Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussista ja toivottavasti haamut vahvistuu
Mulla on kans oireet aiemmissa raskauksissa alkanut tosi aikasin. En niitä itse silloin tajunnut mutta aina joku muu kehotti tekemään testin ja molemmat testattu jo ennen ku kuukautisten olis pitänyt alkaa. Mulla oireina on ollut hajut. Puhtaat pyykit haissut oksennukselle jne. Ja kaikki ällöttänyt. Ja sit vähä kipee olo, niin ku ois lämpöä.
 
Tänään pitäis menkkojen alkaa, mutta dpo on vasta 10. Testit alkaa kuitenkin näyttää ihan lupaavilta. :love: Nyt ei auta kuin toivoa kovasti.

Tässä tämänaamuiset kuivana. Hätähousuissa on myös testiajalla otettu kuva.
http://aijaa.com/tUJpH1

Olisko sitten jo aiheellista päivittää plussa? Jos menee vielä pieleen niin otetaan komento takaisin...
 
  • Tykkää
Reactions: Autumnn
Kiva, ku tulee plussia ja vahvistuvia viivoja.
Mä varmaan joudun nyt kuitenkin vähän jännittelee. En kyl tiiä mitkä mahikset on, ku hupia 9/28 ja 16/28. Oviksen niitä paksuja limoja en bongannut, mutta sitä venyvää kananmunanvalkuaislimaa tuli viime viikolla ti-to eli 11-13/28 olettaisin oviksen olleen torstaina illalla. Tuntemuksia mulla on munasarjoissa vaikka muille jakaa, niin en osaa niitä tulkita. Tai jos niitä pitäisi tulkita, niin ovuloin n. 10 kertaa kuukaudessa kiertopäivän 11 jälkeen :)
Mä tilasin raskauskeijulta parit testit ja ihan piruuttaan aattelin katella tosta arvioidusta oviksesta laskien ekan dpo 9. Mut sitä ennen teen testin heti, kun ne liuskat tulee, jotta nään miltä mun puhdas testi näyttää.

Hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohdun seinämään 5-7 päivää oviksesta eli niitä oireita voi alkaa herkille ihmisille tulla jo todella varhain. Mulle (ei tullut mitenkään extra-varhain) tuli esikoisesta oireet jotakuinkin näin. Oletettu ovis 13-14/28, 23/28 alkoi (herttileijaa sentään) hillittömät ilmavaivat, turvotus ja lievä ummetus, 24/28 rinnat kipeytyi ja turposi toden teolla ja alkoi tulla menkkamaista jomottelua (normisti alkaa pari päivää ennen menkkoja) ja testin tein 30/28 päiväpissasta 4h pidättelyllä ja se näytti raskaana 3+. Oletin kiertoni olevan pidempi, koska se oli eka kierto renkaan lopettamisen jälkeen, mutta kaikki olikin käynnistynyt täysin ajallaan.

Muoks: Nuo ilmavaivat ja turvotus olivat seuranani pitkälle ekaan kolmannekseen eli näin jälkikäteen tiedän ne raskausoireeksi. Menkkajomottelu oli myös yksi selkeimmistä raskausoireistani koko raskauden ajan.
 
Heippa!

Uusi palstalainen täällä ja pikkukakkosta yritetään saada aluille. Pillerit jätetty muutama viikko sitten pois ja nyt pidetään peukut pystyssä, että tärppi on käynyt heti. Mitään tietoa luonnollisesta kierrosta ei ole, tyhjennysvuoto tuli ajallaan ja nyt on ollut raskausoireita viikon verran. Saa vielä odotella ennen testausta... :)
 
Viikonloppu poissa ja paljon täällä on tapahtunut! Onnet teille plussalaisille, pitkää pinnaa piinasta kärsiville sekä tervetuloa uusille! :)

Kp5 ja hanat auki? Toissapäivänä ei iltapäivän jälkeen tullut mitään, eilen semmoista "viimeistä tiputtelua". Nyt aamun aikana tullut jo käytyä pariin otteeseen vessassa, tuommoista kuukautisverta se on mitä nyt tulee. Ihmettelinkin illalla, kun on ihan menkkamaisia tuntemuksia edelleen mutta mitään ei tule ulos. Mitään muunlaista kipuilua ei ole. Ei ole kyllä tällein ennen käynyt! Voisko greippimehulla olla osuutta asiaan, vaikka oli parin päivän paussi?
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin ollu vaikka mitä oiretta ja äklötystä ja vahva tunne raskautumisesta (parin kymmenen kierron ajan/lopulla) ja edelleenkään ei kahta viivaa oo näkyny.

Pitkiä hermoja siis piinailijoille ja annan ohjeen, ettei kannata ylianalysoida omaa olemistaan se on ihan kauheen kuluttavaa :notworthy:
 
Täällähän tapahtuu........Tämä aamuna eka raskaustesti tehty, nega niin kuin arvelinkin. Nyt on luultavasti vasta dpo 9,mutta oireita alkoi viikonloppuna tulemaan. Rinnat on aremmat kuin yleensä ennen menkkoja,muutama repäisykipu oli kun lähdin sohvalta vauhdikkaasti, eilen huimasi ja oli päänsärkyä. Myös nuhainen olen ja lämmöt alkoi nousta......myös väsymystä ollut ja tänään erikoista tuikkimista kohdun kohdalla.........oireita etsii itsestään päivittäin ja toivoo niiden liittyvän raskauteen, mutta välillä sit ajattelee et ei kannata innostua ettei tule kova pettymys loppuviikosta......mut kun huomenna ois 8-vuotis hääpäivä, olisiko parempaa lahjaa miehelle antaa kuin plussa testi. Ei muuta kuin koittaa ajatukset pitää muissa asioissa, ja nyt alkuviikko vielä vapaata niin ei työtkään valitettavasti ole mielessä. Tsemiä kaikille........:)
 
Viimeksi muokattu:
Kuvan perusteella äänestän, että Cembalo on plussannut! :D

Ja toivottavasti parin päivän sisään nähdään yhtä lupaava vahvistumiskuva inasofialtakin! ♡

Tulkaa naiset pian plussanneisiin, minä tarvin pohdinta-apua, mitä kakkosta varten pitää hankkia. ;) Teillä olisi esikoiset niin sopivan ikäisiä vertaistukeen!
 
Viime viikko oli kyllä niin pyllystä! Vedin sitten parin päivän pikalaihdutuskuurin noroviruksen avulla, että silleen! Ja vielä perjantaina sain kuulla et mun vaari oli löytyny kotoonsa kuolleena :cry:

Toivottavasti tämä viikko olis parempi. Ainakin alkoi hyvillä uutisilla: kävin nimittäin reumapolilla ja lääkäri sano et tulehdus alkaa olla voitettu. Lääkkkeet on siis tehnyt tehtävänsä. Loppuviikkoon pitäis jaksaa vielä odotella et vois alkaa testailemaan josko tärppi olis käyny. Kp on nyt 23.
 
Viime viikko oli kyllä niin pyllystä! Vedin sitten parin päivän pikalaihdutuskuurin noroviruksen avulla, että silleen! Ja vielä perjantaina sain kuulla et mun vaari oli löytyny kotoonsa kuolleena :cry:

Toivottavasti tämä viikko olis parempi. Ainakin alkoi hyvillä uutisilla: kävin nimittäin reumapolilla ja lääkäri sano et tulehdus alkaa olla voitettu. Lääkkkeet on siis tehnyt tehtävänsä. Loppuviikkoon pitäis jaksaa vielä odotella et vois alkaa testailemaan josko tärppi olis käyny. Kp on nyt 23.
Voimia <3
 
Viime viikko oli kyllä niin pyllystä! Vedin sitten parin päivän pikalaihdutuskuurin noroviruksen avulla, että silleen! Ja vielä perjantaina sain kuulla et mun vaari oli löytyny kotoonsa kuolleena :cry:

Toivottavasti tämä viikko olis parempi. Ainakin alkoi hyvillä uutisilla: kävin nimittäin reumapolilla ja lääkäri sano et tulehdus alkaa olla voitettu. Lääkkkeet on siis tehnyt tehtävänsä. Loppuviikkoon pitäis jaksaa vielä odotella et vois alkaa testailemaan josko tärppi olis käyny. Kp on nyt 23.
Voimia sinne <3 toivottavasti tärppi olisi edes käynyt :)
 
Julietille kovasti voimia!

Täällä on hämärää, ovistesti oli tosiaan positiivinen torstaina ja tänään tuikki hetken aikaa alaoikealle ja tuli tippa pari veristä limaa.. Tokko se vielä mitää kiinnittymisvuotoa olis joten mitä lie välivuotoa..
 

Yhteistyössä