Toiveena vauva 2017-2018

4.2.18

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........15/28.............yk7
Nadine88.............25/28-34.......yk4
Tänttähäärää.......25/23-29......ya 10/16
Nelliida.................1/28-30......yk8
Fritang...................12/23-27.......yk12 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-.........14/24-34........yk12
Vuuti...................19/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....49/30-33........yk1
Sonde...................12/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................2/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...22/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........21/28...........yk 2
Ksennonen...........27/XX...........ykX
Ahmis...................26/25-28......yk2
Haaveilija_93........25/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..10/27............yk2
Keijupölyä............27/18-23.......yk2
Embell..................12/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............8/25.............yk3
Aavalvar..............41/31-35........ya 2016

Piinailijat:
Ahmis......................dpo13
Nadine88.................dpo8
Nasunen87..............dpo8
Tänttähäärää...........dpo9
Vuuti.........................dpo6
Viipulainen...............dpo1

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3)



Hanat aukes äskettäin töissä. Eli kp1 ja yk8 käynnistyi. Oon yllättävän calm and collected. Tämmöstä tää on.
Plussatuulia jäljellä oleville piinailijoille <3
 
@Fritang Meillä perheessä myös suomalaisten oma geenivirhe. Kukaan elossa olleista sukulaisista ei ollut tiennyt tästä joten tuli myös ihan puskista molempiin sukuihin, ja tässä täytyy sekä äidillä ja isällä olla geeni ja silloinkin on vain 25 % mahdollisuus tähän sairauteen. @Möörtsi Downit ovat ihania ihmisiä :) @viipulainen ehkä odotan kevään ajan jos tärppäisi ja sitten syksyllä menen tutkimuksiin muuta kautta jos ei tärppää. Neuvola asiat tuntuvat oudoilta ja kaukaisilta kun esikoista yrittää saada alulle :whistle:

Torstaina tai perjantaina ovis ja Viipulaisen toiminta on kyllä niin priimaa että yritän kyllä pyrkiä samaan koko ensiviikon! On vaan niin tylsää kun ovis on työviikon lopussa o_O muutenkin ihan poikki arkisin mutta ehkä nyt ovis hehku toimii ja jaksetaan hommailla :X3: Meillä myös kehutaan muutenkin mutta oviksen aikaan huomasin itse viimeksi että kasvot olivat super kauniit eli aknea ei näkyvillä ja jotenkin sopusuhtaiset ;)
 
http://aijaa.com/1P5bGl

Ehkä pakko vielä myöhemmin illalla ja aamulla testata uudestaan, jospa se nyt vahvistuis :rolleyes:
Jippii!(y)
Mulla meni tommosesta muistaakseni 6h ja tuli plussa.:)

@VauvaHaaveilija89 oon kyllä tosi tyytyväinen tähän miehen panokseen, toivotaan että onnais muillakin samoissa määrin oviksen tullen.;)
Ja joo, ovis vie mun silmänaluset mennessään, iho on tosi pehmeä ja kasvot hehkuu ja yks selvä muutos on punaisemmat huulet. Ja oon varma että eritän tosiaan jotain feromoneja.:D

@Nelliida pahoittelut menkoista. :(
Kunpa tää kierto olis viimeinkin se teidän.
 
Haa..aamusta iltapäivään asti kohdunnapukka oli vielä ns.vastaanottavainen. Toisinsanoen ylhäällä, pehmeä ja auki.
Tossa tunti sit alko tuttu kova kiristys alavatsalla ja kävin äsken tarkistamassa pitikö luuloni paikkaansa ja juu, ovisaika virallisesti ohi. Kn laskeutunut, kova ja kiinni.:D(y)
Eli ne päiväset talletukset meni vielä läpi.:LOL:
 
Oon tehny one step testejä kp 9 lähtien kerran vrk. Kp 11 tein jo 2vrkssa. Tänään kp 12. Aamulla nega, nyt just myös nega. Testasin huviksee samasta 2h pissasta (purkissa) clearilla ekaa kertaa ja hymynaana tuli näyttöön :eek:

Ja one step tosiaan herkkä testi ja clearissa korkeempi se raja-arvo. Että erikoista..miten voi mennä näin? Eihän plussa voi olla virheellinen, mutta nega taas voi?

Mutta mikä tuuri et hommailtiin iltapäivällä, vaikka luulin ettei ole otollinen aika vielä :DAattelin jo et kumma kun ei oo näkyny ja pelata varman päälle, ja hyvä niin! Kuin kauan menee ennenku one step näyttää yhtä vahvaa viivaa..? :confused: voisin kyllä huviksee testata kauan menee, tilasin niitä reilusti. Sillä on kyllä tullut viivaa kp 10 asti, mutta selkeästi haaleempi ettei ole tarvinut arpoa.



http://aijaa.com/T5C8ug
 
Hei!

Minäkin voisin liittyä ryhmäänne, kun yritys nyt on virallisesti alkanut.

Taustoista sen verran, että minä olen 28 ja mieheni 30, esikoinen on syntynyt 01/16 ja nyt olisi siis toinen haaveissa. Ehkäisynä on ollut kuparikierukka, joka otettiin viime viikolla pois. Yritys piti oikeasti aloittaa vasta loppukeväästä/kesästä, mutta koska viime syksystä lähtien kunnon kuukautisia ei ole ollut ja muutenkin olen vuotanut koko ajan/miten sattuu niin halusin ottaa kierukan pois jo nyt. Ajatuksena olikin, että jos se kierto tästä tasoittuisi, tai ainakin ehtisi tehdä jotain sen eteen ennen kuin yritys alkaa.

Natural Cyclesia käytin viimeksi kun raskauduin ja otin sen käyttöön viime syksynä kun halusin seurata lämpöjä ja onko ovista ollenkaan. Lämpöjen perusteella en olekaan ovuloinut syksystä lähtien ollenkaan, mutta kierukkaa kun poistettiin gyne näki oikealla lupaavan näköisen munasolun (vai minkä niminen onkaan siinä vaiheessa). Siitä innostuneena ollaankin tehty talletuksia miehen kanssa (ja mieskin oli yllättäen jo mukana juonessa) ja tänään näyttikin jo nousseen lämpö vähäsen. En siis tiedä kierron pituutta tai edes varmasti kiertopäivää mutta nyt vaan jännäilemään oiliko ovis ja miten käy :)

Minamona / kp 17/? / 2. lapsi / ya 01/18
 
Tervetuloa @Minamona.

Hmm.. En ehtiny aamulla kauaa kytätä testiä ku lähdin menoihin. Raskauskeijun herkkään oli kuivuttuaan ilmestynyt haamujen haamu. Tossa vihreessä ei ollu mitään. Tein viel illalla jostain tunnin lirusta uuden sinisen ja siinäkin jotai tosi haaleeta näkyi. Valkovuodon määrä on taas lähteny käsistä mut viime kierrossaki sitä oli
 
Viimeksi muokattu:
Mä tein parin tunnin pidätyksen jälkeen illalla taas viivanpaikan one stepiin.
Täytyy vissiin käydä ostaa joku eri merkki ja vetää puhtaat negat. Ärsyttää noi testit.
Aamulla oli oksu tosi lähellä. Paha olo jatkui pitkin päivää. Ja nyt illallakin tosi huono olo. Helpottaa aina kun syö.
Tissit myös vähän kipeet ja alamahalla nippailua ja menkkamaista jomotusta. Menkat kuitenkin pitäs alkaa vasta ens su, joten toivon että olis muuhun liittyvää..
V-käyrät jotenkin tosi koholla, ja tuntuu että nään vaan jokapaikassa raskaana olevia ja että mun vuoro ei tuu ikinä enää..
 
@Nasunen87 sama homma, eli eiköhän noi munkin oo viivanpaikkoja ku ei muutu mikskään. Tein taas äsken 2 eri merkkistä on stepiä. Huomaan että nyt alkaa taas se surkea olo puskea että ei taaskaan tärpännyt.. Vaik eihän sitä vielä tiedä. Aamulämpö tipahti kymmenyksellä, toivottavasti on vaan joku pieni heitto. Toisaalta iltalämpö oli jopa 37,3:eek:
 
http://aijaa.com/0jZpRS

No mitähän pipedi-papedi-vittua tämä sitten on? ( https://goo.gl/images/ub7XUP )

Kaksi päivää pyörähtänyt ja menkat tänään päivän myöhäs mut viivat ei oo vahvistuneet mihinkään :cry:. Ehkä jopa ihan midisti hailakampi kun toissapäivänä. Eipä tarvitse pitää kiirettä sinne odottajiin, saa nyt nähä mihin tää tästä kääntyy.

Miten sulla @Jasuuu meni silloin etkö saanut jo aika leffaviivoja täs dpo14? Täytyy ke tehdä uudet testit jos menkkoja ei kuulu ennen sitä. Sillo sain ainakin esikoisesta ihan leffaviivat 4+3 vai 4+4 kun testasin. (n)
 
http://aijaa.com/0jZpRS

No mitähän pipedi-papedi-vittua tämä sitten on? ( https://goo.gl/images/ub7XUP )

Kaksi päivää pyörähtänyt ja menkat tänään päivän myöhäs mut viivat ei oo vahvistuneet mihinkään :cry:. Ehkä jopa ihan midisti hailakampi kun toissapäivänä. Eipä tarvitse pitää kiirettä sinne odottajiin, saa nyt nähä mihin tää tästä kääntyy.

Miten sulla @Jasuuu meni silloin etkö saanut jo aika leffaviivoja täs dpo14? Täytyy ke tehdä uudet testit jos menkkoja ei kuulu ennen sitä. Sillo sain ainakin esikoisesta ihan leffaviivat 4+3 vai 4+4 kun testasin. (n)
No voi ei :( toivotaan vielä että siitä vahvistuis :( Jos ei niin sit jäänyt kemialliseks ja jos siiitä haluaa jotain hyvää hakea niin ainakin on ollut yritystä ja sen jälkeen tulin ite samantien uudestaan raskaaks :) siis mulla tuli tasavahvat 4+2 mut dpo 14 oli kyllä jo aika vahvat viivat :)
 
http://aijaa.com/0jZpRS

No mitähän pipedi-papedi-vittua tämä sitten on? ( https://goo.gl/images/ub7XUP )

Kaksi päivää pyörähtänyt ja menkat tänään päivän myöhäs mut viivat ei oo vahvistuneet mihinkään :cry:. Ehkä jopa ihan midisti hailakampi kun toissapäivänä. Eipä tarvitse pitää kiirettä sinne odottajiin, saa nyt nähä mihin tää tästä kääntyy.

Miten sulla @Jasuuu meni silloin etkö saanut jo aika leffaviivoja täs dpo14? Täytyy ke tehdä uudet testit jos menkkoja ei kuulu ennen sitä. Sillo sain ainakin esikoisesta ihan leffaviivat 4+3 vai 4+4 kun testasin. (n)
Eikös raskaushormooni alussa tuplaannu joka kolmas päivä, eli viivakin vahvistuisi vain joka kolmas päivä, eli toivoa on varmasti vielä! :)
 
Siis miä mietin kyllä kun nämä on nyt niitä mamin testejä One Step ( takana lukee joku kiinalainen valmistaja ja Alibaba) ja sit tuo toinen tuollainen täysin merkitön "pregnancy test" eikä edes mitään valmistajaa et voikohan nää nyt vaan olla jotain susipaskoja kiinatestejä? Menkoista ei näy jälkeäkään.

Tarkastelin vielä ni joulukuun kierto oli 26 pvää, tammikuussa oli uskomukseni mukaan myös joku kemiallinen vaikken ehtinyt testata mut oireet oli kyllä vahvat ja silloin alkoi tiputtelu jo 25 puolella mut 26 eka vuotopäivä eli jäi 25 päiväiseksi.

Ja tässä kierrossa nyt lauantai oli 25 ja sunnuntai 26 eli viimeistään tänään ne menkat nyt sit alkaa jos on alkaakseen. Täytynee taas huomenna testata jos ei ratkea ennen sitä (n)..
 
Siis miä mietin kyllä kun nämä on nyt niitä mamin testejä One Step ( takana lukee joku kiinalainen valmistaja ja Alibaba) ja sit tuo toinen tuollainen täysin merkitön "pregnancy test" eikä edes mitään valmistajaa et voikohan nää nyt vaan olla jotain susipaskoja kiinatestejä? Menkoista ei näy jälkeäkään.

Tarkastelin vielä ni joulukuun kierto oli 26 pvää, tammikuussa oli uskomukseni mukaan myös joku kemiallinen vaikken ehtinyt testata mut oireet oli kyllä vahvat ja silloin alkoi tiputtelu jo 25 puolella mut 26 eka vuotopäivä eli jäi 25 päiväiseksi.

Ja tässä kierrossa nyt lauantai oli 25 ja sunnuntai 26 eli viimeistään tänään ne menkat nyt sit alkaa jos on alkaakseen. Täytynee taas huomenna testata jos ei ratkea ennen sitä (n)..
Joo siis mulla oli kemiallisessa sillai et viivat pysy haaleita ja sit rv 4+2 aamulla testi oli haalistunu ja 4+3 alko verilöyly.. Mut tosiaan se hormoni tuplaantuu toisille hitaammin niin ei sulla varmasti ole vielä mitään hätää! :)
 
Joo siis mulla oli kemiallisessa sillai et viivat pysy haaleita ja sit rv 4+2 aamulla testi oli haalistunu ja 4+3 alko verilöyly.. Mut tosiaan se hormoni tuplaantuu toisille hitaammin niin ei sulla varmasti ole vielä mitään hätää! :)
Tämä kyl jostain syystä kuulostaa ihan "minun" skenaariolle et jo nyt sellainen olo että noin tässä tulee varmaan käymään!
 
Tämä kyl jostain syystä kuulostaa ihan "minun" skenaariolle et jo nyt sellainen olo että noin tässä tulee varmaan käymään!
Toivotaan että näin ei olisi! Jos on niin varotan että kivut ovat kovemmat ja vuoto todella erillaista :( Mulla oli kyllä alusta asti Sellasia jomotuksia mahassa että sai panadolia pari kertaa ottaa niin ite osasin niistä epäillä että ei hyvältä näytä...
 
@ahmis tsemppiä. Mitäs jos ostaisit pari apteekin omaa?
Mä tosiaan selailin keskimmäisen kuumeiluketjua jossa plussasin. Mulla oli jotain halpispaskoja testejä ja viivat oli totaki hailumpia. Jopa dpo14 aivan kämäset viivat niillä vielä. Sit meni hermo ja kävin dpo15 illalla ostamassa apteekin oman. Dpo16 illalla tein apteekin oman ja sellasen halpisliuskan ja liuska anto edelleen haaleeta, mutta apteekin omassa oli vahvat viivat.
Eli älä vielä menetä toivoasi, koklaat jollain muulla testillä vielä. ❤

omanapa:
Tais toi "kuherruskausi" tehä myös ihan hyvää. Mies ollu tosi hemppis ja töissä kärsii kuulema kovasta ikävästä. Raasu.:love:
Ja on niin itsevarma että nyt nasahti kun kerroin siitä ovulointiin liittyvästä kammo voimakkaasta elohiirestä, joka näytti siltä että vauva potkii sarjatulituksella.:LOL: "Jaajaa, siis varmaan ne mun siemenet spottas sun munasolun ja villiinty, siitä se nykiminen johtu."
Olin että jaa:ROFLMAO::ROFLMAO: Eli mies aatteli varmaan et siellä mun munanjohtimessa laukes joku siittiöiden massahysteria munasolun irrottua. En kestä mun miestä.:LOL::LOL::LOL:

Itellä vähän vaihtelee fiilikset. Oviskivut oli aika mietoja, mut niin ne on toisaalta aina vasemman ovuloidessa. Mietin vaan että mitä jos se munasolu ei irronnukkaan.:D Toisaalta MIKÄÄN fysiologinen seikka ei puolla ovuloimattomuutta missään määrin, mut aina pakko vähän epäillä.:LOL:
Varmaan sillä tulee tämmöstä mieleen ettei nousis toiveet liian ylös kun ollu pelkkää pettymystä kierrosta toiseen. Jos pysyis järki kädessä.:p

Ja tiiän ettei kannattais kauheesti verrata raskauksia keskenään, mutta ku oon tässä koittanu miettiä jotain yhtä selkeää oiretta ennen plussausta. Löyty tasan yksi yhteinen joka ollu tismalleen sama joka raskaudessa.
Kiinnittymisen jälkeen alkanut tajuton nälkä. Siinä mittakaavassa mennyt jokaisesta, että jos syöntiväli venynyt yli 1h, oon meinannu pyörtyä.:whistle: Että tämmöstä odotellessa, tommosta ei normi kierrossa kyllä ole, ei läheskään. Saa olla syömättä koko päivän että alkaa taju hämärtyä.:LOL:
 
@ahmis Tsemppiä! Testaa tosiaan vielä jollain toisellakin testillä, jospa sieltä tulis jo vahvemmat viivat. :barefoot:(y)
@viipulainen Toivottavasti miehesi on oikeassa siittiöiden massahysteriasta:D:LOL:

ON: Mulla oli alavatsa tosi kipeä aamulla, ja tuntui että menkat alkaa just. Samanlaista vääntämistä. Vv on runsasta. Aamulämpö oli taas noussut 36,5 eli ihme sahaamista.
Ketutus aamulla niin kova,ettei kiinnostanut testailla.
Jos mulla ei ke viimeistään näy mitään testissä, ni alan suunnittelee kunnon tyttöjen reissua ja pään tyhjentämistä ens viikolle.:devil:
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis

Yhteistyössä