.

Tunnustan myös kajahtaneeni! Oon nyt 5 päivää tehny testin ja aina on ollu negatiivista. Vaikkakin joka testistä näin olevinaan viivoja :confused:
Tänään pitäis menkkojen alkaa, kaks päivää on tullu ihan pientä vaaleanpunaista tuhrua ja tänään tuli testiin sellanen haamu, et mieskin myönsi sen näkevänsä!
En vielä kyllä hypi riemusta, en luota näihin testeihin yhtään. Hyvä ostaa halpoja testejä, ja sitten ostaa kuitenkin ne clear bluen testit, koska ei luota halpiksien tuloksiin :D
 

Attachments

@rubikinkuutio Onnea!
Huomaa että olen aikasemmin vaan ketjuja lukenut kun äsken tuli mieleen et ainii saa sitä kommentoidakin:LOL:
Mulla on aina oviksesta menkkoihin kipuja,terokierto tai ei.. varmaan juurikin keltsistä johtuen.
Me käytiin muutama kuukausi lapsettomuuslääkärillä,silloin tuli miehelle jokainen testi ja tuntemus kerrottua.
Nyt koitan vähän enemmän testailla yksinäni ja tilata verkkokaupasta testit niin ei tarvii miestä pyytää tuomaan(y)
 
@EeEeVee selkeän punainen viiva, lukisin ehdottomasti plussaksi!! Onnea!!:love:

@kathii en todellakaan kerro miehelle, hän stressaantuu samantien:LOL: muutenkin häntä ei haittaa vaikka ikäero olisi suurempi niin ei ole niin kuumilla kivillä tän asian kanssa:LOL: nyt jos olisi tärppi käynyt niin ikäeroa nuorempaan tulisi pari viikkoa vajaa 2v :) isompi olisi sitten melkein 4v , että pieniähän nämä nykyisetkin mukelot on:love:
 
@EeEeVee tuohan on ihan selkeä plussa! :love:

@Tiutau13 Teillä tosiaan mukavan pienet ikäerot, jos on tärpännyt. Itse olisin halunnut samanmoisilla eroilla 3 lasta, mutta mies halusi "huilata" ennen kolmatta ja meillä, jos onnellisesti kävisi ja tulisi tärppi nyt parin kuukauden sisään niin ikäero nuorempaan olisi 4,5v ja esikoiseen olisi 6,5v.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

14.8.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................Kp 52/23...............yk 3
Keijukuningatar....Kp 51/30-40..........yk 2
Lunart....................kp 48/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 46/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 43/?................yk 1
Autumnn...............kp 38/xx..............yk 12
Rubikinkuutio........kp 36/34.............yk 2
Mansikka19..........kp 32/25................yk 4
EeEeVee................kp 29/28..............yk 1
Eufemia85.............kp 27/26..............yk 6
Uhups....................kp 27/26-28............yk 6
Wintersun..............kp 25/23-29.....ya 12/10
Vuuti......................kp 25/28-32.....ya 2/17
Jeyz84...................kp 24/xx............yk 1
Toiveikas92..........kp 23/38..............yk 8
VauvaHaaveilija89...kp 23/30...........yk 8
Kissanainen87.........kp 23/29..........yk 13
Mustikka89...........kp 21/25-28.......yk 2
Toiveli....................kp 21/26............yk 13
KaikkiPojatJaTytöt..kp 20/25-28.....yk 1
Helinä87...............kp 19/27-32........yk 12
Naissoturi.............kp 19/23-29........yk 5
Kumiankka1.........kp 19/28...........ya 5/17
aanskuh................kp18/35...........ya 7/17
Tiutau13...............kp 18/26-33.........tjot
Alinah92...............kp 18/28-29.........ya 2/16
Neltsuliini..............kp 18/28.............ya 5/16
Hemppanen..........kp 17/29 .............yk 5
Sofi86...................kp 17/28-32.........yk 8
Pihlaja87..............kp 13/26..................yk 7
Tillukkainen...........kp 12/25-28.........yk 10
Rosemarie............kp 12/xx...............yk 2
chili_......................kp 9/28-29.........yk 2
Alviita....................kp 9/33-36..........8/18
Lillium....................kp 8/26-28.........yk 4
Laima....................kp 8/28.............yk 2
Sucrine.................kp 6/xx..............yk 7
Appelsiiniomena...kp 5/33.............yk 9
Haavejuttu............kp 4/30.............yk 1
Janskusdff............kp 4/28..............yk 4
Sarianne81...........kp 4/xx..............yk 1
iK..........................kp 2/28.............yk 4
Miina-....................kp 2/27............yk 6
papupata12..........kp 1/29-32.........yk 2
Siltsu....................kp 1/?...............yk 2
Nelly31..................kp 1/35.............yk 2
Pillipöllö................kp x/xx..............ya 8/18
1986/13................kp x/xx..............ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Uhups.................dpo 14
EeEeVee..............dpo 14
rubikinkuutio.......dpo 12
Vuuti....................dpo 11
Mustikka89........dpo 11
Wintersun...........dpo 8
Toiveli.................dpo 5
Naissoturi..........dpo 5
Momon...............dpo 4
Kumiankka1.......dpo 4
Tiutau13.............dpo 3
Helinä87.............dpo 3
Hemppanen.......dpo 2
Alinah92.............dpo 1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Cara-Mel, Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku, Sennay,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, Siltsu, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, kathii

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
EeEeVee, tuo on plussa, onnea ja paljon tarrasukkia että pieni pysyy matkassa.

Tervetuloa kaikki uudet!!

Täällä alkaa vuoto pikkuhiljaa vähenemään, vielä eilen vuodin kun seula. Hitsi kun ei tiedä kierron pituudesta, kun minipillerit juuri lopetin. Toivon että löytäisin ovulaation tässä kuussa ja mies jo odottaa hyödyntelyä;)
 
Viimeksi muokattu:
Vahvistumista @EeEeVee :love:

Pahoittelut @papupata12 :(

@Kumiankka1 kiitos päivittämisestä :) muokkaatko mulle kp 2/27, yk 6

Turhaa tuolla ylhäällä enää keikun..illalla iski järkyttävät kivut ja runsastui, buranakaan ei auta :cry:
Alkaa olla toivo loppu, kertaakaan ei ole näin koville ottanut. Tänään tarkoitus varata klinikalle aika..
Mies tuossa ehdotti että tilattas kotitesti mutta yhtään kotitestiä ei tähän talouteen enää oteta! :cautious:
Hieman piristää se että nyt olen virallisesti yliopiston kirjoilla, jaiks! :) En ois uskonut tätä päivää näkeväni :LOL:
 
Isosti onnea plussanneille! ❤

Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. Ens kierrosta sitten plussaillaan oikein joukolla, eiks vaan? :love:;)

Täällä loppui menkat eilen ja nyt ootellaan, että voi aloittaa oviksen metsästyksen. (y)
 
Täällä mennään kp24/28 ja dpo ? ei hajuakaan, tuo flo näyttäs et olis ollut ovis 4.8 .. saattaa toki pitää paikkansa koska kaikenlaisia tuntemuksia oli mitä aiemmin ei. Ehkäisylaastari jäi siis pois 22.7. kun menkat vaan puski läpi ja nyt tässä ootellaan.
Kai se olis ihme jos heti olis onnistunut kun 5 vuotta ollut laastari, sitä ennen 5 vuotta pillerit .. ?
 
Viimeksi muokattu:
@EeEeVee tuohan on ihan selkeä plussa! :love:

@Tiutau13 Teillä tosiaan mukavan pienet ikäerot, jos on tärpännyt. Itse olisin halunnut samanmoisilla eroilla 3 lasta, mutta mies halusi "huilata" ennen kolmatta ja meillä, jos onnellisesti kävisi ja tulisi tärppi nyt parin kuukauden sisään niin ikäero nuorempaan olisi 4,5v ja esikoiseen olisi 6,5v.
Tykkään kyllä ikäerosta ( n. 2v) noin tulevaisuutta ajatellen mutta tää ihan pikkulapsiaika on hirrrrrmuisen rankkaa välillä..:rolleyes: yötkin on yhä pätkittäisiä:poop:(n) mutta niin vaan tuo 3v on jo niin mukavaa seuraa kun hänen kans voi jo tehdäkkin jotain ja keskustella asioista!:love:

@Alinah92 heh, mua taas ärsyttää ku sposti on TÄYNNÄ näiden sivujen ilmoja:LOL:en tarvitse niitä sposteja koska tää saitti on mulla auki koko ajan kännykässä, välilehdessä:D aina välillä käyn päivittämässä sivun ni näkee että onko uusia viestejä(y)

Höh onpa monia kohdannut kp1 (n) mitä hittoa!! Plussapuhuri päälle ja kaikki matkaan!:ROFLMAO:

Hirmusen pitkät 3 päivää ollu kun oon kieltäny itteäni ajattelemasta raskaustoivetta:ROFLMAO: "älä ajattele älä ajattele älä laske älä laske..." sitähän siis ajattelee sit kokoajan!:rolleyes:

Kävin kaupassa tänään ja tiirailin pc:jä että ostan jo pari pakettia. Niin arvatkaas!! Ovat poistaneet pc:n valikoimasta ja tilalla on cb:n digejä !! :mad: vajaa 10 e tsipale eikä edes viikkonäytöllisiä! Konkurssiin menee niillä kun testailee dpo8-15 ainaki kerran päivässä!o_O tai siis. Eihän noin aikasin pitäis testata , mutta kamoon.. :ROFLMAO:
 
Jep niinpä mennään @Siltsu ja ens kierrosta sitten plussat kaikille jotka joutuvat uuteen kiertoon :love:

mulla alkaa dpo laskeminen vasta varmaan silloinkin joskus kp20 jälkeen ku se ovis tulee aina tosi myöhään o_O täs seuraavaa kierros en toki jaksa tikutella ku tuntuu liian stressaavalta,eka kerta ikinä ku tikuttelin ja kyl mä taidan ehkä tunnistaa oviksen ilman niitä. Nyt ehkä haluan ihan nauttia ilman tikkuja siitä itse toiminnasta enempi:LOL: mut täällä lueskelen ja palaan itse päivittelemään omia tuntemuksia vähän myöhemmin kunhan tää naisellinen olotila on loppunut :):ROFLMAO:
 
iK
Onpa meitä monta aloittanut nyt uuden kierron. Onneksi moni plussasikin! Eikös sitä sanota että joka ovulaatiosta olisi 20% todennäköisyys raskautua? Päteeköhän tämä täälläkin että aina 20% palstailijoista raskautuu joka kuukausi?:D

Kajahtaneisuudesta. Mä oon kyllä ylipäätään luonteeltani innostuja/hurahtaja ja haluan heti selvittää asiasta kaiken. Ja tämä vauva-asia ja fiilistely on ihan parasta! Ja tämä ryhmä. Saa rauhassa hurahtaa ja vähän seota. :love: En todellakaan miehelle hölise näin paljon, saati sano kaikista testailuista. Kyllä se varmaan tietää, koska tuntee mun perusluonteen kovin hyvin:LOL::LOL:. Mutta hän on tosi paljon lungimpi kyllä kaikessa ja minä intoileva hätähousu.

Täällä kp2. Mä oon nyt jotenkin edelleen vaan dillä mielellä että tämä puhdisti pöytää. Ihan hirveän vahva fiilis siitä että tämä on meidän kierto! (y)
 

Yhteistyössä