.

Hei

Meilläkin mies todella mukana tässä, lupasi jopa vertailla ovistikkujen viivoja:) ja odottaa todella paljon plussaa. Ei ole pleikkari tyyppi, vaan kyllä minä ja lapset ollaan ne kaikista tärkeimmät:love:
ovulaatiotestissä ei muutosta eiliseen.
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä kaikille ja onnea plussanneille :love:
Olen ollut hieman hiljaisempi ainakin viikon päivät. Yrittänyt olla ajattelematta asioita liikaa ja parhaani mukaan yritän olla stressaamatta.
Mies kävi siemennesteanalyysissa, joten niitä tuloksia odotellaan. Ajateltiin että kun on sen verran halvempi testata ne, niin aloitetaan niillä. Jonossa ollaan julkiselle lääkärille, mutta jos kovin hitaaksi menee sitä kautta, niin varmaan täytynee olla felicitakseen yhteydessä.
Ovistestit ajattelin tässä kierrossa jättää tekemättä ja kuunnella vain omaa kroppaa.
Nyt on vissiin kp 6 menossa. Hieman pisti ihmetyttämään kun päivän/kaksi ennen kuukautisia iski todella voimakkaat himot päälle ja tätä ei ole ennen tapahtunut tai en ainakaan muista (n) varoiksi on toki silloin talletettu, vaikka en kyllä näe että miten olisi mahdollista juuri ennen menkkoja ovista olla (n)
Hieman harmittelin kun en aikaisemmin tajunnut, että olisihan sitä voinut sanoa hoitajalle, että ollaan jo yritetty vuosi. Eihän ne olisi sitä mistään tiennyt onko totta vai ei (n) tosin olen niin rehellinen ihminen, että ajatus ei normaalisti kävisi mielessäkään, mutta tässä asiassa olisin kyllä voinut rehellisyyteni osittain heittää nurkkaan hetkeksi :unsure: mutta se tilanne meni jo ja sanoin oikean yritysajan (n):)
Jotain pieniä ruokailumuutoksia ajattelin myös aloittaa, jos saisi edes jonkukaan kilon pudotettua. Vedenjuontia lisätä ja jättää juustot ja mehut pois vaikka niitä kyllä tulee aivan älytön ikävä :LOL:
 
Heippa kaikki. Jotkut varmaan muistaa kun keväällä liityin tänne esikoinen haaveissa, sitten tulikin kutsu kouluun ja suunnitelmat jäihin —> yllätys raskaus ja syke varhaisultrassa 6+0. Keskenmenon pelko vaani kuitenkin koko raskauden ja tänään todettiin kkm. Viikkoja piti olla 10+1 mutta oli 8+1 ja ei sykettä. Aamulla lääkkellinen tyhjennys. Sanaton, turta. Mutta ajattelin tänne liittyä, puhuttiin miehen kanssa että ei tästä ole ”paluuta” kun kerran on jo päässyt siihen ajatukseen kiinni, että meistä tulee vanhempia:(
 
iK
Nyt on kyllä hämärät fiilikset. Koko päivän ollut etova olo. Ei kuvitelmaa kuitenkaan, sekin on koettu.;) Ei varsinaisesti okseta mutta etoo. Luulis että kunnon yrjötauti olis jo iskenyt, tää on pysynyt muuttumattomana. Toisaalta on vasta dpo6, joten en usko että vois siitäkään johtua....! Kai?
 
Dpo 4.. eilisestä asti on paleltanut, varpaat ihan jäässä. Alaselkää jomottaa ja etova olo.
Mitenkä tää aika menee nyt näin hitaasti? ja oon niiiiin varma siitä että nää on nyt raskausoireita (vaikka ei mahdollista vielä vaan johtuu ovuloimisesta) mutta samalla varma että ei ole, että menkat alkaa kuitenkin viikon päästä. :LOL:
Kyttään kokoajan jos jotain kiinnittymisvuotoja alkaisi näkymään. Testasin ovistikulla ihan varmuuden vuoksi. Nega :D ..kas kun en jo nyt r-testiä ole tekemässä.. jospa viikon malttaa edes odotella siihen. (Paitsi jos kiinnitysvuotoa tulee niin sitten sen 3päivää odotan).

Illalla vähän juhlitaan kun mies sai palkankorotuksen, joten otan lasin skumppaa, rentoudun ja koetan hetkeksi unohtaa tän piinailun. :X3:
 
Yleensä niissä tutkitaan määrä, tiheys, liikkuvuus ja muoto. Sitä en tiedä onko tuo määrä normaali? Mitkä ne rahat on? Meillä tuloksissa oli vaan et määrä ja tiheys normaali, ei mitään tiettyä määrää.
Rahat? Nyt en ymmärtänyt.
Mutta tosiaan jospa paperiversiosta selviää sitten tarkemmin. Nyt oli vain puhelimitse yhteydessä ja sai vain nuo tiedot. Muodosta ei ollut puhetta.
 
@iK kiitos! Juteltii ja oli suorituspaineita sekä huono päivä kun sanoi että jos ei yritettäisikään. Mulla on kierrot niin sekasin että toukokuun jälkee ollu vaa 3 kertaa ovis nii oon yrittäny pitää huolta ettei vaan mee ovis ohi kun mahdollisia päiviä hedelmöittyä ei oo juuri ollut.. ja jäätävä vauvakuume. Painostava koettu juttu. Muttakun seksiä ei ole edes kerran kuussa! Miten sillon muka voi raskautua? No kaksi kerran niin kävi mutta nehän meni kesken.
Ja muuten, sun etominenhan johtuu kiinnittymisestä;)(y)
 
https://aijaa.com/sCoAb5
Oon niin fiiliksissä! Tänään aamulla tuli viimein vahva viiva ovistestiin ja klo 12-16 välillä vihloo todella kovaa, minkä itse yhdistäisin siihen, että ovulaatio on käynnissä. Viime kierrossa koko kierron aikana ei tullut niin vahvaa kuin tänään, joten tosi hyvät fiilikset tästä kierrosta! <3
Nyt ei muuta kuin paljon pieniä vastaan. :D

En nyt ole ihan varma olenko dpo-1 vai dpo0, (?) kun viiva tuli tänään, mutta toisaalta tuntuu, että myös itse ovis tapahtui tänään. Itse ehkä ajattelisin, että dpo0 ja mut saa lisätä piinailijoihin! :)
 
@Wintersun @W.we tai osaisiko joku muu sanoa?
Jos tiheys on 100 miljoonaa/ml ja liikkuvuus erittäin hyvä, niin onko tuo 100 miljoonaa siis hyvä? Eikö siemennesteanalyysistä selviä muuta, esim laatu tms?
Analyysissä katsotaan tiheys/ml ja siittiöiden kokonaismäärä näytteessä. Liikkuvuus jaetaan 4 eri luokkaan (nopeat, hitaat, paikallaan liikkuvat ja liikkumattomat). Muoto ei kuulemma enää ole niin olennaista ja meillä esim. ei katsottu niitä ollenkaan.
Tiheys on normaali jos 15milj./ml tai siitä enemmän.
 
@Miina- Onpa jännä miten käytännöt vaihtelee. Meille kun sanottiin että kun kaikki oli epämuodostuneita niin ei kannata inssiä edes kokeilla.

Mut joo. Kunhan nyt olis vaan hyviä uutisia myös kontrollissa.
Tätä jäin joo itsekin miettimään, et mitäs jos meillä on alentuneen tiheyden ja liikkuvuuden lisäksi kaikki myös epämuodostuneita. Tuntuis turhalta yrittää. Toisaalta, tällä hetkellä sillä tiedolla ei juuri mitään tehdä kun mahdollisiin hoitoihin hakeudutaan julkiselle joka tapauksessa ja sinne pääsyyn on vielä aikaa.
 
@Miina- mä en usko et itseni kohdalla tää on plussa, viimeksi pc oli tummempi ja yhtä leveä :) Ja eilen oli ihan tyhjä naama vasta! Eli toivon et huomenna/ylihuomenna tulis pysyvä naama, toki täytyy nyt tarkasti seurata oireita ettei mee ohi jos digi ei näytäkään koskaan sitä kokonaamaa o_O:LOL:
 
@tylleröinen_21 voi ei, pahoittelut keskenmenosta ! :unsure: tsemppiä jatkoon!

@Wintersun hyviä uutisia! Varmasti hyvä fiilis, kun alkaa olemaan aikatauluja selvillä, eikä vaan odottelua! :)

@Keijukuningatar tervetuloa takaisin!:)

@iK toivottavasti ei ainakaan mahatauti iske! Jospa olisi "hyvä" etova olo sitten (y)

Meillä mies kans kyllä vauvaa haluaa, mutta ei kauheasti tykkään mun hössötyksestä, esimerkisi on aivan turhaa kuulemma ostaa r-testejä ennekuin menkat loppuvat :LOL: ja meillä kans paineita taitaa tulla jos kerron että nyt just kannattas lemmiskellä:LOL:

Ärsyttävä toiveita herättävä olo ,kun muutama päivä sitten tuli just muutaman kerran pyyhkiessä hentoa verta, vois luulla että kiinnittymistä, mut olin valmistautunut että edes mahiksia tässä kierrossa tulla raskaaksi, kun niin vähän oli talletteluja, ja nyt jos ne menkatei alkavat ajallaan (su tai ma) niin ihmetyttää se välivuoto sitteno_O
 
suurin osa labratesteistä on tulleet, mutten ymmärrä niistä yhtään mitään :unsure:
Prolaktiinin tulos on vielä kesken, mutta nuo muut oli siellä viitearvojen sisäpuolella...
Kai pitää heittää tuo äijäkin testeihin ennen mitään inseminaatio suunnitelmia, jos sellainen meillä edes auttaa....

Kamalaa piinaa... jos olisin tiennyt miten vaikeaa se vauvojen teko oikeasti on olisin aloittanut jo 18 vuotiaana..:confused:
 
@tylleröinen_21 Voi miten surullista. :cry:Jaksamista!

@Wintersun Mahtavaa, että saitte ajan.

@W.we Jossittelua voisi kyllä harrastaa loputtomiin. Toivoisin lopettaneeni pillerit jo paljon aiemmin. Raskaaksi tulo ei olisi ollut mikään katastrofi aiemminkaan. Ja olisi varsinaisen yrittämisenkin voinut jo aloittaa aiemmin. :unsure:

Me ollaan puhuttu tästä yrittämisestä aika avoimesti miehen kanssa, oviksen ajankohdat yms. Ihan kaikkien ostettujen ja tehtyjen testien määrää se ei varmaan tiedä mutta muuten on hyvin mukana. :)
 

Yhteistyössä