Toiveena vauva 2017-2018

@Nadine88 eikun nimenomaan aamulla suositellaan :) Ja ei ole supertarkkaa, ei ainakaan itselläni ole. Testaan aamulla ekasta pissasta ja iltapäivällä/illalla toisen kerran jos on sellainen olo että plussa on lähellä :D Hyvin näyttää viivoja vaikka muutaman tunnin pidätykselläkin testaisi.
 
@Fritang nooonnii mä arvelin mielessäin ihan oikein.:D(y)

@Marceline toivotaan et nyt pian jo starttais ihan itellään.

@Nadine88 mulla paras tulos tulee aina n.20.00 aikoihin illasta. Noin 4h väli yleensä edellisestä pissareissusta ja silti vahvempi aina kuin aamupissasta tehty ellei sit vertaa niitä kahta plussapäivän testejä eli iltapissan plussa ja seuraavan aamun plussa vahvempi.:)
Mut yksilöllisiä eroja toki voi aina olla, siksi mie oon testannu useemmin ku kerta päivään että opin vähän kartoittamaan ja nyt luulen tietäväni kaavan tähänki oman kroppani kanssa.:D
 
http://aijaa.com/8WOfSY

Ovis näyttäisi olevan pian tuloillaan - ehkä huomenna? Täytynee nyt pidätellä että saa illalla otettua uuden tikun vielä ja vaikka huomenna töissä päivällä myös :whistle: Piru vie, odottelin ovulaatiota jo tälle päivää kun eilen puputeltu.. Mies iltavuorossa ja ite joudun heräämään pirun aikaisin aamulla. Ehkä tänään pitää kuitenkin vielä valvoa ja puputella varmuuden vuoksi. Eeeehkä myös huomenna jos mies jaksaa vielä. :D
 
Otin nyt käyttöön greippimehun ja varmaan seuraavaan kierron loppuun sitten sen punaviinin vielä lisäksi. Foolihappo tietty käytössä myös.

Ennen en tykännyt greippimehusta lainkaan mutta nyt hirveä himo tuli siihen kun maistoin sitä taas pitkästä aikaa. Myös klementiinit uppoaa tosi hyvin ja niihin ei ikinä kyllästy.

Mitä poppaskonsteja tellä muilla on?
 
http://aijaa.com/8WOfSY

Ovis näyttäisi olevan pian tuloillaan - ehkä huomenna? Täytynee nyt pidätellä että saa illalla otettua uuden tikun vielä ja vaikka huomenna töissä päivällä myös :whistle: Piru vie, odottelin ovulaatiota jo tälle päivää kun eilen puputeltu.. Mies iltavuorossa ja ite joudun heräämään pirun aikaisin aamulla. Ehkä tänään pitää kuitenkin vielä valvoa ja puputella varmuuden vuoksi. Eeeehkä myös huomenna jos mies jaksaa vielä. :D
No eskaloituupa monella nää LH piikit nopsaa tässä kuussa..joulutaikoja?:D
Kyl mä kehoittaisin pupuilee tänään ja jos ei huomenna jaksa ni jos vaikka ylihuomenna joka saattais siis olla se ovispäivä jos huomenna ois testissä plussa.:)(y)
 
Otin nyt käyttöön greippimehun ja varmaan seuraavaan kierron loppuun sitten sen punaviinin vielä lisäksi. Foolihappo tietty käytössä myös.

Ennen en tykännyt greippimehusta lainkaan mutta nyt hirveä himo tuli siihen kun maistoin sitä taas pitkästä aikaa. Myös klementiinit uppoaa tosi hyvin ja niihin ei ikinä kyllästy.

Mitä poppaskonsteja tellä muilla on?
Mä vetelen greippimehut ja vitskut ja musta aivan yhtä tärkeää on se että myös mies huolehtii noi vitskut..kuten taannoin ehkä huomasikin.:ROFLMAO:
Kun ei se hedelmällisyyden boostaus oo vaan naisen käsissä.:)
Ja toki sitten seksin jälkeen se min.30min makoilu ja käytetään metodia "nainen saa orgasmin vasta miehen jälkeen tai yhtä aikaa".;)
 
  • Tykkää
Reactions: Uutikainen
Mä vetelen greippimehut ja vitskut ja musta aivan yhtä tärkeää on se että myös mies huolehtii noi vitskut..kuten taannoin ehkä huomasikin.:ROFLMAO:
Kun ei se hedelmällisyyden boostaus oo vaan naisen käsissä.:)
Ja toki sitten seksin jälkeen se min.30min makoilu ja käytetään metodia "nainen saa orgasmin vasta miehen jälkeen tai yhtä aikaa".;)
Voi, en mä oo hiffannut noin kauaa makoilla! On sellanen olo, että teen kaiken väärin eikä tästä tuu mitään, perkules :ROFLMAO::poop:
 
@Nadine88 Mun ovislapussa lukee että ei aamupissasta eli klo 10 - - > Ite teen ovistelut n. 12-13 välillä

Täällä kp 22/23-29
Ei viä kauheesti mitään. Mitä nyt pms!!! Luin että suklaa pahentaa pms oireita. En oo suklaata vetänyt EMPÄ.

Nyt sain jo itkukohtsuksen ku mies lähtee keskiviikkona niitä simppoja purkittaan. Vollotan ku ei haluu mua ja kämäsessä vessassa vaan ittensä kans hellä hetki.
 
Eilen alko menkat eli tänään jo kp2. Onneks uus kierto lähte viivyttelemättä käyntiin

Mä en vieläkään lähe ovistikkuiluun, mutta greippimehun voisin ottaa säännöllisesti käyttöön. Voi kyl olla ettei maailmassa oo tarpeeks poppaskonsteja raskauttamaan ylipainosta, univelkasta stressihirviötä :D
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen
Onko siitä jotain haittaa jos nainen saa orgasmin ennen miestä? (n)
Ei haittaa ole tokikaan, mutta jos nainen saa orgasmin samaan aikaan kuin mies laukeaa tai heti kohta sen jälkeen, se orgasmin aiheuttama kohdunsuun/kaulan sekä lantionpohjan kevyt supistelu jouduttaa siittiöiden päätymistä kohdunkaulan läpi kohti kohtua. Isompi määrä siemennestettä pääsee myös silloin emättimen yläosasta oikeaan paikkaan. :)

Ja ei tuo pitkä makoilukaan sinänsä ole avain onneen, mutta jos siitä pinkaisee ylös heti tai tosi pian, niin valuuhan sitä tavaraa tosi paljon.
Huomasin eron tossa lokakuussa itse ainakin.
Aiemmin olin maannut ehkä just sen ajan mitä miehellä kesti siistiä ittensä eli ehkä 5min ja menin perässä sit ja siis ihan karsee sotku jo matkalla pesulle.:whistle:
Sit aattelin et ehkä jos mä vaan nyt pysyn täällä pedissä vähän peitto hanurin alla (peba koholla) kunnes alkaa tuntua epämiellyttävältä (liika tavara alkaa luonnostaan pyrkiä ulos) niin kappas, joutu ihan tovin istumaankin ennen ku mitään valumisefektiä tuli.:D Toki sitten tossa on vähän se, että ainakin itse joudun ylös nousemisen jälkeen käymään pariinkin otteeseen vielä siistimässä kun sotkua tulee sitten hulauksina seuraavat puoli tuntia aika reilusti.:rolleyes::X3:

Tähän kohtaan aploodeerataan taas yhdestä mahtavan yksityiskohta täyteisestä selostuksesta.:ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Voi nelliida miten ihanasti sanottu: ylipainoinen univelkainen stressihirviö. :LOL::love:
Nuo sanat kuvaa nimittäin itseäni tällä hetkellä niin hyvin. Liikuntaa olisi tarkoitus lisätä, mutta kun tuntuu jatkuvasti olevan niin väsynyt etten jaksa edes aloittaa... Ja stressaamista tuntuu olevan aivan mahdotonta lopettaa... :unsure: ehkä joskus sitten kun saa taas nukuttua kunnolla. :ROFLMAO:

Joku kyseli kuukautisten pituudesta. Mulla kestää 7 päivää. Ensimmäiset 3-4 päivää on runsaampaa, ja sitten se siitä vähenee viimeisinä päivinä. Kuulostipa ihanan lyhyiltä kuukautisilta teillä, joilla on esim 4 päivää kestävät. (y)

Marceline, toivottavasti kierto lähtee pian käyntiin itsestään! :)
 
Sitten r-testi asiaan! Mulla on nyt kaapissa 1 kpl Pregcheck liuska, 2 kpl rfsu liuskaa ja aikaiseen testaukseen rfsu "testaa varhain" puikko 1 kpl. Ajattelin vielä jotain digitaalisia hankkia raskauskeijulta. Onko tuo Clearblue sitten se mitä muut on hankkineet?
 
Sitten r-testi asiaan! Mulla on nyt kaapissa 1 kpl Pregcheck liuska, 2 kpl rfsu liuskaa ja aikaiseen testaukseen rfsu "testaa varhain" puikko 1 kpl. Ajattelin vielä jotain digitaalisia hankkia raskauskeijulta. Onko tuo Clearblue sitten se mitä muut on hankkineet?
Joo mä oon ostanu sen viikkonäytöllisen cb:n sillä, että näyttää myös varhain. Eli jos se siinä kierron viimemetreillä sanoo ei raskaana, niin sit sanon heipat toiveunille ja asennoidun uuteen kiertoon.:)
 
Viipulainen...kp12/27-31...yk5
Nadine88... kp5/28-31...yk3
Möörtsi... kp14/30... yk1
Tänttähäärää.. kp 21/23-29.. Ya 10/16
Kiira29... kp8/28-31 yk5
Viii... Kp2/30-34 yk 3
Nelliida kp28/28-30 yk5
Fritang...kp8/23-27...yk10
Pocahontas-... kp10/24-34...yk10
Vuuti...kp 18/28-32...yk8 (km yk7)
Uutukainen... kp 29/31.. yk2...

Piinailijat:
Viipulainen...dpo1...testipäivä 23.12
Tänttähäärää.. dpo 7-8..
Uutukainen ... dpo 16
 
Viipulainen...kp12/27-31...yk5
Nadine88... kp5/28-31...yk3
Möörtsi... kp14/30... yk1
Tänttähäärää.. kp 21/23-29.. Ya 10/16
Kiira29... kp8/28-31 yk5
Viii... Kp4/30-34 yk3
Nelliida kp28/28-30 yk5
Fritang...kp8/23-27...yk10
Pocahontas-... kp10/24-34...yk10
Vuuti...kp 18/28-32...yk8 (km yk7)
Uutukainen... kp 29/31.. yk2...

Piinailijat:
Viipulainen...dpo1...testipäivä 23.12
Tänttähäärää.. dpo 7-8..
Uutukainen ... dpo 16
 
Viipulainen...kp12/27-31...yk5
Nadine88... kp5/28-31...yk3
Möörtsi... kp14/30... yk1
Tänttähäärää.. kp 23/23-29.. Ya 10/16
Kiira29... kp8/28-31 yk5
Viii... Kp4/30-34 yk3
Nelliida kp28/28-30 yk5
Fritang...kp8/23-27...yk10
Pocahontas-... kp10/24-34...yk10
Vuuti...kp 18/28-32...yk8 (km yk7)
Uutukainen... kp 29/31.. yk2...

Piinailijat:
Viipulainen...dpo1...testipäivä 23.12
Tänttähäärää.. dpo 9-10..
Uutukainen ... dpo 16
 
Viipulainen...kp12/27-31...yk5
Nadine88... kp5/28-31...yk3
Möörtsi... kp14/30... yk1
Tänttähäärää.. kp 23/23-29.. Ya 10/16
Kiira29... kp8/28-31 yk5
Viii... Kp4/30-34 yk3
Nelliida kp28/28-30 yk5
Fritang...kp8/23-27...yk10
Pocahontas-... kp10/24-34...yk10
Vuuti...kp 18/28-32...yk8 (km yk7)
Uutikainen... kp 31/31? .. yk2...

Piinailijat:
Viipulainen...dpo1...testipäivä 23.12
Tänttähäärää.. dpo 9-10..
Uutikainen ... dpo 17

Testi edelleen nega. Ei edes minkäänlaista haamupaikkaa nähtävissä. Toivottavasti menkat alkaisi pian että pääsisi uuteen yrityskiertoon pian. Harmi jos venyy hamaan tulevaisuuteen. Mutta en ole vielä lannistunut koska yritystä aika vähän aikaa vasta. Aika positiivinen mieli kuitenkin vielä on :)
 
Viipulainen...kp14/27-31...yk5
Nadine88... kp5/28-31...yk3
Möörtsi... kp14/30... yk1
Tänttähäärää.. kp 23/23-29.. Ya 10/16
Kiira29... kp8/28-31 yk5
Viii... Kp4/30-34 yk3
Nelliida kp28/28-30 yk5
Fritang...kp8/23-27...yk10
Pocahontas-... kp10/24-34...yk10
Vuuti...kp 18/28-32...yk8 (km yk7)
Uutikainen... kp 31/31? .. yk2...

Piinailijat:
Viipulainen...dpo3...testipäivä 23.12
Tänttähäärää.. dpo 9-10..
Uutikainen ... dpo 17
 

Yhteistyössä