Toiveena vauva 2017-2018

Aivan hirveesti tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille!
Mulla siis yritys vasta alkanut ja aivan kamalan malttamaton olen jo nyt! Ensimmäinen ovis näinä päivinä tulossa, en testaile vielä tässä kierrossa.
Jännittää. Ja pelottaa ettei raskaudukaan. Miten mä jaksan kuukausia tai vuosia. Siis paljon paljon tsemppiä teille kaikille yritykseen! Toivottavasti pian tärppää!
Musta on tullut hirveen herkkä jo pelkästä vauva yrityksestä. Kaikki vauvoihin liittyvä saa herkistymään
Kiva lukea teidän kuulumisia. Kellekään en ole kertonut että ollaan päätetty yrittää. Näin saa jossain purkaa tuntoja.
 
Jenna91 ai sulla on nii vähä vasta! Muistan muuten aikasemmissa raskauksissa nii testasin digillä nii tuli kans ei raskaana vaikka olin saanu liuskatestillä haamun.
Koska sun menkat olis pitäny alkaa? Ootko tehny molemmat testit aamupissasta?
 
Aijaa no oiskohan sitä hcgtä sitten vielä niin vähän ettei näytä? kun toi liuska on 10mlU ja digit 25mlU. No mulla on tosi epäsäännölliset menkat mutta ovistesti näytti plussaa 10.1 eli sen mukaan niinku huomenna? ja tein molemmat joo aamulla oikeestaan yhtä aikaa.
 
jenna91 Jos teet testin ennen kuin oletat kuukautistesi alkavan ja tulos on "Ei raskaana", on kuitenkin mahdollista, että olet raskaana. Tämä johtuu alhaisesta hormonipitoisuudesta, jota testi ei pysty havaitsemaan. Eli nyt vain rauhassa odotella! Tiedän kyllä miltä susta tuntuu, oon itse kokenu monta keskenmenoa ja myös kemiallisen! Mutta kaikki on varmasti hyvin. :love:
 
Onnea plussanneille! ja plussaonnea sitä meille toivoville.. Mulla on hormonit ilmeisesti ihan sekaisin raskauden jälkeen kun alkoi tuhruvuoto 3-4pv ennen ku menkkojen pitäis alkaa! Ja mulla ei ole IKINÄ vuotanut muulloin ku menkkojen aikaan. Hedelmällisimmät päivät jäi hyödyntämättä ihan siitä syystä et unohdin! Kova yritys ei olekaan vielä päällä mutta mielessä kyllä joka päivä. Mietin et missä vaiheessa varaisin lääkärille aikaa kun toinenkin raskaus tuskin alkaa spontaanisti ja kuitenki ehkäisyäkään ole käytetty puoleen vuoteen.. Mulla siis pco ja raskauskiloja 5kg jäljellä joita yritän saada pois kevääseen mennessä. Muita laihduttajia näin tammikuussa? ;-)
 
Emla kyllä siinä ylemmässä jotain näkyy, mutta itekin olen saanu Sofi One Stepillä (ehkä sama?) pari kertaa viivanpaikan. Toivottavasti sulla lähtee vahvistumaan!

ON: Menkkojen pitäis alkaa maanantaina (dpo 10) ja silloin mun piti vasta testata, mutta enköhän minä huomen aamulla (dpo 9) ekan tikun dippaile. :p Saattaapi jäädä tämän kierron ainoaksi...
 
Tänään aamulla sitten aloitin sen tikun uittelun Sofilla ja koska siihen tuli taas joku viivanpaikka/haalea haamu, niin pistin perään PC:n ja siinä olikin mun mielestä jo melkolailla plussaksi tulkittava viiva, vaikkakin toki haalea. Dpo vasta 9, joten mitä vain voi vielä käydä. :unsure: Pelkään, että ne menkat alkaa huomenna ihan ajallaan. Noi testit on tuolla Hätähousuissa jos haluaa käydä katsomassa.
 
  • Tykkää
Reactions: inasofia
Pelkkää omaa napaa:unsure:
Täällä mä olen ihan sekaisin tuon kierron kanssa:mad:. Tänään siis dpo 10 ja kp 24. Ja siis ruskeaa tuhrua jo tänään havaittu, että eiköhän se kohta pyörähdä uusi kierto käyntiin:(.
Mutta siis toissapäivänä, dpo 8, jotenkin tyhmänä päätin tehdä raskaustestin, ihan huviksenin muka:ROFLMAO:. No negaahan se tietty näytti, mutta huomasin samalla että oli tullut ihan pikkasesti vuotoa, siis lähinnä pyyhittäessä. Vitsi mua raivostutti, ai nyt menkat alkaa jo kp22!! keskenmenon jälkeen kierto lyhentynyt kierto kierrolta sieltä 28 -> ja nyt muka jo 22! Tämänhän siis tarkoittaisi ettähän tuossa olisi mahdollista ees raskautua, kun luteaalivaihe jää 7-8 päivään!!:(. Mä sitten siltä istumalta tilasin itelleni gynen viikon päähän, jos saisi jotain apuja sieltä sitten. Luget yms.
Kaikista huvittavinta että eilen tullut vuotoa yhtään, niin siinä sitten rupesin kuvittelemaan, että jospa se olikin kiinnittymisvuotoa! Sitähän voi kuulemma tulla just dpo 7-8 kohdalla. Kyllä täällä hullua koetellaan:ROFLMAO::D.

No mutta, tänään tulin järkiini, eiköhän tää kierto ole menetty. Tsemppiä muille!
 
Viimeksi muokattu:
Aivan hirveesti tsemppiä kaikille uuteen kiertoon joutuneille!
Mulla siis yritys vasta alkanut ja aivan kamalan malttamaton olen jo nyt! Ensimmäinen ovis näinä päivinä tulossa, en testaile vielä tässä kierrossa.
Jännittää. Ja pelottaa ettei raskaudukaan. Miten mä jaksan kuukausia tai vuosia. Siis paljon paljon tsemppiä teille kaikille yritykseen! Toivottavasti pian tärppää!
Musta on tullut hirveen herkkä jo pelkästä vauva yrityksestä. Kaikki vauvoihin liittyvä saa herkistymään
Kiva lukea teidän kuulumisia. Kellekään en ole kertonut että ollaan päätetty yrittää. Näin saa jossain purkaa tuntoja.
Aika lailla samat fiilikset täällä kuin sullakin! Joulukuussa vasta jätin pillerit pois eli alussa vielä mennään yrityksen kanssa mutta hirveen malttamaton olo on :unsure: Tavallaan hävettää tuntea näin kun tietää että täällä on ihmisiä jotka on vuoden ja jopa vuosia yrittäneet raskautua... mutta tiiän myös onneksi sen että he eivät pahastu vaikka me itketään täällä ketkä ollaan ekalla/tokalla/kolmannella kierrolla eikä vielä olla rasuauduttu :cautious::whistle: Mutta siis piti vaan kirjoittaa että tunnen aika pitkälti samalla tavalla ku sä ja en oo kans kertonut edes parhaille ystäville että yritetään lasta...ei jotenkin uskalla...eli ihanaa että täällä voi kirjoittaa ihan mit vain ja jokainen saa ja uskaltaa kirjoittaa miltä tuntuu, kiitos siitä kaikille :love:
 
Pelkkää omaa napaa:unsure:
Täällä mä olen ihan sekaisin tuon kierron kanssa:mad:. Tänään siis dpo 10 ja kp 24. Ja siis ruskeaa tuhrua jo tänään havaittu, että eiköhän se kohta pyörähdä uusi kierto käyntiin:(.
Mutta siis toissapäivänä, dpo 8, jotenkin tyhmänä päätin tehdä raskaustehtin, ihan huviksenin muka:ROFLMAO:. No negaahan se tietty näytti, mutta huomasin samalla että oli tullut ihan pikkasesti vuotoa, siis lähinnä pyyhittäessä. Vitsi mua raivostutti, ai nyt menkat alkaa jo kp22!! keskenmenon jälkeen kierto lyhentynyt kierto kierrolta sieltä 28 -> ja nyt muka jo 22! Tämänhän siis tarkoittaisi ettähän tuossa olisi mahdollista ees raskautua, kun luteaalivaihe jää 7-8 päivään!!:(. Mä sitten siltä istumalta tilasin itelleni gynen viikon päähän, jos saisi jotain apuja sieltä sitten. Luget yms.
Kaikista huvittavista että eilen tullut vuotoa yhtään, niin siinä sitten rupesin kuvittelemaan, että jospa se olikin kiinnittymisvuotoa! Sitähän voi kuulemma tulla just dpo 7-8 kohdalla. Kyllä täällä hullua koetellaan:ROFLMAO::D.

No mutta, tänään tulin järkiini, eiköhän tää kierto ole menetty. Tsemppiä muille!
Kyllä mullekin tuli toi kiinnittymisvuoto mieleen, voihan se hyvinkin olla yksi vaihtoehto ja toivotaan että olis sitä (y) Tsemppiä kuitenkin, piinaavaa tuo kun ei tiedä missä mennään oikein...:alien:
 
Kunnon menkkatyyliset kivut, iltasella tuli yksi pieni tippa verta paperiin, sen jälkeen ei mitään. Olikohan tämä nyt tässä? :( Edes kunnolla testaamaan en ole vielä päässyt. Dpo 10 menossa. Vai voisiko olla jotain muuta. Ihan hirveä jännitys. :(
 
Onpas tullut paljon plussia ja haamuja :love: onnea!
Kp3 menossa, ei luoja tää aika mateleee. Voisiko nyt vaan suoraan hypätä oviksen aikaan ja alkaa sitten jännäilemään :D mulla ois gynekologille aika tossa helmikuun alussa, vähän jännittää... Ja onko tääkään nyt ihan tervettä, et stressaan jo etukäteen sitä tuleeko oviksen aikana edes harrastettua seksiä?! En kyllä yhtään tykkää sellasesta "aikataulutetusta" puuhailusta. Jotenkin väkinäistä. Pelkään et siinä menee fiilikset ja koko homma ei onnistu...
 
Voi että plussia :) onnea kaikille plussanneille!

Ja meille muille tsemppiä :)

Minulla on nyt tunne. Viikko menkkoihin ja tuntuu munasarjoissa. Tänään alko juiliminen. Yhen kerran on tosissaan alotuksen jälkeen tuntunu siltä, että voisin ollakin raskaana ja nyt tuntuu myös. Tää jo lohduttaa, että on ees samankaltaisia oireita kuin raskaudessa vaikkei raskaana olisikaan. Ovuloin noin viikko sitten. On tää nyt jännää!

Mutta työ viisaammat. Voiko oikeesti olla jo nyt jotain tuntemuksia?
 
Autumn voi hyvin olla jotain tuntemuksia! Nyt pitäis olla alkion kiinnittynyt kohdun seinämään, joten eiköhän siinä jotkut tuntemukset ole hyvinkin mahdollisia. :) Itelläni alkoi edellisessä raskaudessa äklö olo jo viikon päästä oviksesta. :D Sitten se kyllä hetkeksi hiipui pois ennen kuin alkoi oikein kunnon raskauspahoinvointina. :sick: Pidetään peukkuja kaikille piinailijoille!
 
  • Tykkää
Reactions: Autumnn

Yhteistyössä