.

Nuttu92, kuulostaa kiinnittymiskivulta, itselläni oli samankaltaista juurikin vajaa viikko sitten. Toivotaan parasta. Tosin en tiedä vielä miten on käynyt. Yhden selvän negan testasin dpo10..mutta olisihan se mahtavaa jos tulos vielä kääntyisi plussaksi.

Kathii, tuo vielä Nega, onnea viivan vahvistumiselle.
 
@Nuttu92 Toihan kuulostaa lupaavalta. Jospa siellä pieni tarrailee kiinni :love:

@janskusdff Millaista se sun kiinnittymisvuoto oli aiemmissa raskauksissa?

@rosemarie Hurjaa, että ollaan ihan tismalleen samoissa päivissä. Mä testaan vasta lauantaina, kun mieskin kotona, niin voidaan sitten yhdessä jännittää :love: Mutta tule sitten heti kertomaan huomenna, miten kävi! Toivon kovasti sulle plussaa. Joskushan oireettomuus on nimenomaan hyvä juttu. (y) Itselläni kaikkea mahdollista nyt ollut, mutta oon niin hyvä kuvittelemaan, etten uskalla yhtään iloita :rolleyes:
 
@papupata12 kovasti tsemppiä piinaavaan tilanteeseen! Ehkä se aamupissa tosiaan oli vaan laimeaa, kun kuitenkin taas heti perään selkeämpi viiva.(y)

Toivottavasti pärähtää pian paljon plussia piinailijoille!:love:

@kathii ja @peanut_butter meillä on näköjään kierrot aika synkassa, itsekin täällä ovista koitan metsästää.:) Nyt on menossa jo kp 14 eikä vieläkään edes häivähdystä minkäänlaisesta viivasta ovistestiin. Tää on eka kierto kun tikutan ovista, joten en oikeestaan tiedä koska sen edes pitäis tulla. Aika stressaavaa tosiaan kun ei haluais missata! Pitää varmaan vaan mennä sillä joka toinen päivä -taktiikalla tästä hamaan tulevaisuuteen.:D
 
@Nuttu92 Toivottavasti oli kiinnittymisestä johtuvaa kipua! Plussaonnea :love:

@Luumupuu_ Jes, me saadaan piinailla sitten yhdessä! Mäkin pääsen varmaan tänään vielä testaamaan ovista, jos raskauskeijun kirje on saapunut. Musta koko kuukausi joka toinen pvä -taktiikalla tuntuu aika paljolta :p Tänään pitää kuitenkin tallettaa varuiksi, kun edelliskerrasta on jo 3 päivää.:geek: Ellei sitten ovistikku näytä selkeää negaa, sitten tuskin välttämättä tarvitsee. (n)
 
@Wintersun Mitä sulla näyttää kp 14 ilta niin mä en liuskoilla ole saanut sen vahvempaa ja silti labran mukaan ovis ollut. Cb digillä ja apteekin testeillä saanut plussaa samasta kun liuskaan ei vaan tule.
Jos vaan haalenee eikä uudestaan vahvistu niin älä ainakaan oo satavarma ettei ovis olis voinut olla! Tää mun kokemus ovista bongaillut eikä aina olotkaan ole näyttänyt.
 
@papupata12 hieno plussa on :love: Varmasti voi noin varhaisilla viikoilla heitellä, milloin tulee vahvempi viiva, onhan hormonia taas illalla enemmän kuin aamulla on ollut, vaikka pissa laimeampaa :) Nyt nautit ihanasti raskauden alusta ja onneksi pääset sitten varhaisultraan niin saat mielenrauhaa! Eiköhän siellä ole kuule ihan kaikki aivan tosi hyvin :)

On: onko kellään kiinnittymiskipu ollut menkkamaista poltetta? Täällä nimittäin vv edelleen tulee ja nyt alkoin jomottelemaan/polttamaan. Yltiätoiveikas tietysti kääntäisi nämä kiinnittymiskivuiksi, mut empä tiedä, nyt itsellä on vaan niin pessimistinen moodi, että menkkoja odotan alkavaksi. Ei vaan tarvis ennen aikojaan tulla, luteaalivaihe muutenkin liian lyhyt :unsure::unsure::unsure::unsure::unsure::unsure: Mutta kertokaa toki, jos jollain kiinnittymiskipu ollut muunlaista, kuin pistävä lyhyt kipu, mitä se näyttää monella olleen.
 
Muistaakseni täällä joku haukkui näitä one step testejä, tällä olisi tarkoitus testata huomenna, herkkyys taisi olla 10ml luokkaa. Antaako herkästi viivanpaikkaa?
katso liitettä 4536
Se olin minä:ROFLMAO::poop::whistle:
Mä testasin kymmenen liuskaa jo tällä kierrolla ja ihan puhtaita negoja. Ei haamua eikä viivanpaikkaa, ennenku testasin sit tommosella ns apteekin omalla ni tuli se roskishaamu mikälie. Eli mä äänestän et ei.
Saitko viivan? Laita kuvaa:love:
 
@chili_ Kiinnittymiskivusta ei ole kokemusta, mutta toivotaan nyt kuitenkin, että oireet olisi ennemminkin merkki raskaudesta. (y) Toivon tätä myös itselle, sillä kaikenlaista menkkoja enteilevää juilintaa on ollut jo monta päivää. :unsure: Kuinka pitkä sun luteaalivaihe on normaalisti ollut?

@jonxu Plussalta näyttää. (y)

Aamulämpöjä mittaavat hoi! Kuinka nopeasti ennen menkkoja teillä on lämmöt romahtanu vai lähteekö ne laskemaan hiljalleen?
 
  • Tykkää
Reactions: chili_
@chili_ Kiinnittymiskivusta ei ole kokemusta, mutta toivotaan nyt kuitenkin, että oireet olisi ennemminkin merkki raskaudesta. (y) Toivon tätä myös itselle, sillä kaikenlaista menkkoja enteilevää juilintaa on ollut jo monta päivää. :unsure: Kuinka pitkä sun luteaalivaihe on normaalisti ollut?

@jonxu Plussalta näyttää. (y)

Aamulämpöjä mittaavat hoi! Kuinka nopeasti ennen menkkoja teillä on lämmöt romahtanu vai lähteekö ne laskemaan hiljalleen?
Mulla laskee vasta sinä aamuna kun menkat alkaa, tiputus on 0.2-0.6 astetta
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
One stepit antaa tosiaan huonosti viivaa vaikka väittävät herkiksi.. :poop:

Kiinnittymiskipua en oo koskaan huomannut/kokenut .. mun alkuraskaudet on melkeinpä olleet sellasia että oon odottanu menkkoja kipujen perusteella mut ei sen ihmeempiä kolotuksia.:oops:

Lämmöt mullakin romahtaa vasta sinä aamuna kun menkat alkaa, ja romahtavat ihan kunnolla melkein asteella.
 
  • Tykkää
Reactions: lillium
iK
Iltaa väki!

@papupata12 Munkin mielestä kyllä ihan hyvää vahvistumista! Kaikki peukut pystyssä että pienellä on kunnon tarrasukat!:love: 1,5vko tuntuu varmaan nyt pitkältä!

@jonxu Näyttää kovasti plussalta! Huomenna sitten hyödyntämään. (y)

@Wintersun no höh! Eikö se sieltä kuitenkin nyt pikkuhiljaa tule. :love:


On: Tasainen jomottelu säilyy. Nyt on ruvennut vähän jännittämään joka kerta kun pitää pyyhkiä. Pliiiiiis älkää nyt alkako vielä! Ovistestiä oon yhä tehnyt. Selkeä viiva tulee, aika samaa ollut viime päivät. En vaan osaa stopata tikuttamista.
 
Millon vois realistisesti ajatella kiinnittymisen olevan? Tänään tipahti lämmöt menkkojen alun tasolle ja säikähdin jo, kuukkeli kuitenkin kertoi kiinnittymisdipistä mutta mikäli dpo 4 menossa niin kuullostaa hyvin epätodennäköiseltä.. :cautious:
 
Jiihaaa! Mä sain tullakin näin äkkiä takaisin! ❤ Mulla alko itsestään menkat 95 päivän kitumisen jälkeen! Vuhuu! :whistle::love: Enpä ole ikinä ollut näin iloinen menkkojen alkamisesta! Jospa tää on sen kovakouraisen gynekologin ansiota. :ROFLMAO: Tänään 30.8 siis vihdoin ja viimein mulle saa @Miina- päivittää kp1/xx, yk 2.
Ovistestejä lähtee tilaukseen ja alan mittaamaan lämpöjäkin. Mammavitskut palaa myös käyttöön. Maanantaille pitää varata labraan aika, että saa kaikki lääkärin määräämät kokeet otettua oikeassa ajassa. Hyvästi tulee, jos on tullakseen-meininki. Nyt alkaa tositoimet!

@papupata12 toivottavasti testit jatkaa edelleen vahvistumista takapakista huolimatta. Samoin @Wintersun toivon sulle ja muillekin o-testin vahvistumista. Plussatuulia koko porukalle ja tsemppiä kaikille piinailuun ja kuumeiluun! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Alviita
@Miina- muakin alkoi kiinnostaa tuo kiinnittymisdippi, lämmöt ollut nyt 37-37.2, pitää yrittää nyt muistaa mittailla joka päivä.

Dpo 4 kuulostaa kyllä aikaiselta mutta eihän se mahdottomuus ole, silloin vaan on kai se riski että kiinnittyy väärään paikkaan? Vai oonkohan ihan väärässä?
 

Yhteistyössä