut, kun niin pitkiä kiertoja ollut.
Se kierto sitten päättyikin kp26, terot loppu kp 25.

Perjantaina olen menossa mehiläiseen gynelle kun epäilen etten ovuloi.

Käytössä on Raskaus & Imetys vitamiinit, greippimehu, greipit, vehnänalkionöljy.
 
Dpo 4

Vehnänalkioöljyä nyt kuukausi nautittu ;) En huomaa että olis vaikuttanut mihinkään.

Tervetuloa uusille

Ja nems pahoittelut negasta :(
No saa siitä öljystä ainakin hyviä rasvoja, omegoja ja E-vitamiinia. :D Ei ole muuten mulla ollut ikinä niin vähälimainen ovis kuin tässä greippimehukierrossa.:ROFLMAO:

Dpo 2, kp 16/27-31,
nännit kipeät kuten todistetusti useimmissa negakierrossa tähän asti heti oviksen jälkeen on ollut.
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Mulla sama kyllä, että limat olemattomat kun tota greippimehua vetänyt. Ja tosta vehnänalkioöljystä, itekin suoraa lusikasta vetänyt ja vettä aina perään.. En kyllä oo myöskään mitään vaikutusta huomannut mutta syödään nyt sit kuiteskin. :p
Auttaiskohan jos miehellekin alkais tota öljyä antaa..?

kp15
 
Mulla muuten greippimehu vähensi myös limakkuutta. Sen takia sitä join vaan 2 "kuuria"

Vehnänalkioöljystä lusikalla pistän meneen ja juomaa päälle.parempaa tuo taas on kuin viini jota hörpin yhden kuurin verran.Se sai nut kyökkiin ihan kauheesti

Jos samalla kaavalla meen pitäisi 4-5pv päästä alkaa päivittäiset nippailut ja kivut
Menkkoja laskin alkavaksi ens viikon perjantaina.

Dpo 4 16/25-27
 
Minäkin otan vehnänalkioöljyä lusikalla, mutta se tökkii pahasti. En pysty nielaisemaan sitä vaan täytyy äkkiä heittää joku leivänpala perään.

Mitä ovulaatiotestejä te käytätte? Tilasin Raskauskeijulta One-steppejä ja mulla on kyllä nyt vahva epäilys, että ovat ihan susia. Mulla on ollut nyt kolmatta päivää ihan selkeät ovulaatio-oireet selkäkipuineen, limoineen ja pieruineen. Mulla on ihana keho, joka reagoi hormonivaihteluihin ilmavaivoilla :p Mutta testit ne vaan näyttää negaa. Su-ti väliset testit on puolet siitä kontrolliviivasta ja tänään tuli jo ihan haalea viiva. Muistelin, että olisin käyttänyt näitä testejä edellistä raskautta yrittäessä, mutta ne olikin Davidin.

Eli en nyt ole ihan varma pitäisikö tässä piinailla vai jatkaa tikuttelua.
 
@Suffeli80 Mä oon joulukuusta asti tikuttanut noilla raskauskeijun one stepeillä.
Ja mulla toiminut niinkun pitää. Joka kuukausi on tullut vahvat viivat.

Nyt pitäisi tilata lisää kun tässä käytin sen ainoan viimeisen joka jäi pyöriin kaappiin.

Mulla on riittänyt 3 tikkua per ovis bongailu kun on tullut ovis samoihin aikoihin ni tollanen 10 tikun satsi kestää sen 3kk.
 
@Tiituu jostain syystä mullakin olo etteiet oo tärpännyt. Päätin että tässä kierrossa en tarkkaile oireita ja tee vääriä johtopäätöksiä koska sain pettyä viime kierrossa just sen takia. Lisäks viime kerralla kun tärppäs niin muistan tehneeni testin dpo 11 eikä mulla ollu mitään oireita ja olin varma negasta. Silti selkee plussa tuli ja raskausoireet alko siinä kohtaa kunja menkkojen olis pitänyt alkaa ja sillonkin oli tosi vähän vielä.

Täällä myös ihan lusikalla otan vehnänalkioöljyä ja juon päälle greippimehua :LOL: Odotin että mun atooppinen kuiva iho paranis sillä mut ei ainakaan vielä vaikutusta, kai sitä pitäis nauttia pidenpään et auttais
 
Greippimehua tosiaan minäkin juonut jo noin 3vkoa. Vehnänalkiota ei ole tullut kokeiltua mutta kokeillaan kaikki jälleen jos ei tuota luomusti tulosta :whistle:
Poppaskonstit on unohtunut ajan saatossa jo, mutta greippimehu muistui :rolleyes:
Perehdyn ketjuun hieman paremmin ja tutustun tähän uuteen kaksplussaan uudelleen..
 

Yhteistyössä