Toiveena vauva 2017-2018

Liitynpä minäkin negakerhoon. Tänään tehty PC palautti maan pinnalle pilvilinnoista haaveilemasta :cry: Eilen tein vielä toisen Rfsu:n samanlaisen herkän testin ja kyllä siihenkin ainakin joku viivanpaikka tuli.

Jahas mahaan sattuu niin tarkistin tilanteen että menkathan ne siellä jo tuhruttelee :devil: Niin paljon toivoin että nyt olisi jo saatu se toinenkin viiva :(

KP1 :poop:
 
Täällä yksi negailija lisää... Tänään dpo 14 ja 10 tunnin pidättämisen jälkeen pc:n tikku puhtaan valkoinen, eli nyt vaan menkkoja odottamaan. Tässäkin kierrossa selkeä ovisplussa kp11, tallettelut päivittäin kp 8-11, eikä tulosta. 7 kk yritystä menossa, tallettelut onnistuneet lähes joka kierrossa hyvin ja mulla ovis ja menkat säännölliset. Paljonkohan maksaa jollain klinikalla joku perustutkimus onko johtimet auki tai kohtu kunnossa?
Noh. Tänään kävin yksityisellä tutkituttamassa missä kuukautiset viipyy. Varmaan 160 maksais tuo tutkimus suunnilleen... mulla tuli vielä verikokeet siihen päälle :) Mutta siis. Raskaana en ole, joko kohdunulkoinen raskaus tai joku häiriö... loppuviikosta selviää...
 
En saanut @Äitirouva M linkkiä auki, mutta ilmeisesti onnittelut paikallaan. Onnea siis :love:

Itsellä alkoi pääsiäisenä yk6. Nyt meneillään kp5/27-33. Näyttäisi, että kierrot alkavat lyhenemään viimeinkin. Vaan nousihan ne tässä yrityksessä ensimmäistä kertaa kyyneleet silmiin kun menkat alkoi. Miksi ei taaskaan?! Mieskin jotenkin surullisena tuumasi, että hän oli ihan varma ettei nyt tarvitse odottaa yhtä kauan kuin viimeksi. Viimeksi tärppäsi siis yk8. Vielähän tässä on kaksi kiertoa ennen sitä.

Tsemppiä muillekin pettyneille. Sitä näköjään liikkeellä :(
 
@Äitirouva M onnea!! Ihan selvä plussa, ja eiköhän ne oireetkin ehdi sieltä pian ilmestymään. :love: onpa ihanaa, että sinulla (tai teillä:)) nyt tärppäsi!

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :( Olo on uusien kiertojen kanssa välillä ihan ok, joskus taas käy tosi syvissä vesissä, on itkua ja epätoivoa - näin siis mulla. @Suffeli80 voimahalaus sinulle, on kyllä kuitenkin mukavaa, että miehesi on mukana tunnelmissa, vaikka ne nyt juuri surulliset teillä onkin.

Täällä oon heräillyt ja laittanut muun perheen matkaan, etäpäivä edessä ja ovista ajattelin alkaa testaamaan päivällä, kun kerran kotona olen. Kp taitaa olla 10. Tämä kierto on ollut tähän asti tosi negatiivinen: ei ole haluttanut, ottaa päähän koko vauvan teko, "en mä mitään lasta edes halua" (vaikkei ole edes todellinen tunne). Kroppaani en ole tarkkaillut yhtään, joten nyt, kun iski ekat vähän ovista enteilevät olot niin tuli melkein yllätyksenä.:ROFLMAO: Tunnelmakin alkaa vähän muuttua, ja ehkei sitten kuitenkaan jätetä tätä kiertoa tyystin väliin, vaikka vielä muutama päivä sitten siltä tuntui. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Täällä olis yksi uusi kuumeilija joukkoon iloiseen:)
5 kiertoa ollaan yritetty ja toivottu, joka kierto ollut valeraskausoireita ja petytty kierron alkaessa. Edellisen synnytyksen jälkeen ekat 3 kiertoa oli kellon tarkka 28 vrk, mutta sitten yhtäkkiä 32 vrk ja viimeksi 26 vrk. Hakee kai vielä paikkaansa.
Nyt kp 11/26-32 ja vähän rauhallisemmin mielin yrittämässä.
Mukava olis jännätä ja toivoa yhdessä:)
 
@Äitirouva M onnittelut,ei tartte tosiaan tiirustella. (y) kyllä ne oireet kerkee tulemaan sieltä vielä.

Täällä vaan odotellaan..odotettiin että kierto starttaa,odotettiin että menkat loppuu,odetaan ovista, odotetaan plussaa..nyt siis menossa odotetaan ovista :D:ROFLMAO: jonka pitäis saapua ens viikolla. Tekis mieli hakee ovistestejä kun tuntu viime kierrolta etten bongannut oreista sitä..kiinnostaa siis vaan tietää tapahtuuko ovulointia nyt keskenmenon ja hoitojen jälkeen normaalisti..

Tsempit uuteen kiertoo joutuneille. Toivotaan Tammikuun ihmeitä monelle :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Äitirouva M
Onnea @Äitirouva M , mahtava plussa!! :)

Ja sitten ällövaroitus..
ON: Täällä menossa kp89 ja nyt alkaa ihmetyttää. En siis usko ovikseen taikka raskauteen näillä kiertopäivillä, mutta "ovislimaa" tullut nyt pian kaksi viikkoa. Tänään paitaa pukiessa huomasin, että nännit aristaa. Viimeksi lauantaina testattu nega r-testistä (teen sen huvinpäiten aina viikonloppuna, kun on vaara eksyä viinilasin ääreen). Ainiin, ja tänään kävin lounastauolla kotona ja 8h yöunien jälkeen nukuin myös 2h päiväunet vahingossa. Ja sitä ollut myös ilmassa jo pidemmän aikaa. Ja nuhaa.. Tosin siihen uskon syypääksi vilustumisen ja/tai allergian..
Onko kellään ollut tämmöstä pitkää "kosteeta" kautta ja mitenkä on homma päättynyt? Raskauteen vai menkkoihin...
Ainiin ja raskauteenhan en uskonu... (vaikka maapallon suurin toive ja onni se olisi..) :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Moi pitkästä aikaa!

Olen kirjoitellut tänne viime aikoina vähän mutta joku varmaan vielä muistaa. Aloiteltiin alkuvuodesta yksityisellä kevyitä lapsettomuushoitoja ja kolmannesta letrokierrosta + pregnyl sain nyt raskaustestiin kaksi viivaa. Nyt on dpo 12 tänään.

Pelko on läsnä enkä vielä uskalla oikein iloita, mutta sydämestäni toivon, että 14kk odotuksen odotus päättyisi tähän. Ei auta kuin elää päivä kerrallaan ja toivoa parasta.

Toivoa on ihan jokaisella. <3
 

Attachments

Pakko täällä käydä katselemassa. Paljon plussia taas tullutkin.
Itseä harmittaa ja itkettää tää taukoilu :( :(
Sen verran useesti tutkinut kroppaansa ja oireita että vaikka yritän olla ajattelematta niin ei onnistu.
Nyt olin varma että tiistaina ehkä oli ovis limoista ja vasemman puolen kivuista päätellen...joten tänään olis dpo 1 tai 2.. plääh ku sais nää ajatukset pois..kroppakin vois taukoilla eikä kipuilla.Mieskin huomas et varmaan ovuloinnit käsillä kun totes joku päivä että "jaa mun kullalla onkin ovis kiimat päällä" Oon toisen sukukalleuksissa kiinni jatkuvasti ;)
 
Oon nyt taustalta seuraillut kun ei varsinaista yritystä ole ja onpa ihania plussauutisia tullut :love: Erityisesti @Lumi87 paljon onnea, sinä jos kuka sen ansaitset! Toivon kovasti että raskaus menee hyvin! Onnea myös @Äitirouva M :love: Kovasti tarrasukkia mukaan tällä kertaa!

Kaikille muille paljon plussatuulia puhaltelen :love: Ja voi olla että tuun jännäileen nyt kuitenkin loppukierrosta tänne kun touhuiltu ollaan kovasti ja ovis lähestyy niin mahkuja on. Mut en laske nyt kp:ita tai dpoita vaan eletään päivä kerrallaan. Hääsuunnittelut edelleen kesken joten mietittävää riittää :)
 
Isosti onnea @Lumi87 ja @Äitirouva M!

Muok. Onnea @Shara lle myös! :)

Täällä tänään kp2, yk8 aluilleen ja epätoivoisuuden huipentumana vielä tänä aamuna tehty raskaustesti joka (yllättäen..) nega. Menkat alkoivat kyllä päivälleen ajallaan, mutta olleet normaalista poiketen täysin kivuttomat ja selvästi niukemmat. Eilen tein vielä ovistestinkin johon kontrolliviivaa haaleampi mutta selkeä viiva. Mä niin ehdin toivoa että nämä olisikin olleet vain valemenkat, mutta niitä todennäköisemmin se taitaa vaan mun pääkoppa alkaa hajoilemaan. Mä jopa pohdin voisko tää mun flunssa ja kolmatta päivää kestänyt kuumeilu johtua sittenkin raskaudesta vaikka todennäköisesti se on vain samaa tautia kuin esikoisella pääsiäisenä... Hohhoijaa.. Noh, kokeillaan tähän kiertoon uutena vielä greippimehu onko sillä mitään vaikutusta, tänään ensimmäinen lasillinen juotu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lumi87 ja Shara
Moi pitkästä aikaa!

Olen kirjoitellut tänne viime aikoina vähän mutta joku varmaan vielä muistaa. Aloiteltiin alkuvuodesta yksityisellä kevyitä lapsettomuushoitoja ja kolmannesta letrokierrosta + pregnyl sain nyt raskaustestiin kaksi viivaa. Nyt on dpo 12 tänään.

Pelko on läsnä enkä vielä uskalla oikein iloita, mutta sydämestäni toivon, että 14kk odotuksen odotus päättyisi tähän. Ei auta kuin elää päivä kerrallaan ja toivoa parasta.

Toivoa on ihan jokaisella. <3
Muistan @Lumi87 ja onnea ja tarrasukkia, ihana uutinen :love:
. Todella sydämestäni minäkin toivon että saatte nyytin syliin asti. Mä jo kyllä huomasinkin tämän uutisesi siellä pidempään yrittäneissä mut en siellä viitsinyt kuin vissiin painaa sydäntä kun en siihen ketjuun kuulu ihan vielä.
 
Kiitos onnitteluista. <3 Kyllä tää niin epätodelliselta tuntuu että koitan näin alkuun selvitä ensi viikkoon.

@Shara aivan selvä plussahan tuo! :love:

@Tiituu huomasinkin että olit käynyt kurkkimassa tuolla toisessa pinossa. <3 Sinulle toivon aivan erityisesti plussaan pian. Koita jaksaa pitää toivoa yllä, mä olen sitä välillä epäillyt mutta kyllä sitä aina on.Maaret Kallion sanoin, toivoa on aina enemmän kuin mustimmilla hetkillä uskaltaa toivoa.

@saaruska86 huomasin myös sinun kurkkineen toisaalla. <3 Olen sinua miettinyt, onhan kaikki mennyt hyvin?

@kookospieni ihania hääsuunnitteluja, tuo on ihanaa aikaa. :)

@Äitirouva M onnea! <3
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
@Lumi87 , kävin kurkkimassa, koska näin unta että plussasit! Oli pakko kaivaa sut esiin ja mennä profiilin kautta viesteihin ja siellä oli just laitettu kuva plussasta. Ihan mielettömästi onnea! Nyt vain koitat tarttua hetkeen ja nauttia siitä että olet raskaana.

Ja kiitos kysymästä, täällä on kaikki mennyt loistavasti! Varhaisultrassa sätki pieni 9,9mm kokoinen sintti rv 7+1, nyt kiidetään jo 11+0 ja odotellaan parin viikon päästä koittavaa np- ultraa.

Et voi uskoa miten onnellinen olen sun puolesta! :love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Lukka
Onnea plussanneille :)

Ei onnistu puhelimella liittää tiedostoa... tein tänään ovistestin ja mun tulkinnan mukaan tuo on positiivinen... ja kp 46 menneillään. Outoa. Voiko yhdet kuukautiset vaan jäädä välistä? Sillä melkein ajallisesti nyt olisikin ovulaation aika jos edelliset olis tullu ajallaan...
 
@Shara onnea plussasta, tosi selkeät viivathan ne siellä! :love:

Ja @Lumi87 voi ihanaa, on upeaa, että hoidot auttoivat teillä noin hyvin ja nopeasti, lämpimästi onnea, tarrasukkia pienelle! Toivon sydämestäni, että odotuksesi sujuu hyvin ja saatte pikkuisen syliin... joulu- vai tammikuussa? :):love:

@saaruska86 aika menee nopsasti, sulla alkaa olla jo hienosti viikkoja, kun pian np-ultra! :) Mukava oli sun kuulumisia lukea!

@Paips hali sulle! Kurjaa, että lupaavasta olosta huolimatta uusi kierto alkoi. Toivon kyllä tähän kiertoon sulle sellaista rentoa ja hyvää oloa, mikä voisi plussankin tuoda tullessaan!(y)

Omassa elossa ja olossa ei mitään mainittavaa. Ovis lähestyy, tallettelut ei jaksa paljon kiinnostaa, aika laiskaa on. Ei nyt sentään ihan kuollutta silti. Väsymys ja kiire vaativat veronsa, en kyllä todellakaan ole sellainen, joka jaksaisi heilutella peittoja siinä kohtaa, kun univelkaa on paljon. :ROFLMAO: Yk 10 (tikuilla 4.). Kp 12/27–31 (tarkentuu kun ovis bongattu).
 
  • Tykkää
Reactions: saaruska86
Hei tännekin pitkästä aikaa, hetken oon hiljaiselossa ollut. Viime sunnuntaina kp9 tuli paperiin pyyhkiessä vaaleanpunaista kerran ja nyt eilen kp13 piti juosta vessaan kun tunsin että jotain valuu taas housuihin niin ihan kun ois ollut semmosta limansekaista vaaleanpunaista oli joukossa kun pyyhkäisin paperilla.. Tänään kp14 ja äsken taas tuli paperiin vaaleanpunaista pyyhkiessä, ovistestejä tehnyt ja negoja ovat olleet, raskaanakaan en ole.

Juuri nyt ei ole rahaa mennä gynelle, vaikka juuri nyt olis pakottava tarve mennä selvittämään mikä vaivaa.. (n):unsure:

Alinah kp14/26-33 yk6?
 
Mayday naiset!! :cry:Mä sain ekan haamulaisen ikinö :) dpo 11 ilmeisesti. Eilen puhdas nega vielä.. mutta tänään lähti piirtymään heti hento punainen viiva :love:

http://aijaa.com/1yeOmh vaikea saada kuvaa ja puhelin söi värit näköjään..
@Nems kääk ja vau!! :) Hento viivahan se siinä!:love: Väriä ei tosiaan paljon näy, mutta ei tarvitse olla kovin kummoiset viivalasit että siinä ihan oikean viivan näkee! Pidän peukkuja, että tuosta vahvistuu lähipäivinä ja täti pysyy poissa!! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Nems

Yhteistyössä