Toiveena vauva 2017-2018

Kuhmura pääsee koht testailee :)
Nyt kp 5 ja vuotoa vielä mutta minimaalista enään onneks, oli kyllä menkat hurjan runsaat hyytymineen tässä kierrossa. Olis jo ens viikko et sais kastella ja katsella testejä.
 
Moikka!
Täällä olisi yksi innokas mukaan liittyjä. Eli ikää 23vuotta, ja ensimmäinen toiveissa. Tällä hetkellä menossa ensimmäinen yritys kierto ja kp15.. Oviksen olin bongaavinani keskiviikkona limojen perusteella ja seksiä viimeksi sunnuntaina eli pienet mahikset vois olla :)

Sovittiin nyt näin alkuun että ei yritettäisi vaan -tulee jos on tullakseen- perjaatteella mennään, mut hitsi ku ei malttais ees oottaa et pääsis testaamaan :D mulla kierto ollut norm. Sen 28p. Paitsi viime kierto joka oli ensimmäinen ilman pillereitä (viime kierto mentiin vielä kumilla) kesti 33p. Tyhjennys vuoto tuli heti kun lopetin pillerit, siitä pariviikkoa ja tiputtelin ja siitä sit se kolme viikkoa alkoi menkat. Nyt toivon et tää kierto olis jo tasottunu ja asettunu siihen 28p :)

Mut nyt siis odotellaan menkkoja joita toiv. Ei tuu!
 
Tanjuska nyt näkyy paremmin teksti (y)

Omaa napaa perään: huonovointisuus senku jatkuu ja välillä meinaa ihan ylöski asti tulla :unsure: ei tällästä oloa ollut viime kuussa lainkaa mut nyt sitte iski ihan puskista,mutta aattelin ootella enskuun alkuun jolloin menkat pitäs alkaa mut jos ei ala niin sitte teen kyllä testin.

Pitäs jaksaa alkaa miettii nuorimman synttäreitäki mut pelkkä ajatus leivonnaisista yms saa voimaan pahoin.

Mutta juuh hyvää viikonloppua kaikille nyt vois koittaa alkaa nukkumaan.
 
Tervetuloa uusille :)

Darni73 no en ole osannut pitaa tikkuja kaapissa vaikkei niissa varmaan mitaan viela nay? Tanaan taitaapi olla dpo 6-7. Tuntuu etta paivat matelee :p voiskohan sita jotain nyt vkl jo nakya? Aika monella taitaa nakya dpo10 viimeistaan? Mulla pitas alkaa kuukautiset torstaina/perjantaina.
Tiedan sen olon kuukautisten loppusuoralla/jalkeen kun ei malttais olla testaamatta :D kohta paaset taas tikuttaa :D
 
Eikös ne herkät testit näytä muutamaa päivää ennen ku menkkojen pitäs alkaa, mut sehän on niin yksilöllistä miten hcg kullakin nousee.
Mä oon malttamaton testihullu joten ite testailen kyl liianki aikaseen:oops:
Pumpulipallero
Laita kuvia meille, jookos?
 
Darni73 no en kylla viela tassa vaiheessa laita kun ei noissa tikuissa oo mitaan nakyny vaikka kuinka kyylailly :D mutta jos tuntuu etta jotain rupee nakymaan niin laitan kylla ;) tarviihan minun toinen arvio saada asioista.. :D hyva kylla tanne niita laittaa kun on muita jotka ymmartaa taman hulluuden paalle :)

Onko kella muulla menossa jannat paivat joko ovis- tai raskaustestien kanssa?:)
 
Mitas neitokaisille kuuluu nain viikonloppuna?:) toivottavasti kaikilla on tiedossa mukava viikonloppu.

sintukkanen toivotaan, etta sinulla tarppaa pian :) tuo oviksen jalkeinen aika on aika semmoista piinailua..

kuhmura
jannaa, jannaa.. milloin meinasit testailla??

ON: pitaa myontaa etta itse olen tosu huono pitamaan mitaan testeja kaapissa.. no sehan tietty meinaa etta nyt ei niita testeja siella ole. jospa tulis postissa tanaan testit.. meinasin pari ostaa nyt viikonlopuksi ihan varmuuden vuoksi.
etenkin kun tuntuu, etta rinnat olis vahan turvoksissa ja aremmat. Voi hyvinkin olla, etta tama on taas omaa mielikuvitusta.. aamun testi oli nega.
 
Hyvin alko viikonloppu vuoto loppu ja nyt sitä ovista odottelee.
Tää odottelu ei oo vahvimpia puoliani ja siks on niin pitkät päivät että. Huomennahan siirretään kellot joskus olis haluja siirtää kalenterista päiviä:ROFLMAO:
 
Darni73 tosiaan joskus aika tuntuu matelevan.. ja miten se aina on silloin kun jotain niin kovasti odottaa :D yrita keksia jotain tekemista milla saa ajatukset muualle. Samaa yritan minakin :p ei se kylla helppoa ole :D apua nyt kun miettii niin sita on kuule tullu uiteltuu noita testeja valilla vaikkei olis ees mitaan mahista etta niissa jotain nakyis. Mitenniin himotestaaja :eek: :p
 
Täällä olo on ku katujyrän alle jääneellä eli tosi hyvon alko viikonloppu.Mä oon ihan väsy tän etomisen kans :unsure: Onmeksi tuo mies hoitaa lapsia ja kokkaa vaikka itelle ei tuo ruokakaa ny pahemmin maistu,kahvista puhumattakaan.

Toivotaan että saatas niitä plussia viel tänä vuonna tähänki pinoon (y) Mä tässä laskeskelin iha piruuttani jos ny ois tärppi käyny niin la osuis lähelle omaa synttäripäivää ;) Mutta ei mennä viä niin pitkälle pitää vaa jaksaa oottaa siihe et alkaako menkat vai ei..
 
Viimeksi muokattu:
Mulla ei oo vielä yhtään testiä kaapissa.. Viikon päästä pitäis kai menkat alkaa. Toivotaan ettei ala :) Mulla kans kaiken maailman luulo-oireita.. Rinnat vähän kipeet, ei ole normaalisti ikinä koko kierron aikana. Mahassa menkkajomotusta välillä.. Edellisyönä heräsin kun supisti/mahaan sattu tosi kovaa, kesti vaan pari minuuttia.. Onneksi. Sitten tuli aamulla hyvin pientä vuotoa valkovuodon seassa ja sit se taas loppui. Sit rupesin heti googlettamaan kiinnittymiskivusta ym.. :D Tiiän et nää oireet lisääntyy kun koko ajan tarkkailee itseään..
 
Inasofia kyllä vois hyvinkin olla kiinnittämisestä noi oireet ja vielä toi kuvailemasi vuoto kuulostaa niin lupaavalta, toivotaan parasta mahdollista näkyä seuraavaan testiisi. Koskas teet?

Taaperox5 oireet kanssa niin hyvät vaikkakin aika aikaisessa vaiheessa alkanut, plussaa nyt vaan tikuttamaan (y)
 
pumpulipallero, yritän testata vasta, jos kuukautiset jää pois. Lauantainahan niiden pitäisi alkaa, tai siis olla alkamatta...

inasofia, piti tarkistaa, miten teidän talletukset meni ovisaikaan ja tuolloin sunnuntainahan on kyllä hyvinkin voinut vielä tärpätä! Tai joku super-siittiö sinnitellyt viikon :D

Pe-la oli taas illasta ja aamusta "menkkajomotusta", eli dpo 6-7.
Tässä on nyt välillä tuntunut, että rintamaidon heruminen olisi tiukemmassa kuin yleensä. Niin on kyllä aikaisemminkin käynyt aina pari päivää ennen kuukautisia, mutta nyt alkoi aikaisemmin. Toisaalta esikoisen imuhalut on voinu myös olla tiukemmassa, kun on teettänyt pari päivää nuhaa ja nyt viime yönä alkoi yskä. Sen pari kertaa, mitä aikaisemmin on ollut kipeänä, on tosin ollut tavallista enemmän rinnan perään.

Sitten vähän masentavampi oire: Pari kertaa imettäessä on tullut hieman menkkajomotusta, tosin supistukseksi kevyttä. Pelkään, että siellä olisi tosiaan joku yrittänyt kiinnittyä, mutta imetys onkin aiheuttanut sen verran supistuksia, että on heti irronnut tai jäänyt kiinnittymättä.
Senkin takia yritän malttaa testailua mahdollisimman pitkälle,kun pelkään kemiallisen raskauden olevan nyt tavallista todennäköisempi, ettei sitten innostuta turhasta, jos alkaisi haamua pukkaamaan.
 
Huomenta tänne! Täällä odotellaan malttamattomana että aika kuluis ja pääsis testailemaan. En vielä tiedä ootanko siihen että kuukautiset alkais vai testaisko jo sitten pari päivää ennen :D Toisaalta jos oottais niitä kuukautisia niin toivoa vois yllä pitää niin kauan kun niitä ei näy.

Mulla on ollu joitain oireita, tosin nekin on varmaan pään sisällä keksittyjä tai sit jotain ihan normaaleja oviksen jälkeisiä oireita. Rinnat on vähän kipeet ja mahassa on menkkamaisia kipuja. Oon googletellu niitä ja kyllä ne ikävä kyllä taitaa olla niitä oviksen jälkeisiä oireita kun näin pian jo tuli :( Toisaalta myös laskin vähän väärin, eli sunnuntai kun vehtailtiin illalla niin olikin kp11 eikä 10, toki ei sillä varmaan suurempaa väliä oo. Miten te muuten laskette sen että koska alkaa se kp1 sit kun vuodot alkaa kunnolla vai sillon kun paperissa on pyyhkiessä havaittavissa edes hitusen väriä? Mä nimittäin laskin tän kp1 siitä kun menkat alko kunnolla, eli ke-to välisenä yönä (8.10) vaikka siis jo keskiviikkona huomasin että ihan vähän rusehtavaa tulee pyyhkiessä.

Hitsi ku muutenkin kaikki asiat pyörii ihan kauheesti päässä. Oon ruvennu epäilee et mitä jos en ees oo vielä ovuloinu. En oo ikinä ennen bongannu/kiinnittäny huomiota ovulaatioon, ja luulen että viimekuussa en varmaan vielä ees ovuloinu, kun se eka kierto oli niin sekasin ja en ainakaan ees bongannu mitään limoja tms. Ja siis jos mulla nyt se ovis olis ke niitten limojen perusteella niin oliko se perjaatteessa keskiviikon jälkeen ohi jo vai vasta alkamassa, vai onks se yksilöllistä? Mä oon ihan pihalla tästä kaikesta :D

Toivottavasti tärppäis jo heti tästä ekasta yk niin ei tarvis pähkäillä ja stressata. Toki aika älyttömän hyvä tuuri ja onneakin mukana sais olla, jos yhestä kerrasta tärppäis!
 
Kp 1 on eka kunnon vuotopäivä, tuhruja ei lasketa. Runsain limapäivä on ovis, yleensä limat loppuu ku sentään ja silloin ovis ohi.
Tän kopsasin netist
Ovulaation tienoilla valkovuoto muuttuu kirkkaaksi, sitkeäksi ja kananmunanvalkuaista muistuttavaksi (muistuttaa kiihoittumislimaa). Samoihin aikoihin voi huomata oman seksuaalisen halukkuutensa lisääntyvän. Jos kirkkaan liman päiviä on useampi, ovulaatio osuu yleensä viimeiselle limapäivälle.
 
taaperotx5 toivotaan, etta nuo olot meinais raskautta! Onko tanaan yhtaan parempi olo?
inasofia ei ihme, etta oot googletellu oireita jos on tommosia ollu :D toivotaan, etta se tarppi kavisi! onhan se inhottavaa odotella viela viikko.. saa nahda miten jaksat odotella ;)
kuhmura sinulle myos tsemppia odotteluun, toivotaan hyvia uutisia <3
sintukkanen itse en myos aiemmin pahemmin kiinnittanyt huomioita oireisiin esim oviksen aikaan (muuta kun halutti enemman), mutta nyt olen ihan erilailla kiinnittanyt huomiota. En tieda onko hyva vai huono :p yrita olla stressaamatta (tiedan, etta melkein mahdotonta :p)

ON: oon melkein satavarma etten oo raskaana. eli tanaan olis dpo 8-9 ja ei nay sit yhtaan mitaan herkassa testissa. Tosi rasittavaa, taitaa naa tissikivutkin olla vaan sita normaalia kipua ennen kuukautisia :p kai sita viela tulee testailtua. siis kuukautisten pitas tulla to-pe.

Mukavaa sunnuntaita kaikille :)
 
pumpulipallero pidetää kuiteski peukkuja jos kuiteski ois tärpänny (y) Täällä olo on edelleen samanmoinen..pahaolo aaltoilee ees taas välillä on vähän parempi mut iltapäivisin iskee se kaikista pahin olo.Ruokakaa ei maistu kunnolla ja nyt oon huomannu nipistelyä munasarjoissa oikeella puolen.
 
Kuhmura joo toivotaan että on niitä supersiittiöitä :LOL: tai sitten su ei olis ollut liian myöhästä.. Ajattelin jo ovulaation aikaan, et tää kierto meni hukkaan.. mut sit ku tää oireilu alkoi niin alkoi taas pieni toivo herätä :D
Toivotaan että jos sulla olis joku matkasssa mukana niin pysyisi myös siellä imetyksestä huolimatta.. Mulla on sulle rohkaiseva tarina kerrottavana. Mun sisko odottaa toista lasta ja vielä imettää esikoista tiiviisti. Alkuviikoilla imetys teki pieniä supistuksia/menkkatuntemuksia, mutta ei ole aiheuttanut mitään pahaa ja pieni pysynyt matkassa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kuhmura
pumpulipallero, älä nyt vielä toivoa heitä tältä kierrolta! :) Alkio voi hyvinkin kiinnittyä vasta dpo 8 ja hcg nousu alkaa vasta siitä. Testissä se silloin näkyisi ehkä juuri ja juuri dpo 10, ei tietenkään välttämättä vielä silloinkaan.
Minä en ainakaan laske vielä peukkua teidän kohdalta. :D
 
inasofia, ihana, kiitos kun kerroit siskostasi! Nämä imetyksen aikana tulleet tuntemukset eivät tosiaan ole vahvoja tai erityisen kivuliaita, mutta kun tässä kokoajan tarkkailee kroppaansa extra-huolella, niin heräs pieni hätä. Lohduttaa kuulla, että voisikin olla ihan normaalia. :)
 

Yhteistyössä