.

@jonxu Okei, hyvä kuulla. Onko lyhyestä kierrosta mitään haittaa, jos luteaalivaihe on kuitenkin riittävän pitkä? Tsemppiä piinailuun! :)

@Tiinaliina1 No siis on mullakin tuolla kaapissa kolme r-testiä ja satunnainen määrä o-testejä huutelemassa rivouksia mun korvaan. :whistle: Mut aattelin malttaa. :DKovasti tsemppiä testailuihin. Plussataan yhdessä sit viimeistään viikon päästä. (y)

@W.we Ite oon niin pihi, että oon toistaseks ostanut vain halvimpia liuskatestejä. :D Mut kyllä tähän touhuun rahaa saa helposti palamaan, jos kalleimpia testejä ostaa. :LOL:
 
Moikka vaan kaikille! :)

Olen jo hetken tätä ryhmää taustalla seuraillut, vaikka mitään en ole ikinä kirjoittanutkaan.

Meillä on miehen kanssa yritystä takana lähes 1,5 vuotta. Oma kierto kun ei ole oikein vieläkään palautunut e-pillereiden lopettamisen jälkeen (nyt kierto jo hiukan säännöllisempi).

Tein perjantaina r-testin, jossa mielestäni jotain näkyvissä. Tein innoissani uudet testit jo heti eilen ja vielä tänään. Mitäs mieltä olette (kuva alla). Itsellä kun ei aikaisemmin ole r-testeissä ollut mitään nähtävissä.. :unsure:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: iK ja Tiinaliina1
Moikka vaan kaikille! :)

Olen jo hetken tätä ryhmää taustalla seuraillut, vaikka mitään en ole ikinä kirjoittanutkaan.

Meillä on miehen kanssa yritystä takana lähes 1,5 vuotta. Oma kierto kun ei ole oikein vieläkään palautunut e-pillereiden lopettamisen jälkeen (nyt kierto jo hiukan säännöllisempi).

Tein perjantaina r-testin, jossa mielestäni jotain näkyvissä. Tein innoissani uudet testit jo heti eilen ja vielä tänään. Mitäs mieltä olette (kuva alla). Itsellä kun ei aikaisemmin ole r-testeissä ollut mitään nähtävissä.. :unsure:
No plussahan se siellä, onnea !
 
Heippis:)
Paljon viestejä vkl aikana tullut, kiva.

Ovista moni metsästää, niin täälläkin. Tai ainakin tallettelut ihanissa merkeissä tehty:love: huomenna vielä varmistus;) Flo ennustaa tiistaille ovista, et aattelin siitä laskea piinailun alkavan, kun en oo paljoo tikutellu enkä siis muuten tiiä. Toivon vaan parasta tärppi onnea tähän kiertoon.

Niin myös kaikille tänne typsyille, kyllä ne plussat sieltä tulee(y):D jaksetaan uskoa siihen.
 
Täällä vietetty hiljaiseloa alkukierron ajan, ovis lähestyy niin aika taas aktivoitua. :D nyt tässä mietiskelen tikuttaisiko ovista ollenkaan vai ei. Muutamat testit kaapissa odottaa mutta kun se yleensä kp 18 on. Tuntuu vaan että vaikka tikuttaisi, ja vaikka kuinka ajoittaisi täydellisesti tallettelut, niin aina se vuoto sieltä vaan alkaa. Jos tässä kierrossa yrittäisi vaan kellistää miehen mahdollisimman useasti mahdollisen irtoamisen aikaan ja toivoisi parasta. :)
 
@Pumpulimaists Alimmainen jo ainakin ihan selvä! Onnea! :)

Täällä dpo3 vihlontaa, jomotusta ja särkyä mahassa ja reidissä ollut ihan ovulaatiosta asti. Mä nyt mietin, että joko nää on merkkiä siitä, että jotain ihanaa tapahtuu tai sitten siitä, että ovis onkin vasta nyt. Enää ei kyllä yhtään jaksa, jos ovis oliskin vasta nyt, kun koko viikko satsattu sen torstain kannalta...
Menispä nää päivät nyt vaan eteenpäin.
 
  • Tykkää
Reactions: jonxu
@Pumpulimaists alimmassa selkeästi viivaa näkyvissä,varovaiset onnittelut:love:

Täällä eilen alkoi ne menkkajomotukset ja sitten päivällä loppu ja alkoi pahaolo hetkeksi, tiiä sitten mitä oli, tänään taas välillä jomotellut, mutta ei vielä ainakaan vuotoa näy. Kokoajan vain sellainen olo että kohta alkaa..(n) mulla ollu nyt pari päivää napa ihan punainen, mutta ei mitään kutinaa eikä kirvelyä, niin jotekkii tää mieli miettii, että voisko liittyä johonkin hormooniseen juttuun, mutta hyyyvin epätodennäköistä :LOL::ROFLMAO: jos huomenna ei ole menkat alkanut, niin tiistaina pitää testailla :whistle:
 
iK
@peanut_butter Joo yritän pitää pään kylmänä. Jännittää! Vähän harmittaa kun pupuilu oli omasta mielestä vähän liian aikaisin ovikseen nähden, vaikka teoriassa tärppi silti mahdollinen..

@Sarianne81 Oi hieno viiva!! (y)

@jonxu Mulla myös ollut lyhyet kierrot. Jostain syystä loppukeväästä lyheni, tuli kysta ja km ja kaiken maailman tiputteluita. o_O Ainut hyvä puoli on ollut, että menee kierrot kuitenkin nopeesti ja pääsee taas piinaamaan. :D Mulla oli viimeksi luteaali 10pvä... sais kyllä vähän pidentyä. (n)

@Tiinaliina1 Jep! Kaikki dpo-päivät on kyllä pitkiä kuin nälkävuosi! :LOL:
 
Kiitos kaikille tsemppaajille:love: sehän se on, kun ego lie liian iso ettei suostu myöntämään että tarvitsee apua. Vähän silläkin tänne avauduin, että jos tänne voin sen kirjoittaa ja julkaista niin ehkä seuraava askel olisi jo neuvolan tädille asiasta puhuminen.:unsure::) Kävin töissä iltavuoron tekemässä ja on taas parempi mieli. Siellä kun työntää omat asiat sivuun ja keskittyy työhön. Surkea tapa pitkittää väistämätöntä, mutta joka kerta kun vähänkään mieli piristyy, ajattelen, että kyllä minä tästä vielä nousen omin voimin!:X3: Lääkitystä en minäkään huoli, sitä on joskus vuosia sitten minulle tarjottu vähän sillain pika-apuna. Että kysyttiin mitä olen mieltä lääkityksestä. Kieltäydyin. Haluan omana itsenäni nousta kuopasta enkä olla riippuvainen lääkkeistä:geek:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

24.9.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Jeyz84...................kp 65/xx...............yk 1
aanskuh................kp 59/35................ya 7/17
Pihlaja87...............kp 58/26................yk 7
Rosemarie.............kp 53/xx................yk 2
Saltsu_..................kp 51/28................yk 1
Autumnn................kp 50/xx................yk 13
Minimali..................kp 48/30-32..........yk 2
Janski26.................kp 42/26-28..........yk 3
Mustikka89.............kp 40/23-25..........yk 3
Kissanainen87........kp 36/28...............yk 14
Helinä87.................kp 33/27-32..........yk 13
Neltsuliini................kp 33/27...............ya 5/16
Heybaby..................kp 33/36..............ya 8/18
Alinah92..................kp 32/28-30.........ya 2/16
Keijukuningatar.......kp 32/xx...............ya 5/18
Sofi88......................kp 31/28-32.........yk 9
Lllariel.....................kp 31/22-26..........yk 1
Toiveikas92.............kp 30/34..............yk 9
Mimmik...................kp 29/29..............ya 9/18
Maya123.................kp 27/28..............yk 1
Sennay....................kp 26/xx...............yk 2
Tiinaliina1................kp 25/31..............tjot
Vauvameille............kp 24/26-28.........yk 17
Beibihaaveilija.........kp 24/26..............yk 2
Lillium.....................kp 23/26-28..........yk 5
Laima......................kp 23/28..............yk 3
Li88.........................kp 23/30..............yk 3
Saippuakupli...........kp 23/30..............yk 4
Cara-mel.................kp 22/26-28.........yk 1
1986/13...................kp 22/xx..............ya 8/18
Alviita......................kp 21/33..............yk 1
iK............................kp 21/28..............ya 5/18
MatildaJ..................kp 20/25..............yk 3
Chili_.......................kp 19/28-29........yk 3
LaTiLa.....................kp 19/32.............tjot
Papupata12............kp 19/29-32........yk 2
Siltsu.......................kp 17/25.............yk 3
Miina-......................kp 16/27.............yk 7
Ngale.......................kp 15/30.............yk 13
Ilonetsijä..................kp 15/30.............yk 5
Bubble92.................kp 15/26.............yk 3
Annanna..................kp 14/26-28........yk 2
Haavejuttu...............kp 14/30.............yk 2
Persikka123.............kp 14/28-30.......ya 5/17
Appelsiiniomena......kp 13/33.............yk 10
Jonxu.......................kp 13/21-38........ya 8/17
Sarianne81..............kp 12/27-33........yk 1
Veeja.......................kp 12/xx..............yk 1
Peanut_butter..........kp 11/28-32........yk 2
Vuuti........................kp 11/28-32........ya 2/17
Naissoturi................kp 10/23-29.........yk 7
VauvaHaaveilija89...kp 9/28...............yk 10
Kindermaxi..............kp 9/24-27..........yk 1
W.we.......................kp 8/26...............yk 5
Luumupuu_.............kp 7/30...............yk 4
Emerentia................kp 3/28(?)..........yk 9
Nelly31....................kp 3/33...............yk 3
Tiutau13..................kp 2/26-33..........tjot
Hemppanen............kp 1/29................yk 7
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Janski26.............dpo 29
Lllariel.................dpo 22
Helinä87.............dpo 17
Maya123.............dpo 12
Heybaby..............dpo 10
Saippuakupli.......dpo 10
iK.........................dpo 10
Vauvameille........dpo 10
Cara-mel.............dpo 8
Li88.....................dpo 8
MatildaJ..............dpo 8
Laima..................dpo 7
Tiinaliina1............dpo 6
Lillium..................dpo 6
Keijukuningatar...dpo 5
Bubble92.............dpo 4
Chili_...................dpo 3
Miina-..................dpo 2
Sarianne81.........dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Reetaleena, mimmik, Keijukuningatar,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, Herqqu, ALLEIGRA,
Muropaketti, midoo, tätimoonika,
pandanen, Momon, RUSKA82,
opiaattina, BlenQ, Lunart, Vanilla88,
Eufemia85, KaikkiPojatJaTytöt,

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!
 
Viimeksi muokattu:
Piinailuun menneet rahat, no sitä on vuosien mittaan ostettu ties kuinka paljon ovistestejä ja jokunen raskaustestinkin. Välillä mennyt yhteen kiertoon 3pkt pc:n ovistestejä.. Noh onhan ne isoja summia kun yhteen laskee :whistle:

Nyt mulla onkin mennyt enemmän säästöön koska ivf:n lääkkeisiin tulee menemään aika iso summa o_O

Tänään kontrolli :cry:
Tsemppiä :)
 
Hirmusti tullut tekstiä parissa päivässä,ihanan tsemppaavaa porukkaa:)

Onnea plussan saaneille!:)
Itse jouduin eilen uuteen kiertoon,3pvää aiemmin:cry: en tiiä oisko sit ollu kemiallinen kun parissa testissä haamua näkyi ja sitten katosi kokonaan:( nyt ei auta kuin yrittää enemmän. Eilen vaan mökötin ja kiukuttelin,tänään jo vähän parempi päivä.
Jos jotain positiivista etsii niin kierto lyheni 28pvään ja ovis oli aiemmin,toivotaan et tää kierto pysyy suht samoissa jos ei plussaa vieläkään tule.
 
Huomenta testin tein vkonloppuna mutta ei haamua edes tullut.menkat pitäis alkaa mut ei mitään tuntemuksia niistä. Aamupahoinvointia ollut ja haistan kaikki hajut..musta tuntuu noi halpis testit on .....taidan hakee apteekin testin.ovista en oo testailut..voi olla et raskaustesti ei näytä ku oon liian aikasessa.toivon että plussaa kaikille tsemppii..ja toivottavasti kohta ollaan tuolla odotuspuolella porisemassa.aurinkoista pvää kaikille.
 
@Tiutau13 Minäkin suosittelinsin avun hakemista, itsekkin olen tässä viime aikoina pohtinut tätä omaa mieltäni. Itse en halua itselleni myöntää masennusta tai jotakin siihen viittaavaa. :unsure:Nyt kesällä on vaan niin paljon tapahtunut että taitaa väkisinkin mielen vetää matalaksi. Itse koen kuitenkin myös että esimerkiksi työ auttaa, kun siellä ei jatkuvasti mieti omia asioita ja näkee väkisinkin muitakin ihmisiä :LOL:

@Wintersun Paljon tsemppiä tähän päivään! :)

@Minmar83 Pahoittelut uutteen kiertoon joutumisesta, mutta jospa tämä olisi teidän kierto! Toivotaan kierron pysyvän :)

@Ilonetsijä Mullakin sama tilanne! Päätin että en tikuta ovista tässä kierrossa ja flo ennustaa ovista tälle päivälle, joten lasken siitä. Luulen kuitenkin että ovis olI jo eilen tuntemuksen perusteella. Päivät on kyllä hyödynnetty tässäkin kierrossa. Mulla tosiaan eka "kunnon" kierto km:n jälkeen, gyne käski aloittaa primolutit taas kiertoja tasaamaan, mutta uhmasin nyt häntä ja päätin olla aloittamatta, ainakin vielä tämän kierron kokeilen ilman niitä. :LOL: Mulla tosiaan ensi kuun puolivälissä ensimmäinen aika naistenpoliklinikalle, jossa ruvetaan tutkimaan tätä lapsettomuutta.
 
Aloittelin jo eilen testailemaan. (Tiiän että on aikaista, mutta tieteen nimissä minäkin kokeilen että missä vaiheessa näkyy plussa jos näkyy):LOL:
Eilen dpo 7 Nega ja tänään dpo 8 Nega.
Katsoin eilen kuvia nuista päivittäin tehdyistä testeistä ja aika monessa näkyi vasta n.dpo11 plussana.. huomenna varmasti myös Nega, mutta jospa siellä pian alkaisi pinkkiä pilkistää.

On ollut erinäisiä vihlontoja, turvotusta ja hajuherkkyyttä. Yöllä heräsin kun olin tyynyn kuolannut ihan märäksi.(ja ei ole normaalia mulle).. luin että runsas syljen eritys voi olla raskausoireita..

Nyt plussia meille kaikille!!! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
iK
”Dpo9 kuitattu. Huomenna alkaa....”

Tämmösen olin illalla jättänyt tänne kesken. Vissiin nukahtanut. Mutta olisinpa tiennyt että ”huomenna alkaa” jatkuukin sanalla menkat. Argh. REALLY???? Että9pv luteaali. o_Oo_O Oikeesti?

Mikähän siinä on, että silloin kun päätettiin ns. yrittää toista niin kierto heitti häränpyllyä heti. Alkoi tiputteluvuotoa teettämään 3-4pv ennen menkkoja, kierto lyhentyi, tuli hyvin varhainen km, todettiin kysta. Kystahan on nyt pois, mutta mietin oliko se alunalkaen joku hormonihäirikkö siellä. Tiputteluvuotohan loppui kun kysta hävisi. Mutta onko se varhainen km syypää nyt vielä tähän lyhyeen kiertoon, vai kysta? Vai tuliko varhainen km koska oli jo hormonihäiriötä. Ennen ollut tosi säännöllinen 28pv kierto.

No. Ei meitä nyt voi liiasta yrittämisestäkään kiitellä, nytkin oli heti olo että pupuilu vähän liian aikasin. Mieshän on tjottailija, mutta kyllä taas harmitteli myös. Pitää ottaa nyt puheeksi, että oikeasti tarvis nyt vähän meidän ”yrittää” niin jos ei sitten onnistu niin hakis jotain vähän luteaalia pidentämään.

Tai sit mietin että irtoaakohan multa munis liian aikasin ja jättää huonon keltarauhasen. Nythän ovuloin tosi selvästi oikealta, ja oli siltä puolelta ovis pitkästä aikaa, kun se oli kystapuoli. Ja nyt oli pitkästä aikaa ihan normaali ovulaatio, limat ja tubtemukset ja testi täsmäs. Että ehkä tämä keho vaan tarvii vähän vielä aikaa.

EDIT: aamulla tuli vähän rusehtavaa. Vielä ei muuta...
 
Täälä menossa dpo 9... ahdistelee kun flo ilmottelee että menkat alkais torstaina.

Dpo5 tuntui pientä vihlaisua ala vatsassa, ja tätä ei oo ollu aiemmin. Voi toki olla että vihlonta oli omaa kuvitelmaa kun juuri luin palstaa hetkeä aiemmin :ROFLMAO: Mitään muuta oiretta ei ole, paitsi että nyt jotenkin ollu kaks päivää hirveet himot tota miestä kohtaan ja peittoa on heiluteltu useaan otteeseen päivän aikana, tätä toki esiintyy aika ajoin ennen menkkoja...

Luulin jo että äskön alkoi menkat, mutta tulikin ämpärillinen kirkasta VVtä, joten tulinkin kysymään fiksummilta että voisko tässä olla jotain:ROFLMAO::whistle:

Testiä en ole vielä tehnyt kun dpot näin pienet vielä, ajattelin että aikaisintaan tekisin sen pe/la kun sillon menkat olis jos 1-2pv myöhässä. Mulla tää kierto ku alko kesäkuussa heitteleen ihan omaan maailmaan:censored:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
Hei. Voiko muuten ovis testi näyttää plussaa ennen r-testiä vai ennustaako se menkkoja just tein ja näytti hailakan plussan. Ei se oviskaa voi olla ku menkkoja oottelen. Mitä mieltä ootte?
Monella tulee ovistestiin kaksi viivaa koko kierron ajan. Joillakin ovistesti näyttää raskauden ennen raskaustestiä, mutta ovistestin kuuluu silloin myös näyttää plussaa eli molemmat viivat yhtä vahvoja. Kaikilla se ei toimi. Varmin tapa on testata siinä dpo12-14 maissa r-testillä. Aiemminkin tosin voi testata mutta negan mahdollisuus on suuri vaikka siellä joku matkassa oliskin.

@iK sinuna kyllä testaisin vielä... tuhru on melko normijuttu vaikka matkalainen oliskin mukana.
 
  • Tykkää
Reactions: Siltsu

Yhteistyössä