.

TOIVEENA VAUVA 2019

13.8.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................Kp 51/23...............yk 3
Keijukuningatar....Kp 50/30-40..........yk 2
Lunart....................kp 47/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 45/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 42/?................yk 1
Autumnn...............kp 37/xx..............yk 12
Rubikinkuutio........kp 35/34.............yk 2
papupata12..........kp 32/29-32.........yk 1
Mansikka19..........kp 31/25................yk 4
Miina-....................kp 29/27.........yk 5
EeEeVee................kp 28/28..............yk 1
Eufemia85.............kp 26/26..............yk 6
Uhups....................kp 26/26-28............yk 6
Nelly31..................kp 25/35................yk 1
Wintersun..............kp 24/23-29.....ya 12/10
Vuuti......................kp 24/28-32.....ya 2/17
Jeyz84...................kp 23/xx............yk 1
Toiveikas92..........kp 22/38..............yk 8
VauvaHaaveilija89...kp 22/30...........yk 8
Kissanainen87.........kp 22/29..........yk 13
Mustikka89...........kp 20/25-28.......yk 2
Toiveli....................kp 20/26............yk 13
KaikkiPojatJaTytöt..kp 19/25-28.....yk 1
Helinä87...............kp 18/27-32........yk 12
Naissoturi.............kp 18/23-29........yk 5
Kumiankka1.........kp 18/28...........ya 5/17
aanskuh.................kp17/35...........ya 7/17
Tiutau13...............kp 17/26-33.........tjot
Alinah92...............kp 17/28-29.........ya 2/16
Hemppanen..........kp 16/29 .............yk 5
Sofi86...................kp 16/28-32.........yk 8
Pihlaja87..............kp 12/26..................yk 7
Tillukkainen...........kp 11/25-28.........yk 10
Rosemarie............kp 11/xx...............yk 2
chili_......................kp 8/28-29.........yk 2
Alviita....................kp 8/33-36..........8/18
Lillium....................kp 7/26-28.........yk 4
Laima....................kp 7/28.............yk 2
Sucrine.................kp 5/xx..............yk 7
Appelsiiniomena...kp 4/33.............yk 9
Haavejuttu............kp 3/30.............yk 1
Janskusdff............kp 3/28..............yk 4
Sarianne81...........kp 3/xx..............yk 1
iK..........................kp 1/28.............yk 4
Pillipöllö................kp x/xx..............ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Miina-..................dpo 13
Uhups.................dpo 13
EeEeVee..............dpo 13
rubikinkuutio.......dpo 11
iK.........................dpo 11
Vuuti....................dpo 10
Mustikka89........dpo 10
Papupata12........dpo 9
Siltsu...................dpo 9
Wintersun...........dpo 7
Toiveli.................dpo 4
Naissoturi..........dpo 4
Momon...............dpo 3
Kumiankka1.......dpo 3
Tiutau13.............dpo 2
Helinä87.............dpo 2
Hemppanen.......dpo 1
Alinah92.............dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Cara-Mel, Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku, Sennay,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, Siltsu, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, kathii

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
Onpa täällä taas ollut hyviä plussatuulia!

Tervetuloa uudet! @TiuhtijaViuhti17 ikävä kuulla sun kokemuksesta. :( Paljon tsemppiä tulevaan!

Täällä on tylsä vaihe menossa, kun on aivan alkukierto ja menkat loppumaan päin. Pitäisi kovasti löytää keinoja painon pudotukseen, jos se auttaisi tilannetta. Gyne kannusti siihen jo viime vuodenvaihteessa mutta helpommin sanottu kuin tehty. :unsure:
 
Onpa täällä taas ollut hyviä plussatuulia!

Tervetuloa uudet! @TiuhtijaViuhti17 ikävä kuulla sun kokemuksesta. :( Paljon tsemppiä tulevaan!

Täällä on tylsä vaihe menossa, kun on aivan alkukierto ja menkat loppumaan päin. Pitäisi kovasti löytää keinoja painon pudotukseen, jos se auttaisi tilannetta. Gyne kannusti siihen jo viime vuodenvaihteessa mutta helpommin sanottu kuin tehty. :unsure:
Onko sulla millanen tilanne painon suhteen? Oon itse aikanaan pudottanut painon 160/65 tilanteeseen (tilanteesta 160/81). Kahdessa raskaudessa on raskauskiloja kertynyt 30(!!)kg joista oon päässyt eroon sen fitfarmin superdieetin avulla :) välillä oon käyny kehonkoostumus mittauksessa varmistamassa, ettei lihakset pala vaan läski :) ehdottomasti parhaaksi kokenut ton superdieetin ruokavalion (ja jumppaohjeet) PYSYVÄÄN painonpudotukseen! :)
Jos ruokavalio on eri kuin mihin on tottunut niin se on haasteellista - oli minulle ainakin. Ja homma on pitkän kaavan kautta toteutettavaa ja ylä- ja alamäkiä tulee olemaan mutta niin se vaan toimii! Enkä meinaa että 6 tai 12 viikkoa vaan siitä saa ohjenuoran kokonaisvaltaisesti elämäntapojen muutokseen! :)

Kuulostipa mainospuheelta :ROFLMAO: mutta kun se toimii. Ja saa syödä. Ei mitään pussikeittokuureja joissa maha kurnii ja taju lähtee! :X3:
 
Minä voisin liittyä tänne myös. Neljäs lapsi olisi toiveissa :) Eka yrityskerta, kp 21/28.-29 . Tänään testasin negan. :(

Ennen yritystä menty varmoilla päivillä ja ovulaatio ollut helppo aina tunnistaa. Nyt kummasti heti ovulaation jälkeen nännit oli useamman päivän tosi hellinä, mitä ei kyllä ole tässä neljän vuoden aikana ollut aikaisemmin, nyt nännikipu on hävinnyt, mutta rinnat ovat jonkun verran arat... Mietin vaan, että onkohan normaalistikin tässä vaiheessa kiertoa, mutta aijemmin siihen ei ole kiinnitänyt huomiota..
Tilasin lisää testejä, En kyllä jaksa uskoa, että raskaana vielä olisin vaikka vähän omituisia nämä rinta tuntemukset :D
 
Kiitos @Miina- listan päivityksestä :) Mulle vois muokata kp19 (oma virhe käynyt aiemmin kun ilmoittanut päivän:D) ja dpo4 huomiselle. Tai voin itsekin listaa päivitellä, jos joku ei ehdi ensin (meen aika aikasin nukkumaan ja aamulla nukuttaa :notworthy:).

Tänään siis dpo3, vähäksi jäi tallettelut, mutta eipä meillä muutenkaan oo uskoa tähän koko touhuun. Ei jotenkin jaksa ees ajatella mille pitäis alkaa kun tuo koiranpentu on kunnon täystuho riiviö :ROFLMAO:
 
Kiitos @Miina- listan päivityksestä :) Mulle vois muokata kp19 (oma virhe käynyt aiemmin kun ilmoittanut päivän:D) ja dpo4 huomiselle. Tai voin itsekin listaa päivitellä, jos joku ei ehdi ensin (meen aika aikasin nukkumaan ja aamulla nukuttaa :notworthy:).

Tänään siis dpo3, vähäksi jäi tallettelut, mutta eipä meillä muutenkaan oo uskoa tähän koko touhuun. Ei jotenkin jaksa ees ajatella mille pitäis alkaa kun tuo koiranpentu on kunnon täystuho riiviö :ROFLMAO:
Laittelin tuohon tämän päivän listaan jo valmiksi :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kumiankka1
Tässä ryhmässä tuntuu olevan niin valloittavia persoonia niin hyppään mukaan! Olen jo Pitkäään lukenut tätä ketjua.
Meillä kuumeillaan vielä yhtä vauvaa,neljättä. Olo alkaa olemaan todella epätoivoinen onnistumisen suhteen.
Yritystä vuoden lopussa 2,5v. Yhden ainoan kerran olen tänä aikana raskautunut 5/18 joka meni rv6 kesken.
Vaikka en ole aikaisemmin kirjoitellut niin oon saanut teijän viesteistä paljon tukea!
Oikeen paljon tsemppiä teille kaikille!!!
 
  • Tykkää
Reactions: sucrine
Ihan hirmuisesti viestejä tullut viikonlopun aikana - vaikea pysyä edes perässä! Tervetuloa kaikille uusille :)

@sucrine Täällä kans pitäis painoa pudotella, mutta on se vaan niin vaikeaa! Vaikka motivaatio on mukamas kohdillaan... @Tiutau13 Minäkin pudotiin aikoinaan 30kg Fitfarmin personal trainerin kanssa mutta tulivat korkojen kera takaisin. :(

Täällä tosiaan alkaa huonolta näyttää. Eilisestä tiputteluvuoto voimistunut niin että pikkuhousunsuojaankin jää ruskehtavaa vuotoa :cry:
 
Saanko tulla tänne kiukuttelemaan?
Tympii ja harmittaa ja väsyttää tämä päivien laskeminen ja koko ajan jonkun listan pitäminen: ovulaatiot ja luteaalit ja kiertojen pituudet, tikkuihin pissailut ja kaikenlaisten vuotojen kyttäilyt. Tympäisee tässä kahden elämän välissä roikkuminen!

Aivan itsehän olen tämän laskelmoinnin aloittanut enkä siis arvostele itseäni enkä muitakaan, varmasti niin inhimillistä haluta tehdä kaikki varman päälle ettei ainakaan mistään epähuomiossa tapahtuneesta laskentavirheestä jää raskautuminen kiinni.

Tänään kuitenkin turhauttaa se, miten paljon energiaa koko asiaan kuluu. Ihailen teitä kaikkia, jotka onnistuvat pitämään rauhallisen tjot-asenteen tässä hommassa. Ei silti, ihailen minä teitä ja meitä kaikkia muitakin, jotka kuukaudesta toiseen keräävät itsensä ja aloittavat koko homman uudestaan isojen tai pienten pettymysten ja surujen jälkeen.

Onhan tämä hommaa!

Ja vielä, onnea kaikille plussanneille! Itse ainakin saan kovasti toivoa siitä, että koko ajan täällä tulee myös onnistumisia :love:
 
@Tillukkainen mä niin samaistun! Välillä kans mietin että onko tässä enää mitään järkeä. Mutta itsestäni jotenkin tuntuu että en voi vaan laittaa 60% likoon vaan koko 100% johon kuuluu ovistestit, sovellukset, päivien laskeminen jne. Juurikin sen takia että ei mistään laskentavirheestä jäisi mahdollinen raskautuminen kiinni, olen silloin tehnyt kaiken voitavan mitä pystyn tekemään ja luonto hoitaa loput.

Ja aina kierron alussa mietin että nyt en laske tai tikuta ovista vaan mennään ihan rennolla mielin, kunnes löydän taas itseni tilaamasta lisää ovistestejä :D tällä kertaa tilaukseen lähtee myös preseed.:whistle:
 
Johan säikäytti. Mulla oli viime perjantaina aivan outoa vihlontaa vatsassa. Keskeltä vatsaa vihloi tosi kovasti kun liikahti vähänkään ripeämmin jne ja toisella kyljellä ei pystynyt makaamaan ja vatsa oli kosketusarka.
En ollut kotipaikkakunnalla silloin niin ajattelin odotella ja alkoihan se helpottamaan seuraavana päivänä.
Päätin kuitenkin soittaa asiasta terveyskeskukseen ja selitettyäni ja kerrottuani raskaustoiveista, kuulin sanat "en halua säikäyttään, mutta ois hyvä sulkea pois kohdun ulkoinen raskaus" :eek: ja passitti suoraan päivystykseen. Siellä otettiin pissanäytteet ja verikokeet. Kaikki kuitenkin käsittääkseni kunnossa, valkosolut vissiin hieman koholla, mutta ei niin että lääkäri niihin ois huomiota kiinnittäny. Kyseli että miten päädyin päivystykseen tulemaan kun oireet kerta helpottaneetkin. Sanoin, että terveyskeskuksesta käskivät tulla varmistamaan.
Mitä raskaustestiin tulee, niin tulos ei tietenkään ollut kerennyt tulla siihen mennessä kun lääkäri kutsui. Sanoi, että jos on positiivinen niin soittavat, jolloin toivotaan että on oikeanlainen raskaus ja jos ei kuulu mitään niin negatiivinen. Mutta käsitin, että vaikka olisi negatiivinen, niin voi silti olla vielä positiivinen koska on niin varhainen hetki.
Joten nyt täällä piinailen ja toivon että soittaisivat ja toki että olisi myös oikeassa paikassa.
Voiko raskaus edes näkyä verikokeesta jos ei ole vielä kiinnittynyt? (n) Koska nythän on vasta dpo 4 menossa.
Että hieman erinlaisempi maanantai tällä kertaa.
Toivottavasti saitte jotain tolkkua edes :LOL:
 
Mun kohdalle voisi kans listaan laittaa dpo 2 :)

@Tillukkainen voin kans samaistua tuohon fiilikseen. En tiedä mikä ihmeen stressipiikki tän asian suhteen on iskenyt mutta ovulaatiosta asti oon ollut jotenkin tosi ärtynyt ja stressannut ihan kaikesta. Lisäksi oon jotenkin tosi kömpelö ja hajamielinen. Varmaan kun ei kunnolla tuu nukuttua. Ja sit stressaan siihen päälle vielä siitä että stressaan :confused::mad: välillä miettinyt et laittaa hommaa paussille mut sit taas menettää aikaa. Huoh:oops:

Ihailen kyllä kans kaikkia teitä jotka pidätte pakkanne kasassa ja jaksatte aina yrittää uudestaan koettelemuksista huolimatta:) on tää kyllä aika hommaa:D
 
iK
@Miina- tai @Wintersun Mulle vois päivittää nyt kp1 uutta kiertoa.

Tänään töissä tuli paperiin kunnolla punaista nyt neljän aikaan. Tuuletin vessassa! Ihan vaan koska tiesin että menkat alkaa, ja pelkäsin että vielä montakin päivää vaan tiputtelee. Ihmeellistä kyllä, nyt toivon kunnon vuotoa ja kuukautiskipuja, tuntuupa hullulta. :LOL: Mutta jotenkin sellainen olo että se toisi puhtaan pöydän muka.

@Wintersun Toivottavasti kaikki hyvin.
 
@Tillukkainen voin myös samaistua. Välillä tuntuu että vauvahaave vie mielenkiinnon muusta maailmasta (työ, harrastukset) (n) kuitenkin oon tsempannu omaa henkistä puolta ihan hulluna että yritä nyt vaan keskittyä jo olemassa olevaan elämään!! Onhan meillä jo 2 lastakin joiden kanssa riekkua , oppia ja nauttia :love:...sekä tietenkin menettää järkensä ja miettiä että MIKSI haluan vielä lisää!!??:whistle:

@Mustikka89 onpa surkeaa että kilot tuli korkojen kera takaisin(n) oletko miettinyt asiaa sen enempää, että miten niin pääsi käymään..?

@Wintersun jäämme odottelemaan lääkärikäynnin "tuloksia"! Toivotaan suuresti että ne on vauvahaavetta tukevia vai toteuttavia sellaisia!(y)
 
Kiva kuulla @Wintersun kuulumisiasi, ymmärrän ettei täällä palstalla jaksa olla aktiivinen, jos on huonoja fiiliksiä ❤ kiitos kun laitoit viestiä!

Se on kyllä jännä tämä naisen stressaaminen heti, kun päätetään aloittaa yritys. Epäilen, että aika moni mies on yhtä rennosti kun omani; "se on tullakseen sitten jos tulee, ei kannata ressata". Joo-o, kerropa kuka nainen ois joskus rauhottunu siihen kun sitä on kehotettu rauhottumaan?! :ROFLMAO::devil:
 

Yhteistyössä