Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen Harmi ettei sinnekään ole ilmestynyt testiin mitään :unsure: Ajattelin itsekin vielä huomenna tehdä testin ja sitten seuraavan dpo14 niin pääsee luget lopettamaan.

Katselin jo seuraavaa kiertoa (joo vähän aikaista, mutta helpottaa kun ei pidä suhteellisen turhaa toivoa yllä), miehellä ilta- ja yövuoroa kp9-13, joten ei varmaan kannata aloittaa Letrozolia, kun ei edes nähdä toisiamme oviksen aikaan.

Jos menkat alkaa niin täytyy vähän muutenkin miettiä miten tästä edetään. Vaikka mies kovasti onkin viime aikoina halunnut että yritetään "täysillä", niin käytännössä siitä ei tule mitään. Sille sopisi paljon paremmin tjottailu, mutta itselle se tuntuu jo ajatuksena hirveän hankalalta. No, kattellaan.

@kissaliikeri Vaihtelee miten hyvin pää kestää. Nyt on taas vaihteeksi sellaiset fiilikset, että parempi etten tähän edes ihan kaikkea kirjoita. :D Vähän tämä palstailukin on kaksiteräinen miekka. Toisaalta ihanaa saada vertaistukea ja tsemppiä täältä :) Mutta toisaalta tulee mietittyä näitä vauvajuttuja ihan liikaa ja tuplattua sitä omaa pahaa oloa kun vauvankaipuu on pahimmillaan. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
17.01.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........24/26-31......yk6
Nadine88...........7/28-34.......yk4
Möörtsi...............7/25............yk3
Tänttähäärää.....30/23-29.....ya 10/16
Viii......................40/29-33.....yk3
Nelliida...............11/28-30.......yk7
Fritang...............22/23-27.....yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......22/24-34....yk11
Vuuti...................27/28-32....yk9 (km yk7)
Salty.....................31/30-33...yk1
Sonde...................28/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................18/27-31...yk 1
Pikkutakkutukka...4/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........3/28........yk 2
Ksennonen...........9/XX..........ykX
Ahmis...................8/25-28.....yk2
Haaveilija_93........7/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89.18/29...........yk1
Keijupölyä..............9/18-23..........yk2

Piinailijat:
Viipulainen...............dpo11
Fritang.....................dpo10
VauvaHaaveilija89...dpo3

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2)
 
Viimeksi muokattu:
Samat fiilikset. Vähän turhan paljon tulee ajateltua asiaa ja vauvakuume on todella paha varsinkin ku esikoista yritetään nii ei mitään tietoa miten se onnistuu.. Samalla tulee paniikin sekaisia pelkoja, että jos jäädäänki lapsettomaksi ja että aloitettiinko kuitenkin liian myöhään :cry: hitto ei todellakaan oo helppoo vaikka järki kuinka sanoo että kyllä tässä on hyvät mahdollisuudet vielä ku ei oo vasta ku 3kk menny pillereiden lopettamisesta
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Juu ei todellakaan pää kestä @kissaliikeri :ROFLMAO::barefoot:.
Tuntuu että ihan mielipuolisesti vaan vauvahaaveet mielessä ja 24/7 tuntuu että kyttäilen mitä täällä tapahtuu ja miettii koska se oma vuoro tulis vai tuleeko! Sillai kyllä toivon että tärppäis nopee koska minä näköjään onnistun kehittämään tästä(kin) kauhean pakkomielteen.

Voi @Fritang pahoittelut negasta, toivottavasti et viel täysin anna tappiomielialalle valtaa. Tuo on kyl vaikeaa jos tuntuu et toinen ei oo yhtä täysil mukana ja tämmöset arkiset asiat kun työvuorot sit pilaa senkin vähän mahiksen mitä on :cry:. Tsemppii!

Ja oon Fritangin kans samaa mieltä että tää palstailu on kyl sekä hyvää että pahaa. Miä olen lukenut näitä palstoja jo kauan ennenkuin edes tapasin miehen (joo oon aika outo :cautious::whistle:) ja oon innoissani odottanut kun yritys alkaa et pääsis jännäilee ja testailee täällä porukassa, mutta kyllä tää jo nopeesti käy niin piinaavaksi ja tulee epätoivoinen olo että todella toivoo että raskautuminen tapahtuis tässä puolen vuoden sisään koska ei tätä kyllä kauempaa jaksa tätä aktivista piinailua (n). Ja varmasti just jos pidempään tääällä pyörii ni alkaa masentaa nää ketkä tänne tulee ja plussaa sitten ekasta kierrosta.

Että siis kyllä tässä tosiaan pitää ihan aktiivisesti yrittää pitää jalat maassa ja pää pois pilvistä ettei täysin sekoo :unsure:. Mut silti niin ihanaa yhdessä piinailla ja jakaa menkkapettymykset ja iloita kun porukka saa plussia :love:
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Onpa tylsää että on tullu vaa negatestejä. No viel on toivoa! Joko @Jasuuu teki digin?

Tilasin vähän lisää testejä tuolta mamin testit-kaupasta ku kaik oli alessa :ROFLMAO: ei paljoo hintaa tullu testeille. Onneks siel oli suppea valikoima, muute olisin tullu hulluksi.

Mun on vaikee ny saada emättimestäkää tarkkaa lämpöä. Ihan vaihtelee kuinka syvälle sen mittarin tunkee o_O:ROFLMAO:mut joo mulla tulee se laskupiikki aina päivää ennen ovista ja sit ovispäivänä jo pieni nousu ja oviksen jälkeen isompi. Menkkojen jälkeen lämpö sahaa keskivaiheilla.
Kiitos vinkistä. Läjä ovistestejä tilattu kun halvalla sai. Nyt on 50kpl ovistestejä. Jos niillä hetken pärjäisi.
Kp 7/23-29
 
On tullut tällä viikolla itkeskeltyä ihmeellisen paljon. Oikeastaan en tätä meijän tilannetta ole aikaisemmin itkenyt vaikka surullinen välillä oon ollut.
Nyt saatan romahtaa vaikka kesken työpäivän jos tulee hiljaisempi hetki..
Ehkä sekin vaikuttaa kun tällä viikolla kuulin kahden työkaverin jäävän keväällä äitiyslomalle.

Perjantaina olisi aukiolo tutkimus mutta en ehkä sinne pääse. On niin flunssainen olo ja en halua kipeänä mennä+noi nipestelevät vatsakivut päälle.. Jos sinne pääsen niin kerron kuinka meni!
 
Minä liityn keskusteluun kuumeilemaan teidän kanssa :) Haaveilemme mieheni kanssa kolmannesta lapsesta ja yrityskertoja yksi. Viimeisimmät kuukautiset oli 18.12 eli ne on jo myöhässä, silti raskaustestit näyttää negaa. Välillä tuntuu menkka jomotusta, mutta en vuoda. Onko muilla ollut tämmöisiä kiertoja?
Kiva kun löysin tämmöisen kuumeilu ryhmän, on mukavaa kuumeilla porukassa :)
 
Tunnistan tuon että palstailu on +/-. Itse pitänyt täältä nyt vähän "taukoa", kerran-pari päivässä vain käynyt. :) Masentaa plussaavat vaikka tietysti on onnellinenkin puolesta, mutta niin.. Toivoisi itsellekin sitä plussaa niin kovasti. Nyt on saanut päähän muitakin ajatuksia kuin vauvaan ja raskauteen liittyviä ja pakkomielteestä päästy hetkeksi eroon. Tietysti se alkaa taas kun r-testejä saa alkaa tekemään. :D Tänään ekat ovistestit tehty aamulla ja nyt illalla. Haaleaa antaa. :)
 
Tervetuloa mukaan @Helinää! :) Mulla on parhaillaan menossa samanlainen kierto... Kun kuukautisten piti alkaa, oli kuulautiskipuja ja olin aivan varma, että kohta menkat alkaa. Mutta ei, nyt ne on jo viikon myöhässä ja testit näyttää negaa. :( Eipä auta kuin odotella... Helpommin toki sanottu kuin tehty. Toivottavasti sullekin tulee selvyys pian. (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Helinää
@Maikki2017 tunnistan itteni noista sun tunteista, on se välillä niin rankkaa. Varsinkin itellä ku oli menny puoli vuotta yritystä ja joutui toteamaan ettei taida tulla ihan helposti raskaaksi ni oli pahinta aikaa. Ja sitku joku heittää läppää et tulee raskaaksi jo pelkästä miehen katseesta, aivan joo! Tai just joku ilmoittaa odottavansa. Onneks noi itkuisuusvaiheetkaan ei koskaan ikuisesti kestä, tulee taas sekin vaihe ku pystyy suhtautuu neutraalimmin ja olee oikeesti myös oloinen toisten vauvaonnesta :)
Tää palstailu on todellakin kaksiteräinen miekka, silti niin koukussa tähän et vähintään kerran päivässä käytävä lukee :D Sit taas ku jonkun plussatesti lävähtää silmille ni miettii miks helvetissä kiusaan itteeni näin :D
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
17.01.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........24/26-31......yk6
Nadine88...........7/28-34.......yk4
Möörtsi...............7/25............yk3
Tänttähäärää.....30/23-29.....ya 10/16
Viii......................40/29-33.....yk3
Nelliida...............11/28-30.......yk7
Fritang...............22/23-27.....yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......22/24-34....yk11
Vuuti...................1/28-32....yk10 (km yk7)
Salty.....................31/30-33...yk1
Sonde...................28/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................18/27-31...yk 1
Pikkutakkutukka...4/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........3/28........yk 2
Ksennonen...........9/XX..........ykX
Ahmis...................8/25-28.....yk2
Haaveilija_93........7/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89.18/29...........yk1
Keijupölyä..............9/18-23..........yk2

Piinailijat:
Viipulainen...............dpo11
Fritang.....................dpo10
VauvaHaaveilija89...dpo3

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2)
 
Heippa!
Tuunpa tännekki kommentoimaan ja esittäytyyn vähä. Eli mieheltä sain luvan viikkositten lopettaa minipillerit ja lopetin ne siis kuukautisten ekana päivänä eli ny menossa kp8 ja yk 1. Minipillereillä ekan reilu vuoden menkat tuli noin 1-2,5kk välein ja neljän vikan kuukauden aikana 29-31pv oli kierto. Ja muistaakseni ennen pillereitä kierto ollu kans tuon 29-31pv suunnilleen. Joskus 2015 syksyllä oli menkat pois reilu 3kk ja syyks epäiltiin sillosta lääkitystä joka sivuvaikutuksena pisensi kiertoo ensin ja sit jäi menkat pois kokonaan (sillon ei ollu mitää ehkäsyä koska olin sinkku :D ) Primolut kuurilla sit käynnistettii menkat ja sen jälkee ei ollu mitää vuotohäiriöitä ennenkun alotin minipillerit.
Esikoinen meillä siis toiveissa. Mää oon 24v ja mies 22v. Mies ei oo yhtä innoissaan ajatuksesta, mut toisaalta ei kovasti tarvinnu myöskää suostutella :D Pillerit oisin lopettanu joka tapauksessa sivuvaikutusten takia ja kumilla ois jatkettu. Vauvasta ollu puhe jo yli puoli vuotta ja mulla on ollu hirvee vauvakuume.

Kamalaa ku läheiset kertonu et jättäny ehkäsyn pois ja alkaa yrittää vauvaa niin itellä ekana on tullu pintaan vaan kamala kateus (tai mikä onkaan, ei ainakaan ilo), ku 'joutu' syömää viel pillereitä.
Ja ny ku ite jättäny pillerit pois niin jotenki sellanen tunne on tullu etten ees haluu kertoo sitä kellekkää et yritetää. Yhelle kaverille sanoin et lopetin pillerit, mut kaks kaveria ainaki yrittää ja en silti haluu kertoo ees niille.
Tännekki rekisteröidyin just siks, et voi saada anonyymisti vertaistukee ja kuumeilla yhessä.
 
  • Tykkää
Reactions: kissaliikeri
Älkää ketään luovuttako!
Noin v. sitten tuttu kertoi ettei voi enää saada lasta,yksi oli ennestään. Ja viime syksynä hän jäi äitiyslomalle. Paras ystäväni nyt rk8 ja hän yrittänyt n. 5v.
JA todellakin voin olla aidosti iloinen toisten puolesta! Kyllä se omalle kohdallekin sieltä vielä tulee
 
Tervetuloa @Päppyrä :) Meillä oli vähän samanlainen tilanne alkuun; mies ei ollut ensin niin innostunut kuin minä mutta on nyt yk 3 jo täysillä mukana. :love: Miehillä kestää hetken tajuta ettei se vauva heti pillereiden lopetuksen jälkeen siihen tupsahda :ROFLMAO: Mullakin nyt vasta alkaa kroppa toimia minipillereiden jäljiltä, 27.11 oon pillerit lopettanut. Tsemppiä!:)
 
Voi @Maikki2017 onko teillä kuin kauan nyt yritys kestänyt? Yriti katsoo tost listalt mut en löytän sua, sori! Mut toivottavast pääset tutkimukseen ja tulokset on hyvät :love:!

@vuuti lle pahoittelut menkoista :cry:. Mäkin oon miettinyt et kun eka tärppäs niin nopee ni noinkohan nyt sit vastakarmana täs pikkukakkosprojektis meneekin sit vähintään se vuosi :confused:.. mutta toisaalta niin kauan jos ei varsinaisrti mitään vikaa o ni sithän se on vaan todennäköisyyksiä ja arpapeliä kelle nappaa ja koska :cry:.

Mutta toivon vallan kovasti tässä kyllä sellaista talven ja alkukevään plussaryöpsähdystä koko ryhmään :love:
 
18.1

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........25/26-31......yk6
Nadine88...........8/28-34.......yk4
Möörtsi...............8/25............yk3
Tänttähäärää.....8/23-29.....ya 10/16
Viii......................41/29-33.....yk3
Nelliida...............12/28-30.......yk7
Fritang...............23/23-27.....yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.......23/24-34....yk11
Vuuti...................2/28-32....yk10 (km yk7)
Salty.....................32/30-33...yk1
Sonde...................29/26-30....ya syksy -17-
lilia88...................19/27-31...yk 1
Pikkutakkutukka...5/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........4/28........yk 2
Ksennonen...........10/XX..........ykX
Ahmis...................9/25-28.....yk2
Haaveilija_93........8/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89.19/29...........yk1
Keijupölyä..............10/18-23..........yk2

Piinailijat:
Viipulainen...............dpo12
Fritang.....................dpo11
VauvaHaaveilija89...dpo4

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2)
 
Päivitttelin listaa. Toivottavasti meni oikein kun kännyllä näpersin.

Täällä aloitan ovis tikuttelun tänään.

@vuuti pahoittelut tädistä.

Tervetuloa uusille.

Itsellä oma vauvakuume nyt niin paha, haluaisin sen pienen käärön mutta ajatus siitä että voi hyvinkin olla mahdollista että en sitä ikinä saa. =( Iloinen teidän plussista mutta se on isku veitsellä ja muistutus että ite en välttämättä voi ikinä laittaa kuvaa raskaustestistä viivoineen ja tietty se harmittaa.
 
Päivitttelin listaa. Toivottavasti meni oikein kun kännyllä näpersin.

Täällä aloitan ovis tikuttelun tänään.

@vuuti pahoittelut tädistä.

Tervetuloa uusille.

Itsellä oma vauvakuume nyt niin paha, haluaisin sen pienen käärön mutta ajatus siitä että voi hyvinkin olla mahdollista että en sitä ikinä saa. =( Iloinen teidän plussista mutta se on isku veitsellä ja muistutus että ite en välttämättä voi ikinä laittaa kuvaa raskaustestistä viivoineen ja tietty se harmittaa.
Koskas teillä ny tulikaan jatkoa? Oliks miehelle varattu uusinta simppatestiin vai millai asia etenee? Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!
 
Onnea @tänttähäärää oviksen metsästykseen :love:!
Tuo on varmasti tosi raastavaa kun pidempään yrittänyt ja ei tiedä koska tärppää vai tärppääkö, voikun olis se kristallipallo o_O.

Mut jos se yhtään auttaa niin ikinä ei kande luopua kokonaan toivosta, mulla just yks kaveri lopetti yrittämisen kun olivat 1,5v turhaan yrittäneet (toinen lapsi toiveissa) ja sit heti kun yritys loppui niin pamahtikin yllätysplussa. Nää on kyllä niin henkimaailman hommii välil (n).​
 
  • Tykkää
Reactions: tänttähäärää
Tervetuloa uusille!

Auttakaas tyhmää nyt...
Tilasin ovis testejä ekaa kertaa nyt. Millon se tikutus kannattaa aloittaa? Ja sit kun siihen tulee vahvat viivat, ni onko se ovis sit just sillon, vai seuraavana päivänä siitä vai miten? (n)
Ja toivottavasti en aiheuta :poop:myrskyä tästä, mutta vinkkejä tytön tekoon otetaan vastaan. ( Ja kyllä, olen yhtä onnessani myös pojasta)
 

Yhteistyössä