Toiveena vauva 2017-2018

@Fritang toivottavasti hermoloma täältä tekee taikansa.:love:

Mä kaivoin keskimmäisen kuumeilu ajalta oirelistan esiin siitä tärppikierrosta.:D

dpo4 oli lieviä, mutta häiritseviä alamaha nippailuja

dpo6 kova menkkakramppeja muistuttava kipukohtaus joka pakotti menemään sikiöasentoon. Kesti muutaman minuutin ja laantui pieneksi jomotteluksi.

dpo8 kovaa kipua kohdun alueella joka kesti 1vrk ajan.

dpo10 kirvelevää kipua alavatsalla/kohdussa

dpo12 rinnat kipeytyi

dpo13 kolotusta alavatsalla, rintojen kipuilu, AL37,1, jatkuva nälkä ja jos väli oli yli 1h syömisessä meinasi lähteä taju.

dpo14 säväreitä kohdussa jotka säteilee kohdun kaulaan, todella runsas Vv.

Räikeät Leffaviivat tuli testiin dpo16.

Ja itkuherkkyys kaikelle alko dpo9:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Fritangille tsemppiä täältäkin!

Toivon että ovis olis huomenna ja toivottavasti tuo megasolun irtoaminen tuntuu jossakin :LOL:

Oli kyllä mieltä piristävä lääkärikäynti, kohdun limakalvo näytti myös hienolta, niin hienolta kai kuin se voi ultrassa näyttää :LOL:

Onneksi pregnylin vuoksi en voi testata ainakaan kahdeksaan päivään :D
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Tosta haluttomuudesta vielä, @viipulainen ko kyseli ovulaatioajasta: mulla on aikoja jolloin on paljolti haluja, ja ovulaation aikaan välillä ollut omasta mielestäni paljonkin, mutta viimeksi kun oli seksiä 2 pv peräkkäin, tuli virtsatien tulehdus. Ja mulle se tulee ihan älyttömän herkästi. Ja antibioottikuuri taas tekee omat tehtävänsä keholle. Sen jälkeen on ollu aika hiljasta :D mutta joo, hormonihäiriö varmasti on, kun menkatkin taas heittelehtii. Päätin kokeilla uusia hömpötyksiä : ashwagandhaa! Kattellaan miten käy :D

Millon jengi alkaa testailee? Mietin että pitäskö ovistikkuja uitellla huomisaamuna dpo9 niin vois jotain tikkuja tiirailla... Sit lähteeki ens kiertoon kassikaupalla testejä tilaukseen!
 
Tosta haluttomuudesta vielä, @viipulainen ko kyseli ovulaatioajasta: mulla on aikoja jolloin on paljolti haluja, ja ovulaation aikaan välillä ollut omasta mielestäni paljonkin, mutta viimeksi kun oli seksiä 2 pv peräkkäin, tuli virtsatien tulehdus. Ja mulle se tulee ihan älyttömän herkästi. Ja antibioottikuuri taas tekee omat tehtävänsä keholle. Sen jälkeen on ollu aika hiljasta :D mutta joo, hormonihäiriö varmasti on, kun menkatkin taas heittelehtii. Päätin kokeilla uusia hömpötyksiä : ashwagandhaa! Kattellaan miten käy :D

Millon jengi alkaa testailee? Mietin että pitäskö ovistikkuja uitellla huomisaamuna dpo9 niin vois jotain tikkuja tiirailla... Sit lähteeki ens kiertoon kassikaupalla testejä tilaukseen!
Ootko miettiny maca jauhetta, muistaakseni naisille suositeltiin punaista ja miehille mustaa? Ne on myös ravinnepommi tavaraa.:)
Ja toi on lähipiirissä tuttu ongelma että seksi aiheuttaa herkästi virtsiksen ja kaikkea muuta ärsyttävää alakerta vaivaa.
Virtsis ongelmasta yksi käytti yritysvaiheessa ennalta ehkäisyyn kammo hapanta marjasmoothieta.:ROFLMAO: Siihen tuli puolukkamehua (ei lisättyä sokeria), karpaloa, verigreippimehua ja mustaviinimarjoja. Vältti myös alkukierron ajan ovikseen saakka sokeria parhaansa mukaan. Oli apua ainakin hänelle. Ja toki sit joka hupsuttelu kerran jälkeen alapesu ekstra huolella. :D
Häntä siis just pelotti että mitä ne toistuvat kuurit vois saada aikaan ihan yleisesti plus sit se mahdollinen oviksen siirtyminen tulehduksen ja antibiootin takia ja toki mahdollisesti kiinnittymisen hankaloituminen jos sattuis väärään aikaan kuuri alkamaan.

Sit kun tärppäsi, ei oo todellakaan syöny mitään hapanta..voi edelleen pahoin mm.vispipuurosta vaikka tosta on aikaa jo 5 vuotta.:whistle::ROFLMAO:
 
Ootko miettiny maca jauhetta, muistaakseni naisille suositeltiin punaista ja miehille mustaa? Ne on myös ravinnepommi tavaraa.:)
Ja toi on lähipiirissä tuttu ongelma että seksi aiheuttaa herkästi virtsiksen ja kaikkea muuta ärsyttävää alakerta vaivaa.
Virtsis ongelmasta yksi käytti yritysvaiheessa ennalta ehkäisyyn kammo hapanta marjasmoothieta.:ROFLMAO: Siihen tuli puolukkamehua (ei lisättyä sokeria), karpaloa, verigreippimehua ja mustaviinimarjoja. Vältti myös alkukierron ajan ovikseen saakka sokeria parhaansa mukaan. Oli apua ainakin hänelle. Ja toki sit joka hupsuttelu kerran jälkeen alapesu ekstra huolella. :D
Häntä siis just pelotti että mitä ne toistuvat kuurit vois saada aikaan ihan yleisesti plus sit se mahdollinen oviksen siirtyminen tulehduksen ja antibiootin takia ja toki mahdollisesti kiinnittymisen hankaloituminen jos sattuis väärään aikaan kuuri alkamaan.

Sit kun tärppäsi, ei oo todellakaan syöny mitään hapanta..voi edelleen pahoin mm.vispipuurosta vaikka tosta on aikaa jo 5 vuotta.:whistle::ROFLMAO:
Joo vedin macaa sillon ensimmäisen puolen vuoden aikana kun yritys alkoi, en huomannut mitään eroa mihinkään :D joten siksi se on jäänyt hyllylle. Mutta toi neuvo on kyllä tosi hyvä, sokeri on saatanasta ja mun suurimmista paheista... Oon ymmärtäny että C-vitamiini on pro vauvantekohommiin niin miehelle kun naiselle, ja rakastan kyllä hapatettuja juttuja ja sokeroimatonta karpalomehua. Mutta tälläsena alapäävaivaisena, seksi on mulle sellasta välineurheilua että on hohto kuulkaa kaukana. Pesut ennen ja jälkeen, huolellinen alapään ihon vahvistaminen ympäri kierron että seksi ei satu, liukkaria pitää olla ja sitten vieläpä miettiä mitä on tullut syötyä koska jos on tullut herkuteltua, alapäätä kirvelee niin jumpetisti seksin jälkeen että seuraava kerta lähinnä pelottaa. Huhheijaa. Joku joskus sanoi että synnytys on monilla helpottanut kaiken näköisiä jännitys ja häiriötiloja alapäässä. Sitä tässä nyt on tovi ooteltu :D
 
Joo vedin macaa sillon ensimmäisen puolen vuoden aikana kun yritys alkoi, en huomannut mitään eroa mihinkään :D joten siksi se on jäänyt hyllylle. Mutta toi neuvo on kyllä tosi hyvä, sokeri on saatanasta ja mun suurimmista paheista... Oon ymmärtäny että C-vitamiini on pro vauvantekohommiin niin miehelle kun naiselle, ja rakastan kyllä hapatettuja juttuja ja sokeroimatonta karpalomehua. Mutta tälläsena alapäävaivaisena, seksi on mulle sellasta välineurheilua että on hohto kuulkaa kaukana. Pesut ennen ja jälkeen, huolellinen alapään ihon vahvistaminen ympäri kierron että seksi ei satu, liukkaria pitää olla ja sitten vieläpä miettiä mitä on tullut syötyä koska jos on tullut herkuteltua, alapäätä kirvelee niin jumpetisti seksin jälkeen että seuraava kerta lähinnä pelottaa. Huhheijaa. Joku joskus sanoi että synnytys on monilla helpottanut kaiken näköisiä jännitys ja häiriötiloja alapäässä. Sitä tässä nyt on tovi ooteltu :D
Apua, joo ei se synnytys toki ihan kaikkeen pysty. Oisko A vitamiinia sisältävä öljy mitään? Tunnustan käyttäneeni synnytyksen jälkeiseen pahaan kuivuusongelmaan ihan sitä nenälle tarkotettua suihketta. Hormooniromahduksen takia oli niin kuivat ja ohuet limakalvot että tuntu ettei mikään auta. No se jeesas. Käytin ehkä 3vk joka päivä ja toosa kiitti.:D hätä keinot keksii jne.:giggle:
 
Iltaa kohden alkoi jomotus alavatsassa ja turvotus.. Saapi nähdä meinaako menkkoja. Tai tietty ilmeisesti raskausoireet on hyvin samanlaiset ku menkkoja edeltäviä eli 50-50 mahdollisuus edelleen. Alkuillasta kokeilin kn ja oli tosi pehmeä ja alhaalla. No yleensä kokeilen illalla suht myöhään ja nyt ku kokeilin uudestaan nii oli superkova ja melkein ulottumattomissa. Elää siis ihan omaa elämäänsä :eek:
 
Huomenta! Mitäs raati on mieltä? Kyllähän ne tuosta taitaa olla vahvistuneet mut minun mielestä kovin hitaasti (n)

Tänään dpo16. Olo normaali, ei kipuja ei menkkoja :whistle:.
Mun mielestä näyttää ihan hyvältä :)! Kun vahvistuu kumminkin. Mä tekisin pregchekin testin kun niistä mun mielestä viivan näkee parhaiten ja ne vaan on parhaita testejä :D voisit saada niihin paljon tummempaa jälkee :)
 
Kiitos työ ihanat tsemppaajat :love:!
Voisin joo hakea jonkun ihan kunnon testin ja tehdä sen pe ja sit saa toivottavasti lopettaa tän testailun :LOL:!

Kovasti paljon nyt plussatuulia kaikille piinailijoille, mä taidan uskaltaa viimein siirtyy plussanneisiin :love:
 
TOIVEENA VAUVA :love:
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........18/28.............yk7
Nadine88.............28/28-34.......yk4
Tänttähäärää.......28/23-29......ya 10/16
Nelliida.................4/28-30......yk8
Pocahontas-.........17/24-34........yk12
Vuuti...................22/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....52/30-33........yk1
Sonde...................15/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................5/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...25/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........24/28...........yk 2
Ksennonen...........30/XX...........ykX
Haaveilija_93........28/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..13/27............yk2
Keijupölyä............30/18-23.......yk2
Embell..................15/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............11/25.............yk3
Aavalvar..............44/31-35........ya 2016
Minamona..........20/32-40 / yk1

Piinailijat:
Nadine88.................dpo10
Nasunen87..............dpo10
Tänttähäärää...........dpo11
Vuuti.........................dpo8
Viipulainen...............dpo3
Minamona................dpo3

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 
TOIVEENA VAUVA :love:

7.2.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........18/28.............yk7
Nadine88.............28/28-34.......yk4
Tänttähäärää.......28/23-29......ya 10/16
Nelliida.................4/28-30......yk8
Pocahontas-.........17/24-34........yk12
Vuuti...................22/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....52/30-33........yk1
Sonde...................15/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................5/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...25/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........24/28...........yk 2
Ksennonen...........30/XX...........ykX
Haaveilija_93........28/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..13/27............yk2
Keijupölyä............30/18-23.......yk2
Embell..................15/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............11/25.............yk3
Aavalvar..............44/31-35........ya 2016
Minamona..........20/32-40 / yk1

Piinailijat:
Nadine88.................dpo10
Nasunen87..............dpo10
Tänttähäärää...........dpo11
Vuuti.........................dpo8
Viipulainen...............dpo4
Minamona................dpo3

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 
Korjasin listaan oman dpo:n :)

Oma aamulämpö pysyykin nyt säntillisesti samassa.(y) Eipähän tarvii alkaa analysoimaan.:LOL:
Eilen olisin ollu ihan valmis punkkaan jo ysiltä vaikka oon iltavirkku. Sitkistelin 23 asti ja luovutin. Herätys seiskalta ja yleensä tommonen määrä unta pohjalla oon hyvin pirteä. No ei ollu riittävästi tällä kertaa.:sleep:
Aivan väsyny edelleen.
Varmaan väsyttää tää odottelu.:D Päivät matelee vaikka oon koittanu järkätä kaikkea ylimääräistä puuhaaki. Tää viikko ku menis ni olis inhimillisempää piinailun osalta.:X3:
 
TOIVEENA VAUVA :love:

7.2.2018
Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen..........18/28.............yk7
Nadine88.............28/28-34.......yk4
Tänttähäärää.......28/23-29......ya 10/16
Nelliida.................4/28-30......yk8
Pocahontas-.........17/24-34........yk12
Vuuti...................22/28-32........yk10 (km yk7)
Salty............... ....52/30-33........yk1
Sonde...................15/26-30........ya syksy -17-
lilia88.................5/27-35.........yk 2
Pikkutakkutukka...25/29-35.....yk6 (km 6/17)
Nasunen87...........24/28...........yk 2
Ksennonen...........30/XX...........ykX
Haaveilija_93........28/27...........yk 2
VauvaHaaveilija89..13/27............yk2
Keijupölyä............30/18-23.......yk2
Embell..................15/21-35.......yk 4
kissaliikeri.............11/25.............yk3
Aavalvar..............44/31-35........ya 2016
Minamona..........20/32-40 / yk1

Piinailijat:
Nadine88.................dpo11
Nasunen87..............dpo11
Tänttähäärää...........dpo12
Vuuti.........................dpo9
Viipulainen...............dpo4
Minamona................dpo4

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
Tammikuu 2018: Jasuuu (yk2), Viii (yk 3)
Helmikuu 2018: Möörtsi (yk 3), Ahmis (yk2)
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Korjasin nyt noi loputkin dpo:t.

Ostin eilen jo vattuteetä. Jos alkaa uusi kierto niin otan sen käyttöön ja jos ei ala niin juon sitä sit loppuraskaudesta. Tässä kierrossa myös aion pimittää mieheltä ovulaation. Tuntuu että ottaa siitä painetta ja taas meni h-hetki mönkään vaikka kaikki muut onnistui ilman ongelmia. Lämpö oli laskenut 0,2 mut toisaalta se on nyt samassa mihin nousi oviksen jälkeen eli eilinen oli joku ihme piikki ylöspäin. Mitään menkkoja edeltäviä oloja ei oo mut jomottelee pikkasen mahaa ja eilen illalla tuntui vasemmalla sellasta ku olis jotain ylimääräistä. Mietin että onko munasolu jääny sinne jumiin vai mitä vai onks se keltarauhanen ku tuntuu toispuoleisesti.. Mut usko plussaan alkaa hiipua ku oireita ei oo ja ei haamun haamua testeissä :cry:
 
@ahmis Kyllä se on vahvistunut. Ihanaa!! :love:

ON: Aamulämpö noussut 36,6 ja taas Viivanpaikat kahteen eri testiin. Tässä nyt RFSUN testistä kuva.
Mä kans masennuin jo ja alan valmistautumaan uuteen kiertoon. Ens viikon lopulle sain jo lapset hoitoonkin, että pääsee vähän pää tuulettumaan.
Mulla siis viime kierrossa alko menkat jo Dpo 13 eli nyt kyl pitäis jo jotain muutakin näkyä ku viivanpaikkaa. Ärsyttää niin pirusti, mut kohti uusia pettymyksiä. :devil::devil:

Plussatuulia muille! (y)
 

Attachments

Kirjaan tän tänne ylös jos tällä ois vaikka sellanen vaikutus et loppuis ku sanoo "ääneen".:LOL:

Mut siis sairaan rasittava tunne jossain tuolla vasemman munasarjan/johtimen luona. Tuntuu samalta ku jos jännittää kovasti ja ottaa mahasta, jotku sanois kai perhosia vatsassa oloksi. Ja eilisestä saakka tullu sellastä säteily kipua häpyluun yläpuolelle. Muistuttaa tunteena virtsatie tulehdusta, sellasta kirvelevää kipua mutta erittäin paljon lievempää sentään. Rasittavaa. Ja toi munistuntemus korostuu jos on yhtään mitään rakossa.
Että aika pitkät jälkimainingit oviksesta varmaankin. Koska siis dpo4 vasta..jos glow sovellusta uskois ni dpo5 että eipä senkään puitteissa mitään pitäis vielä olla.:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä