Toiveena vauva 2017-2018

-tanjuska, käsittääkseni joillakin ovis voi tulla noinkin aikaisin. Itselläni en usko, että voisi tulla, olen pikemminkin myöhäinen ovuloija. Normaaleimmillaan minun kiertoni lienee tuon 35 päivää.
Ja selkein merkki ovulaatiosta minulla on ovispäivänä "ovislimat", ne huomaan vessassa käydessä, vaikka muuta en olossani huomaisikaan.

Darni73, eiköhän tässä kovasti syyhytä testata jo aikaisemmin, mutta yritän tosiaan sinnitellä "varman vastauksen ajalle". Katsotaan. Nyt jo aika kuluu hitaasti, vaikka vasta dpo 2 :D :p
 
Voi vitsit, minä kyllä odotan niin kovin tämän ketjun plussauutisia <3 :) Minulla vihloi eilen vasemmalle puolelle alavatsaan muutaman kerran terävästi, eli ihan kuin munasarjoihin olisi vitaissut. Lisäksi olin huonovointinen koko eilisen päivän, enkä usko sen johtuvan flunssasta. Hyvä tietää, etten välttämättä kuvitellutkaan :) Mukavaa viikon alkua kaikille ja hirmuisesti plussatuulia :ROFLMAO:
 
Darni73 harmillista, etta kuukautiset alkoivat. Mutta hei nyt innokkaana uuteen kiertoon! Minua aina harmittaa kanssa loppuvaiheesta jos ei plussaa tullut mutta sitten viimeisimpina paivina ennen kuukautisia kun "tietaa" ettei ole raskaana, sita vaan odottelee kuukautisia. Tsemppia! Nopeeta se ovis sielta tulee :)
-tanjuska kyllahan se ovis voi tulla aiemminkin. Se voi myos vahan vaihdella, tuskin kaikilla tasan siina puolessavalissa kiertoa aina.
Minua aina haluttaa paljon enemman oviksen aikaan ja on vahan kosteampaa alakerrassa (tai paljonkin). Muuten ei sen ihmeempia oireita ole. Ehka rinnat vahan "kiinteamman" tuntuiset/nakoiset ja nannit on jotenki isommat. Siita tiedan, etta ovis on ohi kun nannit tulee kipeeksi. Niita oireitahan voi olla monenlaista :)

Plussatuulia kaikille!! ja tsemppia uuteen kiertoon meneville :)
 
Darni73 harmi kun kuukautiset alkoi, mutta nyt vaan uutta putkeen! :) Kuhmuralle ja pumpulipallerolle tsemppiä piinaavaan odotukseen!

ON: Mulla on kierto EHKÄ n. kp 18/30-31.. Hormoonikierukan jälkeen tosiaan nyt eka kierto, niin vaikea arvioida. Mutta sain viime perjantaina ovistestiin plussan, joten ovulaatio tapahtunut ehkä la-su? Tänään tullut pientä tuhruvuotoa.. Ruskeaa sellaista. Onko jollain kokemusta jostain ovulaatiovuodosta tms? Hämmentää tälläinen.. Ei oo ikinä ennen ollut tuhruttelua keskellä kiertoa. Meillä seksiä harrastettiin hiukan huonosti nyt oviksen aikana... Ennen ovista olevana viikonloppuna la-su ja nyt su aamulla. Mulla on jotenkin sellainen olo, että tää kierto meni nyt hukkaan. Mut saas nähdä! :) Mukavaa viikonalkua kaikille!
 
Helou! Oon 28v ja yhden lapsen äiti. Ollaan nyt kesäkuusta asti yritettu toista alulle. Tilasin ovistikkuja aina ajallaan ollu positiivinen mutta ilmeisesti ei ovista oo kuitenkaan tullut . Alkuun lähettiin vähän sillä meiningillä et tulee kun tullakseen mut nyt kun menny 4kk ni tuntuu ikuisuudelta :D esikoiseen meni puoli vuotta ennenku tärppäs. Mulla ollu kierto pari kk sekasin ja aattelin alottaa terolutit nyt on kp 2/28.
 
Nessun kanssa samoissa mennään tääl tänään kp 2
Milloin aloitat terot? Ootko aikasemmin käyttänyt?
Mulla pe loppu eka kuuri ja su iltana alko vuoto.
Kyllä hyvää niistä kuitenkin sain kun luteaalivaihe pidenty ja mulla kauheet menkka kivut kaikkine oireineen nyt poissa. Ihan uskomatonta ku huomaa menkat vaan vuodosta, aikasemmista tuskista ei mitään tietoo.
Kohta palstalla alkaa tikutukset, joillain ovis ja joillain raskaus. Plussia kaikille tulkoon (y)
 
Hellurei tännekkin ketjuun. Toivottavasti meille syntyisi ensi vuonna toinen lapsemme. Toinen tjot-kierto menossa ja sit kunnolla aletaan yrittää vuoden vaihteen jälkeen. Toivottavasti toista ei tarvitse myös tekemällä tehdä. Mä olen 27v ja mies 29v ja tyttö 1.5v :)
 
Kp3 ja kaamee vuoto ilman minkäänlaisia kipuja/muita oireita.
Huomenna teen hedelmällisyystestin ku tänään unohtu. Sit viikon päästä jo pääsee ovista metsästää :)
Tervetuloa marpa :)
Missäs vaiheessa sun kierto on?
 
Okei. En ookkaan tollasista testeistä kuullutkaan.

Ja koitan olla testaamatta. Jos menkat ei oo alkanut ensi viikon perjantaina niin sit ehkä testään, mutta koitan oottaa sinne marraskuun 1-2 päivään. Inhottavampaa tuijottaa sitä negatiivista testiä. Silloin putoaa korkeammalta, koska testiä tehdessä on ollu niin toiveikas. Tosin viime menkat kun alko, itkin kolme päivää :/ Miten niin hormoonit sekaisin :D
 
Jospa minäkin tulisin tähän pinoon :)

Elikkä ikää mulla on 33v ja edellisestä suhteesta mulla on 3 tyttöä ja 2 poikaa. Nykysen kumppanin kanssa ois haaveissa saada ainakin yks yhteinen lapsi ja se ois miehelle ihan eka muksu.

Nyt mulla taitaa olla kp 16 ja kierron pituus vaihtelee 28-32 välillä.Tässä pari päivää on ollut kyllä ihan samanmoista etomista kuin aina raskauksien alussa,mutta ei kai oireita tässä vaiheessa voi olla kun menkatki on loppu reilu viikko sitten..viime raskaudesta on jo sen verra aikaa että on tämmöset päässy unohtumaan :unsure:
 
Moikka vaan kaikille minäkin tänne päädyn. Kesäkuussa juhannuksen jälkeen poistettu hormoonikierukka, ns.tyhjennys tuli vasta elokuun alussa ja nyt ollut kolmet menkat. Eli ihan sekasin ollaan.
Toiveena kolmas juniori tänne uusioperheeseen, minulle kolmas ja miehelle ensimmäinen ♡
 
Tervetuloa uusille! :) Mä en myöskään ole aiemmin kuullut tuollaisesta hedelmällisyystestistä.. Mulla vieläkin ihan minimaalista tuhruvuotoa tulee, jo neljäs päivä.. Kuukautisten pitäis kuitenkin alkaa vasta yli viikon päästä. Mullakin kroppa varmaan vaan sekaisin kierukan jälkeen niin kuin sullakin susanmaaria :(
 
Kiitos kaikille :love:

inasofia, oliko sulla kierukka kauan?
Mulla oli 5+2-3vuotta, että kauan kaksi kierukkaa putkeen! Saattaa olla että mun kroppalla kestääkin kauan palautua, mutta toiveena on että nopeasti tärppäisi. Kaksi edellistä lasta sai alkunsa melkeempä heti kun anettiin lupa.
 
Marpa se olis tietty paras vaihtoehto, mutta en usko kuitenkaan sellaiseksi... Sain ovisplussa perjantaina, joten ovulaatio aikaisintaan ollut lauantaina ja maanantaina jo alkoi tuhruttelu. Ennemmin uskon, että jotain ovulaatiovuotoa tms.. en tiiä :)

susanmaaria mulla oli kierukka vaan vajaa vuoden, ei sopinut mulle ollenkaan.. Ajoittain kovat vatsakivut, jotka johtui kystista.. Ne kierukka oli todnäk aiheuttanut. Toivotaan että meillä molemmilla palautuis kierto pian!! :) Mulla näyttäis nyt loppuvan tää tuhru, jee! Pieniä iloja :D

Onkos muilla jotain erikoisia oloja tms?
 
Moikka! Mä voisin liittyä mukaan myös tähän pinoon. Oon tuolla parissa muussa jo satunnaisesti kirjoitellu.
Listaan mulle voi päivittää:
Hendu79 (35) / kp 1/25-27 / 3.lapsi / ya 09/15
Pienenä pyyntönä sanoisin muuten tosta listasta, että voisiko fontin väriä muuttaa? Ite käytän pääasiassa tablettia ja ainakin tällä lukiessa tota vaaleansinistä fonttia vaaleankeltaisella taustalla on todella vaikea lukea.

Mulla on myös kierukka vasta poistettu viime kuun alussa. Toiset menkat ja siis kolmas kierto alkoi juuri tänään. Tällä viikolla tosin jo maanantaina alkoi pieni ruskea tuhru. Tiistaina ja eilen siinä oli jo enemmän punaista mukana ja hyytymiä tuli vessakäynneillä, mut edelleenkään vuoto ei ollut normaalia menkkavuotoa. Melkein olisi pärjännyt pelkällä pikkuhousunsuojalla. Ihmettelin jo, et mitä ihmettä tää tiputtelu oikein on, kunnes tänään sit menkat alkoi ihan kunnolla. Kroppa ei siis myöskään mulla ehkä ihan täysin oo vielä palautunut kierukan jäljiltä.

Ennen aiempia raskauksia mulla oli käytössä Nuvaring ja sen poiston jälkeen oon raskautunut todella nopeasti. Ensimmäinen tais olla yk3 ja toinen yk1. Nytkin mulla oli jo yk1 jälkeen muka vaikka mitä raskausoireen alkua, mut se tais kaikki olla vaan mun omaa keksimää. Tässä viime kierrossa mulla olikin sitten taasen melko huono raskautumisen mahdollisuus, sillä ovis sattui juuri miehen työmatkan ajalle.:(

Nyt kun toi mun kerto näyttäis olevan hieman lyhyen puoleinen, niin täytyykin tässä kierrossa aloittaa oviksen testaaminen jo hyvissä ajoin.

:)
 
Sydämellisesti tervetuloa kaikki uudet!

Olen kyllä lähes päivittäin seurannut ketjua ja lukenut viestejä, uusien ja vanhojen jäsenten, mutta en ole saanut aikaiseksi vastailla. Saako sillä anteeksi, että piinailee?


Eikä nytkään irtoa kuin omaa napaa, anteeksi:

Dpo 6 ja kp 28/35
(35 vahvistui siis oviksen myötä tämän yk2:n pituudeksi.)

Dpo3 tuntui kohdun ja munasarjojen tienoilla menkkajuilintaa. Paremmin en osaa kuvailla. Tuntemukset loppui dpo4 aamulla.
Tämän viikon lopulla pitäisi kiinnittyä, jos on mitään, mikä kiinnittyisi. Nyt ei kyllä fyysisesti tunnu miltään, henkisesti olen lähinnä niillä tulisilla hiilillä, tietysti.

Edelleen kaapissa odottaa vain se yksi CB:n digitesti. Olen onnistunut jättämään lisätilaukset väliin.

Olen koittanut pitää itseni kiireisenä, jotta dpo:t kuluisi nopeammin. Ei ne vaan kulu, sama dpo on aina ollut sekä aamulla että illalla. :D


Ei kun sen verran saan itsestäni irti, että koska pumpulipallero testailee??
 

Yhteistyössä