Toiveena vauva 2019

Viestiketju alueella 'Vauvakuume' , aloittaja Wintersun, 17.03.2018.

1. sucrine

sucrine Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    66
    Olin jo aika lailla asennoitunut siihen, ettei ovista löydy mutta niin vaan tuli clearbluen digiin hymynaama tänä aamuna. :rolleyes: Seuraavaksi saakin jännittää sitä, miten pitkä luteaalivaihe on. Ja tietysti miten tässä muutenkin käy.

Useampikin on pohtinut ovistuntemuksia. Mulla oli paljon selkeämpiä viime viikon lopulla, etenkin to-la. Jos ei nyt olisi tullut plussaa, en olisi uskonut oviksen olevan käsillä vasta nyt. Jännää.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  2. Appelsiiniomena

Appelsiiniomena Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.01.2018
    Saadut tykkäykset:
    160
    Tuosta oviksesta, mulla ainakin alkaa kivut jo päiviä ennen irtoamista, kun johtofollikkeli kasvaa, kipuilee aaltoillen. Välillä kipua ei ole ollenkaan ja välillä tosi paljon.Irtoamiskipu on välillä niin kova että hyvä kun pystyy kävelemään. Välillä taas selvää irtoamiskipua ei ole.

Ovista olen testaillut puoli vuotta ja vaikka saan selkeän plussan joka kierrossa niin tärppiä ei ole käynyt. Nyt päätinkin olla testaamatta ja mentiin joka päivä-joka toinen päivä -menetelmällä eli yritettiin touhuilla mahdollisimman paljon oviksen aikaan ja sen jälkeen. :)

3. Autumnn

Autumnn Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.09.2013
    Saadut tykkäykset:
    52
    Täällä on tänään saatu TODELLA haalea viiva(npaikka ) :D raskaustestiin! Olin malttamaton.

• Tykkään Tykkään x 9
    • Ihana! Ihana! x 2
    • List
  4. Siltsu

Siltsu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.10.2016
    Saadut tykkäykset:
    242
    @muropaketti mulla ainakin ovisplussassa testiviivasta tulee yhtä vahva kuin kontrollista,mutta jospa sieltä ois ainakin tuloillaan :) onko noi niitä raskauskeijun liuskoja ?
    @Tillukkainen plussa on plussa,iloitse rauhassa (y):love:

Testit saapuivat, huomisesta aloitan testailun ja oviksen metsästyksen :whistle:

5. Alviita

Alviita Jäsen

Rekisteröitynyt:
    13.10.2017
    Saadut tykkäykset:
    29
    Heippa täällä uusi, joka haluaa liittyä seuraan.:) Olen muutaman kuukauden seurannut taustalla keskustelua, mutta nyt päätin liittyä seuraan. Olen 32-vuotias ja mies 37 v. Mulla on entuudestaan kohta 6 vuotta täyttävä tyttö ja miehellä 2 poikaa (6v. ja 11v.) ja nyt meillä toiveissa yhteinen lapsi. Ollaan suunniteltu, että kunnon yritys alkaisi heti häiden jälkeen syyskuussa, mutta tässä kierrossa tulikin hommailtua juuri oviksen aikaan ekaa kertaa. Saa nähdä tärppääkö...tuskin... Tähän mennessä menty yleensä keskeytetyllä yhdynnällä. ”Varmoina päivinä” ilman keskeytystä. En ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä pariin vuoteen, ne ei oikein sovi mulle. :cautious: Mulla on todettu 8 v. sitten pco, mutta ei vaikuttanut edelliseen raskautumiseen. Saa nähdä tärppääkö meillä. :rolleyes:(y) Käytän flo sovellusta ja oon todennut sen aika hyväksi. Ovulaatiot menneet aika nappiin. Mun keskimääräinen kierto on 36 päivää. Aina ollut vähän epäsäännölliset kuukautiset. Kp on nyt 25/36.

Toivon kaikille onnea yritykseen. (y):love:

• Tykkään Tykkään x 4
    • List
  6. Miina-

Miina- Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    417
    Mulla kans oviskivut alkaa viikko ennen ovista, pari kivutonta päivää ja sitten voimistuu kunnes irtoaminen lamaannuttaa hetkeksi.

Kyllä tuo flo on vaan huippu, kaikki oireet samat joka kuukausi (vatsa- ja selkäkivut, pahoinvointi ym.) ja tiesin että plussa tulee tänään :) jännä tuo mun lämpökäyrä, joka kuukausi tulee kolme dippiä ja se kolmas pohja on ovispäivä :LOL: saapi huomiselle päivittää dpo 0, kiitos edelleen @Wintersun listan päivittämisestä ja muutenkin tsemppaavasta asenteesta muita kohtaan :love:

Vielä kun saisi digiin vahvistuksen, josko kolmas käyttökerta/käyttökuukausi toisi pysyvän hymynaaman

@Alviita tervetuloa! :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  7. Helinä87

Helinä87 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.07.2018
    Saadut tykkäykset:
    2
    No niin täällä on nyt kp4 menossa. Viikonloppu meni mökillä rentoutuessa joten tilanteen päivitys tulee näin vähän jälkikäteen. Vaikka se on aina pettymys kun ne menkat alkavat, niin jotenkin kuitenkin helpottaa uuden kierron alkaminen. Inhottavin vaihe melkeinpä ollut se aina kun tiputteluvuoto alkaa, jolloin alkaa se raastava epävarmuus, mutta kuitenkin yrittää pitää jalat maan pinnalla, että tuskinpa sitä nyt on tärpännyt tälläkään kertaa, kun sama juttu aiemmissakin kierroissa ollut :/

@iK mulla on kans jo pariin otteeseen tutkittu tuota tiputteluvuotoa, mutta mitään selkeää syytä ei oo löytynyt. Terolutia syönyt nyt jo 5kiertoa mutta siitä ei tunnu olevan mitään apua. Nyt syksyllä menossa perhesuunnitteluneuvolaan niin katsotaan mitä siellä sitten tapahtuu.

8. muropaketti

muropaketti Jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.03.2017
    Saadut tykkäykset:
    30
    @Siltsu en muista mistä on, mut one step merkkinen, esikoisen yrityksestä kaapin pohjalle jääneitä, en tätä merkkiä kerennyt silloin käyttää, mulla oli aiemmin joku Sofi merkkinen ja kyllä mullakin sillä tuli aina lopulta se tasavahva merkki. Testasin iltapäivällä uudelleen ja olikin vahvistunut, aamulla oli liian laimee pissi. Eli ovis todennäköisesti olis huomenna, kun vielä oli ihan pieni ero tummuudessa ja testasin myös sellaisella Sofi merkkisellä kun löysin kätköistä! Mutta jotenkin jännä kyllä että nappasin oviksen , olisi testaus voinut olla myös aika hakuammuntaa, kun edellinen ollut helmikuussa -17 Mutta huomenna sitten vaan talletteleen ja jännäileen

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  9. Siltsu

Siltsu Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.10.2016
    Saadut tykkäykset:
    242
    Hyvä säkä että bongasit toivottavasti talletukset osuu kohilleen (y)

10. Uhups

Uhups Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.04.2018
    Saadut tykkäykset:
    52
    Hmm, nyt kun katsoin tuota @Wintersun kuvaa niin mulla tuli tuollainen viiva One Stepin ovistestiin perjantaina. Ja mullakin oviskipuilut kestää useamman päivän, tänäänkin on ollut mut ovistestin viiva ihan haalea aamulla ja nyt illalla. Huomenna aamulla pystyn vielä testaamaan, mutta sitten lähdetäänkin mökille enkä enää pysty testailemaan kun ei oikein motivaatio riitä missään ulkohuussissa alkaa säätämään niiden kanssa. No, on tässä ainakin vähintään joka toinen päivä touhuiltu, joten ehkä se riittää. Mutta olisi kiva tietää missä vaiheessa se viiva vahvistuisi paremmin. Vai vahvistuuko noissa One Stepeissä sitten ollenkaan niin.. (n)

11. Uhups

Uhups Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    20.04.2018
    Saadut tykkäykset:
    52
    Ja @Autumnn toivottavasti viiva lähtisi vahvistumaan! :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  12. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 259
    TOIVEENA VAUVA 2019

31.7.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Rosemarie............kp 45/xx...............yk 1
    BlenQ....................Kp 38/23...............yk 3
    Keijukuningatar....Kp 37/30-40..........yk 2
    Lunart....................kp 34/24.............yk 5
    Vanilla88...............kp 32/27.............yk 2
    Pauliinaha.............kp 29/?................yk 1
    Tillukkainen...........kp 28/25-28.......yk 9
    Alviita....................kp 26/36.............yk?
    Autumnn...............kp 24/xx..............yk 12
    MannaL.................kp 23/27-xx.........yk 4
    Appelsiiniomena...kp 23/33.............yk 8
    Lillium....................kp 22/26.............yk 3
    Sucrine.................kp 22/xx..............yk 7
    Rubikinkuutio........kp 22/34.............yk 2
    chili_......................kp 21/28-29.........yk 1
    Janskusdff............kp 20/28..............yk 3
    papupata12..........kp 19/29-32.........yk 1
    Mansikka19..........kp 18/25.................yk 4
    Miina-....................kp 16/24-27.........yk 5
    Eufemia85.............kp 13/26..............yk 6
    Uhups....................kp 13/26-28............yk 6
    Wintersun..............kp 11/23-29.....ya 12/10
    Vuuti......................kp 11/28-32.....ya 2/17
    Toiveikas92..........kp 9/38..............yk 8
    VauvaHaaveilija89...kp9/30...........yk 8
    iK............................kp 8/28.............yk 3
    Toiveli....................kp 7/26............yk 13
    KaikkiPojatJaTytöt..kp 6/25-28.....yk 1
    Helinä87...............kp 5/27-32........yk 12
    Tiutau13...............kp 4/26-33.........tjot
    Alinah92...............kp 4/28-29.........yk?
    Hemppanen..........kp 3/29 .............yk 5
    Sofi86...................kp 3/28-32.........yk 8

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
    Tillukkainen.........dpo 14
    MannaL...............dpo 8
    Janskusdff..........dpo 2
    Miina-..................dpo 0
    Sucrine................dpo -1

Taustalla:
    Santrana, Kiemura, Päppyrä,
    Cara-Mel, REETALEENA, mimmik,
    Ensikatse, Nasunen87, Evelin27,
    coocoo, Nipsu#5,Satvenna,
    Kumiankka1, Mukipukipuu, Emppuelkku
    Sennay, quinque, Pilvinentaivas,
    Herqqu, Alleigra,MäSäMe,
    tylleröinen_21, Muropaketti, RUSKA82,
    Neps, midoo, Siltsu,
    tätimoonika, pandanen, Momon
    RUSKA82

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!

Viimeksi muokattu: 31.07.2018
  13. Toiveikas92

Toiveikas92 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    56
    Tosi ahdistavaa... sain jonku super kesäflunssan.

Veto ihan pois, kurkku kipee ja ääni ei kulje.

Taas on niitä päiviä ku mikään ei kiinnosta:confused:

14. Wintersun

Wintersun Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.02.2018
    Saadut tykkäykset:
    1 259
    @sucrine Onnea ovisplussasta! Laitoin sinut piinailemaan, sano toki jos haluat pois! :)

@Appelsiiniomena eiköhän joka toinen päivä ole riittävä! Toivottavasti pian tulisi plussaa :love:

@Autumnn Toivottavasti vahvistuu :love: teetkö huomenna uuden?

@Alviita Tervetuloa! :)

@Miina- mielellänihän mä listaa päivitän! Ja yritän pysyä positiivisena :)ei se aina oo helppoa :unsure: Tsemppiä Piinapäiviin! Flo on kyllä hyvä (y)

@Uhups mulla on joskus ko. Testeillä tullut vahvempaakin mutta se on ollut ihan tuntien päässä kivuista. Vähän vaihdellut riippuen. Kierrosta.

• Tykkään Tykkään x 2
    • List
  15. iK

iK Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    27.02.2015
    Saadut tykkäykset:
    194
    On tämä ihmiskeho kummallinen. Mä mietin olisko se löytynyt kysta jotenkin syypää tuohon tiputteluun. Voi olla että ei ja on muuten vasn hormonaalista... (n)(n)

Täällä jatkettu myös vähän oviksen bongailuja (jännää! :D). Muistin asian nyt illalla ja vähän vahvistunut oli, ja vv:kin alkanut taas runsaampana. Toki olisko hyvä sekä aamulla että illalla testata?. Flo ehdottelee ovista lauantaille, jännä nähdä miten käy! Silloin ollaan kyllä reissussa ja juhlissa, voipi olla sillä saralla hiljaista.... :confused: F92DEB82-C1D7-40E0-8A3F-A7A6302ED1A6.jpeg

16. sucrine

sucrine Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    06.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    66
    @Wintersun Kiitos! En tarkoituksella pyytänyt päästä piinailijoihin mutta voi mut nyt pitääkin siinä. :LOL:

@Alviita Tervetuloa!

@Autumnn Jännää!

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  17. Keijukuningatar

Keijukuningatar Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    26
    Tässä mun one step ovistesti. Siis kun tulin raskaaks tästä 5vk sitte kesken menneestä tämmönen tuli edeölisenä päivänä ja tärppipäivänä aamupäiväl ja pupuilut oli sen jälkee myöhään aamuyöstä. Eli yksilöllistä kovin mikä on kenellekin plussa. Ja tosiaan oli viivay tasavahvat useita päiviä ennen jo..

Liitetyt tiedostot:

18. Hemppanen

Hemppanen Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    74
    Mä aloin juomaa tähän kiertoon greippimehuu, kannattaaha sitä yrittää :LOL: Sit jos ei ala tärppäämää, nii ostan kans ovistestei, vaikka aika hyvin oon sen ilmankii tunnistanu. Mut sais ainaskii varmistusta, että ovis ees tapahtuu.

19. Tillukkainen

Tillukkainen Jäsen

Rekisteröitynyt:
    21.07.2018
    Saadut tykkäykset:
    30
    @iK ja @Helinä87 mulla on myös ollut viime vuodet riesana tiputteluvuoto 1-5pvää ennen menkkoja. Olen syönyt siihen kolme kuuria Teroluteja ilman mitään vaikutusta.
    Huoletti kovasti, onko mahiksia tulla raskaaksi tuhruttelun takia. Tässä plussakierrossa ei ole tuhruttanut, eli saattaapa se tiputteluvuotolaisillakin tärpätä! :)

20. Autumnn

Autumnn Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    26.09.2013
    Saadut tykkäykset:
    52
    Tottahan toki testaan ja tipun toiveiden pilvilinnoista alas varmaan aika rytinällä :D

Monet on syöny näköjää täällä teroluteja! Miulla oli yhet tiputtelu menkat pari kiertoo sitten. Mistä lie johtu. Kesti vielä viikon!

@iK mie testasin joskus aamulla ja illalla ihan huvikseen ovista. Seurasin vaa miten se viiva vahvistuu ja hiipuu. Totesin että 12 tunnissa kerkee tapahtumaan vaikka ja mitä viivalle :D

21. tylleröinen_21

tylleröinen_21 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    64
    Täällä menkat piti alkaa lauantaina, ei näy eikä kuulu. 1. Kierto en lopettamisen jälkeen 24, seuraava 27 ja nyt menossa kp 34.. negoja tehty 3 kpl, mutta oonko ainoa jonka silmään tuo viiva on oudon keskellä o_O (toki en tästä salaliittoa tee että 2 testiä olisi viallisia kun eilinenkin oli tuollainen.) ei vaan ennen ole tullut vastaan..

Liitetyt tiedostot:

22. janskusdff

janskusdff Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    28.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    76
    @tylleröinen_21 kyllä siellä joku viiva näkyy mutta ei oikeastaan väriä ja onko hassussa paikkaan? :D

Hei aloin kärsimään oudota vaivasta, onko muilla tullut rinnoista nestettä? Mies huomasi ja olihan se itse tarkistettava ja kyllä nestettä sieltä tulee :D:D

23. MinimiiS

MinimiiS Jäsen

Rekisteröitynyt:
    08.05.2018
    Saadut tykkäykset:
    9
    @tylleröinen_21 pitäisikö sun testaa jollain toisella testillä? Jos toi on onestep, niin ne antaa melko huonosti vissiin aikaisessa vaiheessa viivaa, pc on ainakin hyvä :) olen näkevinäni kyllä tuossa testissä jotain haamuviivaa.

24. papupata12

papupata12 Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.04.2017
    Saadut tykkäykset:
    65
    @tylleröinen_21 minäkin erotan siinä jonkinmoisen viivan.toivotaan että olis nyt oikea viiva ja vahvistuisi siitä. En osaa viivanpaikasta sanoa kyllä mitään onko oikeassa kohtaa vai ei :) olihan se itekki haettava ovis tikut kun alkoi kiinnostaa enempi kun täällä teidän juttuja luki. Mulla näytti toissapäivän illalla aikas vahvaa viivaa,muttei yhtä vahvaa,aika samanlainen kuin @muropaketin ja olikos @Wintersun joka laitto pc ja one Stepin niin sama one step tikku mulla ja samanmoinen viiva oli ja nyt näyttäisi haalenevan. Tiedä sitten mihin uskoa mutta kaippa sitä voisi vähän tänään kokeilla onnea :) oloja ei kyllä vielä ole ollut oviksen suuntaan.

25. Miina-

Miina- Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    12.07.2011
    Saadut tykkäykset:
    417
    @tylleröinen_21 kyllä mullekin viiva näkyy :) toivottavasti enteilee plussaa. Rfsu näyttää herkästi kaikenlaisia viivoja turhaankin joten suosittelen hakemaan pregcheckin. Mun viime kierrossa menkat 8 päivää myöhässä, rfsu ja muutama muukin testi näytti haaleaa viivaa jotka ei sitten vahvistunutkaan :unsure:

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri