.

Mä käyn täällä aktiivisesti lukemassa, mutta kirjoittelen ja vastailen mielummin vasta sitten kun pääsen tietokoneen ääreen, eli esim. nyt :geek:

Ensinnäkin @Wintersun, ihan huippua että pääsette vihdoin asioissa eteenpäin ja suunnittelemaan hoitoa! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin, teidän ei kyllä kuuluisi kohdata tän asian suhteen enää yhtäkään vastoinkäymistä!

@Luumupuu_ Hyvä että asia tuli nyt ilmi, ja että mies noin oma-aloitteisesti lähti selvittämään ettei siitä ole mitään haittaa. Gynekäynti varmasti myös ihan paikallaan. Itsekin kävin ihan perus gynetarkastuksessa ehkä puoli vuotta sitten.

@kuuutti Tervetuloa mukaan, toivottavasti tärppää pian! Tää palsta on kyllä itsellekin aika henkireikä tällaisessa tilanteessa, kun toivoo vauvaa niin hirveästi mutta kukaan oma tuttu ei siitä tiedä.

Täällä kp 8 ja ovisliuskan viiva on jo tosi vahva, toivon vaan että ovis tulis aikaisintaan kp11 kun nyt mies on reissussa. Eihän tässä teidänkään silmään ole vielä ovisplussaa? Oikeen mitään ovisoireita ei oo vielä. Ihmetyttää tosi paljon jos se nyt on näin aikaisin tulossa, ja ainakin viimeksi tunnistin sen itse fyysisistä oireista.(n)

https://aijaa.com/nuVYAi
 
Mä käyn täällä aktiivisesti lukemassa, mutta kirjoittelen ja vastailen mielummin vasta sitten kun pääsen tietokoneen ääreen, eli esim. nyt :geek:

Ensinnäkin @Wintersun, ihan huippua että pääsette vihdoin asioissa eteenpäin ja suunnittelemaan hoitoa! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin, teidän ei kyllä kuuluisi kohdata tän asian suhteen enää yhtäkään vastoinkäymistä!

@Luumupuu_ Hyvä että asia tuli nyt ilmi, ja että mies noin oma-aloitteisesti lähti selvittämään ettei siitä ole mitään haittaa. Gynekäynti varmasti myös ihan paikallaan. Itsekin kävin ihan perus gynetarkastuksessa ehkä puoli vuotta sitten.

@kuuutti Tervetuloa mukaan, toivottavasti tärppää pian! Tää palsta on kyllä itsellekin aika henkireikä tällaisessa tilanteessa, kun toivoo vauvaa niin hirveästi mutta kukaan oma tuttu ei siitä tiedä.

Täällä kp 8 ja ovisliuskan viiva on jo tosi vahva, toivon vaan että ovis tulis aikaisintaan kp11 kun nyt mies on reissussa. Eihän tässä teidänkään silmään ole vielä ovisplussaa? Oikeen mitään ovisoireita ei oo vielä. Ihmetyttää tosi paljon jos se nyt on näin aikaisin tulossa, ja ainakin viimeksi tunnistin sen itse fyysisistä oireista.(n)

https://aijaa.com/nuVYAi
Oliskohan toi ihan karvaa vaille plussa(n). Mullakin silti lykkäs tommoset viivat kp11 ja 12, ja sit taas haaleni ja lykkäs plussan vasta kp19.
 
Mä käyn täällä aktiivisesti lukemassa, mutta kirjoittelen ja vastailen mielummin vasta sitten kun pääsen tietokoneen ääreen, eli esim. nyt :geek:

Ensinnäkin @Wintersun, ihan huippua että pääsette vihdoin asioissa eteenpäin ja suunnittelemaan hoitoa! Toivottavasti kaikki menee nyt hyvin, teidän ei kyllä kuuluisi kohdata tän asian suhteen enää yhtäkään vastoinkäymistä!

@Luumupuu_ Hyvä että asia tuli nyt ilmi, ja että mies noin oma-aloitteisesti lähti selvittämään ettei siitä ole mitään haittaa. Gynekäynti varmasti myös ihan paikallaan. Itsekin kävin ihan perus gynetarkastuksessa ehkä puoli vuotta sitten.

@kuuutti Tervetuloa mukaan, toivottavasti tärppää pian! Tää palsta on kyllä itsellekin aika henkireikä tällaisessa tilanteessa, kun toivoo vauvaa niin hirveästi mutta kukaan oma tuttu ei siitä tiedä.

Täällä kp 8 ja ovisliuskan viiva on jo tosi vahva, toivon vaan että ovis tulis aikaisintaan kp11 kun nyt mies on reissussa. Eihän tässä teidänkään silmään ole vielä ovisplussaa? Oikeen mitään ovisoireita ei oo vielä. Ihmetyttää tosi paljon jos se nyt on näin aikaisin tulossa, ja ainakin viimeksi tunnistin sen itse fyysisistä oireista.(n)

https://aijaa.com/nuVYAi
Mulla toi ois jo plussa.. (n) mut sehän riippuu ihan ihmisestä et kuinka ne tasot nousee. Ehkä varmuudeksi kannattaa jo talletella.
 
Äh, talleteltiin eilen eli kp7, ja seuraavan kerran onnistuu kp10. Eli jos ovis tapahtuu huomenna niin tallettelut jää dpo-2 ja dpo1, ja jos ovis on sunnuntaina niin sitten ne on dpo-3 ja dpo0. Ja kun musta se dpo-1 olis hyvä :ROFLMAO: Tää on ihan hullua touhua.
 
@peanut_butter Mä näkisin, että tuo olis jo plussa tai sitten huomenna tulee vielä vahvempi. Mutta hyvä, että on tallettelut alla niin on jotain vastassa, jos ovu tulee, kun mies ei ole lähettyvillä. :)

Mulla on vihlonut paikkoja tänäänkin niin tiedä nyt sitten oliko se ovulaatio eilen vai tänään. :D Mutta joka päivä ollaan talleteltu tällä viikolla ja tänään vielä varmuuden vuoksi niin eipä sillä sinänsä väliä onko nyt dpo0 vai 1. :) On tää jännää, menis nyt vaan kaksi viikkoa äkkiä, että saa tietää!
 
@kuuutti mulle tää on kanssa ainoo paikka päästä purkaan tätä innostusta. Me ollaan puoli vuotta sitten päätetty että lähdetään yrittään ja en jotenkin halua kertoa siitä kellekään. Miehellekään en viitsi asiasta puhua ettei se saa kauheita paineita koko touhusta ja päätä että nyt ei ookaan oikea aika. Tänne sit jauhaan kaikista testeistä ja raskausoloista...
 
TOIVEENA VAUVA 2019

22.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Jeyz84...................kp 63/xx...............yk 1
aanskuh................kp 57/35................ya 7/17
Pihlaja87...............kp 56/26................yk 7
Rosemarie.............kp 51/xx................yk 2
Saltsu_..................kp 49/28................yk 1
Autumnn................kp 48/xx................yk 13
Minimali..................kp 46/30-32..........yk 2
Nelly31...................kp 40/35................yk 2
Janski26.................kp 40/26-28..........yk 3
Mustikka89.............kp 38/23-25..........yk 3
Kissanainen87........kp 34/28...............yk 14
Helinä87.................kp 31/27-32..........yk 13
Neltsuliini................kp 31/27...............ya 5/16
Heybaby..................kp 31/36..............ya 8/18
Alinah92..................kp 30/28-30.........ya 2/16
Keijukuningatar.......kp 30/xx...............ya 5/18
Sofi88......................kp 29/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 29/22-26..........yk 1
Toiveikas92.............kp 28/34..............yk 9
Hemppanen............kp 28/29..............yk 6
Mimmik...................kp 27/29..............ya 9/18
Maya123.................kp 25/28..............yk 1
Sennay....................kp 24/xx...............yk 2
Tiinaliina1................kp 23/31..............tjot
Vauvameille............kp 22/26-28.........yk 17
Beibihaaveilija.........kp 22/26..............yk 2
Lillium.....................kp 21/26-28..........yk 5
Laima......................kp 21/28..............yk 3
Li88.........................kp 21/30..............yk 3
Saippuakupli...........kp 21/30..............yk 4
Cara-mel.................kp 20/26-28.........yk 1
1986/13...................kp 20/xx..............ya 8/18
Alviita......................kp 19/33..............yk 1
iK............................kp 19/28..............ya 5/18
MatildaJ..................kp 18/25..............yk 3
Chili_.......................kp 17/28-29........yk 3
LaTiLa.....................kp 17/32.............tjot
Papupata12............kp 17/29-32........yk 2
Siltsu.......................kp 15/25.............yk 3
Miina-......................kp 14/27.............yk 7
Ngale.......................kp 13/30.............yk 13
Ilonetsijä..................kp 13/30.............yk 5
Bubble92.................kp 13/26.............yk 3
Annanna..................kp 12/26-28........yk 2
Haavejuttu...............kp 12/30.............yk 2
Persikka123.............kp 12/28-30.......ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 11/33.............yk 10
Jonxu.......................kp 11/21-38........ya 8/17
Sarianne81..............kp 10/27-33........yk 1
Veeja.......................kp 10/xx..............yk 1
Peanut_butter..........kp 9/28-32..........yk 2
Vuuti........................kp 9/28-32..........ya 2/17
Naissoturi................kp 8/23-29..........yk 7
VauvaHaaveilija89...kp 7/28...............yk 10
Kindermaxi..............kp 7/24-27..........yk 1
W.we.......................kp 6/26...............yk 5
Luumupuu_.............kp 5/30...............yk 4
Tiutau13..................kp 1/26-33..........tjot
Emerentia................kp 1/28(?)..........yk 9
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Janski26.............dpo 27
Lllariel.................dpo 20
Helinä87.............dpo 15
Maya123.............dpo 10
Heybaby..............dpo 8
Saippuakupli.......dpo 8
iK.........................dpo 8
Vauvameille........dpo 8
Cara-mel.............dpo 6
Li88.....................dpo 6
MatildaJ..............dpo 6
Laima..................dpo 5
Tiinaliina1............dpo 4
Lillium..................dpo 4
Keijukuningatar...dpo 3
Bubble92.............dpo 2
Chili_...................dpo 1
Miina-..................dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, Herqqu, ALLEIGRA,
Muropaketti, midoo, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, BlenQ, Lunart, Vanilla88,
Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
Mä en nyt yhtään tajua tätä omaa kroppaani.

Tilanne siis se että nuorin syntyi huhtikuussa ja menkat ei oo alkaneet. Imetys on aikalailla loppunut.
Kumit jätettiin pois elokuussa.
Nyt viime viikon tiistaina mies sanoi että oli tosi kosteat paikat. Keskiviikkona tuli hieman punertavaa limaa, kohdunsuu tosi alhaalla ja ns auki. Alamahaa juili ikävästi.
Nyt sit taas tällä viikolla torstaina ja perjantaina on jomottanut alamahaa, torstaina seksin jälkeen pistävä kipu muniksien kohdalla.
Perjantaina pitkin päivää ollut sitä pistävää kipua muniksien kohdalla, puolta vaihdellen.

Mitähän Tää nyt on (n)
 
Meilläkään ei lähipiiri tiedä yrityksestä, meilläkin kun viidettä yritetään (kolmas yhteinen kyn mulla kaksi entisestä suhteesta). Oon kyllä sanonu et pari vois vielä.tulla mut koska viimeks sanoin ettei enää niin ei kukaa odota että enää haluaisin lisää. Tämä on tämmönen kiva yhteinen salaisuus, teille vain höpisen lisäksi:oops::D
 
  • Tykkää
Reactions: pillipöllö
Mä en nyt yhtään tajua tätä omaa kroppaani.

Tilanne siis se että nuorin syntyi huhtikuussa ja menkat ei oo alkaneet. Imetys on aikalailla loppunut.
Kumit jätettiin pois elokuussa.
Nyt viime viikon tiistaina mies sanoi että oli tosi kosteat paikat. Keskiviikkona tuli hieman punertavaa limaa, kohdunsuu tosi alhaalla ja ns auki. Alamahaa juili ikävästi.
Nyt sit taas tällä viikolla torstaina ja perjantaina on jomottanut alamahaa, torstaina seksin jälkeen pistävä kipu muniksien kohdalla.
Perjantaina pitkin päivää ollut sitä pistävää kipua muniksien kohdalla, puolta vaihdellen.

Mitähän Tää nyt on (n)
Oisko ollu ovis kun kerta kosteet paikat ja tuli vertakin ? Mulla noi keltsit nippailee munasarjojen kohdalla aina.oviksen jälkeen myös inhottavasti
 
Mä oon parille lähipiirin ihmiselle kertonut meidän yrityksestä. Mulla on kova tarve puhua asiasta edes joillekin :whistle: Miehelle kun en viitsi koko ajan jaaritella asiaa, että ei tuu paineita :oops:

Eilen tuli vessareissulla paljon punertavaa valkovuotoa.. Tänään ei toistaiseks taas ollenkaan mitään. Mutta eiköhän ne kuukautiset sieltä pian ala :unsure:
 
iK
Huomenta! Kp19/dpo8. Olin niiiiiin lähellä tehdä testin. Mutta sit esikoinen yllätyshyökkäs vessaan ja päätin että nyt en testaa. Puuh. Mitäs mä lupasin? Testi aikasintaan ens to jos menkat ei oo alkanu? :whistle: Viimeks oli tosiaan luteaali 10päivää, että sinänsä ollaan kyllä jännän äärellä. Vähäsen ennakoivia mahakipuja kyllä. Plöh.
 
Meilläkään lähipiiri ei tiedä yrityksestä. Säännöllisesti kyllä kyselevät, että milloin tulee toinen. Olen vastannut vain, että sitten, kun tuntuu ajankohtaiselta. Ahdistaa todella paljon, kun ei vain tärppää ja tutuilla se tuntuu käyvän noin vain. Ei kukaan tietenkään pahalla kysele, mutta siltikin. Mukavaa, että on tämä palsta, minne voi vuodattaa iloja ja suruja. :)
 
  • Tykkää
Reactions: kuuutti
Mulla kaikki olot loppunu eli eiköhän ovis oo jo ollut.. nyt vaan oottelen et millanen kierto on tulossa:D vois alkaa lämpöjä mittaan huomenna et alkaako nousta niin tietää varmaksi.mulla normi lämpö pn 35.8 niin huomaa helposti nousut
 
@pillipöllö Kuulostais tosiaan siltä että vois hyvinkin olla ovis (y)

@iK Ei vitsit, nyt vielä maltat pari päivää ainakin! :D (Olisin ite ihan varmasti jo testaamassa)

@Siltsu Jes, tsemppiä piinailuun! (y)

Tein tänä aamuna kp9 uuden ovistestin, ja se ei kyllä plussa ole. Ton liuskarivin perusteella voisi luulla että ovis oli noin kp8, mutta musta taas tuntuu että vielä saan ovista odotella. Saas nähdä saanko tähän jossain vaiheessa selkeän vastauksen vai elänkö loppukierron epätietoisuudessa :cautious:

https://aijaa.com/F7Wv4L
 
@pillipöllö Kuulostais tosiaan siltä että vois hyvinkin olla ovis (y)

@iK Ei vitsit, nyt vielä maltat pari päivää ainakin! :D (Olisin ite ihan varmasti jo testaamassa)

@Siltsu Jes, tsemppiä piinailuun! (y)

Tein tänä aamuna kp9 uuden ovistestin, ja se ei kyllä plussa ole. Ton liuskarivin perusteella voisi luulla että ovis oli noin kp8, mutta musta taas tuntuu että vielä saan ovista odotella. Saas nähdä saanko tähän jossain vaiheessa selkeän vastauksen vai elänkö loppukierron epätietoisuudessa :cautious:

https://aijaa.com/F7Wv4L
Kävin vakoilemassa että sulla on samat kierrot kuin mulla eli 28-32. Mun plussa tuli tosiaan vasta kp19, vaikka kp12 näytti melkei plussaa. Noista tikuista ei mikään näytä vielä kunnon plussalta. Kyl se on vasta tulossa jos multa kysytään:love:
 
  • Tykkää
Reactions: peanut_butter
Me saadaan kanssa melko paljon kyselyitä siitä, koska toinen tulee. Ja huomaan että mun käyttäytymistä seurataan tosi tarkasti, juonko alkoholia jne. Sinänsä se on ärsyttävää koska ei voi tietää jos tää venyykin tästä, niin varmasti koen kaikki utelut ahdistavina. En tiedä onko muilla itsellään ristiriitaisia fiiliksia raskautumisesta, mutta itselläni on.vähän myös sellainen olo että onko esikoiselle reilua jos nyt raskaudun. Hän on jo 1 v 4 kk, mutta silti mun pieni vauva ja tosi kovasti äidin tyttö vaikka isänkin kanssa ja itsenäisesti paljon touhuilee. Haluan sisaruksen hänelle, mutta samalla haluaisin antaa hänen olla äidin vauva niin pitkään kuin haluaa. Toinen lapsi vie sitten kuitenkin väkisinkin mun aikaa ja huomiota pois hänestä. Mutta ehkä ne tästä lutviutuu... :rolleyes:
 

Yhteistyössä