Toiveena vauva 2017-2018

Viipulainen...kp12/27-31...yk5
Nadine88... kp3/28-31...yk3
Möörtsi... kp14/30... yk1
Tänttähäärää.. kp 21/23-29.. Ya 10/16
Kiira29... kp8/28-31 yk5
Viii... Kp2/30-34 yk 3
Nelliida kp28/28-30 yk5
Fritang...kp8/23-27...yk10
Pocahontas-... kp10/24-34...yk10
Vuuti...kp 18/28-32...yk8 (km yk7)

Piinailijat:
Viipulainen...dpo1...testipäivä 23.12
 
Hauska uni @viipulainen!

Tosi hyvä idea tuo lista!

Vitsi mikä vanne on kiristänyt tänään mahaa. Tuntuu kuin maha ois täynnä ilmaa ja on juilinu inhottavasti. Voiko kuitenkin olla, että ovis oli eilen kun nippas kipeästi ja vuoto oli kirkasta ja venyvää? Vai onko se vasta tänään? Pakko kyllä ostaa niitä ovistestejä itsellekin.

Mun pitäis käydä vielä verikokeessa uudelleen tsekkaamassa että se hcg-arvo on nollaantunut, mutta vähä kyllä kehtuuttaa. Olen melko varma, että nyt on ollu ovis, niin ei kai sitä olis, jos kohtu ei olis tyhjentynyt kokonaan? Vai venyttäiskö verikokeeseen menoa niin paljon, että siinä näkyis jos olis nyt heti tärpänny. Näkyykö verikokeessa samaan aikaan kuin virtsanäytteessä?
 
@vuuti mä sanoisin että ovuloit tänään jos nyt on ollut tän päivän ajan tukala olo. Tosin yksilöllistä tämäkin taitaa olla. Mulla katoaa kaikki kivut sen sileän tien kun ovis on ohi. Seuraavan päivän aamulämpö sit vahvistaa nousupiikillä jos on ohi. Pe-la aamulämpö oli 36,5 ja tänään 36,7. Eli eilen ollut kuten tuntemuksetkin kieli ja tietty myös tän päivän ovistesti oli jo nega myöskin.:)

Ja mun muistin mukaan verikoe näyttää aiemmin ja tarkemmin nuo arvot.:)
 
Omaa napaa vielä hieman, olinkin laskenut väärin kiertopäivät, muistin että sain sen vahvimman viivan ovistestiin 23. päivä mutta se olikin 26.-27. päivä. Eli sen mukaan olen testannut liian aikaisin.

Lämmöt on edelleen 37 paikkeilla ja niihin ei luulis enää terolutit vaikuttavan. Luulen että keltarauhaset siellä olemmin puolin tykyttää edelleen.
 
Viipulainen...kp12/27-31...yk5
Nadine88... kp3/28-31...yk3
Möörtsi... kp14/30... yk1
Tänttähäärää.. kp 21/23-29.. Ya 10/16
Kiira29... kp8/28-31 yk5
Viii... Kp2/30-34 yk 3
Nelliida kp28/28-30 yk5
Fritang...kp8/23-27...yk10
Pocahontas-... kp10/24-34...yk10
Vuuti...kp 18/28-32...yk8 (km yk7)

Piinailijat:
Viipulainen...dpo1...testipäivä 23.12
Tänttähäärää.. dpo 7-8..
 
Mulla menkat kestää 5 päivää. Ekana tulee kohtuullisesti, päivät 2-3 erittäin voimakasta vuotoa, 4 päivä on verrattavissa ekaan päivään ja viidentenä tulee tuskin lainkaan. Kipuja ei ole, mutta menkkoja edeltää aina päivää ennen jatkuvat elohiiret alavatsalla ja lievä päänsärky, toki myös lyhyt pinna.:D
 
Viipulainen...kp12/27-31...yk5
Nadine88... kp3/28-31...yk3
Möörtsi... kp14/30... yk1
Tänttähäärää.. kp 21/23-29.. Ya 10/16
Kiira29... kp8/28-31 yk5
Viii... Kp2/30-34 yk 3
Nelliida kp28/28-30 yk5
Fritang...kp8/23-27...yk10
Pocahontas-... kp10/24-34...yk10
Vuuti...kp 18/28-32...yk8 (km yk7)
Uutukainen... kp 29/31.. yk2...

Piinailijat:
Viipulainen...dpo1...testipäivä 23.12
Tänttähäärää.. dpo 7-8..
Uutukainen ... dpo 16
 
Raskaustesti nega ja dpo joku 16 eli kuukautisien tuloon asennoidun. Ehkä sitten seuraavassa kierrossa parempi onni matkassa (n)

Menkoista sen verran että ennen mulla tuli ehkä joka 2. Tai joka 3. Kuukausi menkat. Nykyään joka kuukausi mutta niistä joka 2. On niukat menkat ja joka 2. jotkut super menkat. :rolleyes:
 


Ei kehitystä täällä, melkeinpä näyttää haalistuneen tämän päivän viiva. Hirveä flunssa iski viikonloppuna, joten sekin saattaa vaikuttaa. Molemmat munasarjat tuntuvat heräilevän, eilen särki oikeaa puolta ja tänään väärää.

@Uutikainen voi harmi :( Onko sulla yleensä noin pitkää luteaalivaihetta vai olisiko ovis voinut olla myöhemmin?
 
@Uutikainen voi harmi:unsure:

Joku kysyi pidättämisestä.:D
Mähän pissaan ku palokunnan hevonen aamusta iltapäivään. Ei puhettakaan että vois olla vessailematta 2h kauempaa. Siksi luotettavin aika tehdä testejä on klo.16-20 välillä jolloin ei pissata oikeestaan yhtään. Jos tietää siis olevansa päivisin tiheesti pissaavaa sorttia, kannattaa testit sutasta myöhemmin, ainakin ovistestiliuskat. :giggle:
 
@viipulainen Voisi kyllä, vaikka lupasinkin itselleni että käytän vain seitsemän tikkua per kierto :D
Mä lupaan tän joka kuukaus.:LOL:

Täällä ois dpo2. Kerranki on ihan oireetonta, ei tunnu missään mitään. Toi ovis oliki niin jäätävä, että oon todellaki ansainnu vapaata kaikista oireista.:ROFLMAO: Oon vähän traumatisoitunu kyllä tosta ovishulluudesta, ainahan sitä on ollu himotuksia tohon aikaan, mut nyt kyllä keuli niin huolella. Aivot oli aivan narikassa ja sunnuntaina ku heräsin, tuntu kirjaimellisesti siltä että ois vedetty takas maan pinnalle jostain punaisten lyhtyjen kadulta.:ROFLMAO:
Vielä ku ei ois turhaa, jännittää ihan hulluna kun oon ihan sillä asenteella ettei natsaa. Pelkästään oikea ajoitus ei oikein nosta mun toiveita, ku ei siitä oo aiemminkaan ollu hyötyä.:D
Ja oishan se aika imelää saada plussa jouluksi.:LOL: Mut enköhän mä viikonloppuun mennessä ratkea testikasan edessä testaamaan. Mul on 15 herkkää liuskaa plus ne FR:n puikkotestit. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Uutikainen
@Fritang en tiedä mun kierrosta juuri mitään muuta kun että vaihtelee. Joskus jää kuukuaisikin välistä paitsi viimeisen puolen vuoden ajan on tullut joka kuukausi ja toivon että näin jatkuu. Ekan kerran käytin ovistestejä tässä kierrossa ja sain ovisplussan kyllä ja samoihin aikoihin kunnon kivut alavatsaan. Mutta kaiken järjen mukaan pitäisi jo testeissä näkyä jos ois tärpännyt. Nyt vaan menkkoja odottelen. Kalenterin mukaan pitäisi alkaa torstaina.
 
Mun piti olla stressaamatta, mutta nyt alkaa todella kyrsiä kun menkkoja ei kuulu kierukan poiston jälkeen. Näinköhän kroppa on menny ihan sekasin ja turha mistään raskaudesta sitten haaveilla :/ Kauankohan niitä pitäis odotellla ennen kuin lääkäriin ka millähän niitä käynnistellään..? :(
 
Nii mihin kellonaikoihin testaatte ovista? Ja onks tarkkaa että on aina sama aika? Ku vuorotyössä toi on vähän hankala toteuttaa. Ja oliko niin ettei aamun ekaa pissaa suositella noihin? Ei oo viel testit tullu nii en oo tutustunut ohjeisiin :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä