Toiveena vauva 2017-2018

Hei, haluaisin liittyä tänne vauvatoiveilijoiden joukkoon :) Yrityskierroksista toinen on menossa, ikää 35 vuotta ja kierto n. 25 päivää.
Ovulaatiotestiin tuli plussa torstaiaamuna 8.2. ja hätäisenä testasin tänä aamuna apteekin raskaustesti ultralla....kysyisin neuvoa teiltä enemmän testanneilta, näättekö tuossa toista viivaa? Toiveikkaana oon erottavinani siinä ainakin viivanpaikan tai haamuviivan....
 
Ohhoh, ihanko oikeasti?... :) Kiitos onnittelusta! Oon seurannu tätä palstaa pitempään, mutta nyt vasta kirjoittelin tänne. Eilen ja varsinkin tänään on ollu alavatsalla tuntemuksia, ja vähän nyt mietityttää että eihän eilinen peittojen heiluttelu voinu vaikuttaa jotenkin negatiivisesti jos kiinnittyminen on tapahtunut vastikään?...
 
@pikkutakkutukka koklaas sitä PC:n liuskaa. Mähän ostin niitä kun alko kyllästyttää ne davidin herkät liuskat ja puikot sekä one stepin herkär liuskat. Kun mä näin niissä sitä jotain, mutta ei niistä vaan ottanu selvää mitä ovat.:LOL:
Aattelin sit antaa PC:n liuskoille vielä mahiksen, jos mulle oli osunu vaan huonon erän paketteja aikasemmin. Kuitenki moni kirjoitteli, että pc:lla sai selkeää haamua kun nuo halpisherkät anto jotain suttua.:LOL:
Ja joo, niin mullaki sit kävi.
Nyt ku luin tota mun kiertoseurantaa tuolla piinailijoiden oireet ja lopputulos pinkassa, ni saatto se dpo9 olla jo haamu, mutta enhän mä luottanu. Dpo10 aamulla olin varma vielä viivanpaikasta, mutta iltatestistä jopa mun skeptinen pää muutti mielensä.:ROFLMAO:

Ja hei..dpo15 ja 4+0. Tein rsfu:n liuskan aamulirusta ja toi viiva tuli siihen käytännössä samantien.:love:
Kääk, tein näin ja on kyllä selkeämpi viiva! Nyt soi vaan ne keskenmenossa ultranneen lääkärin sanat että ”älä sitten testaile ennen kuin kuukautiset on kunnolla myöhässä ettei tarvitse pettyä kun ne kemiallisen raskaudet on niin kamalan yleisiä.” No en tehnyt näin :confused:A1D67074-A098-430C-AFE6-DCCE1F4019B1.jpeg
 
Hei, haluaisin liittyä tänne vauvatoiveilijoiden joukkoon :) Yrityskierroksista toinen on menossa, ikää 35 vuotta ja kierto n. 25 päivää.
Ovulaatiotestiin tuli plussa torstaiaamuna 8.2. ja hätäisenä testasin tänä aamuna apteekin raskaustesti ultralla....kysyisin neuvoa teiltä enemmän testanneilta, näättekö tuossa toista viivaa? Toiveikkaana oon erottavinani siinä ainakin viivanpaikan tai haamuviivan....
Joo kyllä tuo on plussa! (y)
 
Onnea pikkutakkutukka :love:
Ja HFLvauva kyllä siinä viiva on (y) Onnea :)

Tiutau13 Meillä myös mies on aika mukavuudenhaluinen :D Joo, kyllä tässä on kotona tullut oltua, mulla on raskausaika alusta loppuun aika voimakasta pahoinvointia ja oksentelenkin koko raskauden niin menee helpommin täällä kotona nämä olot :LOL:
 
Onnea @pikkutakkutukka :love: toi on iha selkee vaaleanpunainen jo!

@saraheinä @-merkki nimimerkin eteen nii saat tägättyä:)

@viipulainen Ihana viiva!

Täällä alkoi tutut alavatsatuntemukset. Lima venyy mut on sameeta. Jos vanhat merkit paikkansa pitää nii ovis vois olla kp15-17. Eli max viikko enää. Miehen seksihalut hiukan kateissa kun töissä rankkaa mut onneks vapaat osuu todennäköisesti oviksen kohdille ja siihen mennessä ehtii tankata noita uusia vitskuja lisää
 
@pikkutakkutukka ouhmaikaaaad:love::love: ihan selvä haamulainenhan se siinä!! Ootko kattonu ihan sillai kaiken varalta mikä ois laskettu? Mietin et pääsetkö sinäki lokakuisiin?:love:

Ja oonhan mäki aikasin liikkeellä. Nyt vasta 4+0 ja mitä vaan voi tapahtua, mut tässä kohti ehdottomasti mieluumin tiedän että tärppäsi kuin eläisin kuvitelmassa ettei kuukausien tehoyrityksen jälkeen olis vieläkään ollut edes yritystä.
Oishan se sääli jos päättyisi, mutta en mä osaa sitäkään mahdollisuutta ottaa sellasena, että eläisin sen pelossa täydessä tietämättömyydessä. :)
 
Viimeksi muokattu:
Ohhoh, ihanko oikeasti?... :) Kiitos onnittelusta! Oon seurannu tätä palstaa pitempään, mutta nyt vasta kirjoittelin tänne. Eilen ja varsinkin tänään on ollu alavatsalla tuntemuksia, ja vähän nyt mietityttää että eihän eilinen peittojen heiluttelu voinu vaikuttaa jotenkin negatiivisesti jos kiinnittyminen on tapahtunut vastikään?...
Ei varmasti oo vaikuttanu negatiivisesti raskauteen :)
 
Kääk, tein näin ja on kyllä selkeämpi viiva! Nyt soi vaan ne keskenmenossa ultranneen lääkärin sanat että ”älä sitten testaile ennen kuin kuukautiset on kunnolla myöhässä ettei tarvitse pettyä kun ne kemiallisen raskaudet on niin kamalan yleisiä.” No en tehnyt näin :confused:katso liitettä 2905
Onnea :love:

En tainnut olla yhtä onnekas, negaa näyttää :( En jaksa oikein uskoa enää plussaan kun tuntuu että kaikki muut saa niin aikasin viivoja.

Ei ahdista muu kuin se rahanmeno taas :censored:
 
@pikkutakkutukka ja @HFLvauva , varovaiset onnittelut! :love: mille kuulle teillä menee la?

Mulla dpo 12. Oltii reissussa. Just testasin raskauskeijun testillä ja selkee vpunainen viiva tuli :whistle:

En uskalla miehelle vielä sanoa. Jotenki tuntuu et onko nuo luotettavia, koska herkkyys 10, jos vaikka kerkeeki mennä kesken täs päivien aikana.

Ainoo mitä kummastelin oli dpo9 ns.sukkapuikkokivut alakerrassa kohdunsuulla. Muistin heti et niitä ollut vaan raskaana, kylläkin jo pitemmällä ollessa. Lisäks pahoinvointia (lounaalla jouduin juokseen vessaan, mut ei onneks mitään tullut). Pahoinvoinnin aattelin tulevan psyykkisesti ku niin kammoan leksatauteja (nyt noroa liikkeellä tarhassa, oireethan tulee kun liikaa aattelee :D ).

Oon tätä seuraillut mut melko kehnosti kirjoitellut :unsure: ei vaan ole ollut niin innokasta tää yritys niin siks jääny vähemmälle.

https://aijaa.com/qHTNQB
 
Onpas täällä plussia paukkunu. Onnea vaan kaikille!

Itse en kyllä uskalla tehdä testiä ennen kuin on menkat myöhässä. Se nega masentaa niin.

Pitäiskö muuten kohta pistää uus ketju jo pystyyn, kun alkaa plussaavat hetken päästä olla jo 2019 vuoden puolella lapsen saavia. Ei toki ihan vielä.
 
Ohhoh, ihanko oikeasti?... :) Kiitos onnittelusta! Oon seurannu tätä palstaa pitempään, mutta nyt vasta kirjoittelin tänne. Eilen ja varsinkin tänään on ollu alavatsalla tuntemuksia, ja vähän nyt mietityttää että eihän eilinen peittojen heiluttelu voinu vaikuttaa jotenkin negatiivisesti jos kiinnittyminen on tapahtunut vastikään?...
Ei pitäisi normaalin puuhailun vaikuttaa millään tavalla, mekin puuhailtiin ihan rehdisti eilen. Hyvä alkio porautuu sen verran hyvin kiinni ettei ulkopuoliset tönimiset vaikuta.:)
 
Onpas täällä plussia paukkunu. Onnea vaan kaikille!

Itse en kyllä uskalla tehdä testiä ennen kuin on menkat myöhässä. Se nega masentaa niin.

Pitäiskö muuten kohta pistää uus ketju jo pystyyn, kun alkaa plussaavat hetken päästä olla jo 2019 vuoden puolella lapsen saavia. Ei toki ihan vielä.
Mietin kanssa jossain vaihees et alkaa tuo 2017-18 olla jo vanhaa tietoo :)
Mut vielhä täs tulee marras ja joulu 18 (y) mie tähtäön toho marraskuun alkuu :D viime yön perusteella ainaki kiinnittyminen on tapahtunu :ROFLMAO:
Mut tänää ollu kyl lievii tuntemuksii alavatsalla.. ja kauhee närästys tuli.. mut join kyl normia enemmä kahvia..mut silti ei oo hetkee närästäny:whistle:
Mutta ihana plussa aalto tosiaan (y)(y) toivotaan meille lopuillekkin niitä punasia viivoja testeihin :love:
 
Voih @kirpsakka :( Tuo rahanmeno on kyllä ollut ihan mahdotonta täälläkin! Väitän että esikoiseen ei mennyt koko raskausaikana näin paljoa. Onneksi sijoituksilla nyt sain edes hailakan viivan aikaiseksi.

@viipulainen jos edellisistä kuukautisista lasken niin 28.10, arvioidusta hedelmöitysajankohdasta laskettuna 1.11. Eli kumpaankohan se nyt sitten mahdollisesti menisi? :rolleyes:
 
Voih @kirpsakka :( Tuo rahanmeno on kyllä ollut ihan mahdotonta täälläkin! Väitän että esikoiseen ei mennyt koko raskausaikana näin paljoa. Onneksi sijoituksilla nyt sain edes hailakan viivan aikaiseksi.

@viipulainen jos edellisistä kuukautisista lasken niin 28.10, arvioidusta hedelmöitysajankohdasta laskettuna 1.11. Eli kumpaankohan se nyt sitten mahdollisesti menisi? :rolleyes:
Neuvola laskee edellisistä kuukautisista aina, nt-ultrassa korjataan jos heitto on selkeä (n.4vrk taitaa olla usein se minimi heitto).
Meil ois siis sama laskettu.:love:
Ja mulla ois oviksesta laskettuna 27.10 eli yhen päivän heitto olis vaan joten tokkopa tuota korjataan. Kuopuksestakin tiesin että on päivän pidemmällä kun tosiaan tunnen sen oviksen ja samaan päätyi ultraajakin, mut laskettu pysyi samana.:D
 
Minä en vielä uskalla mihkää odottavien ryhmään liittyä. Mulla ois laskurilla la 31.10 . Aika monesti näyttää kuunvaihteessa olevat ilmoittautuvan seuraavan kuun ryhmään. Minä siis marraskuuhun... Mutta seurataanpa tilannetta.

Moniko tästä ketjusta on plussanu la:n lokakuulle?
 
@HFLvauva selkee plussa! Ja @pikkutakkutukka nyt kyllä on aika selkee! :eek:(y) vahvitumisiaaa!! :)

@Nadine88 mennään aika samoissa, mulla kp11 (?) ja ovis yleensä kp14-15 mut viime kierrossa se oli vasta kp18 tai 19 :cautious:
Mulla ei oo viel varmuutta kierrosta. Ovikset on tullut kp15,18,22 ja 17. Viime kierto oli 29vrk jonka oletan olevan lähellä normaalia itselle. Mut oon syöny pillereitä jonku 12 vuotta ennen tätä yritystä nii en oo ihan varma
 
Ja vitsi mikä plussa-aalto :eek: melkein tässöthiipii taas pakokauhu että riittääkö mulle plussaa kun niitä nyt on näin monta yhtäkkiä tullu :D vaikka toisaalta ehkä tästä tulee kunnon ketjureaktio. Ja kyllähän se antaa itsellekin toivoa kun monella onnistaa :love:
 
No huhhuh, ihanan paljon punaisia viivoja näkyvillä. Onnea kaikille!

Täällä ovistestailut menossa. Dpo 8 ei mitään, dpo 9 ja dpo 10 hailakka, mutta selvästi silmin erottuva viiva, tänään dpo 11 ei taas oikeastaan yhtään mitään. No tämä nyt onneks ehkä tarkoittaa sitä, että vois olla tulossa vaikka normimittainen kierto, viimeks oli jo tähän aikaan kamalat kivut, nyt ei tunnu vielä mitään. Haasteen vaan tuo se, että ylihuomenna tulee minun sisko ja on loppuviikon täällä.. Vaikeutuu sekä testailut että etenkin tallettelut. :cautious:

Joku pohti, että ei kai reilu 2v ikäero vaikuta sisaruussuhteisiin. Meillä on veljeksillä ikäeroa 5,5v ja ne on kyllä ihan mahtava veljeskaksikko niin hyvässä kuin pahassa. Molemmat kaipaavat toisiaan kun isompi poissa jokatoinen viikonloppu, mutta tappelematta eivät osaa olla hetkeäkään. :LOL: Sille se tuntuu. Niillä on ihania yhteisiä höpsötyksiä isosta ikäerosta huolimatta. Että kyllä isommallakin ikäerolla voi saada sisaruksille kuitenkin hyvät välit tai pienellä huonot, kai se on vähän tuurista kiinni, miten sattuu luonteet sopimaan keskenään.
 

Yhteistyössä